Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Angelique met je huwelijk!
    Gefeliciteerd Jabinca met je verjaardag!

2. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    gefeliciteerd angelique!

@hier ook vreemd, doe ik vanmorgen een ovulatietest en de is positief! ik snap er niks van, heb ook nooit eerder een positieve ovulatietest gehad. wat raar is, ik had paar dagen terug vruchtbaar slijm, nu niks meer, paar dagen terug ovulatiesteken, ook weg, gisteren gevreeën en alles liep er direct uit (sorry voor het plastische, maar normaal als ik mijn ei ga hebben, blijft het goed zitten)....echt vreemd, maar zal dan wel juist zijn en mijn lichaam zal me voor de gek houden....ergens ben ik in de wolken omdat mijn man nu wel thuis is en we geen waterkans hebben, maar een echte volle kans, superblij dus, dus klussen vandaag en morgen, zal ik mijn banner ook moeten aanpassen en mijn nod, zal dus waarschijnlijk cyclus van dertig dagen hebben

3. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    heb maar dertig dagen genomen, zegt mijn banner nog 2 dagen tot eisprong, zal eerder nog een dag zijn, maximum twee, dacht ik na positieve ovulatietest, maar neem liever het uiterste, zodat ik niet te vroeg ga juigen

4. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    nieuwe NOD 09/09/2013

5. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Bedankt meiden voor de felicitaties , en idd hopelijk met een positieve test terug :)

Succes met klussen allemaal

6. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Norii wat balen dat dat na 1 dag niet meer kan :-s nou ja dan maar terug bladeren hè 😉

Wat fijn rozaly dat je moeder waarschijnlijk naar huis mag!
    Lastig wel dat ze nog geen oorzaak hebben ...

Lieslvdb haha was ook gekheid. Zou wel een leuk gesjouw opleveren 😄
    Spannend dat je eergisteren je ei had, hebben jullie er voor gevreeën?
    Een kleine kans is ook een kans 😉
    Huh lees nu van de positieve ovu test ... Vaag! Ik heb ze nooit gebruikt maar als ik dit zo lees zou ik toch eerder op de signalen van mijn lichaam letten ipv van die test uitgaan.

Leuk om te lezen lilychiara 😄
    Heerlijk verrast en verbaast ... Weet het nog goed van mijn eerste zwangerschap!
    Haha en moeilijk concentreren mmm heerlijk!
    Idd gewoon Vk bellen!

Wat fijn meiske1988 dat het gelukt is om de vakantie om te boeken! Turkije schijnt ook heerlijk te zijn.

Hier is het toch echt hoe meer vrijen hoe meer zin!
    Ben al ruim 4 jaar gestopt met de pil!

Pff balen kokosnoot dat jouw vriend ook veel naar het buitenland moet! Dit ei dan maar goed benutten! Creatief tussen alle afspraken door tijd voor elkaar maken hihi kan nog spannende situaties opleveren ook 😉

Jabinca nog van harte met je verjaardag! Nu heerlijk op vakantie en hopelijk met goed nieuws terug 😄 geniet er van!

Gefeliciteerd angelique voelde je je heel bijzonder en super mooi gisteren? Super dat het een geweldige dag was 😄 zo hoort ie te zijn! Gaan jullie nog op huwelijksreis?

Hoe zal het met hope zijn? Zal zij ook zon super dag gehad hebben?

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:

Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013
    Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 25-08-2013
    Lillifee - 3e kindje - 1e ronde - 27-08-2013
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013
    Norii - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013
    vos1985 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 31-08-2013
    MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD 31-08-2013
    wondertjenr2 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013
    derde - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013
    Jabinca - 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde- NOD 03-09-2013
    Beccy - 28 jaar - 2de kindje - NOD 03-09-2013
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 04-09-2013
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 04-09-2013
    TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 05-09-2013
    Rian85 - 27 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 06-09-2013
    LieslVdB - 33 jaar - 2e kindje - 1ste ronde - NOD 09-09-2013
    asmama - 22 jaar - 2e kindje - . ronde - NOD 09-09-2013
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 10-09-2013
    ikkewil - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 11-09-2013
    MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 13-09-2013
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 4e ronde - NOD 15-09-2013

Zwanger:
    Rozanna - 1e kindje- vermoedelijke bevaldatum: 26-04-2014
    Jasmi - 32 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 30-04-2014
    LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- vermoedelijke bevaldatum: 03-05-2014

Afspraken:

INACTIEF? (indien niet meer actief op zp, helaas uit de lijst!)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date! (& ook de kleurtjes :cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

8. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Angelique gefeliciteerd! Wat fijn dat je zo'n mooie dag hebt gehad!

