Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    16 april liggingsecho + controle en bespreken bevalplan

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Ladies.... op zaterdagmiddag 3 mei high tea in Den Bosch om elkaar ook eens in levende lijve te ontmoeten!! Wie gaat er mee?

3. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    @ seit, bedankt voor het aanpassen van het lijstje. En lief dat je ok de titel hebt aangepast!!

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ah meiden, wat lief allemaal! Dankudanku..
    We kijken alweer uit naar volgende maand, maar zoals al gezegd trek ik me wel ff terug.
    Ik ga hier in huis ff in de rotzooi vroeten de komende tijd.
    Het duurt nog kleine 2 maand voordat we de sleutel krijgen van ons huis maar teveel troep wat ik niet van plan was mee te nemen. En alvast wat verhuisdozen gekocht dus ik ben wel ff zoet.
    Uiteraard lees ik me jullie mee dames! En Rozanna succes met de laatste loodjes.. ik bid voor je ;)

5. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D!

6. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Nog geen nieuws van Rozanna? Ben benieuwd hoe haar 38 weken echo was en wanneer ze gaat bevallen!!!

7. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  8. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wat gaat dat hard Seit! Mooi hoor...

9. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pffff, hier nog steeds zo beroerd en niet aan het werk:(. Ik begin de misselijkheid en vermoeidheid nu aardig zat te worden!! Mijn hormonen gaan ook echt alle kanten op, blij, depri, huilen... En sinds deze week last van opruimwoede, op zich niks mis mee, maar geen goede combi als je je beroerd voelt...;).

10. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
  11. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Nog steeds beroerd Kokosnoot? Ik had gehoopt dat jer na de eerste dertien weken wel vanaf zou zijn, maar niet dus... balen! Merk je al wel dat het minder wordt of is het nog net zo erg als een paar weken geleden? Sterkte in ieder geval!

12. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Sterkte met de misselijkheid Kokosnoot.. :( Vervelend dat je daar nog steeds zo'n last van hebt.

13. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst: Op naar ROZE!
    Elsjuh - 30 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 04-05-2014
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 9e ronde - 08-05-2014

DeBJjJ - 23 jaar - 2e kindje - 10e ronde - NOD ??
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 12e ronde - NOD ??
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD ??

MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - Even rustig aan

Zwanger:
    Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 24-04-2014 - VERRASSING
    Meiske1988 - 26 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - MEISJE
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 23-05-2014 - MEISJE
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 10-07-2014 - JONGEN
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 - MEISJE
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 VERRASSING
    vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014 MEISJE
    Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 08-08-2014 MEISJE
    Kokosnoot - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 28-09-2014
    Lillifee - 29 jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-12-2014

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?)
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk..

Afspraken:
    Rozanna:
    Samsie: 16-04 liggingsecho + controle en bespreken bevalplan
    Meiske1988:
    Beccy:
    LieslVdB:
    Angelique29:
    Vos1985:
    Seit: 15-04 echo Fontys, 17-04 controle VK, 06-05 3D echo
    Kokosnoot: 14-05 20wk echo

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Vervelend kokosnoot dat je nog steeds zo akelig bent! Hoop dat het snel beter wordt.

9 mei groeiecho

15. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Lief Jabinca, dank je wel!!
    En jij heel veel sterkte toegewenst...

Ter info, voor de meiden die niet actief zijn op FB:
    In de loop van volgende week zal ik worden ingeleid...
    Datum hangt af van of er plek is op de IC voor onze kleine...

Stiekem hoop ik dat de bevalling zich eerder aandient, en alsof de duvel ermee speelt... ik heb de hele dag vandaag al typische krampjes en pijntjes onder in mijn buik...
    Ben vanmiddag naar een zwangerschapsmasseuse geweest, was echt heeeeeeeerlijk!! Ik mag morgen nog een keer komen.
    Door ontspanning ontstaat er ruimte in buik/bekkenstreek en schijnt de baby makkelijker dieper te gaan liggen, hetgeen de bevalling zou kunnen gaan opwekken...
    Ook masseert ze mijn handen en voeten, want:

"In je voeten en handen zitten bepaalde drukpunten die weeën kunnen opwekken of versterken. Door deze drukpunten te stimuleren door middel van een massage zou je je bevalling kunnen bespoedigen".

