Ach droppiedrie, wat sneu, maar nu kun je het inderdaad wel afsluiten en naar de volgende ronde. Het verbaasd me dat het al zo groot is zeg, wist ik ook niet. Hele dikke knuff meid! Even goed uithuilen hoor en als je je verhaal kwijt wilt kun je hier altijd terecht!!! Rozanna, wow wat een mooi buikje al! Ik moet eelijk zeggen dat ik pas bij 32 weken zo'n buikje had! Maar bij mij zag je pas iets met 26 weken en dat was ook niet leuk. Pas na de 32 weken groeide ik hard. Gelukkig zegt je buik niets over de grootte van je kindje, geniet er maar van! Gelukkig voel je je wat beter dan in het begin... Asmama, je bent eigenlijk behoorlijk actief hier vandaag, hihi we hebben inderdaad de afspraak dat als je iets op de lijst wilt je dat in het ftelgroen post in je berichtje, anders is het niet meer bij te zoeken. Nou ga maar eens naar bed, al zal slapen er nog niet van komen, ga lekker vragen om een massage met happy ending, whahaha....
@droppie drie ja zou ook niet verwachten dat het al zo groot is, maar idd toch goed dat het er dan in een mooi geheel uitkomt en je lichaam weer schoon is en klaar voor een nieuwe kans xxxx @derde hopelijk is je plan gelukt
@Droppie Drie: Jeetje, ik wist inderdaad ook niet dat het al zo groot zou zijn!! Wel heel bijzonder dat je het hebt gezien zeg! Weet je wat ik ook nog dacht? Doordat je nu toch zwanger bent geweest, weet je ook dat alles nog 'werkt'! Wat op zich ook wel een geruststelling is, alhoewel de afloop natuurlijk erg verdrietig is!! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden, deze keer van een plakbeeb!! En inderdaad, heerlijk genieten van je twee kanjers hoor!! @Derde: Heb je met alle twee je zwangerschappen pas later een buik gekregen? Ik ben verbaasd dat het bij mij al zo duidelijk zichtbaar is, zo vroeg! Maar het komt misschien ook omdat ik zo ben afgevallen. De weegschaal blijft zakken, er is nu ruim 11kg van af! Die buik is gewoon het enige dat blijft en groeit! Ik moet inderdaad zeggen dat ik er wel van geniet hoor! Ik ben afgelopen week al 2x gaan zwemmen met mijn nieuwe zw.sch. tankini en dan voel ik me wel heel erg zwanger!!! Je kunt er niet meer omheen Zwemmen is trouwens echt iets waar ik me heel goed bij voel!! Ik was op voorhand wat onzeker, was bang dat ik er misselijk of enorm moe van zou worden, maar het is heerlijk ontspannend!! Ik ben trouwens ook erg benieuwd naar de buiken van de andere zwangere dames!! Beginnen die al lekker te groeien??? Een fotootje zou ik erg leuk vinden
Oooh dames vandaag een super mooie echo gehad!!! Onze kleine boef lag heerlijk ondersteboven! Strekte zich even lekker uit en gaf een mooi showtje weg eigenlijk wou de vk vandaag nog geen hartje luisteren maar toen ik er naar vroeg toch geprobeerd. En een klein sneltreintje voorbij horen komen. Zooo mooii ik ben er helemaal ondersteboven van! Helaas in de laatste 5 min. Van onze afspraak een telefoontje gehad dat mijn schoonzusje met acute zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis ligt en ze de kleine nu met keizersnede gaan halen. Echt zo rot voor haar! al moet ik zeggen dat ik zelf ook even flink heb zitten brullen....behoorlijk egoistisch maar voelde als een donkere wolk over ons speciale moment. Nu helemaal boos op mezelf omdat ik het ego van mezelf vind....maar ondertussen ook verdrietig omdat onze kleine boef even spontaan vergeten lijkt zucht....die hormonsters ook Sorry voor het ego bericht....zal zo even terug lezen
Oooh droppiedrie! Wat rot meis! Maar kan me voostellen dat het toch ook fijn is om te weten dat alles er nu uit is. Hele dikke knuff voor jou!
MOOI Samsie!!!!! Mooie beginnende buik!!! Mooi truitje ook waar je het al goed in kunt zien Lekker van genieten! Geweldig ook weer dat je een mooie echo hebt gehad, heb je al een afspraak gemaakt voor je pretecho? En al nieuws van je schoonzusje?? Is zo gaaf als je één dezer dagen je neefje/nichtje in de armen kunt sluiten! Mijn zusje is onlangs bevallen van een prachtig meisje en het voelt ineens heel anders om zo'n ukkie in je armen te hebben als je zelf ook zwanger bent!!
Begint ook al zichtbaar te worden Samsie, mooi hoor! En ik snap heel goed dat je baalt dat jullie prachtige moment overschaduwd wordt door het bericht van je schoonzusje. Hoe ver is ze? Gelukkig volgen er voor jullie nog veel meer mooie momentjes waar je van kunt genieten!
