Droppiedrie, hoop het ook voor je dat de test te vroeg is! Nu hopendat je ongi weg blijft, wanneer ga je weer testen? Heb je kwaaltjes die kunnen wijzen op??? Rozaly, wat fijn van je ongi, ik hoop dat deze icsi gaat lukken! Kan het nu nog voor de kerst. Of moet je sowieso wachten tot januari? Spannend meiske, wat zegt je gevoel? Nog even twee weken geduld! Hier echt bijna geen hoop meer, ongikrampen zijn begonnen en dat is bij mij meestal twee tot drie dagen voor ongi doorzet, verder ook totaal geen gevoelige borsten. Mocht ik woensdag ongi worden heb ik wel een erg korte lf van 9 a 10 dagen. Hoop niet dat dat door de tarwekiem komt, want dan stop ik er mee. Heb het wel redelijk trouw geslikt, maar ja als er geen bevruchting was ( dat gevoel heb ik) had het natuurlijk ook weinig zin. Nou ja wachten tot mijn ongi en dan waarschijnlijk voor de laatste ronde . Fijne dag meiden...
Sorry meiden dat ik hier niet zo vaak ben, soms is fb iets makkelijker als ik aan het werk ben. In de avond ben ik zo moe dat ik dan geen zin meer heb. De ochtend blijft vervelend met opstarten, misselijk en weeïg gevoel tot een uurtje of 12 bah.
FB vind ik zelf ook wat makkelijker inderdaad. Is makkelijker om op een specifiek onderwerp te reageren en kan ik onderweg makkelijker bekijken. @droppiedrie; hoop inderdaad dat je te vroeg was met testen. Ben benieuwd! @rozaly; spannend weer een nieuwe ronde icsi. Nu maar hopen dat jullie dit keer meer geluk hebben! @hier. Afgelopen vrijdag ziek naar huis gegaan, het ging echt niet op het werk. Het weekend, ondanks een vrij druk programma, toch weer een beetje bij kunnen komen. Vandaag dan ook gewoon weer aan het werk. Ideaal is het niet, maar ik doe alles gewoon wat rustiger aan. Blijft de hele dag wat misselijk en ook mijn darmen werken niet lekker mee. Verder enorm moe. Maar goed, alles voor een goed doel.
@droppie drie ik hoop het zo ontzettend hard voor je! @derde als je je ongi zou krijgen, moet de volgende gewoon DE ronde worden, moet gewoon, die is voor jou, dat hoop ik zo! zou zo spijtig zijn moest je stoppen
Ow Derde, ik hoop toch zo voor je dat je zwanger bent. Lijkt me super moeilijk om een laatste ronde in te moeten gaab. Duim voor je. ik krijg morgen of overmorgen mijn afspraken binnen. Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat ik moet gaan spuiten. Iig niet voor de kerst de poging zelf. Moet een week of 3, 4 spuiten. Maar eerst dus een paar weken de pil slikken. Ben er al weer goed beroerd van :x Misselijk, erg moe, hoofdpijn! Ze hebben toegezegd dat ik zo kort mogelijk mocht slikken, ben benieuwd. vos, wat naar zeg dat je zo beroerd bent. Hoop dat het snel opknapt! Beccy, 26e is 2e kerstdag. Zijn ze dan aan het werk? Wel gaaf dat de echo dichterbij komt. Altijd leuk om even te spieken. angelique, lekker komen als je zin hebt hier, en anders niet. Ik kijk ook regelmatig op fb, maar dit kletst makkelijker vind ik eigenlijk. Fb moet je alle berichten na scrollen.. vind het wel erg leuk om de foto's daar te zien. nou, ik ga ff lekker lezen. Huis is eindelijk aan kant, dus even eten en relaxen tot de kleman weer wakker wordt. Die heeft gister een duplo trein gehad trouwens, heb m de hele ochtend niet gehoord (maar overallll, lag dus duplo)
de werkdag is bijna ten einde en ik moet zeggen dat het best goed gegaan is vandaag! Zal vanavond wel doodop zijn, maar goed dan heb ik een goed excuus om op de bank te crashen. Afgelopen weekend onze lieve buren verteld dat we een kindje krijgen. Zij krijgen zelf begin april de 2e dus dat is erg leuk en ze waren super enthousiast. Van hun het boekje van Kluun cadeau gekregen van help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. Klein stukje gelezen en echt hilarisch! De doos met alcoholvrije wijn was nog niet binnen, was iets mis gegaan met de bestelling. Zaterdag een fles van de albert heijn gehaald. gewoon om eens te proberen. En moet zeggen, het was niet verkeerd. Is absoluut niets vergeleken met een goede fles echte wijn, maar voor de tussentijd is het toch net weer eens wat anders dan water of fris. Heb je toch een beetje het gevoel dat je mee doet.