Jabinca nog gefeliciteerd met je B-day :)

@Rozaly....wat goed nieuws! Hopen dat ze er snel achter zijn!

Hier ook balen.....ML moet twee weekende naar het buitenland last het eerste weeken nou in mijn meest vruchtbare periode vallen :(
    Hopen dat de plannen nog wijzigen!

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Angeligue, gefeliciteerd!! Nu maar hopen op een mooi huwelijkskindje ;)
    Heb niet zoveel tijd om iedereen te reageren, sorry, moest heel wat bijlezen wat ik wel gedaan heb, maar nu loopt ml te mopperen dat ik niet zo lang achter de tablet moet, hihi...
    Gisteravond feestje gehad, heb geen biertje genomen. Twijfelde wel, maar ml zei dat ik spijt zo hebben als het wel raak is, daar heeft ie wel gelijk in. Ook al is er nog geen bloedband oid.
    Spannend morgen weer een tester! Ik duim voor je meid!

Hier verder nog steeds ongiachtige krampen, kan toch niet meer van mijn darmen zijn. Hopen dan maar!!! Nog een weekje wachten! T schiet dan ineens al op, haha...
    Nou ik ruim m snel op de tablet....

10. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Rozaly wat fijn dat het er al beter uitziet voor je moeder. Nu rustig aan! ;)

Je vriendin inmiddels nog gesproken Samsie?

Hope & angelique; hoe was jullie trouwdag? Een beetje kunnen genieten?

@hier: er gebeurd vanalles in mn onderbuik, lichte krampjes / steekjes en af en toe straalt het uit naar mn onderrug. Ben erg benieuwd of het een ongi is of.... :)
    Moet zeggen dat ik me af en toe wel zwanger voel, gek he?
    In mn hoofd ben ik er constant mee bezig, maar blijf volhouden om pas op 1 september te testen als mn ongi uitblijft. . Spannend! !!

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    @Lillifee...je kan ook bovenin onder de pagina nummers klikken op 'zoeken in dit onderwerp' en dan NODlijst intypen. Krijg je ze ook te zien;)

@Norii....spannend! Ik hoop het zo voor je! Knap dat je zo lang volhoudt voor je gaat testen. Ik duim heel hard voor je!
    Ik heb die vriendin nog niet weer gesproken. Ze is nu een weekendje weg. Komt van de week wel :)

Hier wat lichte krampjes die te vergelijken zijn met menstuatie krampjes...maar dan vooral op rechts. Wel gek want als mijn cyclus gelijk is gebleven heb ik volgend weekend pas mijn ei. Heb ook nog niet echt vruchtbaar 'slijm' maar nog wittig/creme achtig...wel soepel. (Sorry voor de omschrijving)
    Verder moe en prikkelbaar...ben erg benieuwd naar wat mijn lichaam nou weer aan het doen is ;)
    Toch wel bijzonder om je lichaam beter te leren kennen.

12. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lastig he meiden al die signalen van je lichaam! Gewoon regelmatig klussen zolang ml of vl in de buurt is dan ;) Samsie ik zou ook gewoon vanavond voor de zekerheid klussen, wie weet is je ei wel eerder! Kan best hoor wisselende cyclus!
    Oh spannend Norii, ik ga een dag voor jou testen denk 31 aug. Hopelijk een heel roze weekend ;)

