Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Heerlijk he, even vakantie! Geniet van je trip naar Landal! Even lekker er uit! Mei vakamtie mag door scholen zelf gepland worden, dus idd allemaal verschillend. Hier 2 weken vanaf koningsdag.

Droppie, leuk even tijd voor de kids! En samen een dagje uit is altijd gezellig!

Kokosnoot, idd gewoon bellen! Daar zijn ze voor. Hoop dat ze je gerust kunnen stellen

2. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Kokosnoot, bij twijfel ALTIJD de vk bellen hoor. Daar zijn ze voor!

3. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @kokosnoot hoe gaat het nu met je? heb je gebeld?

aaaah vakantie, wij zijn eigenlijk in 5 jaar tijd 1 week weggeweest samen, we moesten altijd wel ergens voor sparen, eerst was er de bouw van ons huis, nu blijf ik thuis en redden we het, maar zonder al te grote overschot en er zijn altijd andere prioriteiten.....
    zou wel graag nog eens keertje weggaan, maar zal nog wel even duren

duitsland lijkt me super, kan heel mooi zijn ook voor wandelingen, zal zeker meevallen :)

4. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb de vk gebeld en mag vandaag langskomen:). Ze belt later terug met een tijdstip. Heel fijn dat ik mag langskomen, ik zit zo in de zenuwen:(. Vl is aan het werk, dus een goede vriendin gaat mee, fijn om niet alleen te gaan. Ik hou jullie op de hoogte!

5. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Fijn dat je mag komen!
    Succes!

6. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Ik duim voor je kokosnoot, lijkt me naar om niet zeker te weten wat er in je buik gebeurd.
    Enne Rozanna spannend zeg, komt dus steeds dichter bij.
    Einde van de week ben je gewoon MAMA!

Hier gister een enorme dip. Gewoon niet lekker in me vel, beetje depri kon ff niet plaatsen waardoor dat kwam.
    Nu is de week weer begonnen, 4 dagen werken en dan gelukkig 4 dagen vrij, allemaal leuke dingetjes gepland tijdens het paasweekend.
    Enne natuurlijk weer aan de klus zodra me ongi over is, die trouwens dit keer wel echt extreem is. Geen krampen maar gwoon heel veel bloed.. vreemd!

7. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Zo druk via Facebook dat ik af en toe vergeet hier te kijken.

Wat fijn kokosnoot dat je vandaag nog terecht kunt. Hoop voor je dat alles gewoon oké is. Laat je t straks ff weten?

Vreemd idee rozanna. Misschien wel de laatste dag met zn tweetjes, wie weet. Toch blijf ik bij mijn eerdere standpunt. De kleine komt de 16e. ;)

Iedereen heeft wel zijn baaldagjes. Gewoon lekker aan toegeven en het laten zijn. Fijn dat er een paar leuke dagen vrij in het vooruitzicht zijn. Hou je vast aan die gedachte.

8. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @kokosnoot fijn dat je kan gaan

@jabinca kan altijd dat het vruchtje was dat niet ingenesteld was....en op zo'n baaldagen, jezelf gewoon keihard verwennen xx

9. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ kokosnoot fijn dat je langs mag komen!!

@ derde, ik heb 8 mei een echo van me baarmoeder gepland staan , zij was mijn vaste gyn na de bevalling hel van jayden , dus ik weet nu al dat ze echt niet moelijk gaat doen , even kijken wat ze eventueel nog meer wil doen ...

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik had trouwens gisteren MEGA ongesteldheids krampen ,

nu niks meer ik heb ook eerlijk geen id wanneer me nod is ...
    normaal de 15e maar me eitje was zoon 3 a 4 dagen later dan normaal dus zal ik wel rond de 18e of 19e ongesteld worden ik zit nu dus tussen de 1/4a5 dagen voor nod -.- ... en ik ben een ochtend urine k2v5 negatieve test rijker ! Olé -.-

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kokosnoot fijn dat je langs mag komen, hopelijk kan ze je gerust stellen.

Debjjj, dat is fijn dat je een echo krijgt, is dat dan inwendig en wat kunnen ze dan precies bekijken. Ik hoop dat ik dat ook krijg binnenkort. Ik ben waarschijnlijk nog ongi als ik mijn afspraak heb bij de gyn, dus denk niet dat ze het dan doen, lijkt me biet echt fijn :D

Jabinca, inderdaad jezelf goed verwennen op je baaldagen! Ik heb echt al voor mn gevoel bijna de hele winter baaldagen, maar ja loop niet voor niets bij een psych. Ben nog steeds niet volledig aan het werk.

