Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ha Dames,
    KOm ff spieken en me banner aanpassen.
    Me nieuwe NOD 23 december, net voor de kerst,
    zou een Godsgeschenk zijn als ik dan zwanger mag zijn.
    8 december het vruchtbaarst,
    heb het gevoel dat het een eeuwigheid geleden is dat we serieus aan t klussen zijn geslagen dus het moet maar weer is..
    Wat is dat ook een straf he.

Ik zit in de nachtdiensten nu en mis me kerel, lig toch echt liever naast hem dan hier op een saaie plek..

2. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Balen kokosnoot. Dat wilden we dus niet horen.

Nod 23 december? Prachtige dag zo net voor kerst. Laten we daar op hopen..

Hier weer een mijlpaal bereikt, weer een weekje erbij. Voelt elke keer weer als een stap.
    Dames, ok ga nog ff proberen te slapen. Mijn wekker gaat pas om 11 uur. Maar ja mn blaas zei dat ik er uit moest. :-s

3. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Droppie drie dat klopt ja ik had nog niet eens gerekend! Ach ja afwachten maar! Ik denk dat ik die zaterdag ga testen als ik nog niet ongesteld ben geworden tenminste.
    Met bepaalde bewegingen doet er iets binnen in mijn buik zeer iets wat ik tijdens de zwangerschap bandenpijn noemde ... Maar wat is dit dan?? Ik heb ook weer gevoelige borsten maar ook dat zegt helaas niet veel.

Meiske nog kunnen slapen?

Wat is het hier rustig eigenlijk!

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    :DHaha, heb ik ook elke ochtend rond 05.30/06.00 :D Fraai he?
    En ik ken je gevoel dat elke week weer als een stapje voelt!

Ooh Kokosnoot, wat rot :( Dikke knuff.

@droppie...de test van KV deed het bij mij gewoon voor mijn NOD.

@Lillifee...ik ben gaan rekenen met DOP (days past ovulation) en las overal dat vanaf 11 of 12 dpo de mensen die zwanger waren ook positief testen. Zelf heb ik volgens mij met 13/14 dpo getest maar er zijn ook mensen die met 9 dpo al positief testen.

Jabinca de 23e is idd wel een hele mooie datum! Duim duim duim :)

@Angelique, Liesl, Vos en Seit...hoe voelen jullie je?

En Rozanna? Jij steeds al wat meer energie?

Komende vrijdag hebben wij de pretechto! Spannend!! ;)

5. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    ooh dames heb ik weer:)
    Ik denk ga me vandaag maar eens inschijven voor een zwangerschapscursus...maar blijkt deze vandaag al te starten en als ik me nu niet als de sodemieter aanmeld kan ik alleen nog de verkorte variant doen zonder de partner! Whoops! :D
    Gelukkig kon ik er vanavond nog bij...maar moest toch wel lachen...met 16 weken al aan de zwangershapsgym :p

6. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Hoe ik me voel, ja opzich wel goed alleen veel last van misselijkheids vlagen maar die kan ik redelijk onder controle houden.
    Ja en snel moe he maar dat hoort er bij, het kindje groeit nu ook zo snel vreet alle enegie van me op haha..
    Volgende week dinsdag eerste echo en dan gaan we zien of het hartje klopt:D. Ben dan 8 weken zwanger

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Voel me prima! nergens last van en ook niets te zien (nog niet!) :p

23dec is een prachtige datum! is mijn zoontje jarig :D

8. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Jammer kokosnoot, zou zo leuk zijn geweest als je ook mee had kunnen gaan in deze ronde van roze.

Ik heb de afgelopen keer echt gewacht tot na mijn NOD met testen, maar dat was ook meer omdat ik er van overtuigd was dat het niet raak was. Ik had namelijk nergens last van. Achteraf bedenk ik me wel dat ik enorm dorst had de week voorafgaand aan de NOD, dat zou toch een eerste hint geweest kunnen zijn. Ben ook blij dat ik heb gewacht met testen, die knaltest was toch wel erg fijn!

