Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames, Ik was jullie kwijt.... pfff wat zoeken om deze link te vinden.
    Ik ben van mn ongi af en ga weer voor volgende ronde.... zijn er alweer meer zwanger geraakt?
    En hoe is het met de zwangere dames?

2. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    He dames.
    Nog leuke plannen voor de zondag? Hier lekker een lui dagje. Kerstcadeau voor een vriendin maken, en wafels bakken. Niet teveel dus...
    Fijne zondag allen!

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hey Elsjuh...ik las zojuist je bericht maar je hebt ons al! :)
    Welkom terug!

@Meiske....wij zijn net naar de zwartemarkt geweest en gaan zo de kast uit de babykamer halen. Dan kunnen we volgende week de kamer schilderen en opzetten! :) en vanavond nog bowlen....ooh wat zal ik slapen vannacht! ;)

4. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @elsjuh hey welkom terug! er zijn er idd weer een aantal bij!

@hier zodadelijk even naar de dierentuin en gisteren even langs mijn ouders geweest

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat een verdrietig nieuws derde.. sterkte :(

6. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zo, dagje IKEA achter de rug voor de kerstvoorbereidingen: schragen en tafelbladen, extra servies en wijnglazen, extra braadslee. En natuurlijk een heleboel zooi die ik helemaal niet nodig had...
    Het kerstdiner-experiment staat ook al in de oven: kalkoen dij. Ben heel benieuwd... Heeft iemand ervaring met het 's ochtends aanbraden van vlees/gevogelte en het 's avonds pas opdienen? Nu gaat de kalkoen recht vanuit de koekenpan (even aangebraden) de oven in op 160 graden. Maar eerste kerstdag wil ik eigenlijk alle voorbereidingen 's ochtends al gedaan hebben... Pff, het is nog een hele klus als je geen keukenprinses bent en 23 man over de vloer krijgt...

7. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Welkom terug Elsjuh!

8. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom terug Elsjuh:), ik miste je al!

Even ego berichtje: deze ronde is voor spek en bonen, ei is geweest en we hebben niet geklust (vl was weer in het buitenland en dit weekend druk druk druk):(. Fijn om even niet in de spanning te hoeven zitten, maar wel een gemiste kans:(:(:(.

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Hier kon ik de testdrang niet weerstaan met een korte cyclus kon ik posi testen , maar nee hoor OMOWIT , ik heb geen hoop meer en wacht al op men menstruatie :) laat maar komen nu , ik ben het nou al weer zat

10. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Pfff droppie drie waar je al aan begint 😉 Pff ben ook geen keukenprinses en ga dit soort dingen dus echt niet aan 😄

Balen derde 😢

Deb Miss echt nog te vroeg ... Alles kan nog 😊

Welkom terug Els ... Ik ben inmiddels weer zwanger 😄 voel me goed! Vind het wel heel spannend en durf me nog niet echt als. Zwangere te rekenen!

11. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Ow en meiske... Moest weer werken werken en werken dit weekend 😞

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik ben deze keer zenuwachtiger dan de vorige keer voor de echo. Countdown starting now: 5days untill friday 20th :D

13. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @debjjj nog wel vroeg meid, hoop nog!

@seit ow spannend hé

14. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Spannend he seit!!

Ik durf dit keer niet eens een afspraak te maken voor een echo 😞 wil niet weer slecht nieuws horen!
    Geen afspraak is ook geen slecht nieuws horen maar ja zal toch eens moeten gaan bellen!

15. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Hey dames!

even een kort egoberichtje....gister tijdens het bowlen een flinke elleboog in mijn onderbuik gehad (tijdens het drinken en nog niet eens het bowlen). Maar de schrik zit er goed in. Mijn buik doet pijn en heb kramp :( Ooh, wat baal ik toch van dat soort achterlijke acties!:x Ik snap wel dat hij het niet bewust deed maar toch!
    Nu dus zo naar de VK voor een controle...pff vind het toch wel wat eng!

16. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ow samsie, das zeker eng. Fijn dat de vk even kan checken of alles goed is. Succes zo!
    bjjjj, je hebt gewoon n lamge cyclus dit x :cool:

seit, spannend! Leuk joh, vrijdag n echo.

lillifee, als je belt hebt je wel kans dat je al vroeg mag komen ivm de vorige x. Gewoon doen, dan kun je ook gaan genieten van dit kleine wondertje!

ik word woensdag terug gebeld door de arts. Had gevraagd hoe het nou zat met de kwaliteit en daar kon de verpleegkundige geen antwoors op geven. Ben benieuwd dus naar woensdag.

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Jeetje wat schikken Sams! Hoe gaat het nu?

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Gelukkig zag alles er op de echo goed uit! De kleine meid was lekker actief :) En ook gelijk geleerd waarom ik haar op rechts wel voel en op links niet. Mijn placenta ligt links voor dus ja....daar kan ze trappen wat ze wil...dat voelt mama lekker niet ;) Zodra ze zich draait en rechts actief is voel ik haar gelijk :) Toch fijn zo’n geruststelling. Wel te horen gekregen dat ik nu de komende twee tot vier dagen goed rustig aan moet doen omdat mijn buik/baarmoeder wel te gespannen is door de klap.

Al met al weer helemaal gerust gesteld... :)

19. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Samsie, wat fijn dat alles oké is!

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Gelukkig. Nu idd weer terug op de roze wolk en genieten meid!

Deel Deze Pagina