Liesl, oh echt al zo lang niet op vakantie geweest? Vervelend he als je huis al het geld opslokt. Gelukkig kunnen wij ieder jaar wel weg tot nu toe, want we begonnen met een aardig spaarpot, maar die is de laatste jaren alleen maar aan het slinken, dus we moeten nu wel echt gaan opletten :). Maar ik heb een vakantie ook echt nodig, maakt me niet uit waar, anders word ik echt gillend gek. Is een van de weinige dingen waar ik echt ontspannen kan.

Meiske zie je hier inderdaad nauwelijks nog ;) ik zit dan weer niet op fb, dus mis volgens mij wel veel.

12. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi Elsjuh, ja als het 'te' lang duurt word je doorverwezen naar een gyn door de ha. De ene ha is hier wel soepeler in dan de ander. In principe mag je na een jaar. Wij hebben gezegd dat we in ronde 12 zitten (is eigenlijk ronde 11, maar als we naar gyn mogen zitten we inmiddels in ronde 12). Aangezien we geen ene keer mijn ei hebben overgeslagen vond ik dat het wel mocht ;) bij de ha gaan ze er namelijk vanuit dat je eerst een half jaar lukraak klust en pas daarna echt gericht op je ei, maar dat is bij ons dus al vanaf begin geweest.
    Wat ze precies gaan doen weet ik niet, je leest met name dat er zaadonderzoek komt bij je man/vriend, dat ze bloed gaan prikken bij de vrouw en een inwendige echo. Maar ik weet dus niet of dat bij ons ook al zo zal zijn aangezien we er al twee hebben. In principe moeten we er vanuit gaan dat alles goed is.
    Als je er zelf aan toe bent kun je dus best eens een afspraak maken bij je dokter. De stap is even groot, maar mocht er toch iets aan de hand zijn ben je nu dus maanden bezig voor 'niks'. Succes met je keuze, sommige dames gaan pas veel later het is aan jullie. Maar mijn geduld is echt op en het leeftijdsverschil begint hier ook mee te tellen.

14. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke... Nou ik begin ook wel btje zenuwachtig te raken maar zijn pas echt vier mnd bezig met ovulatietesten en dat het dan echt gericht klussen is.
    Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag?
    Ja ik zou al niet weten wat ik moet/zal zeggen als ik de assistente aan de telefoon heb hihi...

15. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi, ik ben bijna 33, dus valt mee, maar ik bedoel dat de jongste steeds ouder wordt en dat vinden we niet zo leuk, hoe langer het duurt hoe meer verschil er in leeftijd tussen de baby en haar in gaat zitten. Wel zijn twee van mijn zussen voor hun veertigste al in de overgang gegaan, dus dat baart me wel zorgen (de een met 37 jaar de ander met 38 jaar) Dat betekend dat als het bij mij ook zo vroeg begint mijn eitjes kwaliteit nu al flink aan het afnemen is. Hopelijk kunnen ze al zien of het bij mij nu al in een vroeg stadium is of nog niet.
    Je hoeft aan de assistente trouwens niet te zeggen waar je voor komt, gewoon zeggen dat je een afspraak wilt.

16. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vk is net bij mij thuis geweest en het hartje klopt regelmatig en krachtig, ik ben zo blij en opgelucht:D:D:D. Mijn baarmoeder ligt goed voor de deze termijn en het is niet erg dat ik nu niet aankom.
    Vk was super aardig en vonden het goed dat ik gebeld heb. Ik ben weer helemaal gelukkig:). En gesloopt, dus tijd voor een middagdutje:p.

17. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Fijn Kokosnoot! En nu even lekker een dutje doen dan! Je zal vast heerlijk wegdromen ;)

18. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde maar jij bent nog maar begin dertig, dus zal toch nog ok zijn hé, maar snap heel goed je gevoel van leeftijdsverschil...wilde ook zo snel mogelijk en dat was voor mij belangrijkste reden

@debjjj je was toch nog vroeg als eitje later was, hopelijk te vroeg x

@kokosnoot oef opluchting en nu lekker rusten

19. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Jeeejjj Kokosnoot, wat een heerlijk nieuws!!!!!!!
    Zie je, het is écht fijn als je geen schroom voelt om te bellen als je zorgen hebt... nu heerlijk opgelucht!! (en hopelijk intussen weer een beetje uitgerust en bijgekomen!)

Elsjuh, ik ben 35.

20. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ elsjuh precies wat derde zegt , bedenk wel dat zwanger worden voor 80% voor het eerste jaar gebeurd..

@ Liesl , ik hoop het maar ik heb weinig hoop met mijn zuurgraad :(

@ kokosnoot , fijn dat alles ok was ! en wat een fijne verloskundige !! en groot gelijk met dat middagdutje niks lekkerders ! !:D

Deel Deze Pagina