Ik vind het heel spannend....
    Duim, duim....

16. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Lijkt me heerlijk zo'n zwangerschapsmasseuse! En misschien begint het nu wel echt al een beetje te rommelen... spannend hoor!

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Rozanna hoop ook voor je dat het dan dit weekend komt! Sterkte met de laatste loodjes!

Kokosnoot balen dat je zo misselijk bent, ik hoop dat het toch minder wordt.

Mijn beste vriendin die zwanger is van dr derde krijgt er ook gelijk een vierde bij ;) oneerlijk verdeeld hoor, zij twee wij geen :) nee hoor vind het super leuk voor ze, zal wel zwaar worden ook voor ze. Hoop dat ik ook snel een mooie echo kan laten maken. Ik merk langzaamaan dat er iets meer rust begint te komen in mijn hoofd. Wel zoek ik helaas nog steeds naar kwaaltjes, zit nu 3 dpo, zucht, hopelijk stopt dat ooit ook, maar ja de dag van je ei en je ongi zit er nu zo ingebakken dat je bijna niet anders kunt dan er aan denken. Ik hoop zo dat ze ons serieus nemen in het zkh.

Zitten er al meer op het wachtbankje? Ik geloof dat degene die nog niet zwanger zijn nog op ei aan het wachten zijn toch?

18. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    En toen zat ik even te janken, net via facebook de volgende echofoto van vrienden onder mn neus geschoven gekregen :(
    Leuk hoor voor hun (ook weer derde), maar oh wat had ik ook graag een kindje in mijn buik gehad, sterker nog ik had gehoopt dit voorjaar al te bevallen....
    Ik ben de hoop echt verloren hoor, waarom zou het na zoveel rondes ineens nog wel gaan lukken....

19. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @seit mooi, gaat idd erg hard!

@kokosnoot ow ben je nog steeds zo misselijk, ja dat kan heel zwaar zijn, had het ook bij Rolf, ging zo rond 18 weken beter, hopelijk voor jou heel snel x

@derde ik snap je gevoel, het moet echt zwaar zijn en moeilijk om telkens weer je kop recht te trekken. ik weet niet goed wat te zeggen, want het enige dat je echt weer kan blij maken is zwanger raken....ik hoop dat het toch nu ineens gewoon raak is, gewoon zo snel mogelijk. die zwangeren in je buurt helpen ook niet. weet ook toen ik al een erge zwangerschapswens had en mijn man nog paar jaar wou wachten, ik continu in tranen lag als ik nog maar een zwangere buik zag voorbijkomen.....dikke knuffel meid xxxx

20. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    @Derde... 'omdat de wonderen de wereld nog niet uit zijn'!! Oh, wat lijkt met het moeilijk om vertrouwen te blijven houden in jouw situatie!!
    Maar als je de moed verliest, lijkt alles verloren...
    Hier hebben we 2 maanden lang op de rand van de afgrond gestaan, rondom de afwijking van het hartje van ons kindje. Maar voor de kleine moesten we dóór!! Schouders eronder en knokken, natuurlijk af en toe even flink janken!!
    Hopen, bidden, duimen!!!
    En sinds een weekje of 3 weten we, dat het waarschijnlijk erg gaat meevallen!
    Echt vreselijk bijzonder, maar als we geen vertrouwen in de situatie hadden gehad, had het kindje ook geaborteerd mogen worden tot 24 wk (hadden wij nooit kunnen doen, maar sommige mensen hadden het niet zien zitten met de problemen die toen werden voorspeld..)

Nu zul je vast denke: Fijn voor jou, maar wat heb ik daaraan?

Alleen maar de eerste zin: De wonderen zijn de wereld nog niet uit en houd moed!!!!!! Blijf vertrouwen in je lichaam en een goede afloop!!!
    Zijn wij blijven doen, en moet je nu kijken......

Héél veel sterkte en een héle dikke knuffel voor jou!!!!!!!

Deel Deze Pagina