Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een schattig jurkje:)!

2. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    ah bah die witte testen en dat k*tgevoel, ik hoop toch nog steeds dat rood uitblijft en roze verschijnt!

hele dikke digiknuf voor jullie

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Meiden, ga toch niet zo vroeg testen.
    Ik heb dat tot nu toe nog niet gedaan, je raakt al gefrustreerd genorg als je rood spot en dan heb je je baalmomentje maar om nog 5 dagen eerder al gefrustreerd te raken terwijl t ook nog anders kan wezen.. niks voor my.

Je eigen kind ziek lijkt me echt vreselijk. Gewoon niks voor je kindje kunnen doen.. bleegh. Succes

4. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooh Seit wat een schattig jurkje zeg! Echt te lief! :)
    En onze Omowit testers...duim duim duim!

5. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Wauw Seit, wat een schattig jurkje...
    Hoe is het nu met je kleine man?

6. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Wauw wat een mooi jurkje! Erg leuk!

En ik sluit me wel aan bij jabianca. Hoe moeilijk ook, je maakt jezelf helemaal gek.

Hier alles prima. Bloeduitslagen waren prima. Alleen in de urine was een bacterie gevonden. Ze waren alleen vergeten erbij te zetten welke, of ik nog ff opnieuw in wilde leveren. Zucht.
    Verder is de kleine lekker actief en schopt veel. Ml heeft zaterdag ook voor t eerst gevoeld. Erg gaaf!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hey lieve meiden. Met Ties gaat t mwah. Hij wil nog steeds niet veel eten, en slapen wil hij nu dus ook niet omdat hij steeda honger heeft. Zo sneu en frustrerend tegelijk. Pfff wordt even gek van 20x op en neer naar boven toe om hem weer in bed te leggen :(

8. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    arme ties en arme jij, raar dat hij niet wil eten, geef je iets van medicatie?

9. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wat vervelend voor Ties en jou! Anders morgen gewoon nog n keer naar de huisarts hoor, straks ga je zo vervelend het weekend in!

Ik ben er even helemaal klaar mee. Heb steeds meer bijwerkingen van die hormonen, n zwangerschap wordt straks n eitje. Ik ben continu moe, slaap gelukkig iets beter na de afgelopen weken, zweet me helemaal leeg, hoofdpijn, snel geïrriteerd, zere borsten... K lijk wel zwanger! En dat wil ik nu niet lijken! Grmbl!

Maar ja, allemaal voor het goede doel :) morgen voel ik me vast weer n stuk beter, bijna weer weekend. Even zeuren is soms zo fijn!

K was van de week vergeten te reageren, maar een half uurtje te laat spuiten is geen ramp hoor. 'T moet op een vast tijdstip tussen 16.oo/00.00uur. Ik spuit altijd tussen 20.00 en 20.30uur. Maar als ik het berichtje niet gelezen had, was ik het wel echt vergeten van de week denk ik! Nu even lekker bankhangen en op tijd naar bed :)

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Vanavond bij de vk geweest voor controle. Hartje gehoord, alles verder ok. Iets afgevallen, ws door de griep vorige week

11. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Seit, wat fijn! Je hebt er al weer een kwart op zitten!

12. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Ja Rozaly, even je hart luchten is altijd fijn!!!
    Echt balen dat het even niet lekker loopt, hoop en wens je toe dat het deze keer voor het goede doel mag zijn!!! Sterkte ermee...

Geweldig Seit, dat het bij de VK goed was!! Die kg's komen er vanzelf weer aan ;)
    Sterkte verder met je mannetje... hopelijk voelt hij zich morgen weer wat beter, ga je inderdaad met een wat fijner gevoel het weekend in!!

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    #3533 Seit, 16 jan 2014
    Laatst bewerkt: 16 jan 2014
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 20-01-2014
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 20-01-2014
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 09-02-2014
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-02-2014
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 9e ronde - NOD 21-01-2014
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 23-01-2014

MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ??
    Lillifee - 29 jaar - 3e kindje - de wens voor een 3e kindje even op een laag pitje..

