Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Derde ik geloof idd dat te warm ook weer niet goed is nee ;) ik mis ons bad wel zeg!
    Fijn dat de verjaardag zo leuk was!

2. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Derde, ik heb onderstaand bericht op Facebook geplaatst, ik kan me inderdaad voorstellen dat als je geen Facebook hebt/wilt/ziet zitten het hier ineens ongezellig rustig is...
    Hey meiden, wat een drukte hier!! Ik las net op het forum een berichtje van Derde... zij is best teleurgesteld dat zij nu alles moet missen omdat ze geen Facebook heeft/wil. Laten we niet vergeten, dat zij uiteindelijk 'ons' topic is gestart... We zitten natuurlijk nog in een experimentele fase, maar zou het een idee zijn om alle 'gewone' berichtjes op het forum te blijven zetten en de persoonlijke dingen (zoals foto's) op Facebook?
    Of vinden jullie dit dubbelop? Misschien kunnen jullie hieronder in de loop van de komende dag(en) jullie reactie hierop geven? Wat mij betreft hoeven we nog niet direct een knoop hierover door te hakken, maar ik kan me voorstellen dat het voor Derde (en evt. anderen dit Facebook niet zien zitten) het ineens abrupt tot een einde is gekomen op ons topic en dat dit wel heel jammer is..... Ik hoor het wel ;)

3. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Wat fijn dat de verjaardag gezellig was 😄
    Kun/wil je ook geen fb aanmaken alleen voor onze groep? Hoef je er verder privé niets mee te doen maar kun je toch alles (de meer persoonlijke dingen en foto's) mee krijgen.
    Zou ik wel erg leuk vinden!
    Laat maar even weten 😉

4. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Was gisteren hier niet geweest, zie dat we via fb verder gaan? Gaan we dan in een besloten groep verder?

Edit.. zie nu je pb Samsie! Heb je toegevoegd.

5. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames

ik wil eens gaan testen met de ovulatietest.
    nou heb ik een vraag, moet je dan testen zoals ik een cyclus van 32dgn,vanaf de 15de dag? na je eerste dag van je ongi?

groetjes

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ik heb geen ervaring met die testen. Maar staat volgens mij in de gebruiksaanwijzing wanneer je kan starten. Meer dan dat weet ik ook niet....sorry!

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Elsjuh, het staat idd in de bijsluiter. Dag 15 na begin menstruatie lijkt me prima bij een cyclus van 32 dagen. Ligt er ook aan hoe stabiel je cyclus is. Die van mij varieert van 32 tot 38 dagen dus ik begin ook op dag 15 met de ovu testen. Succes!

8. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Pfff wat ben ik moe vandaag zeg ...
    Morgen ochtend doe ik een clearblue test om te kijken hoelang ik zwanger ben. Vanmorgen was die al donkerder dan gisteren.

9. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Ik begon meestal op dag 9. 10 met testen.
    Wat op het papiertje van de ovulatietesten staat klopte in mijn geval niet, ik had me eisprong al gehad op de dag dat ik zou moeten gaan testen.

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik teste ook altijd op 14e dag van de cyclus , tot ik er achter kwam dat ik dus al knal op dag 11/12 en 13 wisselend ^^ heel handig als je je eitje zoekt..

Elsjuh als ik jou was zou ik in de eerste ronde dag 10 tot 20 testen om je cyclus te leren kennen , heb je door wanneer ongeveer je knaller is , kun je het inkorten... succes !!

11. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @elsjuh wat debjjj zegt zou ik ook doen, vooral die eerste cyclus dan kan je hem zeker niet missen en dan kan je volgende keren (die hopelijk niet nodig zijn) er een paar dagen af doen

12. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Spannend angelique. Hoopvol dat het streepje vanochtend al donkerder was dan gisteren. Dat het uit mag groeien tot een mooi wondertje.

Hier ook al ontzettend moe vandaag. Zou het het weer zijn? Hele dag op de bank gehangen en nog geen puf om er vandaan te komen. Pff.

13. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    kan ook van je zwangerschap, heb het nu al die moeheid die enorme moeheid :)
    maar ik klaag nog niet, bij Rolf was ik zo ontzettend misselijk en nu maar af en toe een vlaag, hopelijk blijft het zo

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hier ook weinig energie ;) t zal de combo weer/zwangerschap kunnen zijn :D

15. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Het weer is inderdaad erg mistroostig. Heb ook zin om de hele avond te liggen zappen op de bank...

Morgenmiddag naar de verloskundige op controle, kijken of er niets is achter gebleven. Ik hoop dat ze meteen wat vragen kan beantwoorden: kan ik direct door naar de volgende ronde? Blijft m'n cyclus vergelijkbaar met hoe die was? En gewoon even kennis met haar maken, ik hoop snel weer in haar spreekkamer te zitten, maar dan met beter nieuws!

16. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Nog even over Facebook: Ik vind niet dat we meiden achter mogen laten door naar FB over te stappen. Zullen we weer terug naar ZP gaan en FB alleen nog gebruiken om foto's met hoofd te plaatsen?

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Spannend, hopelijk is alles 'schoon' en inderdaad... dat je er maar weer snel mag komen :)!! Sterkte morgen!

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ja , zo is het echt niet leuk voor derde , en dat kan niet ....

ik ben even helemaal gesloopt dames , ik ga ff op de bank liggen reageer morgen wel weer even !!:)

19. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hej meiden, welkom terug ;)
    Jullie mogenbest op fb verder kletsen hoor, maar dan ook hier ;) ik zie het niet zo zitten een account aan te maken, heb wel facebook gehad, maar werd er gek van. Ik ben zelf komende week wat minder aanwezig. Morgen gaat het huis hier weer leeg, zucht. Donderdag wordt er geegaliseerd, we mogen dan 24 uur huis niet in. Dus dat wordt nog even snel hotelletje regelen in de buurt, want onze zoon moet natuurlijk gewoon naar school vrijdag. Dan wordt maandag eindelijk de nieuwe vloer geld, maar dan gaat ml naar Parijs voor vijf dagen, dus zit ik eigenlijk nog een midweek op zolder met de kids. Even afzien dus. Ook even hele huishouden alleen draaien zie ik wel tegenop. Ondanks dat ik niet zwanger ben ben ik nl ook heel erg vermoeid, al weken. Lees dat er veel van jullie ook last van hebben. Misschien ook wel door het weer inderdaad.

Angelique en nog een nieuw testje gedaan? Ik duim voor je!

Elsjuh ik zou ook al op dag 10 beginnen met je ovutesten. Ik heb het maar een ronde gedaan, begon op dag 8, omdat ik dacht dat ik mijn ei op dag 11 zou hebben, maar bleek later en mijn cyclus is ineens langer helaas. Net alsof mijn lichaam wel merkt dat er telkens wat aan de hand is, al die vreemde zaadjes ook. Misschien raakt mijn eitje wel van slag, hihi...

Droppiedrie, succes morgen! Ik hoop dat je gelijk weer mag beginnen meid! Leef nog steeds met je mee!

Wie heeft er nog meer binnenkort NOD?

Ik zal nog een tijdje gedld moeten hebben. Merk nog helemaal niets, maa ja is nog vrieg. Ik ga er wel van uit dat zaterdag mn ei was en ga dus niet testen voor volgende week vrijdag of zaterdag.

Ik ga weer even wat spullen opruimen, moet morgen werken en s avonds moeten meubels weer naar buiten, dus even wat losse spullen opbergen....

Sorry als ik komende week wat minder aanwezig ben, zal weer even lastig worden door de verbouwing, ben zo blij als het straks allemaal over is en dan ga ik lekker leuke spulletjes kopen om het weer op te fleuren! :)

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @droppie drie veel succes vandaag!

@derde oei laatste fase van het rampenplan ;) maar betekent ook wel dat het einde in zicht is, nog even tanden bijten! succes

Deel Deze Pagina