Namen, bij onze eerste wisten we de naam al voor ik zwanger was. Nu weten de jongensnaam ook al, meisjesnaam nog niet...hebben wel 3 namen de we heel leuk vinden. Hier net als norii ook lichte krampjes, maar durf nergens op te rekenen.
Een meisjesnaam weten we al, een jongensnaam die we beide leuk vinden blijkt een stuk lastiger... Sinds ik met de nuvaring gestopt ben, is mijn cyclus korter en mijn ms veel minder heftig dan normaal . Heel fijn, vooral om te bedenken dat ik in eerste instantie aan de anticonceptie ben gegaan omdat ik zo heftig ongesteld was...
Dat is dan een hele fijne bijkomstigheid inderdaad. Hopen dat het zo blijft. We hebben het wel al over namen gehad en de jongensnaam kenji vinden we nu erg mooi. Dide voor een meisje vind ik mooi, maar ml twijfelt nog. Ach wie weet tegen de tijd dat we zwanger zijn ligt het hele verhaal weer anders...
Hey dames, ben twee weekjes op vakantie geweest en meer dan 100 pagina's erbij!!!!! Ik meld me helaas daarom bij deze af. Ik kan het echt niet bij houden, hopelijk snel positieve testen voor jullie allemaal, liefs RIanne
Jammer rian! Fijne vakantie gehad? Lees de rest snel bij, ben nu op telefoon en dat leest niet zo makkelijk terug. . @hier: gisteren feestje gehad, was bob dus goed excuus om niet te drinken Vind het som wel lastig om er zoveel mee bezig te zijn. Bang om iets verkeerds te zeggen en daarmee de boel op tafel te gooien. . Jongensnaam is idd moeilijker dan meisjes naam. Vinden wij ook! Haha. Vroeg ml gisteren of hij benieuwd was wanneer ik kon testen, zegtie 'je kunt altijd testen, alleen de uitslag is onvoorspelbaar. Ik verwacht dat we net als de vorige keer binnen nu en een maand zwanger zijn. ' Nou lekker dan. Ik laat je tegen die tijd wel weten als het zover is. Sorry dat ik er naar vroeg, zei ik. Ofwel, boeit hem geloof ik niet zo. . Helaas
Een meisjesnaam staat bij ons al even vast. Over jongensnamen zijn we het nog niet eens. Hier gisteren weer een negatieve test. Is deze ronde dus echt niet gelukt. Nu maar wachten en hopen dat de ongi binnen nu en week toch echt komt. Ik haat dat ik zo'n lange cyclus heb.
@Rian....wat jammer! Heb je wel een fijne vakantie gehad? @Norii...mannen werken meestal evht compleet anders dan ons die zijn er vaak gewoon niet zo mee bezig en lomp gezegd...maar zien het wel wanneer het zo is. Meerdan klussen kunnen ze ook niet terwijl het voor ons A: de hormonen en klepperende eierstokken al zijn en B; wij er de hele cyclus mee bezig zijn. Tis wel flink balen...mijn vent is net zo Die heeft er nu in ene de balen van dat ik zo vaak s*x wil....tsja...nou vraag ik je @Vos wat verschrikkelijk balen! Ik hoop voor je dat je periode snel doorzet! Dikke knuff!
Zucht.. Mannen. De mijne zit net zo in elkaar. Hij leeft echt wel mee, maar kan zich gewoon niet voorstellen hoe ik me voel. Ik wil NU zwanger worden en voor hem is er niet zo'n haast bij. Maakt zelfs plannen voor het geval we volgend jaar nog niet zwanger zijn. En daar heb ik natuurlijk geen oren naar! Goed bedoeld, maar toch! Net lekker 5km hardgelopen, alles weer even er uit gerend, dat voelt goed.
hier snapt manlief het ook allemaal maar niet , hij zegt dat we zat tijd hebben en ik wil NU , ik vreet mezelf op ^^ hier hebben wij voor jongen en meisje al een naam , nu nog ons wondertje zelf ik hoop zo dat het raak is!
Haha...t blijft een uitdaging die mannen! Ik had overigens eergister wat lichte krampjes, gister niets en vandaag weer wel flink. Als dit mijn eisprong is is de wel heel vroeg lijkt mij? Slechts 11 dagen na mijn eerste dag bloeding. Ik las ook ergens dat sommige dames vlak voor de ovulatie al krampen hebben. Iemand ervaring?
Jammer Rian, het is hier echt gezellig! Wie ging er nu vandaag testen?? Er was toch iemand uit ons cluppie? Of ben ik in de war? Vandaag even lekker gezwommen met de kids. Effe met mijn gedachten ergens anders. En van de week eindelijk weer eens een nachtje hotlel zonder de kinderen, is alweer een jaar geleden! En dan kan ik bijna testen! Ook al voel ik me nog niet zwanger, ik hoop het toch wel, net als jullie natuurlijk vos zeker balen zo'n lange cyclus. Dan is het misschien wel verstandig om volgende ronde ovu testen te gebruiken, dan weet je in ieder geval wanneer je ongi komt ( zo'n 14 dagen na je ei).
