Thanx Liesl! Koorts was vanavond al wat gezakt. Hij wilde nog geen avondeten, maar wel een paar happen yoghurt. Waarschijnlijk is ie morgen alweer de oude.
awh arme jasper !! ziek zijn is niet leuk! , vertroetel hem maar lekker !!! Hier nog steeds niet ongesteld miss een langere cyclus deze keer , wel allemaal steekjes en gerommel down under , gister getest die was nega , dus verwacht er iig niks van , Denk hou jullie maar even op de hoogte ^^
Begrijpelijk rozanna. Sterkte en je bent altijd welkom. Vervelend droppie, de kleine ziek. Het heerst wel. Heel veel beterschap. Al meer gehoord rozaly? Ben benieuwd. @hier vanavond voor t eerst kriebeltjes in mijn buik. Dacht de eerste keer het fout te voelen, maar voel het nu regelmatig. Wauw, wat bijzonder. Een kriebel waar je niet aan kunt krabben.
Meiske wat n gaaf gevoel he! Zo raar dat dat in je buik gebeurd! Leuk als je man het straks ook kan vorken. BjJj, toch spannend hoor! Ik vind het hoog tijd voor een positieve test hier! Als jij ons nu eens allemaal op vrolijkt! Droppie, Fijn dat ie iig wat eet/drinkt. Hopen dat hij morgen weer op de been is en de rest niet ook ziek wordt. Hier aan mn telefoon vast gezeten maar niet meer gebeld natuurlijk. Baal zo dat k t gemist heb.. mr welke arts is er dan ook een half uur te vroeg! Ik ben gewend dat ze minimaal een half uur te laat zijn Morgen op mn werk maar even bellen, ff snel op de gang want k zit met mijn klas natuurlijk. Net kerstfeest gehad, deze x door de kleuters. Blijft toch schattig hè en vandaag allebei n mooi kerstpakket gehad! Leuk leuk
@debjj ik hoop dat je te snel getest hebt toch een beetje hoop met dat gerommel en die steekjes @droppie hopelijk is jasper nu weer de oude of toch zo goed als en hebben jullie een goeie nacht gehad @rozaly ow spijtig dat ze niet hebben teruggebeld, hopelijk krijg je ze vandaag te pakken en ja kerst vind ik sowieso geweldig die sfeer en dat dan in combinatie met die schattige kleuters, kan begrijpen dat dat leuk was
nou vanmorgen dus weer getest m nog vreselijk OMOwit , witter daqn wit kan niet zelfs de witte reus kan niet witter wassen ook nog geen teken dat ik eventueel ongesteld zou worden , wat wel gek is want ik voel het normaal altijd wel , heb ook telkens dat ik eerder ongesteld word dan ik * moest * worden ... We wachten maar weer geduldig af , en met de dag groeit je hoop dat je te vroeg getest hebt, toch weet je als een uilskiuiken toch echt wel dat je posi had kunnen testen geen bloed geeft moed , ahummm , ik geloof der niet zo in , ik wil dat het komt en wel nu ! , geen zin om te twijfelen met de kerst dagen en dan kan ik lekker een wijntje drinken tegen mijn ellendige hoofd dat ik bang ben dat er bij de keizersnee van J wat fout is gegaan ( van begin tot eind is alles fout gegaan ) dus dan is dit de kers op de taart , nu ga ik weer even verder met de dingen die ik nog moet doen , ik hou jullie op de hoogte ! , Dikke knuf voor jasper ! , ik hoop dat ie gauw beter is ! Rozanna als je dit nog leest ik denk aan je! Dikke knuf !!! xx
Grr heel bericht getypt en ineens geen verbinding meer. Maare met Rozanna dus nog geen positief nieuws? Bah! Hier dus in korte broek en hempje aan de rode wijn in zuid afrika. We genieten! Ff verstand op nul en alle zorgen aan de kant. 23 dec nod maar dat word zoiezo een ongi maar dan hopen we maar op een ' made in afrika-baby'. Wens jullie allen hele fijne feestdagen! Geniet ervan!
