Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Derde kan je niet wisselen van huisarts? Deze klinkt niet bijzonder fijn :(

DeBJjJ ik duim voor je!

Ooh droppie...ziekenboeg bijjou thuis :( beterschap voor iedereen!

2. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Droppie, fijn die zieken thuis! En leuk dat Jasper zn nieuwe meubels er zijn! Hoop dat je man een beetje opknapt en morgen mee kan helpen :D

bjjj, al naar de action geweest? Wat spannend zeg, nu maar duimen voor een posi test!

Derde, wat een rot arts. Daar ga je niet snel meer heen dus, en dat is nou net niet de bedoeling.

Hier ging het vanmiddag weer mis, ze hadden niet gebeld :x heb om kwart voor 4 naar het zh gebeld. Tactisch gevraagd hoe laat ik een telefoontje kon verwachten.. ze ging er meteen achteraan. Arts was het vergeten.Een half uurtje later werd ik idd gebeld :) als het zaad ontdooid wordt en het ziet er geweldig uit ;) dan wordt het gebruikt. Maar mocht er ook maar enige twijfel zijn dan komt er meteen een tese. En (arme man) daar hoop ik toch wel op.
    Arts vond het ook erg vreemd dat er bij de eerste poging in 2010 een zwangerschap was ontstaan en nu geen eens een bevruchting. Ze sprak hiermee haar collega tegen die het domme pech noemde, maar ik vond haar antwoord wel eerlijker en ik had hetzelfde idee.

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Lieve lieve allemaal , natuurlijk op de fiets gestapt naar de action en ook gelijk getest omdat ik natuurlijk geen greintje geduld in me billen heb , en wederom nog steeds wit

mijn gevoel zegt : , ik wil zwanger zijn , dus laat ik alles tegen houden en mezelf nog gekker maken :p

@ droppie , kerels ook die van mij begint altijd direct te zeuren en zich te gedragen als een kleuter :p brr mannen die ziek zijn zijn not fun!! beterschap in huize droppie drie !!

En rozaly wat fijn zoon arts , heb je wel een goed gevoel over die arts dan ? ik volg het niet zo heel goed , ik duim voor mega goed zaad en een bevruchting !!!

4. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @droppie drie blij dat het beter gaat met jasper, en dat van ml heeeel herkenbaar, maar toch ook veel beterschap voor hem, het valt niet mee een vent te zijn ;)

5. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Hahahah mijn man is nu ook ziek maar probeert gewoon door te gaan 😄 de lieve schat!

Deb argggg balen meis! Wat frustrerend he niet positief testen maar ook niet zwanger!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    27-01 12weken echo

En het shirtje voor Ties is eindelijk binnen! :)
    Ouders weten het al en mijn 2beste vriendinnen ook. Morgen vertellen we het aan de rest. Maandag breng ik mijn werk op de hoogte, zodat het niet perongeluk op FB staat en zij nog van nika weten.

Bekijk bijlage 366978

7. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Wat gaaf seit, dat shirtje. Erg leuk. Benieuwd hoe ze reageren.
    Prima datum trouwens voor de echo. Is mij. Verjaardag. :p

8. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Beterschap met de zieken thuis droppie drie.. tsja mannen ;)

9. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Onwijs leuk shirt, Seit!!!!

10. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    leuke t-shirtje!

11. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Super leuk shirtje seit! Leuke kleur ook!
    Heb hem ook keer gezien met deze tekst en dan ... En op de achterkant een eendje! Ook leuk haha al weten ze dan bij de tekst natuurlijk voldoende ;)

12. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Leuk hoor Seit!!

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Onwijs gaaf shirtje !!!

even update hierzo , niet ongesteld , geen krampen , nega zwangerschapstest, we wachten maar weer af :)

14. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Pfff meiden, begin hem nu wel een beetje te knijpen hier. Morgenvroeg om 10 uur de 20 weken echo. Deze is in het ziekenhuis en is een extra uitgebreide omdat ml vroeger een hazenlip gehad heeft. Nu willen ze kijken of de kleine dit ook heeft, ook al is het niet erfelijk. Ik zou r nog niet.zo'n probleem mee hebben maar ml vindt het erger. Begin me nu wel zorgen te maken of alles wel goed is. Jullie horen morgen in de loop van de dag van me als we terug zijn....

15. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    veel succes meiske, komt heus wel goed! xxx

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Seit wat een lief shirtje!

En meiske succes! Komt vast helemaal goed :)

DeBJjJ....jij maakt het wel heel spannend zeg! ik duim voor je!

Hier....een bizar en druk weekend achter de rug. Zaterdag in de ochtend de babykamer opgehaald om vervolgens in de middag naar een begrafenis van een vriend te moeten. Echt zo dubbel! :(

Gister wel ook een intens momentje van geluk! De kleine meid besloot dat ze wel kon springen en duikelen in de buik want ik heb haar echt een half uur tot uur non-stop voelen duikelen ;) Ook ML kon haar gister voor het eerst voelen! Echt zo bijzonder!
    Komende vrijdag al de 20 weken echo! Wat gaat het ook snel allemaal!

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Meiske, heel veel sterkte vandaag... Ik herken de spanning! Hopelijk voor jullie een kerngezond kindje, dan zijn alle zorgen en spanningen lekker weg. Geniet ook van het wondertje in je buik, want het is al een echt minikindje dat je te zien krijgt!!! We horen graag van je!

Gaaf Samsie, dat geduikel in je buik!! En echt een topmomentje dat ml hem ook kon voelen, het is zo gaaf om het samen te gaan delen!! Gecondoleerd trouwens nog, met het overlijden van je vriend... Dan ga je ineens weer stilstaan bij de 'circle of life'...
    En veel plezier met de babykamer in elkaar zetten!

18. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Nu te wachten in het zh voor echo.
    Wat ben jij al op tijd samsie, dat je dit nu al allemaal voelt. Kan niet wachten tot het zover is. Hier alleen nog wat vaag gekriebel....

19. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Veel plezier en succes bij de echo meiske!

20. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Pfff. Hier gelukkig een supermooie 20 weken echo gehad. Alles er op en er aan. Kerngezond. Geen hazenlipje te bekennen. Helemaal gelukkig hier. En voor de afwisseling. Ook hier een meisje!!!

Deel Deze Pagina