Ooow Rozaly wat duim ik toch voor je meis! Dikke knuff! En DeBJjJ...je bent er vroeg bij! Ik hoop te vroeg! En idd wellicht toch even langs de gyn...dan kan je eea uitsluiten. Ook een dikke knuff voor jou Derde! Kokosnoot goed dat je gebeld hebt en fijn dat alles goed gaat meis! Elsjuh ik boop dat ze je snel gerust kunnen stellen dmv testen! Ik ben overigens 27. Hier vandaag een half dagje gewerkt....morgen een halve dag en donderdag een halve dag en dan verlof!
Kokosnoot, wat lief dat je vk langs kwam! En wat fijn dat ze zo lief was, het is al spannend genoeg! Samsie, thnx! En hoe heerlijk!! Gewoon met verlof nog veel plannen? Of lekker leuke dingen doen met vriendinnen?
Wat een opluchting kokosnoot! Ik ben nu 32. Ben van de eerste bevallen toen ik 27 was, van de tweede toen ik 29 was. Ik viel trouwens gisteravond echt van m'n stoel van verbazing, manlief zei "zullen we er deze maand maar eens ECHT voor gaan?" Ik weet niet waar we de afgelopen 9 maanden dan mee bezig zijn geweest?! Maar goed, laat ik het maar positief opvatten; hij is het wachten ook zat. Mannen...
Haha, nou droppiedrie wie weet wat je te wachten staat Grappig trouwens ik heb op precies dezelfde leeftijden mijn kinderen gekregen en ben nu net zo oud en net zo ver voor de derde als jij maar wordt volgende maand dan echt 33. Heb wel altijd gezegd dat ik klaar wil zijn voor m'n 35ste, haha. Gelukkig wetenw e wel dat er nooit een vierde zal komen want dan is de knoop gezet bij mn man maar laat eerst die derde maar gaan lukken en laat het dan geen tweeling zijn net als bij mn vriendin...
fijn kokosnoot dat alles goed was. En goed dat je de VK hebt gebeld. Dat geeft voor jezelf weer een gerust gevoel. HAHAHAHA Droppie! Was hij de afgelopen maanden dan niet serieus bezig? Ben benieuwd, wellicht dat de xtra toewijding helpt! Ik ben overigens 28. Misschien wel, misschien niet 29 als ik mama wordt. Ben een paar dagen na mijn verjaardag uitgerekend. Zou wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn! En vandaag wachten we in spanning af op bericht van Rozanna!! Mag op het werk helaas geen kaarsje aan doen, maar in gedachten heb ik een hele doos aan kaarsen branden!
Aah, wat lief Vos!! Ik loop met de telefoon op zak... pffffffffffffffffffffff!!!! Laat het zsm weten! Oh, Droppie, nu ML 'om' is, kan 'ie de juiste padvindertjes op onderzoek uitsturen!!!!
Ff een update van rozanna. Ze houdt mij via SMS op de hoogte en ik zorg dat jullie het weten. Zojuist is de ballon ingebracht. Dit was geen pretje. Er is nog geen ontsluiting. Nu moet ze voor een uur aan de ctg. Het is erg spannend allemaal. Bij meer nieuws zal ik me melden.
Oke spannend zeg.... Leuk dat jullie zo contact hebben Sterkte van de zwangerschapspagina en dat ze de kleine snel in haar armen mag sluiten
Vanmiddag echo gehad bij Fontys. Foto's zijn helaas niet mooi, maar t was wel leuk om weer even te kunnen spieken
Spannend zeg, fijn om op de hoogte te worden gehouden meiske. Kan dus nog wel even gaan duren zo te horen. Zo'n ballon lijkt me vreselijk. Hier vanmiddag even flinke steken in onderbuik gehad, vast mn darmen, maar ik hoop natuurlijk iets anders. Zou wel kunnen, ei was vorige week dinsdag of woensdag. Maar ik ga er maar niet te veel op hopen. Ik verwacht gewoon over twee weken bij de gyn te zitten.
Leuk seit! Oh wil ook zo graag, zeker nadat ik van de week drie echo's te zien heb gekregen moet zeggen die van de tweeling van mn vriendin is wel heel gaaf met twee vruchtzakjes enzo.
Hi ladies! Vandaag mijn kaatste werkdag gehad! Wat een bijzondere tijd toch ook. Ik vind het zo gek dat ik vanaf nu vrij ben! Ik ben nu vooral erg moe en lig lekker languit op de bank. Vannacht heel veel krampen en steken gehad en nu ik weer in de rust zit heb ik echt een drukkend gevoel beneden en weer steken. Denk dat mevrouw gezellig aan het indalen is! Voelt gek en is soms een beetje pijnlijk...ik voel haar echt lager zitten nu! Arme blaas