Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even kort berichtje, ik wil echt even met mijn hoofd ergens anders aan denken met de feestdagen... Om ons heen worden steeds meer mensen zwanger (natuurlijk heel leuk:)), maar het steeeekt:(!

@derde: ik begrijp je frustraties, maar ik ga je wel erg missen:(. Ik hoop met heel mijn hart dat het deze ronde raak mag zijn voor jou!! Vl is de komende tijd gelukkig in Nl en ik ga komende ronde (ik zit nu te wachten op ms) echt ovulatietesten gebruiken, want ik weet het allemaal niet zo goed meer en ben het zat!

Fijne 2de kerstdag nog allemaal en alvast een fijn oud&nieuw:D!

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Lieve meiden, ik ben de afgelopen week behoorlijk afwezig geweest hier vanwege de kerstvoorbereidingen. Gisteren is de hele familie over de vloer geweest. Maar liefst 23 man, dus dat was even een gekkenhuis ;). Het was heel gezellig en we hebben super lekker gegeten, dus een geslaagde eerste kerstdag! Straks naar m’n schoonzus. Zij is 6 maanden zwanger, dus dat wordt even slikken… Daarna heb ik weer wat meer tijd om mee te kletsen op zp en fb.

@ Seit, had Ties dat leuke shirtje ook met kerst aan, of was de hele familie toen al op de hoogte?

@ Samsie, heerlijk dat je je kleine moppie al zo voelt buitelen. Dan ben je je zo bewust dat je met z’n tweetjes bent. Geniet er van!

@ Meiske, wat fijn die goede echo! En het wordt een meisje, dat wordt roze shoppen! Leuk, leuk, leuk! En wat een mooie foto’s!

@ Rozanna, ik vind jullie zo krachtig en wijs. Echt heel goed hoe jullie met de hele situatie omgaan. En je hebt helemaal gelijk dat je gewoon wilt genieten van deze zwangerschap! Fijne vakantie!

@ DebJjJ, balen dat je toch nog ongi bent geworden. Vervelend he, die langere rondes waardoor je hoop krijgt maar negatief blijft testen…

@ Jabinca, jij ook al ongi, balen! Enige voordeel is dat we tijdens kerst en oud&nieuw lekker een wijntje kunnen drinken.

@ Lillifee, wat een beladen feestdagen voor jou zeg, dat je zit te wachten op je miskraam. Echt heel rot, ik leef met je mee! En dan even een pauze inlassen om emotioneel en fysiek bij te komen. Heel veel sterkte de komende dagen!

@ Derde, ik begrijp dat je het lastig vindt om dit clubje te blijven volgen. Maar ik zou het echt heel erg jammer vinden als je ons zou verlaten, we zijn toch vrij hecht geworden merk ik. Ik hoop in ieder geval van harte dat het deze ronde raak is bij jullie en er in 2014 een kleine Derde bij komt! Vandaag een knal-ovulatietest?

@ Kokosnoot, frustrerend he, al die zwangeren… Maar 2014 wordt van ons!!

Ik ben een paar dagen geleden ook weer met de ovutesten begonnen, maar tot nu toe nog geen knaller. We wachten geduldig af en klussen alvast netjes om de dag. Ook al heeft het waarschijnlijk nog geen zin, het is wel gezellig ;)

Ik wens jullie allemaal een fijne tweede kerstdag en alvast heel veel geluk en baby’s voor 2014!

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Lieve derde , ik zou het erg jammer vinden als je niet bleef! , heb me toch wel een beetje aan je gehecht zo samen niet zwanger worden maar ozo graag willen! Hele dikke knuffel voor jou! en ik hoop stiekem dat je toch nog blijft ! ( vind gewoon dat je moet ;) )

@ Droppie , Inderdaad vervelende periode , maarja ik zet het even op een laag pitje want je word er gewoon zwaar verdrietig van , vooral met mijn kerel die altijd heel hoopvol blijft en elke keer zegt dat het raak is * Zucht mannen!*

@ lillifee , ik leef nog steeds zo erg met jou mee lieverd!! , ik hoop dat het gauw voorbij is en dat het toch nog snel raak mag zijn en ik hoop en duim op een plakbeeb voor jou!!

