Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ha Dames was nog niet bezig met ongesteld worden,
    dacht dat ik maandag moest maar helaas vandaag toch roodrood.
    Helaas geen made in afrika beeb, volgende ronde toch ovulatietesten gebruiken want dan zit ik er denk ik toch elke keer naast.
    Heb al 1 doosje van de action in huis, iemand ervaring mee?

Enne liesl sterkte! Dat is vast schrikken al geniet ik vaak wel van die kindjes.
    Hoe kijk je er zelf tegenaan?

2. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @jabinca ik vind het vreselijk, heb vroeger vrijwilligerswerk gedaan met mensen met down, was ontzettend zwaar hoor
    zou het ook heel erg vinden voor Rolf, hij zal er ook zwaar onder lijden
    heb toen vaak met de families ook gesproken, ondanks de enorme liefde die zij voelden voor hun kind, was het echt een gevecht

maar of je wil weten of dit een reden is om een zwangerschap te onderbreken voor mij, neeeee, ik zou het niet kunnen

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Daar heb je gelijk in, makkelijk zal het niet zijn.
    Maar wel fijn om te horen dat je het er niet voor af zou breken.
    Kun je er een beetje om slapen, altijd lastig om het voor het weekend te horen.

Even wat anders, hier zitten wy ook in spanning. Me man heeft dinsdag gesprek opt werk en hoort hy of hy ontslagen word of herplaatst, onzekere tijd!

4. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ojee, wat naar en spannend :(. Ik duim voor goed nieuws!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sterkte Liesl.. ik duim voor goed nieuws na de volgende keer prikken.

Jabinca wat vervelend! Als de werksituatie onzeker is, maakt dat alles wankel.. Hopelijk mag hij blijven! Ik duim..
    En dan ook nog ongi... tsjonge :(

Mooie 3d foto's rozanna! :) echt een knap kindje!!

Iedereen bedankt voor de beterschapswensen. Met Ties gaat het sinds gisterenmiddag (na de eerste dosis van de kuur en pcm) een stuk beter! Hij heeft nagenoeg doorgeslapen vanacht en werd om 8.10uur wakker met een volle luier.
    Gelukkig al heel wat kunnen eten en erge dorst. Hij is de schade duidelijk aan het inhalen!

Helaaa gaat het met oma erg slecht. We zijn er gisterenavond met spoed naar toe geroepen, ze is aangesloten aan een morfinepomp en ademd onregelmatig. Omdat het lichaam te moe is, maar haar geest nog niet opgeeft, hebben ze haar een slaapmiddel gegeven. Wij hebben toen allemaal afscheid genomen. Dat was erg zwaar en verdrietig.
    Nog steeds vecht ze tegen het dood gaan, maar we hopen voor haar dat ze snel mag gaan. Ze kan niet meer. .

6. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Lieve seit onwijs vee sterkte met oma . zulke dingen zijn zo vreselijk zwaar en verdrietig !

Droppie drie , Ongesteld o_O ik lees het nu pas wat balen! :( dikke knuf !

Jabinca ook zo vreselijk balen! , succes met je man zijn gesprek hoop op het beste !!

Lieve rozaly , als je lekker wil komen klagen kan dat natuurlijk altijd !
    rot hormonen ! dikke kuffel

Als ik iemand vergeten ben sorry , tijdje niet hier geweest !

7. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het met Ties beter gaat:).
    Heel veel sterkte met het afscheid en komende verlies van oma:(.

8. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte met je oma,ik werk met ouderen,op een gegeven moment is het beter voor ze om te gaan,lange lijdensweg is ook niets!

9. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zulke dingen zijn nooit fijn om te horen,duim voor goeie uitslag dinsdag!

10. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Dankjullie allemaal! We zullen zien allemaal.
    Me zusje kwam gister met t grote nieuws dat ze 12 weken zwanger is.
    Zo blij voor haar maar ook zoooo gemengd.
    Zijn in september gestopt met de pil en alla.
    Wij november 2012 en.. nog niks.. grr
    Oftewel gistr een beetje ingestort door alles wat er speelt.

Seit succes de komende tijd. Wel fijn dat Ties weer beter is.

11. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Oh Jabinca, wat dubbel zeg.... Kan me best voorstellen dat het even pijn doet!! Ondanks dat je het je zusje gunt... Sterkte!!! xxx

12. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @jabinca kan me voorstellen dat dat hard aankomt :(
    dikke knuffel meid
    en ik duim ook heel hard voor je man!

xxxxx

13. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Jabinca: wat een dubbele situatie, leuk voor je zusje, maar het steekt zo:(. Dikke knuffel voor jou en sterkte!!

14. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooh jabinca ik snap dat dat behoorlijk dubbel voelt! Balen meis!

Ooh en droppie ongesteld? :( dikke knuff!

Heeft iemand ondertussen nog wat van DeBJjJ gehoord?

Hier vrijdag en gister weer allemaal spul voor onze kleine meid binnen gekregen. Vrijdag de Joolz...en wat is ie mooi :)
    alleen wou het inklappen niet gelijk...blijkt een 'handig' trucje voor te zijn.....juist ja....eerst de hormonen erop losgelaten voor ik slim genoeg was het in de prenatal na te vragen :D
    Gister het badje incl. standaard gekregen....en nu staat de babykamer vol met spullen het lastige is dat bijv. De Joolz straks in de hal staat en het wiegje in de slaapkamer...maar ja...dat ga ik nu dus nog niet doen! Pfff....opruimwoede...echt heerlijk :p

Verder voel ik onze boef sinds vrijdag elke dag heel sterk! Echt heerlijk dat geduikel een aantal keren per dag!
    Vrijdag op kraambezoek bij een vriendin geweest en haar pasgeboren dochtertje heerlijk een half uurtje op de arm gehad! Maar wat een bijzonder idee dat er ook zo'n klein mooi compleet meisje in mijn bruik groeit! Helemaal verliefd op beide meiden nu! Terwijl de kleine meid op mijn arm/buik lag begon onze kleine meid lekker te trappelen tegen de dochter van die vriendin....en spontaan krijgt hun kleine meid een paar 'stuiplachjes'! Echt zooo lief! Ik denk dat het nu al vriendinnetjes zijn :D

Zo...sorry voor de lange lap tekst!

15. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Zo heej wat veel berichtjes weer.

Snap helemaal dat het op het moment steekt. Hoop voor jou ook snel op een posititieve test zodat jullie samen zwanger kunnen zijn!

Ongi? Balen droppie! Zaten we nou niet op te wachten.

Leuk he samsie dat getrappel? Hier wordt de kleine meid ook steeds actiever. Super gevoel.
    En dan dat inrichten/aanschaffen van de spulletjes blijft ook altijd leuk. Lekker genieten meis.

Hier al wakker sinds 3 uur vanmorgen. En maar draaien. Wordt een lange dag vandaag.

16. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @samsie prachtig zo'n momenten

@meiske oei veel succes vandaag, hopelijk kan je snel neerploffen voor de tv

17. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Ooh meiske je bent niet de enige ben ik bang! Ik ben alweer gezellig vanaf 5u wakker ;) Pff...heerlijk he die dikke buik, de hormonen en het getrappel om die tijden :p

En idd Liesl...het is allemaal zo bijzonder! :)

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Och jeetje jabinca wat ontzettend dubbel , hopelijk is het jou ook snel gegund , kunnen jullie nog een deel samen zwanger zijn ! dat zou mooi zijn!

@ samsie, ik leef nog hoor ! , maar wel zo verschrikkelijk rood daar kan je niet omheen hahah :p volgende ronde beter :) ,

heerlijk he dat getrappel samsie ! , jayden kon op het laatst zo goed duiken dat me hele buik golfde dat is zo onwijs prachtig , maar soms ook zo onwijs pijnlijk hahah :p

@ meiske Succes vandaag dat word inderdaad een ontzettende lange dag zo !

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Pfff, wat een nacht! Die kleine was zó actief, dat ik geregeld wakker was. Ze lijkt soms ineens ergens heel erg van te schrikken, vanuit niets voel ik dan ineens een heftige beweging... Tsja, dan moet ik natuurlijk even troosten...

Nu op wacht... want tussen 9 - 10 uur wordt de commode geleverd en gemonteerd! Hoeraaa!! Dan kan ik daarna ein-de-lijk de babykleertjes gaan wassen en netjes opruimen (en alle andere kleine aankopen een plekje geven, zit nu nog in dozen...).
    Morgen verder met het plakken van de behangrand...
    Zojuist een nieuw, bijpassend dekbedovertrek voor ML en mijzelf gekocht (baby komt in onze slaapkamer).... 'k Zie ons oude 'rommelkamertje' helemaal veranderen in een rustgevende, lieve kamer!! :) Wieg komt begin februari, net als de kraamzorg, die komen op 10 febr. even buurten.
    Tsjonge, het gaat ineens wel weer heel hard allemaal... En het wordt iedere week concreter... :)

Fijne dag allemaal!!!

20. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    OMG, ik heb net een zwangerschapstest gedaan en ik zie een streepje... Ik ga NU naar de supermarkt voor een Clearblue test!

Deel Deze Pagina