Al een tijdje niets meer van Jasmi gehoord.... Jasmi...hoe voel jij je? @Rozaly....fijn te horen dat de situatie enigzins stabiel is. Heb je ene beetje kunnen slapen? Ik duim voor jullie!
Voel me eigenlijk hardstikke goed! Soms een beetje een trekkend gevoel onder in mn buik en af en toe wat weeïg maar niet echt misselijk ofzo. Misschien komt dat nog wel Hopelijk draait je vriendin nog wel bij. Misschien regeerde ze zo vel omdat ze het niet had verwacht ofzo.. maarja dan nog blijft het vervelend zo'n reactie..
Jááá, wat onwijs leuk!!! Supergefeliciteerd!!!!! En... hoe reageerde ml???? Geweldige foto, echt een duidelijke streep hoor!!! Wauw, ik ben echt superblij voor je!! Onwerkelijk hè....
Gefeliciteerd LilyChiara, is een heel duidelijke foto, wat mij betreft geen twijfel over mogelijk!!!! @samsie, inderdaad vervelend dat je vriendin zo reageerde, net alsof ze het je niet zou gunnen als jij wel snel zwanger wordt. En dan steekt het extra als je juist steun van iemand verwacht. Het zal waarschijnlijk allemaal niet zo zijn bedoeld, maar toch. Vandaag laatste dagje werken, heb er helemaaaal geen zin in. Ben al de hele week af en aan humeurig en merk dat vandaag echt niet veel beter is. Werd vanochtend ook redelijk misselijk wakker en voel nu hoofdpijn aankomen. Blèch.
wow derde 10km alleen maar gerent pfff knap hoor! Hardloop je al lang? Fijn dat je de grote boodschap kwijt bent 😬 Waaaaa lilychiara je bent zwangerrrrrrr gefeliciteerd 😄 😄 Wat heerlijk meid! Geniet van dit prille geluk! Hihi alweer een zwangere erbij 😄 gaat flot hier! Balen ikkewil dat het logeetje snachts weer opgehaald moest worden Wat heb je leuke dingen voor de boeg! Sterkte vandaag vos! Norii zou je het schema op de eerste pagina ook willen aan passen? Dat kijkt wat makkelijker dan steeds terug bladeren, dank je 😄 Hier weer een klein stukje opgeschoven op het bankje! Heb besloten zondag (of ma als mijn man dan ook smorgens thuis is) een testje te doen. Ik moet wel werken maar wil niet te lang wachten. Ik voel me nog steeds erg zwanger met als die steekje/trekkerig gevoel etc. Hopelijk is het ook zo en blijft het zitten. Vind het toch wel spannend tot de 12wk echo. Ik heb tussen beide kinderen een ma gehad en had dat totaal niet zien aankomen. Heb me wel voorgenomen me tijdens de volgende zwangerschap niet al te druk te maken maar het gewoon te nemen zoals het is... Of dat ook lukt haha 😁
Ja, weer eentje zwanger!!! Van harte meid! Jeetje wat gaat het goed hier zeg! T zou wat zijn als we allemaal zo snel zwanger zijn, maar dat zou niet kloppen met 25 procent die maar zwanger wordt in ronde 1. Had je nog gevoelige voobies Lillychiara? Of andere dingen waardoor je dacht het zou zo maar eens kunnen? Vos ik zie dat onze nod over acht dagen is. Heb jij al een dag in gedachten dat je wilt testen? Ikzelf ga zat 31 aug testen als ik nog niet ongi ben, maar dan wil ik wel wat meer kwaaltjes hebben. Werkse vandaag! Bijna weekend! Samsie, ik denk dat je vriendin gewoon bang is dat het bij jou wel snel raak zal zijn en dat zal voor haar heel oneerlijk voelen omda het bij hen zo lang duurde. Blijkbaar heeft ze er zelf nog geen vrede mee dat het zo lang bij hun duurde en kwam dat er even uit. Jaloersigheid ben ik bang. Ik zou het er binnenkort wel met haar over hebben dat je het geen leuke reactie vondt anders lijft het tussen jullie in staan. Wij gaan weer dagje weg, t wordt mooi weer, dus bikini mee! Ik lees vanavond wel weer mee...
@tiemar heb vroeger ook ovulatietesten gebruikt, elke dag de smiley's van clearblue, en nooit een smiley gehad (enkel als ik zwanger was hahaha), dus vertrouw er niet op @lilychiara wat een geweldig nieuws weer! superhard gefeliciteerd, een overduidelijke test hoor, geniet ervan! ja dat gaat hier nogal een gang in dit clubje hoor!
Ik ga een internetloos weekendje tegemoet! Geniet van het mooie weer en lees maandag graag hoe het met jullie is!! @Lillifee: Sterkte met testen!!!! Duim..duim..duim
Sterkte Vos! Ik heb onwijs last van ongi buien en ben om de haverklap humeurig, emotioneel... Heb ook weinig zin vandaag.... We moeten ons er maar doorheen slaan!
Bedankt meiden, gelukkig ben ik niet de enige (al gun ik niemand zo'n dag natuurlijk). @derde; weet niet zeker wat mijn NOD is, ben afgegaan ben mijn eerste ronde, maar toen was het ontpillen. Heb al twee testen gedaan, helaas negatief. Aangezien het klussen even in een dipje is geslopen verwacht ik er deze ronde weinig meer van. Misschien doe ik nog wel dit weekend even een testje, want het zou kunnen dat mijn daadwerkelijke NOD ergens in de afgelopen paar dagen was en ik dus te vroeg had getest. In een app heb ik bijgehouden wanneer we wel hebben geklust en theoretisch zou het nog mogelijk zijn. Voel me er vandaag in ieder geval slecht genoeg voor, blijf een misselijk weeïg gevoel houden.
mijn man moet binnen vier weken weer naar Londen, alweer tijdens mijn vruchtbare periode, wat k*t, heb nu ook pestbui
Pff dat is zeker k*t zeg 😢 Kan me voorstellen dat dat je humeur verpest! Hoelang moet hij? Kun je niet mee 😉
Balen Liesl! Hier gaat de dag ineens heel snel. Vanmiddag naar de rechtbank voor een spoedzitting en met de voorbereiding daarvan vliegt de tijd. Blijf wel de hele tijd misselijk dus hoop maar dat ik scherp genoeg ben. Voordeel is wel dat ik daarna direct door naar huis kan en ik dus vroeger weekend heb dan gepland!
Wauw Lilychiara, dat is een overduidelijke test hoor!!! ! Gefeliciteerd Hier gaat t beter hoor, mn moeder mocht gelukkig van alle bewaking af en ws naar huis. Maar ze moeten er nog wel achter komen wat het nou was..