En wat is dat toch met al die meisjes:p!? , als ik zwanger mag raken hoop ik stiekem dat ik deze traditie breek :p , manlief heeft het erover dat ie toch alleen maar jongens kan maken , rare kerel :p

# Rozanna , ik blijf aan je denken! en ik hoop nog steeds op de beste uitkomst !! xx

@ kokosnoot , luister maar naar droppie , 2014 word gewoon ons mooie jaar vol dikke buiken en hnagen boven het toilet !!! :D

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooh meiden, even ego :) ik dacht dat ik helemaal niet zo zenuwachtig was voor vandaag (20wkn echo) maar heb er de hele nacht van wakker gelegen toch meer mee bezig dan ik dacht! Over iets meer dan een uurtje weet ik meer! Zo spannend! (Terwijl ik dit typ een schopje van de kleine meid )

5. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Veel plezier:)!

6. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Derde, ik ben het helemaal eens met DeBJjJ:)

En 2014 wordt idd ons jaar:D!! Vannacht ongesteld geworden, dus over een weekje gaan wij klussssssssen:D:D:D!

7. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
  8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Handig helemaal me nod vergeten te berekenen :p slimme ik :D

23 jan nieuwe nod :D

9. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Samsie, alles goed gegaan met de echo?

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    nieuwe afspraak 23 jan

11. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL

Ooeeeehhhhh, spannend, vlak na elkaar. Ik zeg: roze januari 2014:D!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sorry meiden drukdruk. Alles ok hier. Heb alleen nog geen tijd om het lijstje bij te werken. . Tot snel!!

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden. Toch zullen jullie komende tijd niet veel van me horen. Het afstand houden is wel goed voor me.
    Ik wil wel even doorgeven dat mijn nod later zal zijn. Mijn ei moet nog komen, waarschijnlijk overmorgen. Baal beetje dat ie nu zo lang is, maar daardoor kan ik met gerust hart een drankje doen met oudjaar.
    nod moet aangepast naar 13 jan

T is hier sowieso erg rustig, hoefde maar weinig bij te lezen. Fijne jaarwisseling alvast allemaal!

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:
    derde - 32 jaar - 3e kindje - 6e ronde - NOD 13-01-2014
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - 20-01-2014
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-02-2013
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 21-01-2014
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 23-01-2014

MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ??
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 5e ronde - NOD ??

Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD ??
    Lillifee - 29 jaar - 3e kindje - de wens voor een 3e kindje even op een laag pitje..

Zwanger:
    Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 - MEISJE
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - VERRASSING
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014
    vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014
    Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 10-08-2014

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?)
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk..

Afspraken:
    Rozanna:
    Samsie:
    Meiske1988:
    Beccy: 23-01 controle VK
    LieslVdB: 06-01 12wk echo
    Angelique29:
    Vos1985: 30-12 intake VK + 1e echo
    Seit: 16-01 controle VK, 27-01 12wk echo

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Niet alleen hier hoor derde , facebook is ook zeer rustig

16. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    hey meiden, voor jullie ook alvast een fijne jaarwisseling, en vind het een superidee, roze in januari!!!!!!!!!

17. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    idd erg rustig hier en op fb. Moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook amper tijd heb, druk met de feestdagen enzo. Hoop dat iedereen een super goed 2014 krijgt in ieder geval! En dat onze dromen uitkomen :)

18. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zeker rustig hier, ook ik merk dat ik minder tijd heb i.v.m. de feestdagen. Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar gewenst: allemaal een beebje in 2014!!

19. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Pfff meiden voel me flink beroerd en daar baal ik van :(
    Nog altijd geen miskraam... In tegenstelling zelf heb gewoon weer helder slijmverlies en zw kwaaltjes volop aanwezig!
    Heb ook totaal niet het gevoel dat ik op een mk aan het wachten ben!
    Ben bang dat het dus weer een missed abortion is en een curretage de enige manier is ...

20. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ppfff lilifee, wat slopend zeg! Heb je contact gehad met je vk?

Deel Deze Pagina