Misschien rare vraag maar gebruiken jullie glijmiddel? Ik lees dat dat ook kan helpen dat de spermacellen doden..
Elsjuh je kunt beter geen glijmiddel gebruiken inderdaad, want dat is niet gunstig voor de zaadjes. Behalve dan preseed glijmiddel, dat zou juist extra helpen bij verkeerde zuurgraad. Maar is erg prijzig en alleen online te koop. Jullie mogen mij ook wel weer op het lijstje zetten nu ik weer actiever ben. Vond het eerst zo confronterend iederee keer mn nod datum te zien, maar nu maakt het me niet zoveel uit. Ik ga even uit van NOD 22 april, 11e ronde, 3e kindje en nog even 32 jaar
Volgens het lijstje zijn samsie en ik inderdaad de volgenden. We zijn benieuwd. Haha. Wel inderdaad een vreemde gedachte, de eerste forum baby is geboren en er zijn er die nog graag zwanger talen. Hoop echt dat het voor jullie ook snel real mag zijn dames! Mozzarella mag je warm sowieso gewoon eten. Koud moet je bij kaas ff kijken of er op de verpakking 'au lait cru' op staat. Staat dit er niet op. Mag je het gewoon eten. De meeste kazen en zelfs.brie kun je gewoon eten. Als ja warmer gemaakt is dan 85 graden mag je het gewoon hebben.
@elsjuh geeeen glijmiddel en geen speeksel! wel preseed, dit gebruikten wij en deed uitstekend zijn werking, is wel heel anders dan gewoon glijmiddel, niet zo vettig, maar wel voldoende. volgende controle is bij mij 19/5 controle gyn
We gaan dit weekend bij een Italiaans restaurant eten (uiteraard bij de reservering doorgegeven dat ik zwanger ben) waar geen menukaart is en je gewoon krijgt wat de pot schaft, super leuk. Waarschijnlijk krijgen we ook wel een insalata caprese, maar dan moet ik maar gewoon vragen of de mozzarella rauwmelks is of niet.
Ff update van rozanna, zoals ze zelf op Facebook vertelt. Helaas zijn er toch wat problemen geconstateerd met het hartje. Ze wordt nu upergoed in de gaten gehouden.dinsdag wordt er weer een echo gemaakt. Het kan mee maar ook nog flink tegenvallen. Dan wordt het alsnog een 1-kamerreconstructie. Het zal wat tijd kosten om daar achter te komen. Ze moet in ieder geval nog geopereerd worden aan de vernauwing in de aorta. Ze is vandaag niet fit door de bevalling en de medicatie. Ze huilt bij iedere aanraking heel klagerig, heeft hoofdpijn en is misselijk. Om half 6 heeft ze flink overgegeven. Het bevallingsverhalen bevallingsverhaAl ga ik een dezer dagen even voor mezelf op papier zetten en dan kopieer en plak ik het hier. Dank voor alle lieve felicitaties en complimentjes over ons meisje. We zijn heel trots. Ik ben bekaf, ga nu Slapen. Morgen vast meer. Mocht er meer nieuws zijn, zal ik het hier weer plaatsen.
Dankje meiske voor de update, heftig hoor, wens haar veel sterkte en laat haar vooral dr rust nemen, wij zijn het minste waar ze aan zou moeten denken op dit moment! Ik leef met ze mee! En hopelijk valt het dinsdag mee...
Nog even een korte update van rozanna. Op het moment wordt ze erg geleefd een komt nauwelijks aan rust toe. Kolven, checks,m bezoeken, eten, bezoek, rusten. Vanmorgen watten er even problemen met het zuurstofgehalte in m's bloed. De cardioloog is er bij gekomen maar het loste zichzelf op. M is gisteren erg ziek geweest van alle pijnlijkeonderzoeken, prikken, de pijn van de vacuümpomp een de bijwerkingen van de medicatie. Vandaag was ze een stuk rustiger en heeft rozanna haar 4x en flesje mogen geven. Dit gaf een heerlijk gevoel. Dan zat ze rustig op schoot met grote oogjes te kijken. Bij meer nieuws hoor je me weer.
Dus ik begrijp dat iedereen die zeanger is geen glijmiddel gebruikte? Er staat op is niet zaaddodend..?
Rozanna ik denk aan je en leef met je mee! Na negen maanden wou je toch echt gaan genieten! Hoop dat het mee valt!
@elsjuh ik zou het toch niet riskeren..... preseed is het enige wat ik zou gebruiken, is echt wetenschappelijk
@elsjuh: hier geen glijmiddel gebruikt idd dus geen ervaring. Misschien dat ze je in de drogist beter kunnen helpen en / of adviseren.