Ow ja, maar hou het wel hier op het forum en de besloten groep, en niet openbaar op fb. Houden Het verder nog geheim.
Leuk....jij ook op roze! Gefeliciteerd meis! En fijn dat alles goed was met de kleine spruit Nu lekker genieten! En ik ben idd wel al vroeg...maar weet zeker dat het de kleine meid is. Kans is groot dat jij het misschien ook wel al voelt maar nog niet goed herkent! Voelde bij mij eerst als een trillend spiertje (net als je oog wanneer je moe bent) maar is nu echt een zacht gedruk van binnen naar buiten. Ook vandaag is mevrouw weer gezellig actief..ik ben verliefd wat een fijn gevoel! Rozanna dank! Hoe gaat het met jullie meis? Jij ook al optimaal aan het genieten van het kleine boefje dat rond duikelt in je buik? Meis ik vind het zo knap hoe sterk jullie zijn! Die kleine hoeft iig nooit bang te zijn voor te weinig liefde...want dat hebben jullie in overvloed! Dikke knuff!
proficiat meiske, zal wel grote opluchting zijn, alle spanningen weg en gefeliciteerd met jullie meisje @samsie ow wat fijn dat geduikel geniet er lekker van en begrijpelijk dat dubbel gevoel, zeker bij iemand jong
Meiske, gefeliciteerd met jouw 'meiske'!!!!! Heerlijk dat alles goed is, houden zo!!!! Gave foto's, die laatste foto (onderste) lijkt net alsof ze lacht !! @Samsie: De eerste schok is nu voorbij, we hebben wel een paar dagen echt gerouwd hoor... Er hoefde maar iets te gebeuren (een lief woord van iemand, een kerstliedje over 'een baby is geboren' etc.) of ik stond te bléren!! Nog steeds is het moeilijk, maar we willen ook zo graag genieten!! Stel dat alles mee gaat vallen, wil ik ook terug kijken op een zo goed mogelijke zwangerschap. Die is heftig tot nu toe, maar de mooie momenten vergroten we uit en lijsten we in met een gouden randje! We houden moed...
Gefeliciteerd met de mooie echo meiske !! en wat leuk weer een meisje !! Hier vandaag ongesteld geworden op naar de volgende ronde
Gefeliciteerd meiske 😄 heerlijk weer goed nieuws te horen! Hoor de laatste tijd veel meisjes... Grappig dat dat echt in 'vlagen' lijkt te gaan haha een tijd terug heel veel jongens! Best apart het gaat natuurlijk individueel...
Ow eindelijk deb! Liever ander nieuws gehoord natuurlijk maar nu heb je wel duidelijkheid en kun je verder! Kan me dat wel inbeelden rozanna! Het is mega erg! Jullie meisje verdient het dat er van haar zwangerschap genoten wordt ondanks de beperking die ze heeft! Een kind is zo bijzonder! Ook een kind met een beperking! Vind het nog steeds erg knap dat jullie er voor gaan en zo sterk zijn!
Inderdaad lillifee ! , ben wel blij dat het nu gewoon gekomen is , had geen kramp geen niks nu kan ik weer wat
Hier sinds gistr rood, met dat gezweet erby voel ik me vies, bleeh. Rozanna, fijn dat je door alles heen probeert te genieten. T blijft je wondertje.
@debjj ow spijtig joh, had het zo gehoopt gezien je geen typische ongiklachten had @jabinca ja kan me inbeelden, niet fijn @meiske prachtig prachtig prachtig @rozanna blijf het knap vinden hoe jullie ermee omgaan, jullie meisje boft met zulke ouders en tuurlijk moeten jullie ook zoveel mogelijk genieten wanneer het kan, fijn dat jullie dat kunnen xxxx
Lillifee, Debjjj en Jabinca wat jammer dat het voor jullie geen roze heeft mogen zijn in 2013. Hopelijk brengt 2014 direct positiever nieuws en krijgen jullie stuk voor stuk knaltesten om met ons te delen. Rozann ik hoop dat jullie ondanks alles toch een beetje kunnen genieten van de laatste kerst met zn tweetjes. We gaan er allemaal van uit dat het volgend jaar met een kleine druktemaker erbij gezellig anders zal zijn. Iedereen een warm en liefdevol kerstfeest en (vr)eet ze !
