@jabinca blijft dus spannend..... ik hoop gewoon voor jullie beiden dat rood toch wegblijft en er nog een positieve test volgt x
Jabinca en Droppie, ik blijf duimen!!! En Kokosnoot, jij gaat het nog druk krijgen zeg!! Klussen, trouwen.... Hopelijk is die misselijkheid nu toch wel snel weg!! Pfffffffff, kleine spruit is de hele ochtend al mijn buik aan het doorzoeken... Ondertussen heb ik de ene na de andere harde buik... Heb nog maar weer es de ziekenhuistas omgekeerd en opnieuw ingericht... Afgelopen dagen hebben ML en ik allemaal leuke dingen gedaan, kleine uitstapjes (lekker uit eten bijvoorbeeld, in het restaurant waar we vorig jaar april het feest van onze trouwdag hebben gevierd) maar ook halen we taartjes in huis, kijken we elke dag een aflevering van een leuke serie etc. Geeft een heel speciaal gevoel... nog even ons 'samen zijn' vieren.... Morgen en overmorgen nog even 2 dagen wat klussen met schoonouders en daarna.... zijn we er echt helemaal klaar voor!!!
Rozanna, wat lijkt me dat heerlijk om bewust de laatste daagjes samen door te brengen. En lekker rustig mentaal voor te bereiden. Hier gisteren me moeder de hele dag op bezoek gehad, zag er wel een beetje tegenop naar alle ellende van het afgelopen jaar. Want waar heb je het dan zo over. We waren altijd erg close en konden mekaar alles zeggen maar ze heeft een tijd geleden beetje bot gereageerd op t feit dat ik toch wat wanhopig ben af en toe rondom het zwanger worden. Gelukkig vroeg ze nu hoe het ervoor staat, gelukkig een openhartig gesprek gehad. Ze word nu oma van haar eerste kleinkind, me zusje is nu ruim over de 20 weken heen en ik gun haar natuurlijk 2 kleinkinderen haha.. en lijkt me gwoon leuk om nog ff samen zwanger te kunnen zijn. Hier allemaal middagdienstjes deze week dus lekker samen met manlief opstaan, samen lunchen en samen hopen op een zwangerschap. Twijfel nog ff of ik morgen gewoon me ongesteldheid afwacht en dan woensdag test of ik dus morgenohtend test.. wat doe jij Droppie?
Jabinca en droppie, spannend! Droppie ik zag ook het streepje, was het een roze of grijs streepje? Een nieuwe test biedt misschien meer duidelijkheid? Wij hebben eind april dan een afspraak bij zkh! Ik hoop dat we daar beter geholpen worden dan bij de ha, want ik kan er nog steeds niet bij dat ze zei dat ik te mager was voor een zwangerschap. Ik ben ook erg benieuwd hoe ze daar op reageren in het zkh. Maar goed stiekem hopen we natuurlijk dat het helemaal niet nodig zal zijn. Ik kan met koningsdag ongeveer weer testen, wel handig, dan weet ik of ik kan drinken, het is hier namelijk altijd groot feest! T is wel zwaar kl#te dat de een na de andre om ons heen verteld zwanger te zijn (met name van derde kindjes) ook eentje ongepland. Tja dat doet dan toch wel weer pijn! Rozanna, fijn om zo samen nog even te genieten. Doe rustig aan de laatste dagen! Je zal je energie nog hard nodig hebben straks!
Best wel druk idd.... Trouwen gaan we niet zo uitgebreid doen, voltrekking in het gemeentehuis om 16.15 uur en daarna uiteten (met alleen familie en goede vrienden). We willen later nog wel een keer een groot feest doen. Mijn jurk heb ik al en degene die mijn haar en make-up gaat doen heb ik ook al geregeld. De verbouwing daarentegen gaat wel een hele grote klus worden, maar ja, het moet gebeuren, er is nu geen plek voor de baby. Wat leuk dat jullie zo lekker aan het genieten zijn van jullie 'samen zijn'. Geniet er nog maar even goed van!!! Ik vind het nog zo bizar dat jullie al kleintje al bijna komt... Wel super leuk, de eerste van ons clubje!
Derde, wat fijn dat jullie al zo snel terecht kunnen. Ik duim dat het uiteindelijk niet meer nodig is, maar anders hoop ik dat jullie meer duidelijkheid krijgen!
Haha Kokosnoot, ik vind het zelf ook bizar hoor.... De laatste weken zijn zó snel gegaan... Maar ik kijk er wel enorm naar uit... Nog even... Je had je jurk in 2 maten besteld toch? Past 'ie goed???
Klopt! De kleine maat jurk paste prima en zat zelfs nog iets te ruim aan de bovenkant. Ik heb die andere terug gebracht maar de winkel, die was echt veel te groot. Nu hopen dat ie 8 augustus nog steeds past! Ik realiseer me net dat we vandaag over 4 maanden al gaan trouwen. Over een paar weken gaan we in ondertrouw, huwelijksdatum ligt vast, restaurant is nog beschikbaar en ik krijg deze week een prijsopgave, jurk heb ik, haar en make-up is geregeld. Wat nu snel nog gedaan moet worden zijn gastenlijst maken en uitnodigingen versturen, verder valt het eigenlijk best mee.
Klinkt goed Kokosnoot!!! Die ruimte aan de bovenkant van de jurk ga je vast nog nodig hebben... en zo niet, is dat nog wel in te nemen! Heerlijk vooruitzicht... Wij zijn nu bijna 1 jaar getrouwd en als ik aan die dag terugdenk... dan word ik weer helemaal warm van binnen! Was prachtig!! Geniet ervan, ook van de voorpret, het is zo'n bijzondere tijd!!!
Dames, durf niet meer na de wc vandaag. Bang dat we voor een 2015 baby moeten gaan. Maar tot nu nog nix an de hand.. wat een rotdag.
Zo herkenbaar Jabinca. Naar de wc gaan is dan echt zo spannend! Gelukkig dat er nog geen teken van ongi is. Ik duim dat dat zo blijft en dat je morgen een positest hebt!!! Sterkte iig!
Gelukkig is het herkenbaar, denk elke keer een ongi gevoel te voelen maar dan wat meer boven/achter me navel, volgens my gewoon pure spanning. Denk ook niet dat ik het uithou tot morgen wat betreft dat testen.
Pfffff wat spannend! Ik zit hier ook helemaal in de zenuwen, ik hoop zo dat het raak is!!! Ik duim nog even door!
Ah Droppie3 niet leuk! Voor Elsjuh en jou hoop ik op een vroege 2015 beeb! Hier viel ik bijna flauw, dacht toch echt te voelen dat ik ongesteld was geworden. NIET DUS Ik ga vanavond echt testen, ik hou het niet meer! Zo eerst maar ff een afsluitronde lopen hier opt werk.