Wat Seit zegt; als je het niet vertrouwd zou ik ook nog een keer bellen! En ik duim ook voor een positest in Oostenrijk!
Gisteren dacht ik ongesteld te zijn, want een paar druppels bloed. Maar het heeft helaas niet doorgezet. Vanochtend voor de zekerheid nog een testje gedaan, maar nog altijd spierwit. Hoop dat ik snel ongesteld wordt, want dan kan ik weer vooruit gaan kijken. Ik begin er inmiddels behoorlijk chagrijnig van te worden. Ik ben het gewoon spuugzat, telkens die onzekerheid! :x Eigenlijk is het geeneens onzekerheid, want zwanger ben ik niet. Het is gewoon een eeuwigheid wachten op m'n ongi... En ik ben niet zo geduldig!
@rozaly mmm zou het ook niet zo laten, zou ook terugbellen hoor en hoop natuurlijk voor een mooie test in oostenrijk! @droppie drie ah bah, nee toch, snap het volledig dat je het beu bent
He bah droppie. Toch hopen dat het snel doorbreekt en er weer wat regelmaat en rust terugkeert. Sterkte. Xx
Hehe, eindelijk echt ongesteld! Fijn om m'n frustratie hier lekker van me af te kunnen schrijven. Ik hou volgende keer rekening met een cyclus van 38 dagen om frustratie te voorkomen. M'n nieuwe nod is dan maandag 20 januari 2014.
Meiden ik voel me zo niet serieus genomen. Bel ik de ha, krijg ik de assistent die me doodleuk vertelt dat ze idd in het systeem ziet staan dat de ha me terug zou bellen en dit mogelijk vandaag doet, als ze daar aan toe komt. Ik vroeg of ik evt bij een andere ha terecht kon (is namelijk een praktijk met 3ha'en die elkaar vervangen indien nodig) maar dat ging niet want alles zit vol. Daarna maar op eigen initiatief een psycholoog gebeld maar ook die belt me terug want de assistent meldde dat ze er nu niet was. Pfff Op mn werk zijn collega van P&O en mn leidinggevende vrij, dus kan ook daar niet terecht voor mn ziekmelding. Gaat lekker vandaag 😢 En och germ val ik net gigantisch uit tegen Ties die even niet luisterde, wat een waardeloze moeder ben ik zeg
soms seit zit het allemaal gewoon even niet mee , en soms word het je gewoon even te veel dat heeft iedere ouder wel eens een keer , en dat maakt je echt geen slechte moeder ! , Kop op !!
Seit, je bent echt geen slechte moeder!!! Je bent gewoon helemaal op, en dat mag best. Als je dan ook nog eens elke keer afgewezen wordt als je hulpt zoekt, is positief blijven ook erg lastig. Je man thuis van het weekend? Kun je misschien een beetje bijkomen en bekijken wat een goed plan is voor de komende weken? Sterkte en een dikke knuffel Droppie, eindelijk! Wat zal dat frustrerend zijn als het zo lang duurt!!! Ik ga maandag bellen, zit nu op mijn werk. Ga inderdaad even goed navragen hoe het zit en zeggen dat ik er erg ongerust over ben. Heb m'n man al een beetje voorbereid de afgelopen tijd dus die gaat stiekem al een beetje van een tese uit. Ze zeggen het inderdaad niet zomaar, dat gevoel heb ik dus ook. Helaas zijn ze naar een nieuw digitaal patienten dossier overgegaan, dus ik kan zelf niet kijken in de documenten. Dat kon eerst wel, maar ze zijn nu nog er mee bezig.
@seit gebeurt bij iedereen, je bent geen slechte moeder en Ties is dit allang vergeten @droppie oef eindelijk, je zal opgelucht zijn
Ze hebben me beiden terug gebeld toen ik niet thuis was en bellen me maandag nogmaals, maar ook dan ben ik er niet... tenzij ik me maandagochtend ziek meld, dan ben ik gewoon thuis natuurlijk hebben de zwangeren al op de chinese geslachtskalender gekeken wat het wordt en of het klopt? Bij Ties klopte de kalender en ditmaal geeft ie aan, dat het een meisje wordt. ben benieuwd of het klopt! zou wel leuk zijn een jongen en een meisje, maar ik merk dat ik niet echt een voorkeur heb. Een jongen vind ik prima, maar een meisje zou ook leuk zijn omdat je dan van beiden 1 hebt. ach we zullen t zien, voorop staat dat het gezond is!
@ties bij mij klopte die niet er stond toen V en nu staat er M ik weet het niet goed, twee jongens zou ik ook geweldig vinden, zeker voor rolf en heb zo het gevoel sinds rolf dat ik een jongensmama ben, net of ik niet zou weten hoe het moet als het een meisje is maar idd een meisje, dan weet je ook hoe een meisje van je beiden zou zijn en anders zal ik dit nooit weten, want dit is onze laatste vooral omdat dit de laatste is, is het allemaal beetje afscheid nemen, het gaat eender wat geweldig zijn en tegelijkertijd en beetje besef dat was het dan...had graag drie kinderen gewild, mijn man ook, maar leeftijd is beetje hoog en financieel is het beter twee
Ben weer ongi. Had al hele week het gevoel niet zwanger te zijn, maar komt toch even hard aan. Ben weer even tijdje afwezig, sorry... Mogelijk dus voor ons de laatste ronde
nieuwe Nod 7 januari Blegh wat klinkt dat nog ver weg.... Enige voordeel is dat ik een borreltje kan doen met oud en nieuw, maar had het graag anders gezien.
@ Seit, kop op meissie! Goed dat je zelf initiatief neemt, balen als de rest van de wereld dan net niet meewerkt... Maandag een dagje vrij nemen of ziek melden is misschien niet eens zo'n slecht idee. Ties gewoon naar de oppas / KDV sturen, dan heb je even het rijk alleen om lekker te doen waar je zelf zin in hebt. Middagdutje, boekje lezen, shoppen, beetje in huis keutelen... En ondertussen op de twee telefoontjes wachten! @Derde, balen! Ook al had je niet anders verwacht, een ongi is nooit leuk, zeker als de laatste ronde volgt... Ik hoop dat de volgende ronde raak is of dat je met je man kunt praten over een verlenging van de afspraak. Of er nu 4 jaar of 4 jaar en 1 maand tussen de laatste twee kindjes zit maakt voor hen echt geen bal uit. En jou geeft het hopelijk wat minder stress... Sterkte meid! Hier heb ik net het vlees voor kerst besteld. Het wordt kalkoen-dij. Kan ik mooi 's ochtends al aanbraden en daarna in de oven schuiven. Morgen alvast een stukje uitproberen. MET een glaasje wijn! Elk nadeel heb z'n voordeel