He, ik geloof dat ik weer wat gemist heb? Lillifee, ik zie dat er in je onderschrift staat wachten op een mk, was de echo niet goed? Jeetje meis, ik leef echt met je mee! Je maakt wat mee zeg! Ik vind het wel heel erg jammer dat sommige dingen hier opeens uit het niets verschijnen voor mij. Dat word dan vast op facebook wel verteld, maar wordt dan hier niet gemeld. Zoals ik me nu voel ( niet happy en overprikkeld en natuurlijk vooral nog niet zwanger ) doet me dat toch te veel pijn. Het afstand houden van het forum gaat wel goed, maar ik vind het erg jammer dat ik alles maar moet vernemen door onderschriften of zelf zo'n beetje moet raden wat er speelt. Zo ook het verhaal van Rozanna, het is dat er een iemand de moeite neemt het hier te melden, anders had ik nu nog niet geweten wat er aan de hand was. Ik heb daarom ook besloten om na deze ronde te stoppen met schrijven hier. Sowieso omdat het misschien echt de laatste kans is, maar ook omdat ik het idee heb veel te missen. Vind dat echt niet leuk. Ik bedoel dit niet kwaad naar jullie toe, maar ik ben juist op dit topic gaan schrijven om mee te leven en dat lukt nu maar half. Ik weet bijv ook niet of ik wel eens genoemd wordt op fb en dat maakt me erg onzeker. Ik wens jullie daarom alle een hele goede zwangerschap toe en voor degene, zoals Rozanna en Lillifee waar het niet zo goed bij gaat heel veel sterkte. Voor de meiden die nog niet op roze staan, ik leef met jullie mee en weet helaas hoe jullie je voelen. Ik duim heel erg voor roze in het begin van 2014! Laat dat ook jullie jaar voor een kindje zijn! Begrijp me niet verkeerd, maar ik heb besloten voor mezelf te kiezen. Vond het erg leuk jullie verhalen hier te lezen, maar zoals de laatste tijd gaat is de lol er voor mij vanaf. Misschien dat ik me wel helemaal uitschrijf of een ander clubje zoek, maar ik denk dat ons sprookje toch niet lang meer duurt, mits het deze ronde nog lukt. Heel veel liefs in ieder geval en ik wens jullie alle goeds!
Hey Derde, je hebt helemaal gelijk meid! Sinds fb er is gaan sommige dingen anders. Op fb worden geregeld foto's geplaatst die mensen hier liever niet willen zetten en een snel berichtje (en daar allemaal op reageren) gaat daar (voor sommigen) ook net even wat sneller. Wat mijn verhaal betreft: We hebben in 4 dagen tijd 4 onderzoeken gehad waarvan 2 in het ziekenhuis en daaruit is gebleken dat ons kleintje een serieuze hartafwijking heeft. Na de geboorte moet het gelijk aan allerlei toeters en bellen en zal het (voor de eerste keer) geopereerd moeten worden. Na al die onderzoeken was ik zo emotioneel en óp, dat ik pas een dag later mijn verhaal heel uitgebreid (met plaatjes) op fb heb gedaan. Om het dan nog weer te anonimiseren en in te korten om het hier te plaatsen voor de hele wereld, daar had ik gewoon even de puf en de kracht niet voor. Vind het superlief van je dat je ondanks dat toch erg meeleeft!! Ik snap je frustratie, rondom het nog niet zwanger zijn, het missen van informatie... Misschien kunnen we er allemaal om denken tóch de headlines hier te plaatsen? Ondanks dat het dan voor ons gevoel 'dubbelop' is? Lieve Derde, bij deze van mijn kant mijn excuses!! Ik hoop, wens en duim dat je deze ronde goed kunt afsluiten en mocht dat niet lukken, dat je samen met ml rust kunt vinden in de situatie die dan voor jou/jullie ontstaat!!! Hele fijne dagen voor jou en de gezinnetje!! xx
Hoi Rozanna, bedankt voor je lieve berichtje. Je hoeft je excuses niet aan te bieden hoor, ik begrijp heel goed dat je het niet gelijk hier wilde melden, je hebt veel belangrijkere dingen aan je hoofd! Ik neem het ook niemand kwalijk hoor, maar het is meer dat ik het sinds er veel op fb zitten vergeten wordt dat er ook meiden van dit forum zijn die de verhalen daar niet lezen. En dat geeft ook niet, ik hoop dat jullie het daar heel gezellig hebben, maar voor mij werkt het hier daarom helaas niet meer, om wat ik in mijn vorige berichtje heb genoemd. Ik wens jullie ook nog allemaal fijne kerstdagen en een goed uiteinde! Hier ben ik nog druk op zoek naar mijn ei, ben toch weer aan de ovutesten, daardoor weet ik wel dat ik nu een langere cyclus heb, want had vandaag een knaller verwacht en morgen mijn ei, maar het blijft dus even zoeken. Ik zal jullie nog even laten weten als het deze ronde gelukt is, maar ik heb mijn hoop eigenlijk al een beetje laten varen dat het nog snel lukt. Veel liefs allemaal!