@rozaly ja in België is dit geen feestdag gek genoeg..daar is het de 24e... Droppie drie ik hoop ook dat je vorige test te vroeg was en duim heeeel hard voor je..wanneer zou je nog een testje wagen?
Rozaly, fijn dat je weer verder kan met de icsi! Ik duim voor een succesvolle poging zodat je 2014 met een bolle buik kan beginnen! Angelique en Vos, hoop dat jullie je snel beter voelen. Kan knap vervelend zijn die misselijkheid. Maar het is voor het goede doel! Hier nog altijd niet ongi. Ik snap helemaal niets meer van mijn lijf. Ben moe, chagrijnig en heb krampen dus alles wijst op een ongi. Maar geen bloed... Morgen toch maar een testje doen als ik vannacht nog steeds niet ongesteld ben geworden. Maar waarschijnlijk neemt m'n lichaam een loopje met me en word ik pas ongesteld na nog een paar negatieve testen. Het kost een flinke duit op deze manier
Ohhhw, toch wel erg spannend...!!! Hoop voor je dat je morgen in 1x positief test!!! Wel zo leuk voor jou (én je portemonnaie...)
Wat fijn beccy! Geeft weer wat rust na een goede echo met een kloppend hartje♡ Je houdt het spannend droppie drie! Vos en angelique wat vervelend dat jullie je zo misselijk voelen. Heb er gelukkig geen last van, dus kan ook geen tips geven. Bij zw.schap van Ties ook geen last van gehad Derde niet opgeven hoor! Misschien is je lichaam gewoon alles op zn plek aan het zetten voor Mini! Fijne avond dames!
Ha lady's ik meld me maar weer s. Was benieuwd naar alle nieuwe berichten, teveel om op in te gaan. 23dec was een mooie datum om erachter te komen of we zwanger zouden wezen helaas maar weer een maand opschuiven. Me man kreeg donderdag t bericht dat hy gister (maandag) gesprek zou hebben met manager, we vermoeden ontslag. Ging uiteindelijk niet door maar die komt dus nog wel. Ze wouden niet zeggen waarover t zou gaan. Jullie begrijpen dat ons weekend was verpest en we totaal niet in de mood waren. Allemaal onzekerheid ineens aangezien we nog in het financiele gedeelte zitten voor ons huis. Kan gewoon kwaad worden van deze hele situatie. Je bent gewoon afhankelijk van geld en andere mensen die geen gevoel in hun lijf. hebben. En tussen me ouders (liggen in scheiding) ist ook hopeloos. Sorry moest ff me verhaal kwijt, word moe en ben echt toe aan vakantie. Nu bijna vrij en dan heb ik een maand vakantie, volgende week maandag gaan we richting zuid afrika. Zal er dan ook ff niet online wezen. Fijne feestdagen alvast!! Geniet van wat je nu hebt, met of zonder kids
@jabinca wat een rotnieuws zeg, ja tegenwoordig behandelen ze de mensen echt als een nummer, heel veel sterkte voor jou en je man en dan nog je ouders die in scheiding liggen en het duidelijk niet goed doen, pff veel op je boterham meisje, die vakantie komt dan als geroepen, veel sterkte xx
Jabinca, wat een rotnieuws... Snap dat je toe bent aan vakantie! Zuid Afrika klinkt geweldig. Geniet er van! Ik snap steeds minder van mijn lijf. Niet ongi maar wel negatief getest vanochtend. Ik heb toch echt ruim twee weken geleden op donderdag en vrijdag een positieve ovulatietest in handen gehad en zaterdagavond m'n ei gevoeld.