Hoi meiden, ben ik even. Heb het een paar dagen uit kunnen houden om weg te blijven, hihi, maar ben te benieuwd naar jullie verhalen. Ik heb wel wat gemist geloof ik van rozanna? Staat er iets op facebook? T gaat toch wel goed met dr baby? Zou iemand me anders een prive berichtje willen sturen als het hier niet geschreven mag worden? Verder even ego. Heb vanmorgen bloed laten prikken op advies van mijn psycholoog, zij vind dat ik veel meer lichamelijke kwalen heb ipv geestelijke. En voor de zekerheid word ik nu op wat dingen getest. De huisarts ben ik alleen niet zo blij mee. Nadat ze twee weken geleden zei dat ik maar beter niet zwanger kon proberen te raken zei ze gisteren doodleuk, nou ik verwijs je door voor bloedprikken, maar ik denk het niet hoor. Wat een b*tch zeg, was echt even boos! Hoe kan ze dat nu weten, lekker dokter. Straks blijk ikwel echt ziek te zijn ( hoop ik niet hoor) maar dan zal ik haar even persoonlijk vertellen hoe ik er over denk. Grrrr als ik er weer aan denk word ik weer boos! Verder is mijn ongi over en kunnen we dus weer aan de klus. Heb alleen geen zin om het weer zo gepland te doen, hoop dus dat het vanzelf gaat. Baal nog wel beetje dat ik vorige ronde net in gent zat tijdens mijn ei, maar goed ook met drie dagen ervoor had het kunnen lukken. Heb vorige week ook van mijn vriendin gehoord dat ze toch met icsi gaan starten, vind het echt fijn voor ze, ook al ziet ze er erg tegenop. Hopelijk lopen we straks samen zwanger ze wilde niet zeggen wanneer ze precies starten, maar ze moest wel al aan de folium, dus ik denk eigenlijk wel ergens in januari. Gun het hun. Og meer dan mezelf, hopelijk vind ik daardoor wat meer rust. We hebben er al twee, dus we mogen niet klagen.... Tot later. Ik zal wel meelezen, maar wil echt wat minder reageren om er niet te veel mee bezig te zijn... Debjjj, hopelijk ben je toch te vroeg, duim voor je!
BjJj, je banner zegt dat je nog 5 dagen hebt.. is die te lang dan? Anders is er toch nog alle kans dat je zwanger bent? Hier net eindelijk via een omweg het ziekenhuis te pakken gekregen.. wat een gedoe. Heb ondertussen gelukkig meerdere nummers van de poli zij of de dokter belt me straks terug. Als de arts belt, kunnen we het meteen bespreken. Anders maken ze een nieuwe afspraak.
Mijn cyclus wisseld giga , en werd telkens te vroeg ongesteld dus gemiddeld heb ik meer een cyclus dag van 27 28 dagen , vroeger zat ik altijd precies op 30 dagen , was ik nu ook maar weer zo stipt !
Fijn Seit! Ik zou ook wel een vroege echo willen, moet nu nog iets meer dan een weekje wachten. En ik ben zoooo nieuwsgierig, hoop echt dat alles goed is. Ik blijf ook nog duimen voor je hoor debjjj, geen bloed geeft moed! @rozaly, hoop dat je snel iemand aan de lijn hebt die eindelijk wat duidelijkheid kan geven! @derde, nou met zo'n huisarts hoef je niet blij te zijn nee. Totaal geen inlevingsvermogen dus. Tijd om een ander te zoeken? @jabinca, geniet van je vakantie! Zuid-afrika lijkt me zo mooi!!! Afgelopen zondag mijn schoonouders het goede nieuws verteld, ze waren natuurlijk erg blij. Morgen vertellen we het mijn ouders, kwam er niet eerder van om ze op een goed moment te treffen. Je wilt het toch niet even tussendoor vertellen. Ben erg benieuwd naar hun reactie. Is hun eerste kleinkind en denk dat het best emotioneel zal worden. Zeker omdat ze zelf heel veel moeite hebben moeten doen om mij en mijn broers te krijgen en mijn oudste broer ook al heel lang bezig is om een kindje te krijgen. Voel me bijna schuldig dat het bij ons wel snel is gegaan, maar ik weet dat dat nergens voor nodig is. Verder hier iedere dag nog misselijk. Hoef alleen 's ochtends wat te spugen omdat mijn maag dan helemaal leeg is en dan gewoon van streek is. Verder kan ik alles gelukkig wel binnen houden.
