@droppie ah, had echt een positieve test verwacht maar geen bloed is nog steeds moed hé @seit ai meid das ook niet best al die stress @hier mooi kloppend hartje gezien net, beetje verder geschat dan ik dacht
Meiden, ik heb jullie hulp nodig want ik snap er echt niets meer van... De belangrijkste data van mijn cyclus: - Donderdag 7 november miskraam (= dag 1 van de nieuwe cyclus) - Donderdag 21 november negatieve ovulatietest (= dag 15, zie ook de foto van het rijtje ovu testen, dagelijks rond 12.00 uur) - Vrijdag 22 november positieve ovu test (= dag 16) - Zaterdag 23 november positieve ovu test en 's avonds een steek in m'n lies, dag 17) - Zondag 24 november negatieve ovutest (= dag 18) - Vrijdag 6 december negatieve zwangerschapstest (= dag 30) - Dinsdag 10 december negatieve zwangerschapstest (= dag 34) Maar ben nog altijd niet ongi... Wat heeft dit te betekenen? Hoe nu verder? Wat zouden jullie doen?
Droppie, wat ingewikkeld anders even je huisarts bellen voor info? Na de posi ovulatietesten zou je je ongi wel gewoon verwachten idd.
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 4e ronde - 08-12-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 10-12-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 14-12-2013 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 5e ronde - NOD 24-12-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 07-02-2013 Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 23-12-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 27-12-2013 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ?? Zwanger: Rozanna - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 - MEISJE Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014 LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 vos1985 - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014 Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 07-08-2014 Lillifee - 29jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-08-2014 Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas een vlindertje.. MK bij 9wk.. MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk.. Afspraken: Rozanna: 11-12 20wk echo Samsie: 27-12 20wk echo Meiske1988: 23-12 controle VK + 20wk echo Beccy: 26-12 controle VK + echo LieslVdB: 06-01 12wk echo Angelique29: 12-12 intake VK Vos1985: 30-12 intake VK + 1e echo Seit: 19-12 intake VK / 20-12 1e echo Lillifee: INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Meiden, ik heb alvast een club voor ons geopend in het zwanger forum: http://www.zwangerschapspagina.nl/ben-zwanger/483569-zwangerclubje-pilstop-juli-aug-2013-besloten-club.html#post16237158 IEDEREEN MAG MEEKLETSEN, WANT WIJ WORDEN ALLEMAAL (OPNIEUW) MAMA!
Ik vind het een beetje raar dat je test zo licht is op de 21e en vervolgens knalt op de 22e.. is het dan wel echt een eisprong geweest? Als ik het via de calculator uitreken, zou het best kunnen dat je later je ei hebt gehad, heb je nog doorgetest na de 24e? Als je namelijk een cyclus van 35dgn zou hebben, dan heb je op de 28e pas je eisprong gehad en was je vanaf de 25e vruchtbaar. testen kan vanaf 12-12... Hopelijk lang genoeg doorgeklust en overmorgen een mooie zw.test!
Sorry seit, maar het voelt voor mij niet erg fijn om daar te gaan meeschrijven. Vraag me af of de andere nog niet zwangeren dat wel willen? Je bedoelt het natuurlijk goed, maar het steekt echt gigantisch. Is toch raar om in het zwanger gedeelte te schrijven, wat bedoelt is voor zwangeren terwijl je dat (nog) niet bent? Misschien vinden jullie mij erg negatief, maar bekijk het eens vanuit onze kant. Wie weet lukt het wel helemaal niet om zwanger te worden!? Iemand uit het forum waar ik vier jaar geleden mee schreef kwam ik hier laatst weer tegen en is nog steeds bezig voor dr eerste kindje! Nou ja mocht ik de enige zijn die er niet gaat meepraten moeten jullie het wel doen hoor. Droppiedrie, het kan zijn dat je hcg nog te laag is, je leest het wel eens vaker dat meiden pas week na nod posi testen. Anders inderdaad morgen de huisarts bellen? Heb je al beetje info gezocht hier bij andere meiden met een vmk en de ronde erna? Je lichaam is toch wat van slag door alle hormonen. Sterkte ermee!
Verplaatst of gesloten? Ik kan me voorstellen dat het voor de niet-zwangeren wel lastig is om verder te kletsen op een zwangeren-plek! Op dit moment hebben we 2 plekken waar we kunnen kletsen (hier en op fb), op zich vind dat prima zo! Hoe denken de andere meiden hierover?
ja misschien worden drie plaatsen wel te veel @droppie drie heb ook wel eens een rare cyclus gehad met zeker een eisprong, maar een hele lange tweede helft van mijn cyclus, langer dan normaal weet het ook niet meer, zou toch ook de hoop niet opgeven, misschien test je gewoon nog negatief maar ben je al zwanger, hoop het meisje
Ik vind 2 plekken om te kletsen wel genoeg, maar het maakt me verder niet uit waar op het forum de club staat. Ga altijd via abonnementen, en zie dan de andere topics niet.
Heel eerlijk vind ik het ook niet fijn om in het zwanger gedeelte te schrijven , ik sta er wel wat nuchter in de laatste dagen omdat ik hier echt 75% minder kom.... ik begrijp het wel als jullie het doen..
Wow wat is hier weer veel gekletst! Ik reageer gemakkelijker op fb, ga gewoon alle meldingen af 😄 Hier zijn het zulke lappe tekst 😉 heeel leuk om te lezen maar veel Om op te reageren! Maakt mij niet uit waar het topic staat! Bij mij staat hij open in safari dus zie het niet eens 😉 Kan me wel voorstellen dat het voor de niet zwangeren een beetje vreemd voelt ... Wat me ineens opviel en wat ik wel grappig vind onE groep heet zwanger worden vanaf augustus 2013 en als deze zwangerschap goed gaat beval ik in augustus 2014
Ik ben het ook met derde eens... Ik ben heel blij voor alle zwangeren, maar verdrietig dat het bij ons nog niet is gelukt. Ik ben wat minder actief, deels omdat ik vorige week met mijn nieuwe baan ben begonnen (heel leuk, maar ook heel druk, ik moet thuis weer veel studeren), maar ook om een beetje afstand te nemen.
Rozanna, ik ben benieuwd? Hopelijk goed nieuws! Ik vind het ook maar niks om alvast in het zwanger gedeelte te schrijven... Kunnen we niet gewoon hier blijven? Hier nog altijd niet ongi. Gisteren de hele avond gegoogled op cyclus na miskraam en lange luteale fase. Ben nog niet veel wijzer. Vaak hebben meiden na een mk een lange cyclus, maar zonder eisprong. Neem aan dat ik die wel heb gehad. Maar als ei later was dan je adhv ovutesten verwacht, dan hebben we niet lang genoeg geklust. Het is ook raar dat ik al dagen ongi krampen heb maar dat het niet doorzet. Ik kan alleen maar wachten en af en toe testen...