Als je heeeeeel goed kijkt seit zie je m inderdaad. Is wel ff zoeken. Alvast een voorzichtige proficiat! Net inderdaad alleen hartje geluisterd. Ook erg bijzonder. Klopte mooi. Baarmoeder was hard gegroeid, en ik was 1 kg afgevallen. HAha. Houden zo. Nieuwe afspraak23 december 20 weken echo om 10.00 uur en controle vk km 19.40 uur. laten we maar alles op 1 dag plannen..
Seit zie het ook! En je hebt nu niet met ochtendurine getest, ik zou er morgenochtend nog eentje doen! Alvast voorzichtig gefeli! Meiske fijn dat het een mooi bezoek was endat je goed groeit! Mooi he het hartje luisteren! Jabinca balen zeg. Zou inderdaad wel mooi zijn om in zuidafrika posi te testen! Niet vergeten om testen mee te nemen Ben even aan het nachtbraken zoals jullie zien. Kan echt niet slapen. Heb ik erg veel last van laatste tijd, maar hoort allemaal bij het depri zijn helaas. En er zit me iets dwars wat ik niet los kan laten. Onze zoon zit nl sinds september op zwemles. Hij durft echt alles als wij er bij zijn, maar nu zit hij in een erg grote groep en die zwemleraar kan onmogelijk alle kinderen stimuleren. Het probleem is dat mijn zoon heel afwachtend is, zeker als er drukke kindjes in de groep zitten en nu doet hijsoms met dingen niet mee. De zwemleraar denkt dan dat hij niet durft omdat hij het niet kan, maar hij heeft gewoon dat duwtje in de rug nodig van de leraar en die krijgt hij niet. Ik kan daarbest boos om worden, maar je hebt nauwelijks de mogelijkheid om de leraar er op aan te spreken. Ik zit nu dus te twijfelen of ik mijn zoon niet op priveles moet doen, dan zitten er max 4 kindjes in een groep. Maar dat is dus wel bijna twee keer zo duur! Nu kost een les 10,50 per keer en dan 18 euro. Tja dat geld hebben we eigenlijk niet, maar aan de andere kant schiet het nu niet op en wordt hij er steeds ongelukkiger van. Ik ga morgen maar eens bellen met het zwembad. Zo heb het even van me afgeschreven, hopelijk kan ik het nu uit mijn hoofd zetten en gaan slapen. Stom he dat dit soort dingen maar blijven dwalen en ik daardoor niet kan slapen...zucht... Bijna weekendjeweg, ben er echt even aan toe! Heb wel besloten dat als ik geen zin heb om ergens naar toe te gaan, dat ik dan ook niet mee ga. Met al mijn zussen samen (heb er vijf) kost toch ook veel energie, want iedereen wil weer wat anders.... Slaap lekker allemaal, jullie liggen vast in dromenland nu, hihi...
@jabinca gewoon lekker zwanger terug komen, goed plan! @seit heb je nog met ochtendurine getest? ben zeer benieuwd, hopelijk een mooie duidelijke test! @derde niet gemakkelijk zo'n situaties pfff word er ook al half lastig van als ik je verhaal lees, er zijn zo weinig goeie leerkrachten die de behoeften van de kinderen goed kunnen inschatten.... ofwel toch gesprek proberen aangaan ofwel privélessen, maar zo kan het niet verder, ocharme je zoontje...herken het ook bij rolf, als het te veel gedoe is rond hem, te druk, te overweldigend, dan gaat het niet, pak je hem te goei aan, is hij een flinke stoere jongen die alles durft...veel succes
@meiske wat fijn dat alles goed was ow en -1 kg mmm zou ik ook wel willen hahahah, hopelijk gaat het bij mij nu wat minder hard met kilo's als toen met rolf hahaha ben toen zoveel bijgekomen, probeer er echt hard op te letten nu
OK, ik ben dus even helemaal hyper! Deze maand had ik me er bij neer gelegd dat het bij ons wel eens wat langer zou kunnen duren voordat we zwanger zouden zijn, vanwege mijn lange cyclus. Was er dus ook helemaal op voorbereid dat ik gisteren ongesteld moest worden. Maar... er kwam niks. Ik boos op mijn lichaam omdat het me voor het lapje hield. Vanochtend nog niets dus toch maar een test gedaan. En die knalde!!! Niet eens een tuurstreep nee echt een knalstreep. Het is dus nu echt zo ver! Er gaat van alles door me heen. Blijdschap, verwarring, onzekerheid. Ik hoop zo dat dit kleintje blijft plakken. Ik zou dan zo begin augustus zijn uitgerekend, waarschijnlijk vlak na mijn verjaardag. Omdat ik deze keer niet met ovulatietesten heb gewerkt weet ik niet precies wanneer de eisprong heeft plaatsgevonden. Voor mijn gevoel was het wel wat eerder dit keer, dus ik ga nu voor het gemak even uit van een uitgerekende datum van 4 augustus 2014. OEEEE WAT IS DIT SPANNEND!!!!
