Wiew happy voor jou kokosnoot!! Wel jaloers hoor hihi. Hoe reageerde man/vriendlief? Sorry ma moet ff van me afschrijven. Me man heeft vandaag ontslag gekregen, klap is hard ma zagen het aankomen. We halen wel de vakbond erby want wat ze nu voorstellen is onredelijk. Financieel komen we er wel uit al hebben we t nu wel ff pittig maar vooral over ons nieuwe huis maak ik me zorgen. Als ze die ons ma niet af kunnen pakken. Heb soms echt zoiets van hoeveel klappen moet een mens krijgen, harde wereld hoor. Ben toe aan geluk en genieten van elkaar.
@jabinca vreselijk nieuws, moet heel hard zijn temidde van je kinderwens, dan nog je zorgen om je nieuwe huis veeeeel sterkte voor jou en je man
Ooh Jabinca wat verschikkelijk rot! Vergeten jullie niet gelijk een uitkering aan te vragen? Daar gaat namelijk ook nog even over heen voordat dat op gang komt. Ik hoop dat de bond nog iets kan betekenen voor jullie! Dikke knuff! Enn enn enn Kokosnoot? Je testen van gister om 18u waren echt al flinke knaller...ben zo benieuwd naar de ochtendtest! Hoe voel je je meissie? Had je al een gevoel dat het raak was?? En Liesl...hoe hou jij je meissie? Kom je de lange dagen een beetje door? Dikke knuffel hoor! Ooh dames op rood ook een dikke knuffel hoor! De volgende ronde is voor jullie!
@Jabinca: ooooowwwww, wat vervelend. Veel sterkte voor jou en je man! Ml reageerde net als ik; blij, maar heel onwerkelijk. En we moeten nu echt flink gaan verbouwen in huis. @Samsie: mijn test van vanochtend was net zo als die van gisteren. Ik vind het heel onwerkelijk en voel me nog niet echt zwanger... Had niet gedacht dat het raak zou zijn, het enige verschil met niet zwanger is dat ik al een week extreme PMS dacht te hebben (normaal is dat een paar dagen en niet zo erg als nu) en ik heb droge ogen. Mijn borsten doen pijn, maar dat doen ze ook als ik ongesteld moet worden... Verder voel ik me prima! @Liesl: hoe is het? Heb je al een beetje met je man kunnen praten? Ik denk aan je en mijn duimen draaien voor goed nieuws!
Pffff, straks lunchen met mijn moeder, maar ik mag nog niks zeggen, dat wordt moeiiiiiilijk! Ik ben zo blij met jullie meiden!!
Jabinca, wat een rotnieuws zeg! Ik hoop dat het verder geen impact heeft op jullie nieuwe huis. En idd direct uitkering aanvragen en solliciteren. Kokosnoot, nogmaals gefeliciteerd! Bizarre periode is dit. Dat de test je vertelt dat je zwanger bent, maar dat je verder niets voelt of ziet. Maar het is toch echt waar, geniet er van! En of je je moederniets wilt vertellen is maar de vraag. Ik had het wel direct verteld. Toen het een miskraam werd vond ik het fijn dat ik dat ook met haar kon delen.
Haha, stuiterballetje Ik had er de grootste moeite mee om het stil te houden voor mijn mams..dus ik kan me je helemaal voorstellen meis! Heb je inmiddels ook al de VK gebeld?
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 20-01-2014 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 09-02-2014 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-02-2014 Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 20-02-2014 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 23-01-2014 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ?? Lillifee - 29 jaar - 3e kindje - de wens voor een 3e kindje even op een laag pitje.. Zwanger: Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 22-05-2014 - MEISJE Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - VERRASSING Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-07-2014 LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 31-07-2014 Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-08-2014 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 01-10-2014 Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?) MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk.. Afspraken: Rozanna: 31-01 pretecho met 28wk Samsie: Meiske1988: Beccy: 23-01 controle VK LieslVdB: 24-02 20wk echo Angelique29: Vos1985: 17-01 12wk echo Seit: 27-01 12wk echo, 13-02 controle VK INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Zo, weer thuis (gelukkig lekker vrij vandaag) en ik heb mijn mond kunnen houden. Ik probeer al een halfuur een afspraak te maken bij de vk, maar krijg steeds de voicemail, terwijl ze wel gewoon open zouden moeten zijn... Zo nog maar een keer proberen.
Hier ook even van harte gefeliciteerd kokosnoot !! hihih heelijk onverwachts ik gun het je met harte !!! xxx Droppie , volgende maand is gewoon voor ons ,
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 20-01-2014 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 09-02-2014 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-02-2014 Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 20-02-2014 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 23-01-2014 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ?? Lillifee - 29 jaar - 3e kindje - de wens voor een 3e kindje even op een laag pitje.. Zwanger: Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - VERRASSING Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 23-05-2014 - MEISJE Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 10-07-2014 LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 31-07-2014 Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 12-08-2014 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 01-10-2014 Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?) MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk.. Afspraken: Rozanna: 31-01 pretecho met 28wk Samsie: 7-2 controle VK, 20-2 pretecho! Meiske1988: Beccy: 23-01 controle Gyn LieslVdB: 24-02 20wk echo Angelique29: Vos1985: 17-01 12wk echo Seit: 27-01 12wk echo, 13-02 controle VK Kokosnoot: 5-3 eerste afspraak VK INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
is aangepast! Waarom loop je bij de gyn? (of heb ik dat weer eens over het hoofd gezien eerder in het topic? )
@kokosnoot knap dat je je mond hebt kunnen houden @hier de tijd kruipt, maar vandaag ging het al wat beter en ging ik er weer positief tegenover staan mijn man en ik zijn gewoonweg te verschillend op dat vlak, hij is heel wiskundig, ik meer emotioneel ben wel ziek, pff dagen doorslepen, zou liever in de zetel kruipen, maar met onze kapoen gaat dat natuurlijk niet
He bah, Jabinca, wat een vervelend nieuws. Dat komt dan echt op een rotmoment, ook al hadden jullie het verwacht. @kokosnoot, knap dat je het niet hebt verteld. Ik wilde ook nog even wachten om het op een speciaal moment te kunnen vertellen. Was wel moeilijk maar mij toen ook gelukt. Fijn dat je verder nog geen kwaaltjes hebt. Ik hoop voor je dat die kwaaltjes ook nog even wegblijven, ook al voel je je dan misschien wat minder zwanger. @liesl, vervelend dat je je nu ook nog eens zo rot voelt. Ik denk heel erg met je mee en blijf duimen draaien voor je. Voor alle mensen in rood, ook aan jullie blijf ik denken en duimen draaien! Ik zie trouwens dat mijn info niet helemaal juist meer is. Uitgerekende datum 4 augustus 2014, 14-2 controle VK en ik ben inderdaad 28 jaar.