Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik heb de wijn besteld bij Online alcoholvrije wijn bestellen. Ik zal jullie op de hoogte houden van mijn bevindingen.

Wat leuk Rozanna dat ml de baby heeft kunnen voelen. Dat lijkt me zo speciaal! Ik kijk uit naar het moment dat ik zelf wat voel bewegen. Lijkt me raar en tegelijkertijd een heel bijzonder moment.

2. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ik zie dat het forum er meteen een link van maakt. Is alcoholvrij. com

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat vervelend dat je zo misselijk bent vos. Sterkte!

En beccy heel veel sterkte met de migraine. Dat heeft mijn collega ook en is sinds 7wk zwangerschap ziek thuis en komt niet meer terug werken.

Wat vroeg samsie de zw.gym! Ik ben ook pas laat begonnen, was met 30wk geloof ik. Wel erg leuk! Heb er een goede vriendin aan overgehouden.

@hier: voel me prima, alleen wat sneller vermoeid. Tot nu toe precies zoals bij zw.schap van Ties. Hopelijk blijft het zo! Ik teken ervoor, haha

4. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    effe egobericht gisteren was ik met rolf zot aan het doen en aan het gooien en zwieren in de lucht kwam zijn voetje keihard knal in mijn onderbuik, sindsdien doet die pijn, hoopte dat het weg zou zijn deze morgen, maar nog steeds pijn, kramp
    jakkes, zoiets vind ik zo hatelijk
    hopelijk is alles ok

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  6. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    @seit zeker mooie knaltest! Enne ik moet stoppen met werken vanaf 26 december ivm risico's op het werk..rx straling en anesthesiegassen..heb nu al aangepast werk, mag niet meer in de zalen en moet meer administratief werk doen! Bah! Gelukkig had ik nog wat dagen verlof staan en mag ik op 17 dec stoppen..

7. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    He wat balen liesl! Hoop dat het inderdaad wegtrekt en niets aan de hand is.

Mooie test Seit! Toch wel fijn om nog even zo'n knaller te zien he?

Jammer Beccy dat je zo vroeg al moet stoppen met werken. Lijkt me dat het dan lang duurt allemaal als je thuis moet zitten. Maar kun je wel optimaal genieten van je zwangerschap.

Hier gaat het wel ok, moet echt op tijd eten om te voorkomen dat ik misselijk word. Is best een omschakeling aangezien ik altijd op mijn gewicht heb moeten letten en dat moet ik nu min of meer los laten. Maar mijn lichaam is heel goed in het aangeven dat er weer voedsel naar binnen moet. Probeer het verder zo gezond mogelijk te houden.

8. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Vind ik niet jammer hoor..lekker bij mijn kleine man en idd optimaal genieten van de zwangerschap!

9. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Als je het niet vertrouwt gewoon ff vk bellen. Zij kan je misschien geruststellen liesl.

Lekker vrij beccy. Scheelt dat je verder niet ziek of zo bent dus echt optimaal kunt genieten van de zwangerschap. Maar t lijkt m. Indd wel erg lang. Ik zou t niet kunnen denk ik.

Wauw mooie knaller seit. Goed bewaren zou ik zeggen.

10. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @beccy ow wat fijn op die manier!

@seit knaller de knal!

@hier toch maar naar mijn ouders langsgeweest, mijn vader is ook huisarts en die heeft me toch wel wat gerustgesteld, hij zei dat die kleine zo goed beschermd wordt, dat het bijna niet kan dat er door zoiets iets mis zou zijn en die pijn, zijn mijn gekwetste buikspieren.....
    bij rolf had ik ooit als ik al vrij ver zwanger was keihard de koffer van de auto op mijn buik dichtgegooid, was een hele wonde en blauwe plek, toen dacht ik ook ocharme! maar ook niks aan de hand pff
    arme kleintjes met zo'n onhandige moeder ;)

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liesl, je baarmoeder ligt inderdaad nog goed verstopt achter je schaambeen, dus mocht er iets mis gaan ( hoop natuurlijk van niet!) kan het niet daar van komen. Gelukkig ben je inmiddels gerustgesteld.

Mooie knaltest seit, oh hoop dat ik die ook binnenkort mag showen, maar heb deze ronde eigenlijk weinig hoop door het niet op juiste moment klussen. Ben wel aan de tarwekiem, voor het geval dat.