Yeeeeeeeeeeejjj!!! Gefeliciteerd Vos!!!! Ohw, ik kan me jouw 'mixed feelings' helemaal begrijpen en weer terughalen hoe dat bij mij was! Supergefeliciteerd!!! Geniet ervan, doe lekker gek vandaag !!!!! (Vos, wil je ook meekletsen op Facebook? Is ook erg gezellig daar) En Seit.... ik zou het zó supergaaf vinden als het bij jou ook knalt vandaag!!! Heb je al opnieuw getest???? Hou ons op de hoogte, ik zit hier helemaal te stuiteren van 2x roze!!!!!! @Derde: Ik kan me je zorgen goed voorstellen... Goed dat je toch even aan de bel trekt vandaag. En privéles is inderdaad duurder, maar als het tijdens de gewone les niet lukt, denk je dan ook niet dat je dan 'voor niets' die lessen betaald? Misschien wel even een korte periode een flinke opsteker voor het mannetje als hij wat meer aandacht en motivatie krijgt? Ben benieuwd hoe het zwembad gaat reageren... Hier: Als ik me over een uurtje of 2 goed genoeg voel, ga ik es even flink los in de stad: Babykleertjes kopen en op zoek naar wat fijne positievesten!!!
Hej vos, welkom, we misten je hier al! En blijkbaar heeft het afstand nemen van het forum een beetje geholpen van harte gefeliciteerd! Kan mevoorstellen dat het nog even door moet dringen, maar geniet ervan meid! Was jij nou deze ronde ook met tarwekiem begonnen? Ben wel heel benieuwd, want ik ga dat na mijn eisprong ook gebruiken. Oh misschien wel twee nieuwe roze erbij deze week! Seit en heb je nog een testje gedaan vanmorgen??? Ik duim voor je! Moet zeggen dat het wel een beetje steekt hoor, nog even en ik blijf als enige over... Maar nee ik gun het jullie allemaal heel erg! Ik wil alleen zelf ook zo graag en had echt een vurige wens voor een zomerbaby. Misschien speelt dat bij ons ook mee, na twee winterkindjes zie ik er beetje tegenop om er nog een jarig te hebben rond de drukke decemberperiode. Dat was ook een beetje de reden van de afspraak met ml, naast het niet te lang er mee bezig willen zijn, wilden we heel graag een zomerkindje. Maar ja nu de maanden weg vagen gaat dat misschien niet meer lukken. Oh kan ik mijn gedachten maar eens uit zetten. Ik maak mezelf echt gek... Sorry voor al mijn relaas hier, ik moet gewoon mijn verhaal af en toe kwijt anders maak ik mezelf echt gek... Kokosnoot hoe is het bij jou?
