Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Droppie Drie: Een héle dikke knuffel voor jou.... Ik zit hier met tranen in mijn ogen, vind het zó ontzettend naar voor je... Heel veel sterkte meis!!!

@Seit: Goed voor jezelf opkomen hoor! Je bent een mens en geen robot die je even een standje hoger draait!! Sterkte en een knuf voor jou op deze werkdag!!

2. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Oh meis wat vreselijk, idd beter dat je naar huis bent gegaan. Je moet hier goed over gaan praten met je mannetje .
    En je laten verwennen:)

3. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    haha lolbroek :p, mensen in de zorg hebben nou eenmaal alle aandacht nodig voor de ouderen ;), als je het nieuws hebt gezien werken we al extra omdat er zo bezuinigt word de zorg anders achteruit gaat als we het niet doen.
    Maar ik laat jullie niet in de steek hoor dames, zou ik nooit doen haha :D

4. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Wel aan je zelf blijven denken he, je bent een mens geen robot.

5. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Goedemorgen dames, vandaag heerlijk een dagje vrij, even aan me zelf denken.
    Nog 7 dagen en dan gaan we het beleven, zijn we zwanger of is het toch weer niet raak. Zou het super vinden als het wel zo is alleen voel ik me totaal niet zwanger. Had wel gisteren en eergisteren steken in mijn onderbuik, wat innesteling zou kunnen zijn,maar verder.
    Mmmm we gaan het zien, als je niet zo mag zijn is het gewoon doorgaan meer kunnen we niet doen.

6. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Hoe was je vakantie?lekker genoten ?
    Wat super leuk dat jullie toch doorgaan :D

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    In bed met een rol chocolade koekjes. Banner aangepast :(

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Lieve Lieve droppie , laat je maar lekker verwennen en huil goed uit !! , wat een ****zooi , Hele dikke Knuf voor jou !!! xxx

9. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vakantie was super, een hele bijzondere ervaring:)! Veel gezien en lekker uitgerust, maar ben blij dat ik nu weer lekker thuis ben:p. Weer fijn bij de poesjes en eigen bed:D.

10. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    droppie drie wat naar voor je meis :( laat je lekker verwennen, veel sterkte..

dames ik wilde even een update geven,, ik kletste mee in dit topic omdat wij gingen voor een 2e wonder en heb vorige maand een berichtje geplaatst dat ik niet meer mee ging praten omdat ik weerr aan de pil begonnen was vanwege mijn gezondheid ed.dat klopt ook. maar ow mijn god mijn hart en hoofd spreken elkaar zo tegen :( ik zou zo graag nog een keer zon wonder mee maken.. ik weet niet of ik het red met mijn gezondheid maar we hebben deze maand besloten toch te stoppen met de pil, want de gedachten dat ik nooit meer een kindje krijg maakt me zo verdrietig:( dus we hopen het beste en dat ik het kwa gezondheid gewoon aan kan en daar ga ik alles aan doen :) ik dacht iktyp het hier even niet dat jullie binnekort in een ander topic lezen dat ik zwanger ben dat je denkt huh :( ik ben dus na 1 maand pil geslikt te hebben opnieuwe gestopt.. ik heb 24 okt mijn ontrekkingsbloeding gehad en zit nu dus op dag 15 op ovulatietesten nog niets te zien., dus afwachten maar, maar dan weten jullie dat in ieder geval,, voor de dames wie intussen in verwachting zijn geraakt van harte gefeliciteerd en de rest heel veel succes! groetjes asmama

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:

Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 13-11-2013
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 16-11-2013
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 19-11-2013
    derde - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde - NOD 22-11-2013
    Seit - 26 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD ±25-11-2013
    vos1985 - 1e kindje - 4e ronde - NOD 26-11-2013
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 28-11-2013
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 4e ronde - NOD 30-11-2013
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 01-12-2013
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 07-02-2013

Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde - NOD ??
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ??

Zwanger:
    Rozanna - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014
    LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 03-05-2014
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-07-2013

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas een vlindertje.. MK bij 9wk..
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - VMK bij 4wk..

Afspraken:
    Rozanna: 4-11 controle VK, 18-11 PRET ECHO!
    LilyChiara:
    Samsie: 8-11 Termijn echo
    Meiske1988: 28-11 controle VK
    Beccy:
    LieslVdB:

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

12. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    asmamma , wat fijn dat jullie er toch weer voor gaan!!

Je zult denk ik gewoon weer hier mee kunnen kletsen denk ik mocht je willen iig heb ik daar geen problemen mee, ik hoop dat het je snel gegund is !!

13. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel debjj het is zo moeilijk, ik ben niet 100% gezond daarom hadden wij besloten om niet door te gaan, want ja stel dat ik het niet aankan ik bedoel je kan niet meer terug je kan een kind nooit meer weg doen, En dat wil ik ook helemaalniet vandaar dat wij samen besloten hadden het bij 1tje te houden en toen ben ik netjes met mijn 1ste echte menstruatie weer netjes aan depil begonnen, maar ik merk gewoon dat ik er zo verdrietig van word met de gedachte nooit meer zwanger te zijn en ik wil zo graag 2 kindjes, dus hoop dat het allemaal gaat lukken en ik het allemaal goed vol kan houden, ik wil zo graag het is heel rot als hart en hoofd tegen elkaar spreken

14. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Veel sterkte toegewenst, asmama!! Ik kan me voorstellen dat het een heel moeilijke keus is... Blijf ook goed voor jezelf zorgen he!!! Het zou mooi zijn als je toch een 2e kindje kunt krijgen en er zelf ook zo gezond mogelijk bij kunt blijven!!

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik weet hoe je je ongeveer moet voelen asmama... het is gewoon even *** je wilt zo graag maar is het wel verstandig , hoe gaat het als het eenmaal zo ver is? en zo wel 1000 andere vragen die telkens door je hoofd heen spoken , pfff

16. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL

dankjewel dat is ook waar we voor gaan 1 ding scheelt kheb n hele lieve man die me heel veel helpt, hij denkt dat we het ons samen gaat lukken dus daar gaan we vanuit :) het lijkt me ook vreselijk de rest van mijn leven altijd dat stukje verdriet van geen 2e kindje te hebben, begrijp me neit verkeerd hoor ben DOLDOLDOL gelukkig met mijn zoon maar het lijkt me zo leuk dat nog eens mee te mogen maken!

17. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    ja precies dit! je gaat aan alles twijfelen,, hoe ga ik dat doen en wat als hij huilt en hij/zij ook aandacht vraagt? :$ bij andere moeders lijkt het zo simpel maar zelf twijfel je en denk oh my god hoe ga ik dat doen? en mijn zoontje vraagt ook heeel veel aandacht hihi hoe oud is jouw kindje

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    1.5 en de grooooootste boef op aarde!! .... ik hou me vast aan een motto , je kan niet beter dan je best doen , en als je ziet hoe sommige kindjes verwaarloost worden , pfff dan ben ik een kei goeie mamma!! , mijn zoontje komt aan aandacht niet te kort * eerder te veel* hij is vrolijk , dus tjah ik vind dat ik het wel goed doe :)

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oehhh!! Hier pijn in mijn buik!!! Gevoel alsof ik ongesteld moet worden en mijn baarmoeder lijkt wel een steen zo zwaar!!
    Groei-/bandenpijn? Spierpijn van het zwemmen van gister???
    :(

20. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ rozanna , ik denk dat je bandenpijn hebt , had ik ook in die periode , alleen als je het niet vertrouwd bel dan altijd je verloskundige!! beter 1000x teveel dan 1 keer te laat!!!

Deel Deze Pagina