Jabinca, heel veel sterkte met alles! Jeetje wat heb je een hoop op je bordje. Ik hoop dat de vakantie je even wat rust zal geven, zuid afrika staat hier ook hoop op het lijstje, maar daar moet ik nog wel wat jaartjes voor sparen . Geniet er ondanks alles van... Droppiedrie, oh had zo het gevoel dat je vanmorgen een positest zou hebben. Misschien dat je lichaam nog wat van slag is door de vmk? Wel raar dat je wel positieve ovutesten had. Zou het kunnen dat die nog aansloegen op de hormonen van je zwangerschap? Dit lijkt me erg onzeker voor je, nu weet je ook niet waar je aan toe bent. Wachten op je ongi is het enige dat je kunt doen en om de zoveel dagen toch een testje. Hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt! Hier, normaal is dit een erg spannende week, maar nu ga ik er eigenlijk gewoon vanuit dat ik binnen paar dagen ongi ben. Als ik van 14 dagen na mijn ei uitga zou ik zondag ongi moeten worden, dus moeten even afwachten. Ik wil sowieso geen testen verspillen deze ronde, dus dat weerhoudt me gelukkig om toch vroeg te testen. Pas als ik zondag nog niet ongi ben doe ik een testje ( mijn zusje is die dag jarig en wil dan wel zeker weten dat ik een drankje met alcohol kan nemen). Maar ik ga er van uit dat mijn ongi dan al is doorgebroken.
Wat een rot nieuws jabinca! Geniet van zuid Afrika, lijkt me heerlijk! He droppie drie wat is dat nou? Ik had ook wel verwacht vandaag goed nieuws te lezen. Je lichaam houdt het spannend! @hier : heb me vandaag ziek gemeld. Ben het even helemaal beu op het werk. Moet een collega inwerken, terwijl ik zelf amper ben ingewerkt in febr. Geen zin in dus. Zij mag het, net als ik een paar maanden geleden moest, het nu ook uitzoeken. We zitten momenteel in een mega drukke tijd met verhuizen, jaar afsluiting en overstap naar nieuw software systeem. Kortom teveel obstakels om passende oplossingen voor te vinden. Ik trek t niet meer al die drukte en denk nu even heel egoïstisch aan mezelf en de baby.
Wat balen droppie. Zou het inderdaad niet kunnen zijn dat je ovulatietest aansloeg op het hormoon va. De zwangerschap? Vervelend zeg, die onzekerheid. Sterkte, en hopen op snel meer duidelijkheid. Wat een verhaal jabinca. Het zit je niet mee. Nu tijd voor ontspanning en genieten van de tijd samen in Afrika. Heel veel plezier, voor jullie ook fijne feestdagen en geniet van de vakantie! Laat je naderhand wel even weten hoe het geweest is? Wat rot seit. Die drukte en stress klinkt niet heel bevorderlijk voor de zwangerschap. Goed dat je nu even ren dagje afstand neemt. Heel veel sterkte allen. Wordt tijd voor wat positief en leuk nieuws hier..
Seit, goed dat je voor jezelf en je kindje kiest! Anders trek je t straks helemaal niet meer. Ff lekker bijkomen. droppie, wat vervelend! Kan me indenken dat je t nu helemaal niet meer snapt. K blijf voor je duimen. derde, er mag wel weer roze voorbij komen hoor, dus test maar fijn positief zondag Jabinca, wat naar! Hoop dat je man toch geen slecht nieuws krijgt. Vakantie is dan wel heel welkom nu, begrijp ik! Ga je rondreizen? hier zit ik op de post te wachten, als het goed is met mn afspraken. Zul je zien dat ze morgen pas komen natuurlijk :x