Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Derde, je man mag niet klagen iig!

Rozanna, echt al een mooi buikje hoor! Bij mij groeide mijn buik enorm rond een week of 20, toen had ik 2 weken vakantie en ging daarna minder werken. Misschien dat dat scheelt, rust?

Samsie en Meiske, ook al aan het groeien :) Leuk is dat, lekker trots showen hoor! En Samsie, al bericht van je schoonzus? Hoop dat dat allemaal goed is!

Droppie, vind het zo k*t voor je! Idd wel fijn dat je het nu kunt proberen af te sluiten. Duim voor je dat je je snel beter voelt.

Elsjuh, wat balen!

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ meiske en samsie wat een mooie buiken al !!! , ik had me werkelijk een toeter rond de 34 weken en was werkelijk tonnetje rond!!!

@ derde , overstumuleer je partner niet he te veel seks is ook niet goed ( waneer is het ooit wel eens goed:p)

@ hierzo , gek genoeg hebben ml en ik het goed gemaakt , en hebben we weer *goeie* seks... het was het omdat het moet seks geworde .. heeeeeeeel erg prettig zo :)

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    zo ik wil jullie even mee laten genieten van mijn 'oude' buikfoto van mijn zoontje , hier was ik ongeveer tussen de 34/36 weken zwanger :D

Bijgevoegde bestanden:

4. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Balen balen balen :)...
    Hopen dat het de volgende ronde raak is.
    Gebruik jij ovulatietesten ?

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  6. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ben blij voor je dat je vruchtzakje heeft losgelaten.
    Lijkt me erg moeilijk, maar knap van je dat je je er overheen zet.
    Mag je nu gelijk weer door? Of is het beter om even te wachten ?

7. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ik ga er ook voor, alleen moet het dan wel een keer raak zijn ;)..

8. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Hier zit de werkdag van vandaag er op, zo nog wel even in huis wat dingen doen.
    Voel me nog steeds niet zwanger, maar dat wil niets zeggen lees ik, sommige vrouwen hebben niet heel veel symptomen.
    Wel hebben ik veel puistjes en ruik ik van alles wat mijn man niet ruikt . Maar of dat eg wat is durf ik niet te zeggen.
    We gaan het beleven , nog 6 dagen tot mijn NOD dag.

9. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
  10. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    WAUW, wat een prachtige buiken Debjjj en Seit!!!! Superleuk dat jullie dit met ons delen....!!! Ik word er helemaal blij van...:):)

11. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Jeutje seit , en ik dacht dat ik een Mega buik had hahah :p

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha....wauw! Ik kanmenu gewoon nog niet voorstellen dat ik straks ook met zo'n toeter rond loop! :D
    Mooie buiken hoor dames!
    Nog niets van mijn schoonzus gehoord....spannend!

13. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ik word ook best wel jaloers hoor vAn al die mooie buikjes ;)

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Haha dank jullie wel dames :) ik was +21kg aangekomen, dus geen buikje maar een BUIK! ;)

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Ha ik win niet in groote maar wel in gewicht +25 ergste is daar zit nog 12 van aan me lichaam geplakt XD

16. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, nou mijn buik mag dan wel na de bevallingen back in shape zijn heel snel op mijn billen bleef nog heel lang veel plakken ;) pas ruim een jaar na de bevallingen was ik op mijn oude gewicht. Bij de eerste 25 kg aangekomen, maar dus vooral op mijn heupen en billen en bij de tweede 16 kilo erbij, dat vond ik erg netjes, maar zit door het hardlopen dus eigenlijk pas sinds dit voorjaar op mijn oude gewicht.

Ja ik geloof dat iedere dag ook niet goed is he, maar nu ik bijna zeker weet dat mijn ei morgen is wil ik vanavond in ieder geval niet overslaan. En eergister hebben we even rust genomen ;). We zullen zien, het wordt straks weer wachten wachten wachten...en alle kwaaltjes in de gaten houden, zucht hoop dat ik dit keer nog minder ermee bezig zal zijn. Maar volgens mij gaat het gewoon vanzelf, ik kan he nie tegenhouden...

Samsie gelukkig heb ik je even aan het lachen gemaakt. Ik hoop dat je snel wat hoort van je schoonzus anders ga je daar weer over in de zenuwen zitten...

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    O heerlijk meiden! ML en ik zijn hier vandaag flink aan het ruimen om plek te maken voor de kleine.... We zijn nog langngng niet klaar (zullen nog wel een paar weken kasten moeten uitruimen etc.), maar het begin is gemaakt. Zo tof om samen toe te werken naar een kinderhoekje!!
    Ondertussen komen we allemaal leuke dingen tegen, o.a. van ons trouwen... Zwijmel zwijmel, wat hebben we het toch goed samen... :):) En wat is een baby dan toch een bekroning op de liefde...
    Word er helemaal sentimenteel van...;)

18. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    wat een mooie buiken allemaal dames word er helemaal vrolijk van :D

asmama 23 jaar 2e kindje nod 26 nov

19. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier is mijn schoonzusje eind van de middag toch de OK in gereden. Ze gaan haar volledig onder narcose brengen voor de keizersnede omdat ze de zwaarste vorm van zwangerschapsvergiftiging heeft. Lijkt me echt verschrikkelijk! Op zich is de kleine dan 3 weken te vroeg....
    Pfff....ik hoop toch echt dat alles goed gaat!

Hier ondertussen wat nieuws gevonden om te huilen! Zo trots al ik op mijn buikje was heb ik vandaag toch twee keer teveel gehoord dat mijn buik best wel al groot is voor 12 weken. Nu voel ik me dik :( dus....open maar weer met die sluzen en brullen maar! ;)

20. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oohww, Samsie, niet huilen hoor meid!! Je hebt een prachtig buikje, dat hebben we hier vandaag allemaal kunnen zien, wat nou dik??????????
    Je bent zwanger en daar mag je hartstikke trots op zijn!!!
    Schuif het maar gewoon af op de hormonen.... afschieten die dingen!!
    (By the way... ik kon niet wachten totdat er 'iets' te zien was, lekker showen!!!)

Deel Deze Pagina