Hier gaat verder alles eigenlijk best wel goed. Ik merk wel dat het zwanger zijn meer energie kost, ben vrij snel moe. Gisteren geprobeerd om hard te lopen en dat ging dus voor geen meter. Niet vooruit te branden en hele zware benen, maar toch een half uurtje buiten geweest. Verder 's avonds na de maaltijd wel een beetje last van mijn maag, dan moet ik rustig op de bank gaan zitten. En vanochtend een opgeblazen buik. Maar verder geen echte klachten, nagenoeg niet misselijk, soms alleen een beetje weeïg. Van de ene kant erg fijn, van de andere kant voel ik me nog niet op en top zwanger. Maar, ik ga niet klagen want dan zul je zien, ben ik vanaf morgen ontzettend misselijk ;).

Behoudens mijn baas hebben we het nog niemand verteld. Vond het belangrijk om mijn baas wel even in te lichten omdat ik een druk programma heb de komende tijd. Zij wist al van onze plannen en is helemaal blij voor ons. Echt een fijne baas die alle ruimte geeft. Komende weekend moeten we het onze buren vertellen (komen eten en het zal opvallen dat ik geen wijn drink) en het weekend daarna gaan we het onze ouders vertellen. De ouders van ml komen dan toch al bij ons op bezoek, dus dat is een mooie gelegenheid. Heb op internet een invulboek gevonden "mijn kleinkind" die we ze cadeau willen doen. Heb uit diezelfde serie ook het 9 maanden dagboek gekocht, leuk om zelf in te vullen. Ook hou ik zelf op mijn telefoon een soort dagboek bij. Leuk om later na te lezen.

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Even kort hier, ik ga nl echt even minder komen hier.
    Gistermiddag vroeg waarschijnlijk ei gehad. Laatste keer ervoor was dus donderdagavond geklust. Gisteravond om elf uur geklust, mmm... Weet niet of het nog op tijd was. We zullen weer moeten wachten op het verschrikkelijke wachtbankje...
    Weekendjeweg was gezellig, maar erg vermoeiend voor me. Ben echt gebroken, maar wel blij dat ik gegaan ben.

Jammer kokosnoot, echt niet leuk weer ongi.
    Ik weet niet of ik het nog trek om straks weer ongi te worden. Als ik me dan nog meer depri voel gaan we er denk mee stoppen, dan moet ik echt aan mezelf gaan denken, maar zal wel heel moeilijk zijn...

10. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @hier alles ok, wel doodmoe en misselijkheid te doen
    enkel komen er af en toe van die vlagen en die zijn moeilijk te verteren

@samsie prechtecho joepie!!!!!!!!!!!!!!!!! en je kan nooit vroeg genoeg beginnen met gym ;)

@derde succes meid, hoop dat het voldoende was xx

@vos fijn zo'n baas zeg!

@jabinca 23 ste idd hele mooie datum, daar duimen we voor!

11. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    @ Jabinca, komend weekend ook nog nachtdienst of dan wel lekker thuis naast je vent? Geniet er van! ;) En dan op naar een alcoholvrije kerst en oud&nieuw omdat je de 23e een knaltest hebt. Ik duim voor je!

@ Meiske, fijn zo'n blaas... Daarna nog wel wat kunnen slapen?

@ Lillifee: net als ik flink je lijf aan het observeren. Het is echt een studie object voor me geworden. Bij elk krampje of steekje vraag ik me af of het een goed teken is. Ik ben dorstig en heb af en toe hoofdpijn, betekent dat dat ik zwanger ben?!? Pfff... alleen mister ClearBlue kan het antwoord geven. Nog paar daagjes geduld...

@ Samsie, leuk die pretecho vrijdag! Ben heel benieuwd! Krijg je foto's of een filmpje mee? En kijken ze dan ook al naar het geslacht of is dat nog te vroeg? Spannend! En veel plezier bij de gym vanavond. Beter te vroeg dan te laat mee beginnen!

@ Angelique, ik duim voor een mooi kloppend hartje komende dinsdag!

@ Vos, wat heerlijk, zo'n baas die met je meedenkt! En ook nog nauwelijks kwaaltjes. Je hebt het getroffen, geniet er van meis!