Hoi derde, Ook ik snap je goed! Je mist idd wat er allemaal op fb gebeurd Alles rond om mijn tweede mk (die nog steeds niet doorgezet heeft) vindt ik te persoonlijk om het zo uitgebreid hier neer te zetten! Ik weet dat ik in onze groep op fb puur neer kan zetten wat er gebeurd en hoe ik me voel, niemand naast ons kan het lezen. Hier vindt ik dat toch een beetje moeilijk! Hier heb ik het ook nog niet kort neergezet, dit omdat het zwaar is twee keer kort achter elkaar te horen te krijgen, kost erg veel tranen en energie 😢 Ik kon mijn banner alleen niet meer aanzien vandaar dat ik die wel snel veranderd heb! Ik hoop zo voor jou dat je toch deze ronde zwanger raakt of dat jullie besluiten er toch nog langer voor te gaan! Zou het erg jammer vinden als je hier niet meer schrijft! Het voelt, vind ik, als een vrij hechte groep. Wij zetten de wens na deze miskraam even op een laag pitje! Ben erg vruchtbaar en trek het niet nog een keer dus even pauze. Hoop dat ik hier toch mag blijven kletsen 😉
Ik snap je heel goed dderde. Maar je hebt helemaal gelijk dat ik er niet altijd bij stil sta dat er ook nog mensen zonder Facebook zijn. We zullen je ook hier op de hoogte houden. (al is er bij ons weinig nieuws) gaat allemaal zoals het moet gaan. Toch wens ik ook jullie hele fijne feestdagen en alle beste wensen voor het nieuwe jaar. Ik hoop toch dat het ook bij jullie eens raak mag zijn. Hoe is het bij jullie lillifee? Erg zwaar op moment llijkt me of niet? En al helemaal met de warem gezellige ffeestdagen nu. Geeft het je geen dubbel gevoel? Hier vandaag de alcoholvrije wijn van gall en gall eens geprobeerd. De zoete witte genaamd faber. 3,49 per fles en is echt heerlijk. De smaak van wijn,aar dan zonder alcohol. Deze variant was er ook in Rode en rosé, welke beiden ook erg goed sschenen te verkopen. Morgen ff lekker een daje bijkomen en uitrusten in de sauna. Wel op tijd op, maar sat hebben we ervoor over. Lekker naar elysium. Fijne dag nog dames morgen en geniet van de kerstdag.
Oh, heerlijk Meiske, lekker even relaxen vandaag!!!! Geniet er maar van, zou er ook zo zin in hebben!!! En bedankt voor je tip voor de alcoholvrije wijn !! Wij hebben het gisteren erg gezellig gehad met de familie! Vandaag een dagje samen en alvast een beetje inpakken, morgen lekker een weekje op vakantie! Even afstand van alles en aandacht voor elkaar (maar ondertussen hebben we ook al een lijstje van babywinkels in de buurt gemaakt, wie weet gaan we nog wel even lós!) En de laptop gaat mee, dus we kunnen contact houden . Vandaag dan 'alweer' 23 wk... Mijn buik begint langzaam toch wel een beetje in de weg te zitten... Sokken aantrekken begint nu al ochtendgymnastiek te worden . Lillifee, ik moet deze dagen ook zó aan jou denken!! Heel dubbel om zo de feestdagen in te gaan.... Heb je binnenkort nog een afspraak met de VK of moet je eerst de miskraam afwachten? Veel sterkte in ieder geval en een dikke digiknuffel XX Fijne 2e kerstdag allemaal!!!
@derde zou het spijtig vinden moest je hier niet meer schrijven @hier ook aan het feesten, drukke periode voor iedereen fijne feestdagen en warme momenten met de familie!