@DebJjJ, begint spannend te worden! Even paar dagen wachten en dan opnieuw testen. Ik duim voor je! @Meiske, gaaf die eerste kriebels! Zo bijzonder @Rozaly, balen dat ze dan niet even terugbellen vanaf de afgesproken tijd. Ervoor verwacht je toch gewoon niet! Heb je ze inmiddels gesproken? @Jabinca, geniet lekker van de zon en de Zuid-Afrikaanse wijntjes! En zon made-in-Africa-baby klinkt wel gaaf! Veel plezier met de productie ervan @Derde, geen goed nieuws van Rozanna. Kindje heeft een hartafwijking: hypoplastisch linkerhartsyndroom. Even googlen Wat een rare huisarts heb je eigenlijk! Wordt het niet eens tijd een andere te zoeken die je wel helemaal vertrouwt en die met je meedenkt? Nu even genieten van de kerstdagen en in het nieuwe jaar een positest zodat je samen met je vriendin met bolle buik loopt! Mijn beste vriendin gaat sinds deze maand ook voor de derde. Onze meiden schelen 3 dagen en de jongens 4 weken, dus zou wel leuk zijn om de derde ook weer tegelijk te krijgen! @Seit, gefeliciteerd met de goede echo! Dat wordt een mooi verjaarsgeschenk voor manlief! @Vos, leuk om het te vertellen aan je ouders! Is zo bijzonder! Schuldig voelen hoeft niet hoor, maar voor je broer zal het misschien wel even slikken zijn. Veel plezier morgen! Hier: Jasper begint weer wat op te knappen. Gelukkig geen kots-bedden meer hoeven te verschonen midden in de nacht! Al eet hij nog niet veel, drinken inmiddels gelukkig wel. De kindjes liggen nu allebei lekker te tukken, dus weer even tijd voor mezelf!
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 5e ronde - NOD 24-12-2013 Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 7e ronde - NOD 23-12-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 27-12-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde - NOD 07-01-2014 Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - 20-01-2014 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-02-2013 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ?? Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 5e ronde - NOD ?? Zwanger: Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 - MEISJE Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014 LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014 Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-08-2014 Lillifee - 29jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-08-2014 Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas een vlindertje.. MK bij 9wk.. MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk.. Afspraken: Rozanna: Samsie: 27-12 20wk echo Meiske1988: 23-12 controle VK + 20wk echo Beccy: 26-12 controle VK + echo LieslVdB: 06-01 12wk echo Angelique29: Vos1985: 30-12 intake VK + 1e echo Seit: 16-01 controle VK Lillifee: INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Bedankt voor je antwoord over Rozanna Droppiedrie. Sta hier gewoon te janken. Heeel erg veel sterkte Rozanna! Een hele dikke digiknuffel, ook al kun je daar natuurlijk weinig mee... Reageer later op de rest...
Lieve derde , word volgens mij tijd om je huisarts de deur uit te gooien! , wat een pieparts! Lieve seit wat fijn dat de echo goed was !! leuke beval datum!! Iedereen bedankt voor het duimen doet me goed dat jullie zo meeleven!! , Ik ben iig nog niet ongesteld , heb ook geen kramp ofzo , vind het echt heel gek , maarja ik denk dat ik vanavond even naar de action ga om nieuwe testen te halen en als ik dan vannacht niet ong ben dan ga ik morgen ochtend denk ik maar weer testen , Pfoe , ik word gek van mezelf
Haha, zo herkenbaar DebJjJ! Geduldig zijn is zooooo moeilijk . Ik hoop dat jij wel positief test! Heb je zelf een vermoeden? Jasper is weer min of meer beter, maar nu is manlief ziek uit z'n werk gekomen. Je kan wel weer zien wat het zwakke geslacht is . Vanmiddag is Jasper z'n nieuwe bed gearriveerd. Die heb ik al in elkaar gezet. Morgen nog eens zien of het me lukt ook z'n kast in m'n eentje in elkaar te zetten. Van ml hoef ik niet veel te verwachten, want zodra die 1 graadje verhoging heeft komt ie z'n bed niet meer uit... mannen!