Ja maar daar ben ik uitgegaan van een cyclus van 30 dagen. Voor mijn mirena echt begon te werken was mijn cyclus tussen de 26 en 28 dagen. Dus vandaar dat is ook niet helemaal snap hoe en wat. De krampjes zijn er wel...baarmoederhals ligt heel hoog en staat open...alleen heb ik geen doorzichtig slijm maar creme/wittig. (Opnieuw sorry voor de omschrijving) Moet duidelijk mijn lichaam opnieuw leren kennen
Jeetje wat is het hier rustig zeg vandaag! Samsie als het wat wittig is is het ook goed hoor. Ik had deze ronde ook geen doorzichtig slijm. Ik begin langzaamaan iets meer hoop te krijgen. Mijn tepels zijn wat groter en mijn borsten voelen wat zwaarder. Maar goed dat komt soms ook voor bij een naderende ongi, dus het kan nog alle kanten op. Maar zo stellig als dat ik eerst dacht, nee het is niet gelukt begin ik nu juist steeds meer de andere richting op te denken! Hoop het zo! Dinsdag en woensdag zijn wij samen even weg, misschien dat ik woensdagochtend in het hotel wel een testje doe. Zal dan wel of niets zijn of een tuurstreep, maar ik lees bes aak dat meiden vier dagen voor hun nod positief testen, dus ik neem gewoon eentest mee. En als het goed voelt en het er van komt gebruiken we hem. En zo niet dan wachten we gewoon tot zaterdag!
Derde ik zou vandaag of morgen testen maar Miss wacht ik toch ook wel tot di! Ik heb juist precies anders om zo stellig dat ik eerst was van 'ik voel me zwanger' weet ik het nu zo net nog niet... Heb al dagen geen krampen meer in mijn buik, ik heb nu barstende hoofdpijn met misselijkheid ( voorbode van migraine? heb ik vaak bij mijn menstruatie) maar nog geen oud bloed oid wat ik wel vaak al wat dagen voor mijn menstruatie heb, wel licht misselijk en pijnlijke borsten zo nu en dan en dit heb ik nooit tijdens mijn menstruatie.... Pfff kan dus echt alle kanten op! Mmm benieuwd naar de test uitslag... Miss wacht ik wel gewoon op di als ik morgen nog geen oud bloed zie oid dan di testen... Reageer later op jullie eerst ff douchen... Hopelijk verdwijnt dan de hoofdpijn ....
Ik voel mn ei heel goed en komt ook echt overeen met mn de ovutesten. Ik heb dan ook krampjes, trekkerig gevoel. Vorige ronde dag 13 en nu dag 12. Dus kan best zon korte cyclus.
Thanks ladies! Dan maar aan de klus deze dagen Borsten zijn inmiddels ook licht gevoellig....dus zal idd wel de tijd zijn dat mij ei springt of gaat springen. Vandaag idd erg rustig hier! Ik zal voor jullie duimen derde en lillifee!
Wat leuk om te lezen zo. Heb ook vaak het idee dat je dingen voelt die je graag wil voelen. Voelde vorige maand ook pijnlijke borsten, misselijkheid, opgeblazen. Maar na mijn menstruatie ineens allemaal weg. En nu voel ik eigenlijk niet zoveel meer. Een dezer dagen mijn ei, en merk nu wel wat buikkrampjes, trekkerig gevoel, dus nu maar de elke dag aan de klus. Jammer alleen dat je daarna telkens zo lang moet wachten voordat je kunt testen. Gelukkig gaan we tussentijds op vakantie. Dat leidt een beetje af.
@vos zo spijtig van die negatieve test, ergens hoop je dan toch en snap heel goed dat je nu dan maar wil dat die stomme ongi zo snel mogelijk komt zodat je weer verder kan! ik hoop het erg voor je! @lillifee en derde veel succes met testen! @hier, nu officieel op het wachtbankje
@meiske...ja je lichaam kan een flink loopje met je nemen als je iets heel graag wil Wel lekker dat je nog een vakantie hebt... @Liesl...spannend!! Wanneer kan je testen? Hier mag ik deze week flink aan de klus...als mijn cyclus een beetje klopt Ik mag ook nog lekker op vakantie, maar NOD ligt nog precies 6 dagen voor ons vertrek...dus die afdleiding zal bij mij pas achteraf komen. Al moet ik eerlijk bekennen dat ik wel hoop, maar er stiekem toch maar vanuit ga dat het ronde 1 vast nog niet raak is