Voel. Me nog steeds niet happy hoor, ik kom hier in ieder geval al minder dan eerst, dat scheelt. Heb wel vanavond even bij esprit leuke kleding geshopt voor mezelf. Had het steeds uitgesteld, voor het geval dat, maar nu heb ik me even laten gaan en heb echt veel gekocht. Moest wel lachen toen ik een skinny broek paste. Die zat op mijn benen heel strak, maar bij mijn buik kon ik nog wel 9 maanden groeien. Dat zei ik ook tegen de verkoopster en die zei, was je dat van plan dan. Ik heb maar gezegd, nee niet de bedoeling, haha... Maar goed ik weet ook niet of het ons nog gegund is.
    Ik heb sinds ik met de bedrijfsarts heb gepraat helemaal niets meer van iemand van mijn werk gehoord. Nu een week geleden, terwijl het verslag dezelfde dag nog verstuurd is. Vind het eigenlijk best wel jammer, net alsof ik niet meer besta ofzo. Wat vinden jullie moet ik zelf bellen met mijn leidinggevende ofzo? Ik weet dat het heel rot uit komt nu net in de drukste tijd van het jaar, maar ze kunnen het me toch niet kwalijk nemen lijkt mij? Maar toch zit het me beetje dwars dat er niemand interesse in me toont, maar misschien denken ze wel dat dit goed is voor me... Ik weet het ook even niet meer hoor.

Morgen hele drukke dag met Sint, ik zal me beetje afzijdig houden, want heb niet zo'n zin in drukte, maar kan het de kinderen niet onthouden.
    Gaan jullie nog sint vieren?

Hoe gaat het met de wachtbankers? Hier duurt het natuurlijk nog wel even. Voel in ieder geval helemaal niets, geen krampjes ofzo, maar ik verwacht het dus ook niet.daar gaat de zomerbaby :(

Nou tot later weer....

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat vervelend dat ze vanuit je werk zo weinig van zich laten horen. Misschien denken ze idd datdit bbeter voor je is, maak je gevoel bespreekbaar naar je leidinggevende, dan kan hij/zij er op inspelen.
    Probeer een beetje te genieten van het sinterklaas gebeuren, even je gedachten op nul en lekker met de kids meegaan in hun feestje. Veel plezier in elk geval!

13. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    Derde toch meisje..dikke knuf voor jou..hopelijk jij binnenkort ook een knaltest..
    En liesl gelukkig gerust gesteld!! Tot 12 weken ligt de kleine idd nog veilig achter je schaakbord.

Hier alweer 9 weken..de tijd kroop eerst vooruit maar nu gaat het weer hard.
    Paar dagen ziekjes geweest, maar nu gelukkig weer wat fitter.nog altijd geen klachten, hopelijk blijft het zo!

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    #3094 Seit, 5 dec 2013
    Laatst bewerkt: 5 dec 2013
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - 1e ronde na MK - NOD 08-12-2013
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde - 08-12-2013
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 10-12-2013
    derde - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 14-12-2013
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 5e ronde - NOD 24-12-2013
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 07-02-2013
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 23-12-2013
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 27-12-2013

MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ??

Zwanger:
    Rozanna - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-07-2014
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-07-2014
    vos1985 - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014
    Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 07-08-2014

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas een vlindertje.. MK bij 9wk..
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk..

Afspraken:
    Rozanna: 2-12 20weken controle VK, 11-12 20 weken echo
    Samsie: 5-12 controle VK, 6-12 PRET ECHO, 27 dec. 20 wkn echo
    Meiske1988: 23-12 20wk echo en controle VK
    Beccy: 06-12 intake en eerste echo VK
    LieslVdB: 10-12 eerste echo VK
    Angelique29: 10-12 eerste echo VK 12-12 intake VK
    Vos1985: 30-12 eerste echo VK + intake
    Seit: 06-12 MvM / 19-12 intake VK

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

15. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde zou toch dan maar zelf stap zetten en bellen met je leidinggevende, anders geraak je ook niet vooruit
    dikke knuffel, succes!

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat is het hier rustig dames! :( ...

17. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    ja idd! sinterklaas zal er wel iets mee te maken hebben

18. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Pfff gisteren een avond dienst gehad en nu mag ik vroeg beginnen , das eg te vermoeilend op dit punt van zwangerschap.
    Heb zo en zo heel wat moeite met de opstart elke dag.
    Komt iemand dat bekend voor ?

Maar gelukkig heb ik lekker weekend, morgen een mooie kersboom uit zoeken :).
    Jullie nog leuke weekend plannen ?

19. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    kerstboom staat hier al tijdje :)
    niet echt plannen gemaakt, omdat mijn man zo hard werkt in de week, proberen weekend eigenlijk een beetje huiselijk te doen, samen spelen met rolf, een lekkere boswandeling...zo gewone leuke dingen en is nooit gepland
    vermoeidheid heb ik dip rond de middag en vanaf 18/19u stikkapot, pijp uit

20. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Omo wit, ik ben zwaar gedesillusioneerd... Ik neem even afstand... :(

Deel Deze Pagina