Hebben jullie trouwnes al een beetje namen in jullie hoofd? Onze meisjesnaam staat vast, daar twijfelden bij onze dochter al heel erg over, maar de vk in het zkh vroeg nog geen drie minuten na mijn bevalling hoe ze ging heten en toen antwoorde mijn man de andere naam, terwijl ik nog helemaal van de wereld was! Ik wilde haar eerst even bekijken en dan de naam beslissen, maar ja toen ging ik het niet meer veranderen natuurlijk...
    Een jongensnaam is lastiger, maar ik zat net op de fiets en had ineens heel duidlijke zoiets van die naam moet het worden! Zou het een teken zijn dan er een mini jongetje in me groeit ;) moet eerst maar even met ml overleggen! Ik hebde laatste paar dagen wel ineens gekke geachten zeg, dromen dat ik samen met mijn schoonzusje zwanger loop, nu weer heel duidelijk die naam die zomaar op komt. Toch gek...
    Fijn weekend iedereen!

13. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Blijft bijzonder zo'n vrouwenlichaam.. Het is dat ik ovu testen heb gebruikt want ik heb nooit echt rekbaar slijm gespot of steekjes gevoeld tijdens de eisprong.

En wie weet Derde! Zal toch bijzonder zijn als het allemaal uit komt wat je droomt! Blijf voor jullie duimen!

14. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hebben jullie allemaal (witte)afscheiding tijdens je eisprong dames?

15. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    En die ovu testen wanneer word dat het best getest? Niet wanneer je veel hebt gedronken he...?

16. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Nee je moet eigenlijk minstens 2 uur voor de test niks meer drinken en zo min mogelijk plassen. Toen ik mijn eisprong ongeveer verwachtte deed ik 2x per dag een test en dan altijd rond dezelfde tijd om 06.00/07.00u en 18.00/19.00u. Dan kan je hem bijna niet missen.

17. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Ik heb eigenlijk nog geen naam in mijn hoofd, maar zit er stiekem al wel over na te denken ;) toen ik van de week een naam tegen mijn man zei, ging hij er zelfs serieus op in! Terwijl ie normaal echt niet op de feiten vooruit wil lopen! Maar dat is ook wat Derde, dat je man zo die naam zei! Kan me voorstellen dat je op dat moment niet meer kon reageren! Achteraf geen spijt van gehad? Ben wel benieuwd wat je man er later van zei ;)

Mn moeder is weer fijn thuis, gaat een stuk beter! L. was helemaal blij dat ie weer even naar oma kon!

Angelique, gefeliciteerd!! Mooie dag gehad? Nu nog lekker aan het nagenieten zeker!!

Norriii, nog een week wachten dus met testen! Spannend, helemaal als je telkens signalen krijgt!

18. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ Rozaly , wat fijn dat het wat beter gaat met je moeder !! :D

Hier even rustig dagje gehad , manlief loopt de hele tijd te zeggen dat ik een baby in me buik heb zitten , word er helemaal gek van , meneer denkt ff dat ie helderziend is haha :p

19. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    @royalty. Fijn om te horen dat je moeder aan de beterende hand is. Zal je zelf nu ook wel weer wat rust geven toch?

@debjjj wie weet heeft ml wel een goed voorgevoel. Je weet maar Nooit. :))

Er komen weer een aantal testers aan, spannend. Hier is de klusperiode weer in gang gezet. Blijft toch elke keer weer speciaal. Je bent er toch meer mee bezig dan je had verwacht.

20. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @samsie god die venten die naar het buitenland moeten op het verkeerde moment is echt rot!

@rozaly fijn dat je moeder beter is!!
    !

tijdens eisprong heb ik rekbaar doorzichtig slijm, in de gebruiksaanwijzingen bij mijn ovutesten staat vier uur niet plassen

@namen, jongensnamen vind ik veeeeeeeel moeilijker dan meisjesnamen, we hadden heel veel tijd en discussie nodig eer we Rolf vonden, voor een meisje vinden we Liesl heeeel mooi, nu blijkt dat Rolf en Liesl van de Sound of Music film komen, dit was zeker niet bewust, dus moest de volgende een meisje zijn, zitten we met een dilemma...we vinden Liesl prachtig, maar zouden niet willen dat mensen denken dat we 'die-hard-fans' zijn of dat onze kinderen uitgelachen worden.....maar is enige naam die we beiden zo mooi vinden....misschien is het best dat het terug een jongen wordt ;)

Deel Deze Pagina