Heel mooi gezegd! Ik dacht dat ik vandaag niet zo'n emo dag had, maar ik zit hier alweer met tranen in mijn ogen. Derde, ik weet niet goed wat ik moet zeggen. Ik weet hoe moeilijk het is, maar probeer hoop te houden!!! Sterkte<3.
Lieve derde , !! ik ben nog gezellig bij je hoor , hier inderdaad nog wel op het wachtbankje , geen hoop en geen testdrang... na alle uitslagen van de dokter heeft ze me de hoop voor deze maand iig door de grond geboord **** wijf -.- .... zo en nu ga ik zo naar de kermis !! Olé !!
geen testdrang , goh wat kan ik liegen zeg , ik heb me eerste negatieve extra vroege test te pakken -.-.... ik word nu doodsbenauwd , deze ronde niet raak = Gyn kan wel huilen
Lieve Derde, hier begint de moed me soms ook in de schoenen te zakken, maar hou vol! Er is naar alle waarschijnlijkheid geen medische reden dat het nog niet gelukt is, dus het is een kwestie van domme pech... Dat is vreselijk onrechtvaardig, maar het enige dat je er tegen kunt doen is geduld hebben en volle goede moed doorgaan. En in de tussentijd genieten van het leven. Want ik heb al wel gemerkt dat ik het eerste half jaar echt in de 'wachtstand' stond. Ik wilde geen kleding kopen, geen vakantieplannen maken. Alles met het oog op een naderende baby. Heb nu besloten dat ik gewoon ga genieten van m'n twee lieve kindjes, m'n man, m'n werk, m'n vrienden en familie, van de natuur, van het leven! En die derde komt er wel, misschien al komende maand, misschien pas over een jaar. De tijd zal het leren... Dikke knuffel!
Oh nee, DebJjJ, balen!!! Je bent trouwens wel erg vroeg, 5 dagen voor nod toch? Dan kan je met middagurine eigenlijk ook geen positest verwachten, zelfs als je zwanger zou zijn! Nog een sprankje hoop dus En volgende keer met ochtend urine testen . Maar misschien is de gyn niet zo'n gek idee, even een check up om uit te sluiten dat het iets medisch is. Sterkte meid! Ook een knuffel voor jou!
Elsjuh, gewoon meerdere pendelaars proberen. En de meesten hebben 'openingstijden', als je daarbuiten een berichtje stuurt krijg je vaak geen reactie. Veel plezier met klussen deze week!
ow, ik merk dat ik steeds meer op facebook zit. Ik lees hier wel vaak, maar reageer bijna niet. Sorry! Derde, wat een rotgevoel he. Helemaal als het bij vrienden dan wel lukt. Ik denk dan altijd... je weet niet wat zij hebben moeten doormaken om zover te komen. Helpt altijd wel iets.. BjJj, balen van je test. Hoop dat je te vroeg was! Hier sinds gisteren weer aan het spuiten. Nod is waarschijnlijk 27 mei laatste poging, dus het moet wel goed gaan... plaatsen er 2 terug. Hoop hat zo, volgens mij stort ik helemaal in als het niet goed gaat. Wat moeten we dan? Ons gezin is gewoon echt nog niet compleet
Bedankt voor de lieve woorden meiden. Ik probeer ook steeds positief te denken, maar het negatieve gevoel overheerst soms ook. Ook al weet ik dat ik echt niet mag klagen met twee gezinde kindjes. Gelukkig begrijpt mn vriendin die nu elf weken van dr tweeling zwanger is wel dat het kut voelt voor me. Ik moet inderdaad hoop blijven houden zoals je zegt droppie, maar het is zo frustrerend. Ik heb hetzelfde gehad als jou, van alles uitgesteld! Ik ben vorige week en een paar weken geleden helemaal los gegaan met nieuwe kleding voor mezelf! Zo fijn (behalve dan voor mijn spaarrekening en we hebben de zomervakantie deels ook al geboekt. Nu zijn we aan het kijken voor een weekje eg in de meivakantie, ben ik ook hard aan toe! Gewoon dichtbij, als iemand nog een leuk park weet in de natuur en leuk voor kids (met zwembad enzo) hoor ik het graag! We zitten nu te denken aan limburg of belgie. Debjjj, ik hoop ook dat je nog te vroeg bent. Ik weet niet wat de dokter gezegd heeft, misschien heb ik daar overheen gelezen? Wij hebben dus eind deze maand de afspraak bij de gyn en dat geeft wel rust in mijn hoofd. Hoop natuurlijk dat er niets uit komt, maar als het wel zo is dat er iets is kunnen we er eindelijk iets aan doen en voelen alle rondes niet als verloren ofzo. Rozanna, jij ook bedankt voor je lieve bericht, voor jou spelen er nu veel moeilijkere momenten. Ik duim ook en bid dat je kindje zich overal goed doorheen slaat en jullie ook samen! Nog maar eventjes dan kun je haar aanraken en vasthouden! Elsjuh ik had ook een pendel aangevraagd, vond het wel grappig ook al geloof ik er niet eens in. Het duurde een week voor ik antwoord had. Er kwam nov 2014 uit, dat hoop ik eigenlijk niet, weer een half jaar verder Vandaag lekker mijn kast uitgeruimd, winterkleding eruit en zomerkleding erin. Weet nog dat toen ik die vorige jaar oktober op borg dat ik dacht, die pas ik volgend jaar allemaal niet door mn dikke buik, haha, als ik daar nu aan terug denk, helaas valt er niets te plannen. En het voordeel is dat alles nog past, dus ook niet dikker geworden
Oh rozaly, spannend weer voor jullie, ik hoop zo dat het deze keer wel lukt!!! Jullie situatie is nog veel moeilijker dan de onze. Ik ga heel hard duimen voor jullie!