Heel begrijpelijk samsie dat je roze wolk even verstoord wordt. Ik zet altijd mijn ttelefoon bij de vk uit. Bellen maar als ik genoten heb van mzijn roze wolk. Heb ook hier de eerste fotos gemaakt. In de avond is het veel meer zichtbaar dan in de ochtend. Hebben jullie dat ook? Hier mijn foto's van 12+4 dagen
Ook al een mooi buikje Meiske! En ja, in de avond vind ik mezelf echt dikke dik! Niet te geloven wat een pens dan Maar zijn natuurlijk de darmen die lekker alle lucht vasthouden Thanks Rozanna en Droppie! Ik heb idd mijn telefoon ook uit, maar ML had deze aan omdat hij tijdens de echo gefilmd heeft. Tsja, toen ie zag dat het mams was die voor de tweede keer belde nam hij toch maar op. Mijn schoonzusje is nu 3 weken te vroeg volgens mij. Maar ziet er allemaal goed uit voor zover dat kan natuurlijk. Ben benieuwd. Zo maar even naar de Prenatal voor een kado. Droppie...hoe voel je je? Gaat het een beetje? Ik zat later te denken, hoe rot nu ook, dat je na een mk vaak extra vruchtbaar bent. Laten we hopen dat deze nare ervaring een goede start voor een wonder mag zijn. Een hele dikke knuff iig! Ooh meiden, wat hoop ik toch dat we binnenkort allemaal buiken kunnen vergelijken! Ik stem voor eind januari allemaal zwanger!
Mooi hoor, Meiske!!! Echt leuk om zo buiken te vergelijken, hopelijk inderdaad binnenkort heel veel dikke buikenfoto's!!! En inderdaad, 's avonds heb ik ook een dikkere buik dan 's morgens! En 's avonds tegenwoordig iedere keer rond half 9 begint de kermis in mijn buik! Dan zit ik met mijn benen over elkaar een beetje ineengedoken achter mijn pc'tje en dat is blijkbaar het startsein voor de avondgymnastiek van de kleine, superleuk!! Wat een gekrioel voel ik dan!! Ml heeft ook wel eens geprobeerd om het te voelen, maar daar is het nog veel te vroeg voor! Wie weet nog van een vorige zwangerschap wanneer je partner de kleine ook kan voelen? We kunnen niet wachten...
Ach elsjuh wat balen, zucht het is echt kl#te he! Ik hoop dat het deze ronde raak mag zijn voor jullie! Mooie beginnende buikjes samsie en meiske! Samsie snap dat je even baalmoment had. Hoop dat het goed gaat met je schoonzus en dr baby! En als je straks haar baby in je armen hebt dan ga je vast weer nagenieten van je mooie echo! Rozanna b beide duurde het inderdaad heel lang voor mn buik begon te groeien. Mensen dachten altijd dat ik pas drie maanden was terwijl ik dan al zes maanden was, haha... Maar voordeel is dat ik door mn strakke buikspieren nu weer een super platte buik heb. Bij de eerste moest ik na drie dagen na bevalling naar het zkh omdat onze zoon onder de lamp moest. Ik gaf bv en mocht daardoor bij hem blijven. De verpleegkundige die mijn buik onderzocht om te zien hoe ver mijn baarmoeder al gedaald was kon hem al niet meer vinden en vroeg of ik de moeder wel was omdat er op de zwangerschapstreep na niets meer aan mijn buik te zien was die was al zo plat als een dubbeltje, haha...laten we hopen dat ik er bij de volgende ook weer zo uit kom, maar ja ben inmiddels wel wat ouder.... Ik had net glibberig slijm, dus mijn ei komt dan toch pas morgen. Eens kijken of ik ml vanavond voor de zesde keer deze week nog over kan halen, haha... En ja liesl gister is ook gelukt Zondag vieren we de verjaardag van onze oudste. Dus ben komende dagen even druk en misschien wat minder aanwezig...
Ow droppie drie toch mis 😢 Balen meis! Goed dat je naar je verdriet geluisterd hebt! Gelukkig is alles er al uit en idd wat groot al! Als ik jou was zou ik over paar dagen weer een testje doen om te kijken of je hcg al uit je lijf is! Balen elsjuh ... Welke ronde zitten jullie nu? Wat een mooie buiken meiden en wat een heeeeerljjke verhalen allemaal! Krijg nog meer kriebels! 😄wil ook kermis in mijn buik 😄 Samsie wat fijn zon goede echo en heerlijk het hartje zo te horen! Balen dat het verstoort werd! Hopelijk kun je gauw weer met je gedachte en gevoel terug naar dat moment! Laat je weten hoe het met je schoonzus afgelopen is? Haha derde knap hoor 😉 deze maand is het mij niet gelukt! Dacht stellig dat ik die ma mijn ei had en ook gevreeën maar mijn buik bleef signalen afgeven maar kon di en wo niet meer vrijen was zooooo moe lag om 8u al op bed! Dus als mijn ei later was dan hebben er hem gemist maja afwachten dus! Wel nog steeds gevoelige borsten ??? Vaag!
Haha...derde je zorgt weer voor tranen...maar nu van het lachen! (Sorry...beetje labiel vandaag! ) Die 'arme' man van je! dat moet deze ronde haast wel raak zijn!