Jaaaaaaa Seit en Vos!!! Ooh seit, heb je vanmorgen weer een nieuwe test gedaan?!? Ik hoop het zo voor je! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd en dikke knuffel. Vos....wat flik je ons nou!? haha wat een knaller! Gefeliciteerd meis! Echt genieten! Meiske...bijzonder om het hartje te horen he? En een kilo afgevallen? Hoe doe je dat? Ik heb er hier inmiddels 3 aangehangen! Jabinca...balen meis! Dikke knuff! @derde...ik vind het knap dat je aan de bel trekt! lijkt me zeker erg handig. Dikke knuff voor jou! Rozanna...eindelijk lekker shoppen? Genieten hoor meis! T is je gegund! Dames, de lijst werk ik bij zodra ik ook weer wat van Seit heb gehoord! Of Seit...je moet het zelf willen doen? Je eigen mooie nieuws op de lijst melden! Ik hoor het vanzelf! Dikke knuff voor iedereen!
Sorry dat ik zo afwezig ben geweest de laatste tijd, maar ik denk dat het afstand nemen inderdaad wat heeft geholpen, was er deze keer veel minder mee bezig. Daarnaast heb ik teunisbloemolie capsules gebruikt. Of het dat is geweest weet ik natuurlijk niet, maar het is zeker niet slecht geweest. Helaas moet ik vandaag gewoon werken, maar kan me echt niet concentreren. Maar ik vind dat vandaag niet zo erg. Voel me verder gelukkig ook best goed. Vorige week wel erg dorstig geweest en wat kleine steekjes in mijn liezen, maar verder weinig echte symptomen gehad. Vandaar dat het besef er nog niet echt is. Ik hoop dat seit vandaag ook een knaltest heeft! Zou wel mooi zijn! En jullie praten nu ook op facebook? Ik zie dat ik echt een hoop heb gemist. Waar moet ik dan op zoeken?
Yeah whoehoe. Gefeliciteerd vos. Wat een knaller! Heerlijk weer dat roze nieuws! Keep on going! Snap je zwemleszorgen wel derde. En ja, nachts pieker je overal over. Inderdaad gesprek aan gaan met de zwemleraar. Misschien weet hij helemaal niet dat je zoontje zo in elkaar steekt. Toitoi. Lekker shoppen rozanna? Heerlijk. Veel plezier.. Tsja, hoe ik dat doe, afvallen. Je volstoppen met alles wat maar ongezond is savonds. Haha. Serieus. Ben vaak laat terug, snel eten, slecht eten. Maar merk dat de kleine veel energie vraagt. Zou het je niet kunnen zeggen.
@Vos: Heb je een PB van Samsie gehad als uitnodiging voor Facebook?? Succes met werken vandaag, kan me voorstellen dat je er niet echt bij bent qua concentratie... heb je het al verteld aan ml/vl??? Zo ja, hoe was zijn reactie???????
aaaaaaaaaah wat goed vos, superhard gefeliciteerd!!!!!!!!!! @seit amai das karakter hebben, kunnen wachten
Ja, PB gevonden! Heb vanochtend direct na het wakker worden getest, was kwart over 6. ML lag nog te slapen dus heb hem wakker moeten maken. Zijn eerste reactie was: "dat meen je niet!" Omdat ik er heilig van overtuigd was dat het niet raak was, was hij dat ook. Hij was natuurlijk ook heel erg blij en er gaan ook bij hem meteen duizenden vragen door zijn hoofd. Nu nog bedenken hoe we het de familie gaan vertellen. Dat zal in ieder geval op 15 december moeten zijn, want dan hadden we eigenlijk een wijnproeverij gepland met mijn schoonouders. Daar kan ik natuurlijk nu niet meer aan mee doen.
Ooh Seit akelig geduldig kind! HAha, je houdt het wel erg spannend zo hoor! En vos...dat ga je de komende dagen hebben geloof mij! Ik zat de dag van mijn positieve test ook op het werk...maar werken kwam er niet van! Lekker genieten...een dagje wat minder scherp op je werk moet een keer kunnen toch?
Vos, gefeliciteerd!! Wat een prachtige knaltest! Seit, voorzichtig gefeliciteerd, spannend morgenochtend! Derde, ik voel me net zo als jij... Gefrustreerd omdat alles er op wijst dat ms eraan zit te komen. Nu snel verder, heb een hele to-do-list voor vandaag (lekker veel afleiding) en heb een beetje opstartproblemen vandaag. Ik lees vanavond weer bij!