@rozaly dit moet hem gewoon worden voor jullie, ik hoop het zo, het is je zo gegund! @debjjj hoop ook heel erg dat je gewoon te vroeg was
Rozaly, we duimen voor twee plakbeebjes. Sta je over 9 maanden gewoon met twee wolken van babies op de arm!
@ rozzaly inderdaad gewoon 2 heerlijke plakbeebies !! @ derde , nee ik heb het alleen op facebook neergezet vond het zo confronterend om het hier neer te zetten , ik had dus telkens een schimmelinfectie dus heb een uitstrijkje laten maken , en ik heb nu dus ook een verhoogde zuurgraad ... ik dood dus de meeste/ alle .. sperma cellen van mijn man en ze doen er niks aan moet de natuur oplossen advies ? spoelen met lactacyd .... nou echt niet dus -.-
@Debjj, vervelend he die schimmels, ik heb er ook heel veel last van gehad. Het rare is dat ik er altijd last van had als we zonder condooms vrijden, alsof ik reageerde op het zaad. Maar juist toen werd ik twee keer supersnel zwanger! Sterker nog volgens mijn ha is een schimmelinfectie vaak een teken dat het raak is!!! Dus precies tegenovergesteld van wat jou ha zegt. En het stomme is dat ik deze elf rondes nog geen enkele keer een schimmel heb gehad, dat is precies wat ik niet verwacht had en dus ook nog geen zwangerschap. Ik heb juist het idee dat mijn zuurgraad nu ik geen schimmels heb de zaadjes dood. Zeker na de ervaring van voorgaande jaren en zwangerschappen. Ik had er toch zeker wel vijf keer per jaar last van en nu dus al bijna een jaar niet. Dus laat je niet uit het veld slaan hoor, volgens mij is het juist gunstig gezien mijn eerdere twee zwangerschappen. Wat je trouwens wel zou kunnen proberen is het gebruik van preseed, even googelen. Ik ga dat de ronde nadat we bij de gyn zijn geweest proberen. Is in principe een soort glijmiddel, maar eentje die juist goed is voor het zaad. Nu gebruiken we geen glijmiddel, maar als ik de verhalen moet geloven ga ik het toch eens testen. Het kost alleen wel 35 euro een potje geloof ik. Maar ik heb er nu alles voor over! We raken vast wel een keertje zwanger binnenkort. Wanneer ga jij je door laten verwijzen? Verder hebben we gisteravond een vakantie geboekt voor de meiweek, het wordt alleen geen belgie of limburg, maar duitsland. We gaan naar landal hochwald, ziet er mooi uit en was een aanbieding, dus ben blij!
Heerlijk Derde, even weekje er uit met het gezinnetje! We hebben hier vanaf pasen twee weken mei vakantie. De eerste week ben ik vrij, dus ben met Marije een lijstje aan het maken met leuke dingen om te doen. Bovenaan staan het zwembad en de bioscoop (Tinkerbell en de Piraten). Heb ik nu al zin in! De tweede week moet ik gewoon werken, dus dan gaat Marije logeren bij opa en oma en gaat Jasper drie dagen naar het KDV. Heel veel plezier in Duitsland!
Even klagen; ik ben nu 16 weken, maar heb het idee dat mijn buik niet groter wordt. Ik weet dat dit bij iedereen verschilt, maar ik maak me sinds een paar dagen toch een beetje zorgen... Ik ben mezelf een beetje gek aan het maken en heb het idee dat mijn buik 'anders' voelt. Ik ga denk ik morgen toch maar de vk bellen of ik even langs mag komen voor controle, want ik maak me nu constant zorgen.
@Derde: Landal Hochwald is leuk!!! Ben ik wel eens 1,5 wk geweest in de zomer, erg mooi om uitstapjes te maken langs de Moezel!!!! Zit je ook in zo'n driehoekig huisje? @Kokosnoot: Gelijk heb je, als je zorgen hebt ALTIJD bellen!!! @Hier: Het gerommel is weer over... báááál....
Jammer dat het niet heeft doorgezet Rozanna, maar deze week is het echt zo ver! Duimduim.... Volgens mij hebben wij een plat dak huisje, drie onder 1 kap of zo. De grotere huisjes waren allemaal al vol. Maar dit zag er ook wel netjes uit. De kinderen moeten wel samen op een kamer, dat is voor het eerst, dus ben benieuwd! Het lijkt me daar inderdaad heel mooi. @kokosnoot, als je je ongerust voelt moet je zeker even bellen hoor, maar het zegt inderdaad nog niets. Elke buik en zwangerschap is anders. Om je gerust te stellen, bij mij zag je pas iets met een week of 24! Niemand geloofde daarvoor dat ik zwanger was als ze mijn buik zagen! Als je sterke buikspieren hebt kan het langer duren voor je iets zit. Dus probeer je er niet te druk om te maken, en als het je gerust stelt morgen de vk gewoon even bellen! Daar zijn ze ook voor. Leuk droppiedrie, dagjes uit is ook heerlijk. Ik geloof dat de meivakantie overal anders is. Wij hebben twee weken vanaf koningsdag, maar heb inderdaad ook al gehoord vanaf pasen twee weken, maar ook maar 1 week begin mei en dan met Pinksteren weer een hele week. Voordeel is daardoor wel dat de prijzen voor de vakantiehuisjes niet zo hoog zijn dit keer. Ik zit nu 5dpo, voel echt nul komma nul iets, dus mijn hoofd staat alweer op t zal wel weer niet raak zijn, nadeel is dat die wachtweken dan zoooooo lang duren. Hoop dat ik dit ook eens kan loslaten, de weken voor mn ei gaan wel, maar zodra ik op het wachtbankje zit, grrrrr....