Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè bah, wat vervelend:(. Sterkte en beterschap!! En een grote digiknuffel!!

2. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop heel hard met je mee!!

Heel veel sterkte met hoe je je nu voelt. Ik weet helaas als geen ander hoe het is om je ze depri te voelen:(.

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    lief derde en kokosnoot :) jullie ook een dikke digi knuff !!

4. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @debjjj ah bah wat stom toch

@derde jij ziet het ook niet meer zo zitten

ja kan me volledig inbeelden hoor, elke ronde wordt het moeilijker en moeilijker, komt het harder aan, en geraak je wat meer in de put en denk je dat het niet meer gaat gebeuren
    maar het gaat wel gebeuren, het moet en eens op die roze wolk is dit snel vergeten
    ik weet, het zijn maar woorden, een magere troost, dikke knuffel en veel sterkte meiden, ik blijf gewoon heel erg duimen xxx

5. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    @debjjj. He bah. Ook dat nog. BAlen. Heel veel sterkte.

Voor de niet zwangeren. Blijf er in geloven, hoe moeilijk ook. Een kindje komt wanneer het wil komen. Misschien zijn er eerst nog andere zaken die 'opgelost/opgeruimd' moeten worden. Heel veel sterkte en we hopen nog steeds heel hard voor jullie mee.

6. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Gisterochtend kwamen mijn broer en schoonzus vertellen dat ze een kleine verwachten. Normaal kan ik er echt heel goed tegen, maar nu! Ben na een tijdje toch even naar boven gegaan en heb zo ontzettend zitten huilen.. Ik gun het ze echt ontzettend, maar het steekt ergens wel dat wij alweer vanaf mei hiermee bezig zijn en zij bij de eerste x proberen meteen zwanger zijn. Valt me zo van mezelf tegen, ben normaal echt niet zo vals ingesteld. Wat ook niet meehelpt is dat ik ongeveer even ver zou zijn als haar, als de poging in oktober goed was gegaan... Denk dat het daardoor komt dat ik het er zo moeilijk mee heb. Ben sinds dat ze het verteld hebben ook niet fijn, misselijke, vaak naar de wc.. Raar dat je daar zo op kan reageren! En vooral dat ik het dus totaal niet bij mezelf vindt passen. En wat ik me dan ook altijd afvraag... waarom barsten die mannen niet eens in een geweldige huilbui uit!! Wou dat ik m'n emoties zo de baas zou zijn. Maar nee hoor, ik zat natuurlijk de rest van de dag met enorme rode ogen :cool:

Pfff, dat lucht op ;) kan er weer tegenaan!

7. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    ai rozaly toch
    je bent helemaal niet vals daardoor, zeg, het is een supernormale reactie hoor!
    tuurlijk steekt het en doet het pijn
    niet omdat je het hen niet gunt, maar gewoon omdat je het zelf ook zo zou willen, dikke knuffel meid

8. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rozaly, kan het me heel goed voorstellen hoor, je reactie is helemaal niet vals. Weten zij wel dat jullie in de mmm zitten?
    Huil maar even lekker uit, ik vond dat je hier altijd al zo knap ermee omgaat! Ik heb echt heel veel respect voor jullie! Lijkt me erg zwaar in de mmm en jullie moeten nog zoveel langer wachten dan ons hier. Wij hebben hier elke ronde een kans, tuurlijk is het dan rot als het weer niet gelukt is, maar een maand late is er weer een kansje. En bij jullie duurt het wachten zoveel langer. Van ons allemaal gun ik jullie nog het meest een kindje! Ik hoop zo dat jullie de volgende poging zwanger zijn! En mannen, tja, ze zitten er vast ook wel mee, maar waarschijnlijk houden ze het meer binnen en vinden ze het niet mogen om te huilen om zoiets. Als jullie maar goed blijven praten hierover, dat is wel belangrijk!
    Sterkte ermee meis, wie weet ben je over een paar maanden toch nog samen zwanger. Het zal voor je broer ook moeilijk zijn geweest om het te vertellen denk als ze van jullie weten...

