Vandaag 6 weken en 1 dag zwanger en begin steeds meer te merken dat ik zwanger ben. Had al dat mijn borsten gegroeid waren, maar nu komt de misselijkheid ook op. En merk dat bepaald eten er eg niet in gaat en als ik er aan denk misselijk word.
Waaaaaaaa even snel want moet naar mijn werk! Heb ook niet alles bij gelezen maar hier moet ik even op reageren haha Van harte gefeliciteerd vos 😄😄😄😄 woehoeeeee roze roze roze 😄😄😄😄 wat een leuk verhaal er ook bij! Seit een voorzichtige gefeliciteerd 😊 ben benieuwd naar de test van morgen! Volgens mijn gyn is het helaas een fabeltje dat je extra vruchtbaar bent na een mk hij zegt even veel kans als anders :-s Ik heb mijn banner even aan gepast dacht zondag avond mijn eisprong gevoeld te hebben! Hopelijk heb ik het goed! Gister dag 15 en geen bloed gezien jeahh hopelijk komt dat ook niet! Nou ik ga hollen spreek jullie later 😙
ooh jak jak jak....ik zit tegen een griepje aan dat niet doorzet Last van mijn keel, zeurende hoofdpijn....moe echt jakkes Of het moet nu doorzetten of over zijn...maar dit is ook niets! :x
Mooi buikje Rozanna! Ik duim voor je seit morgen, knap dat je kan wachten! Hier net weer nega ovutest, blegh, hoop dat ik morgen knaller heb en anders hoop ik dat ie het weekend even overslaat. Ik snap het hoor bjjj, ik ga denk ook even afstand nemen. Het zwangere clubje wordt hier steeds groter ( gelukkig natuurlijk) maar het is zo verrot om in het verkeerde clubje te zitten . Alleen het begint me steeds meer pijn te doen en ik wil het juist zo graag los laten, maar het lukt niet omdat ik toch elke keer weer even wil meelezen en van me af wil schrijven. Ik ben vandaag eerst een eind door duin gaan wandelen en daarna naar de ikea geweest. Ik denk dat er wel honderd keer door mijn hoofd is gegaan van oh als ik nu zwanger was dan.... Zucht maar het is nog niet zo Ik durfde de teunisbloem niet aan vos, ik las dat je cyclus daardoor in de war kan raken en ben juist blij met mijn korte cyclus. De tarwekiem is voor betere doorbloeding en dus betere innesteling en ik denk dat daar voor mij het knelpunt zit. Maar nu dus maar hopen dat ik mijn ei niet misloop door het weekendjeweg hoop zo morgen de knaller te hebben op mijn ovutest, maar die vandaag is weer heel licht, bijna niet te sien, dus kan me niet voorstellen dat ie morgen ineens knalt. Ik spreek jullie volgende week weer, morgen naar de bedrijfsarts en is denk beter me even te focussen op andere dingen en dan vrijdag weekendje weg. Voor de zekerheid morgen natuurlijk nog even klussen of misschin zelfs vrijdagochtend, maar onze zoon is telkens al om zes uur wakker en ga er niet al om vijf uur voor wakker worden Ik lees morgenochtend nog even voor seit mee...succes meid!
Wow wat een nieuws! Vos en Seit gefeliciteerd! Vanavond volgt uitgebreide reactie, zit nu in de trein op weg naar huis.
Vos gefeliciteerd zeg! Weer roze erby, leuk! Enne seit, je bent gemeen. Maar voorzichtig gefeliciteerd. Enne derde, klinkt allemaal niet zo lekker. Neem de tijd voor jezelf en geniet van je weekendje weg. Gewoon ff afstand nemen van t forum hoor.
Prachtige buik Rozanna! Beterschap Samsie.. @hier: de test loopt duidelijk op naar roze! morgenvroeg met ochtendurine hopelijk een knaller, dan kan ik het ML ook eindelijk laten zien (die zal nu zeggen dat ie niks ziet, haha)
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 28-11-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 01-12-2013 Lillifee - 29jaar - 3e kindje - 1e ronde na MK - NOD 06-12-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 10-12-2013 Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde - 08-12-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 14-12-2013 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 5e ronde - NOD 24-12-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 07-02-2013 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ?? Zwanger: Rozanna - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014 LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-07-2014 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-07-2014 vos1985 - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014 Seit - 26 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 07-08-2014 Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas een vlindertje.. MK bij 9wk.. MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk.. Afspraken: Rozanna: 2-12 20weken controle VK, 11-12 20 weken echo Samsie: 5-12 controle VK, 6-12 PRET ECHO, 27 dec. 20 wkn echo Meiske1988: 23-12 20wk echo en controle VK Beccy: 29-11 intake en eerste echo VK LieslVdB: 10-12 eerste echo VK Angelique29: 10-12 eerste echo VK 12-12 intake VK Vos1985: Seit: INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!) LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 03-05-2014 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Dankjewel meis krijg de foto helaas niet schep, zal morgen eens met het fototoestel een foto maken, mn telefoon heeft geen macro functie
Effe ego: ik vind het deze ronde zo spannend om zwanger te worden (en blijven...) dat ik de hele dag een zenuwachtig gevoel heb. Een soort gestress gevoel rond m'n borst / hart. Hoop zó dat het raak is! Maar ik ben bang dat ik van die stress juist niet zwanger raak of dat het resulteert in een miskraam. Van dat idee alleen al wordt ik nog gestresster Hoe kom ik van dat rotgevoel af?!?!
Dat is lastig, ik ben ook heel erg in mn hoofd bezig met wil ik wel zwanger worden, komt het nu wel 'uit', op mn werk is het al zo druk en zijn er al 2 zwanger, zullen ze blij voor me zijn? maar ach, het is MIJN leven, MIJN beslissing! dus ja, IK ben er klaar voor! zet de negatieve gedachten van je af en probeer te genieten.
@derde/debjjj kan jullie gevoel wel begrijpen, veel sterkte meiden en hopelijk zitten jullie snel in de andere club, maar doet iedere keer meer pijn, dikke knuffel @droppie drie, denk dat er weinig aan te doen is, bij mij was het toch zo, hoop ook voor jou dat het gewoon raak is! @seit ook hier van harte meid! @rozanna mooi buikje!!!!!
Nou, lekker even in de stad geweest vandaag, niet zo lang, maar lang genoeg om een mooi begin te maken met de garderobe van onze kleine boef!! Echt leuk om te doen, daar word ik helemaal blij van!! Helaas voor mezelf minder goed geslaagd; ik ben op zoek naar een leuke trui of een leuk vest dat niet helemaal uit synthetisch materiaal (acryl o.i.d.) bestaat (dus bij voorkeur voor 50% katoen). En aangezien ik niet goed tegen wol kan, mag dat er ook niet inzitten.... Pffffffff..... wat een zoektocht, ook op internet bijna niet te doen.... dus als iemand nog een tip heeft...