@ Derde, balen van je ei. Een dagje later zou nog mooier zijn geweest. Maar ook nu kunnen de snelle zwemmers van ml nog op tijd zijn hoor! En dan nu dat verdomde wachtbankje. Ik kan er over meepraten... Zenuwslopend! Take care! Ik duim extra hard voor je!

Ik heb vanmiddag toch maar zo'n dure CB test gehaald die al 4 dagen van tevoren kan. Nu proberen geduld te hebben tot vrijdagochtend (2 dagen voor nod). Pfff.... Ik ben veel te ongeduldig!!!

12. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Nou de zwangerschapsgym viel erg tegen. Alle dames zijn al verder dan de 21 weken :(
    Morgen eens bellen waarom er in godsnaam en gat van 2 maanden tussen de startdata zit:(

@Derde...veel sterkte meis!

@Droppie....de echo is speciaal voor geslachtsbepaling:D nu hopen dat de beeb er goed voor ligt;)
    Krijg idd een filmpje en foto's mee:)

13. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Nee hier niet meer kunnen sslapen. Moest vrij snel daarna weer. En om 9 uur scbrok ik wakker van een herriemakende buurvrouw. Toen een collega om half 10 belde ben ik maar opgestaan. Morgen nieuwe poging.

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Vandaag dan toch voor het eerst vrij misselijk. Heb nog niet boven de pot moeten hangen, maar fijn is anders. Regelmatig kleine beetjes eten helpt gelukkig redelijk.

Zojuist een proefdoos besteld met alcoholvrije wijn. Is toch wat feestelijker voor de feestdagen. Ben benieuwd of het lekker is.

15. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi meiden..vandaag ziekgemeld..gisteret flinke migraine in bed gekropen en nu pas wakker..hopelijk gaat het vandaag wat beter..balen dat je niks mag nemen..tis dan echt hel!!

16. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden,
    hier weer 'ns een berichtje na een paar beroerde dagen... Gelukkig nu weer een beetje 'boven Jan' en net genoten van een heerlijk stukje wandelen.
    Net per post weer een paar ultralieve rompertjes ontvangen in de juiste kleur... mét de naam van ons kleintje er op, want die is intussen ook bekend!! Super persoonlijk!
    Gisteren de 20wk controle gehad bij de VK en alles is weer goedgekeurd... nu wachten we in spanning de 20wk echo af, volgende week woensdag....
    Oja, en nog een hoogtepunt: Afgelopen zondag heeft ML ons kleintje voor het eerst voelen schoppen! Ik lag op mijn rug en hij had zijn hand op mijn blote buik toen de kleine ineens even lekker tekeer ging! Gaaf!!!!!

@Vos: Oei, sterkte met de misselijkheid... Niet fijn! Ben ook wel benieuwd waar je die proefdoos alcoholvrije wijn hebt besteld, ik lust ook wel een 'glaasje 0%' tijdens de feestdagen!!

@Beccy: Oh, jij ook flink beroerd... ja, balen dat je geen medicatie mag nemen, heel veel sterkte en beterschap!!

@Samsie: Kan me voorstellen dat het wat tegenviel... Ben benieuwd naar de verklaring van de dames en heren! Hoe is het trouwens verder met je, heb je nog last van bloedverlies of is dat intussen helemaal over? Hoop het laatste voor je!! Spannend, bijna je pretecho!!! Alvast veel plezier toegewenst!!

@Dames op het wachtbankje: Heel veel geduld toegewenst....!!

Wij tellen intussen af naar 5 december... ons Sintcadeautje is, dat we dan precies 20 weken op weg zijn!!!

17. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Mag ik. Ragen waar je die wijn hebt besteld ? Dan kan ik ook eens een kijkje nemen :D

18. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Das idd ook raar, hier straten ze vanaf week 22 pas met zwangerschapsgym...
    Juist leuk om met mensen te praten die in de zelfde tijd uitgerekend zijn.

19. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Wat super mooi lijkt me dat zeg om je kleinen te voelen en al helemaal als je man het ook kan voelen, wat al wat later is dan voor de vrouw.:)

20. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Bedankt meid, wij natuurlijk ook. Je gaat er van uit dat het goed zit maar ja je weet maar nooit je hoort zulke rare verhalen af en toe.

Deel Deze Pagina