Vanmiddag hier dus eerste ovutest, vind het zowaar nog spannend ook, haha. Terwijl ik weet dat ie nu nog niet positief zal zijn, maar toch... Nu maar duimen dat mijn ei heel snel komt :) ik geloof dat het het beste is om elke dag rond dezelfde tijd te testen dus ik hou toch maar een uurtje of vijf aan.

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    lieve lieve rozaly , het is heel logisch dat je je zo voelt , ik zit geen eens in de mmm , ik ben heel blij voor de mensen die rond mij heen zwanger worden , maar soms denk ik ook van pfff ik wil ook! , en dan heb ik zoals derde zegt iedere maand een kansje! , Hele dikke digi knuff meid !! , ik leef met je mee !! xx

@derde , Lieverd ik duim met je mee !! , ik hoop dat je je ei snel vind en dat ml even meewerkt !! , dikke knuff !

10. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Rozaly... hele, hele dikke knuffel voor jou!!!! Tuurlijk gun je het een ander!!! Maar het is gewoon een supergrote confrontatie, zeker gezien de mislukte poging van oktober!!! Heel veel sterkte, denk aan je en duim voor je dat jij snel je broer en schoonzus ook mooi nieuws mag gaan brengen... Knuf!!

@Debjjj: Jij hebt ook geen leuk weekend achter de rug meid!!! Big hug voor jou!!!

@Derde: Hopelijk voor jou een heel bijzondere maand.... Duim, duim!!!

Hier:
    Vanmorgen een lang en goed gesprek gehad met de bedrijfsarts. Mijn frustratie op tafel gelegd en ook mijn schuldgevoelens. ML was mee en vulde mij aan waar nodig. Bedrijfsarts was een wat oudere, lieve vrouw die heel snel doorhad hoe ik in elkaar steek en waar de schoen wringt. Haar advies was, om vooral niet teveel in de toekomst te willen kijken, de dag te nemen zoals die komt. Te profiteren van goede dagen en me neer te leggen bij minder goede dagen. M.b.t. het werk is het advies nog steeds: Nog geen werkzaamheden oppakken/opbouwen, maar wanneer het kan zelf voor de afleiding langs gaan en aan te pakken wat ik op dat moment zie zitten. Op deze manier ga ik geen beloftes aan die ik misschien niet na kan komen.
    Ben opgelucht, maar ik moet wel leren om mezelf dus 'neer te leggen' bij de situatie en deze te accepteren. Had zo graag een energieke, blije zwangere vrouw geweest!!!
    Ik hou moed dat het omslagpunt nog gaat komen...

11. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wat lees ik trouwens??? Gaan we elkaar ontmoeten??? Ik denk dat ik deze afspraak gemist heb:$ maar dat klinkt wel heel erg leuk!!!:)

12. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ rozanna , ik hoop dat je je snel weer wat beter mag gaan voelen !! dikke knuff !

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ach lieve Rozaly! Je bent helemaal niet vals maar gewoon menselijk! natuurlijk steekt het! En helemaal omdat als jullie poging gelukt was je even ver zou zijn. Ik heb er zo'n respect voor hoe sterk jij/jullie in de situatie staan! Koppie op meis! Op naar de volgende ronde...en die gaat vast slagen! Dikke knuff!

@Derde...spannend spannend spannend! Ik hoop het zo ontzettend hard voor je!

@DeBJjJ....he bah meis wat een weekend :( Maar snel op naar je volgende ei en hopen op een plakbeeb.

@Rozanna...probeer je idd neer te leggen bij het feit dat je gewoon rustiger aan moet doen. Dat hele energieke is ook deels hoe je dingen ervaart...en juist omdat je meer wil dan nu gaat kan ik me voorstellen dat je juist het gevoel hebt dat niets kan.
    Ik heb zeker weten meer energie dan jij, maar moet eerlijk zeggen dat wanneer ik dagen heb dat ik minder goed in mijn vel zit ik ook alles zwaar vind. Terwijl als ik wat beter in mijn vel zit alles wel mee valt....
    Koppie op meis! Je lichaam heeft een flinke klap gehad in het begin en moet even flink herstellen. We duimen met z'n allen gewoon voor een energieke zwangerschap komende weken/maanden!

14. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    He meiden , hier terug van weggeweest. Het was een super gezellig weekend en de kleine van mijn zusje vond het water geweldig :).

Alleen ben ik zelf ziek thuisgekomen :(, misselijk krampjes aan de dunne . Zo balen

15. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    @Kokosnoot: heerlijk he, even de bezem door het huis. Ik kan echt genieten van een opgeruimd resultaat!

@Seit: balen van de witte test. Hopelijk was je nog te vroeg?

@DebJjJ: beterschap meid. En ook nog rood, het zit je niet mee… Hopelijk een positest als mooi kerstgeschenk voor jou!

@Liesl, sterkte met de misselijkheid!

@Derde: vijf uur of half zes voor het eten is prima voor de ovulatietesten. Alles tussen 10.00 en 20.00 is oke. Handigste is om elke dag de zelfde tijd te nemen. Hoop dat de tarwekiem helpt en je ei voor het weekend is!

@Rozaly: ik kan me heel goed voorstellen dat het nieuws van je broer er bij je inhakt. Zo makkelijk als het bij de een gaat, zoveel moeite moeten jullie er voor doen. Dikke knuffel! Hou je taai, het komt goed!

@Rozanna: die bedrijfsarts klinkt als een wijze vrouw! Natuurlijk is het balen dat je niet blaakt van de energie, maar je kindje gaat nu even voor. En als je af en toe wel een paar uurtjes komt werken is dat mooi meegenomen. Nog even rustig aan doen, wie weet ziet de wereld er over een paar weken weer heel anders uit en ben je dan wel die energieke zwangere vrouw! En zo niet, ook goed, elke zwangerschap is anders. Je kan er alleen maar aan toegeven. Neem lekker je rust! En geniet van de augurken. Toch niet met slagroom? :p

@Angelique: beterschap! Hoop dat je darmen snel tot rust komen. Heb je je zusje al verteld dat je zwanger bent of hou je dat voorlopig nog even geheim?

Afspreken op de negenmaandenbeurs gaat mij niet lukken. We gaan dan een weekje naar mijn schoonouders in Portugal. Wel jammer, ik ben de afgelopen jaren elk jaar met een vriendin naar de beurs geweest en vond het altijd erg leuk. En ik ben erg nieuwsgierig om jullie in levende lijve te zien en de eerste bolle buiken te bewonderen!

Ik heb trouwens voor het eerst m’n eisprong gevoeld; zaterdagavond een felle steek in m’n lies. We hebben vrijdagavond en zaterdagochtend nog geklust, dus ik hoop dat het raak is. Ze zeggen dat je na een mk extra vruchtbaar bent, dus wie weet… Zondag 8 december is m’n nod. Spannend hoor! Nu ongeduldig op het wachtbankje…

16. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Ik duim voor je droppie drie!! , ik hoop voor je dat het je zo gegunt is nu en dan ook een plakbeeb!

17. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Dank je DebJjJ!
    Hoe voel je je nu? Alweer een beetje opgeknapt of nog steeds belabberd?

18. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Een hele grote stevige digi knuffel 😘

19. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @droppie drie hoop het zo! heb het ook vaak gehoord van mensen die na mk terug zwanger zijn

20. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hihi, nou ja het was geen harde afspraak nog hoor, maar in het begin hadden we dit een keer geopperd. Maar het is geloof ik al in februari, dus vraag me af of het gaat lukken voor alle nog niet zwangeren. Ik ga er ook niet heen als ik pas een maand ben ofzo, dan kom ik daar natuurlijk net een bekende tegen die van niets weet... Oh maar hoop zo dat ik dan wel zwanger ben hoor... :(

Deel Deze Pagina