Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    even kort; 12 weken echo was goed. uitgerekende datum 08-aug-2014 :D

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 20-01-2014
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 6e ronde - NOD 09-02-2014
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 17-02-2014
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 5e ronde - NOD 20-02-2014

DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje - 6e ronde - NOD 23-01-2014

MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - NOD ??
    Lillifee - 29 jaar - 3e kindje - de wens voor een 3e kindje even op een laag pitje..

Zwanger:
    Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - VERRASSING
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 23-05-2014 - MEISJE
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 10-07-2014 - JONGEN
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014
    vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 31-07-2014
    Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 08-08-2014
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 01-10-2014

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?)
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk..

Afspraken:
    Rozanna: 31-01 pretecho met 28wk
    Samsie: 7-2 controle VK, 20-2 pretecho!
    Meiske1988:
    Beccy:
    LieslVdB: 24-02 20wk echo
    Angelique29:
    Vos1985:
    Seit: 13-02 controle VK
    Kokosnoot: 5-3 eerste afspraak VK

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

3. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Watishethierstil de laatste dagen...... ;)

4. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Oh liesl wat duurt wachten toch lang. De 20 weken echo is nog 'maar' een paar weekjes, maar die duren lang als je moet wachten. Ook hier duimen we voor een mooie positieve uitslag.

Wat leuk samsie dat jullie al zo ijverig bezig zijn aan het kamertje. Hier staat alleen nog een commode. Wel gaaf om er zo mee bezig te zijn. Het wordt steeds een bbeetje echter.
    En ja de hik, die voelde ik vorige week ook voor het eerst. Beetje eng in het begin, maar toch wel grappig gevoel.

Ik zag rozanna dat je je gedachten een beetje hebt kunnen verzetten door actief bezig te gaan met het wassen? Fijn dat het je wat afleiding geeft. De kleine mag blij zijn met zulke ouders! Respect!

Als eerste Dankjewel allemaal voor jullie ffelicitaties gisteren. Heb een heerlijk dagje gehad. Na het werk zijn we smiddags doorgereden naar de sauna, waar we heerlijk uitgerust en bijgekomen zijn. Savonds lekker gegeten en rond 10 uur waren we thuis. De kleine vond het ook heerlijk. Elke sauna die ik in ging, en ging liggen, begon die toch te spektakelen. Heerlijk gevoel.

@rozanna, zondag vierde ik inderdaad mijn verjaardag. Dags na die ramp met het toilet. Was dus doodmoe. Vandaag lekker uitgeslapen tot 11.30 uur en nu weer lekker bijgekomen. Het was indd gelukt met mn paarse buikband. Heb er een groen shirtje, zwarte broek en een wit gebreid vestje op gedaan. Combineerde prima.

Zondag zo'n leuk cadeau gekregen van mn moeder voor op de babykamer. Helemaal verliefd. Had ze zelf gemaakt.

Bijgevoegde bestanden:

5. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, heb me twee weken weg kunnen houden van het forum, heel goed voor me! Maar nu mijn ei is geweest merk ik toch dat ik elke dag weer even een kijkje neem. Niet heel uitgebreid hoor net als anders.
    Ik zie dat kokosnoot inmiddels zwanger is! Gefeliciteerd meid!
    Seit fijn dat je echo goed was...
    Liesl, oh wat sit jij even in de rats, hoop dat je goed nieuws krijgt! Sterkte!
    Rozanna, jij ook, logisch dat je er soms doorheen zit, t is niet niks.

Ik kan helaas niet op alles reageren, het is zoveel, ik hoop vooral dat de nog niet zwangeren ook allemaal snel gaan volgen! Ik begin het nu zelf een beetje zat te worden en hoop echt dat dit mijn ronde wordt. Ik heb wel iom mijn man besloten hierna in ieder geval een pauze van 2 a 3 maanden in te lassen en daarna verder te kijken. Ik ben er echt te veel mee bezig geweest afgelopen half jaar.
    Maar goed laten we hopen dat het niet nodig is en dat ik hier over twee weken een positieve test kan laten zien. Stiekem heb ik wel een beetje goed hoop, een soort gevoel, ondanks dat ik nu nog niets voel, maar zit ook pas op 2 of 3 dpo. En ik moet ook niet te veel hopen, want dan is de teleurstelling zo groot...

6. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn weer van je te horen derde:). Ik duim voor je dat het raak is!!!

Even kort ego: OMG die hormonen, het is echt een hormonal rollercoaster! De ene dag blij en rustig, kort daarna depri, onrustig en moe:(. Ik ga morgen naar de huisarts om te overleggen wat nu te doen met de Citalopram die ik nu slik...

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Hey derde! We houden hoop voor je meid :)

8. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @meiske heeeeeeeeel mooi van je moeder zeg!

@derde zou je dat echt kunnen zo twee maanden pauze, maar ik hoop echt zo hard dat het niet nodig is en dat er nu vanalles staat te gebeuren daar vanbinnen :) we duimen hard mee

@kokosnoot ja die hormonen hé, niet te onderschatten, succes bij de huisarts

@hier bedankt meiden voor de steun! we tellen af, ik hoop stiekem dat de uitslag wat vroeger komt zoals eind deze week of zo

9. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Hoi meiden ben ik ook weer even!
    Er was flink wat bij te lezen 😉
    Ik merk dat ik meer op onze fb groep zit dan hier...ik heb ook niet zo veel boeiends wat ik hier neer kan zetten... De meer privé dingen toch op fb ivm dat dit zo open is!

Derde fijn om weer wat van je te horen!

Lieslvdb ik hoop met je mee meid!

Vandaag weer werken Pff ben nu al moe :-s onze oudste was vannacht veel aan het hoesten en aan het huilen in haar slaap :(
    Heb haar maar bij ons gelegd maar slaap dan zelf dus onrustig!

10. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ha dames, was deze maand begonnen ovulatietesten.
    Gister was deze positief en vandaag nog maar een vaag streepje.
    Maar heb dan vandaag me ei toch?
    Dacht dat ik ondertussen alles wist ma hier begon ik over te twijfelen.
    Ben bly dat ik ieder geval een eisprong heb.
    Maar wel iets eerder verwacht.

11. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Euh, Tsja,.zou je wel zeggen ja. Maar heb oom geen ervaring met ovulatietesten, dus hopenlijk kan iemand anders je meer duidelijkheid geven...

Hopenlijk wel nog geklust??

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik heb ook geen ervaring met ovutesten. . Sorry :)

Even een foto spammen, morgen 13weken!

Bekijk bijlage 374650

13. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Ongelofelijk Seit, wat een buik al. Ik ben een paar dagen verder maar dat valt bij mij echt niet te zien. Duidelijk het verschil tussen een eerste en een tweede kindje. Nu heb ik ook wel een klein vetlaagje, dus weet niet goed wat nu vet is en wat baby ;) Maar een mooi buikje al hoor!

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Eisprong is dan binnen zo'n 24 tot 48 uur. Hoop voor je dat het deze maand is gelukt!

15. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Mooi buikje al. En indd al goed te.zien voor 13 weken.

16. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    ooo wat een mooi rond bolletje dat daar tevoorschijnkomt seit! echt knap

17. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Mooi Seit!!!!!

18. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wat leuk seit, al een mooi buikje!

19. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Wauw mooie buik met 13 weken zeg, ma jullie zijn allemaal ook zo mooi slank.
    Hiero lekker ant klussen en gistr dus positieve ovulatie.
    Op dit moment last van steken links onder by de blaas ongeveer.
    Dit heb ik trouwens al een paar maanden gemist dus duimduim
    Morgen op kraamvisite by me vriendin, heb zo'n schattig broekje met blousje gekocht, vind ik altijd wel leuk om hiervoor te shoppen.

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    ik hoop met je mee jabinca

hier stijgt de stress. wij laten met oud op nieuw altijd zo'n wensballon op. schrijven we er eerst een wens op, toen ik zwanger was van Rolf was die wens een gezonde baby, dus nu ik weer zwanger ben, werd het dit jaar ook weer die wens. Maar het regende een beetje en stond wel wat wind, dus die wensballon is nooit opgestegen, is kapot gescheurd en we moesten hem met onze voeten uitstampen, we vonden het supergrappig hoe we daar stonden te springen in de regen toen......ben niet echt bijgelovig, maar nu vind ik het niet zo grappig meer, moet er steeds aan denken...stom hé

Deel Deze Pagina