Zwanger:
    Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 - MEISJE
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - VERRASSING
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014
    vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 31-07-2014
    Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-08-2014

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?)
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk..

Afspraken:
    Rozanna: 31-01 pretecho met 28wk
    Samsie:
    Meiske1988:
    Beccy: 23-01 controle VK
    LieslVdB: 24-02 20wk echo
    Angelique29:
    Vos1985: 17-01 12wk echo
    Seit: 27-01 12wk echo, 13-02 controle VK

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

14. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @rozaly je mag gerust nog wat meer klagen hoor, niet zo hard zijn voor jezelf
    lijkt me geen evidente weg, zwaar en niet te onderschatten, je gaat er heel goed mee om, hoedje af!

15. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Rozaly, klagen mag best hoor!

Hier ongesteld geworden :(
    Had het wel een beetje verwacht na de omowitte test van woensdag, maar het is toch een teleurstelling. Ik had er deze maand alles aan gedaan. Komende maand over een hele andere boeg gooien. Geen ovutesten en gewoon pas na nod een zwangerschapstest. Als dat dan nog nodig is. Pfffff... ik ben er echt ff helemaal klaar mee!

16. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    nieuwe nod 20 feb

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    ;-( nou... wat jammer droppie drie..

@hier: Ties heeft vanacht weer overgegeven. Hij had zichzelf helemaal onder gespuugd, waardoor ik hem, ondanks zijn oorontsteking, onder de douche heb gezet.
    Heb de rest van de nacht bij hem in bedje geslapen (weer een voordeel van een 1-persoons bed ;)
    Een niet al te geweldige nacht dus..

18. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Thnx meiden! T is ook altijd erg fijn om he teven van je af te schrijven!

Seit, wat zielig voor Ties. En voor jou eigenlijk ook... die gebroken nachten zijn niet fijn. Je kunt ook nog je man in Ties zijn bed leggen, kun jij met de kleine in een groot bed. Lig je misschien wat lekkerder.

Droppie, balen! Hoop dat je t deze ronde een beetje los kan laten, al snap ik heel goed dat dat niet zo makkelijk is. Misschien geeft het wat rust zonder alle testen enzo.

Ik heb vanavond lekker met een vriendin afgesproken in de stad, even wat drinken. Dat is echt al lang geleden, misschien al wel 3 jaar terug! Tussendoor zagen we elkaar altijd met de kids en/of de mannen. Morgen uit eten met andere vrienden, dus een leuk weekend voor de boeg! Jullie leuke plannen?

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    O wat ontzettend jammer Droppie....... Ik baal met je mee... :(
    Veel sterkte en een knuffel!!!

En Seit, jij bent nog volop aan het dokteren met je kleine man... Heb je nog meer contact gehad met de HA? Sterkte en beterschap!

Rozaly: Heel veel plezier, geniet ervan! Ook fijn, even wat leuke afleiding!
    Mijn mams is vandaag jarig en ze viert het zondag. Ga haar maar eens een mooie ingelijste echofoto van haar kleinkindje-in-de-maak cadeau doen! Ze was vandaag mee om naar de echo te kijken en ze was helemaal onder de indruk! Leuk!
    Morgen maar eens een dagje samen in huis rond rommelen... Dus lekker overzichtelijk en niet al te druk!

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @droppie ow wat ontzettend jammer en ongi, verwacht of niet, is rot

@seit ow die arme Ties toch, heb er zo mee te doen

@hier, ook even posten, slecht nieuws van gyn, belde gisterenavond om te melden dat mijn bloedwaarden ivm downsyndroom enorm verhoogd zijn, dat ik dus een verhoogd risico loop, maandag moet ik naar ziekenhuis voor NIPT, bloedtest om uit te sluiten of ons kindje het syndroom heeft of niet

Deel Deze Pagina