Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Ohhh oke;) dus gewoon babyolie van zwitsal?
    Jij nog iets gehoord van rozanna?

2. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Hoeft niet eens perse van Zwitsal elsjuh, eigen merk kruidvat,da,etos,action alles is prima.

Ze zijn nu vooral aan het genieten van de kleine. Op dit moment zijn ze gestopt met kolven, het kostte teveel energie die ze beter in m konden steken. Morgen komt de cardioloog en hopen ze meer nieuws te hebben over het hartje.

3. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    He bah, krijg gewoon kippevel van het verhaal van Rozanna, gun haar zo het genieten van de kleine meid. Heb de naam trouwens niet meegekregen.

Hier helaas ff de banner verwijderen, helaas niet aan klussen toe gekomen. Misschien vanavond nog ff maar is toch te laat.
    Ach ben er wel relaxed onder... volgende ronde is gelukkig nog voor de verhuizing dus dan gaan we er gewoon vol voor :)

Heb trouwens wel een heerlijk paasweekend gehad, eindelijk ff 4 dagen vrij gehad. Hoe was jullie weekend?

4. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Ik had de naam hier eerst met gezet, maar om herkenning te voorkomen had rozanna dit liever niet. Zal hem je zo even in een pb sturen.

Hier een heerlijk paasweekend gehad. Weer teveel gezeten, gegeten en lekker niks gedaan. Haha. En jullie?

5. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden, helaas weer ongesteld, wist het al wel, voelde me niet zwanger, maar toch, weer een maand verder, zucht....
    Wel blij dat het vandaag al is en niet pas ind van de week ofzo, nu ben ik bij de eerste afspraak in het zkh in ieder geval niet ongi, mochten ze een inwendige echo doen. Maar ik denk eigenlijk dat het eerst een intakegesprek is hoor. Ik hoop alleen dat er gelijk wat testjes gedaan worden, maar we moeten afwachten.
    Enige voordeel, met Koningsdag drink ik een glaasje ;)

T blijft raar, had zo gehoopt nu hoog zwanger te lopen :(

Hoop dat Rozanna goed nieuws krijgt vandaag, in ieder geval zo gunstig mogelijk voor de kleine. Mag ze dr wel gewoon op schoot houden of buidelen en dergelijke?

6. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Wat balen he! Bah waarom....??? Vroeger zeiden ze oppassen dat je niet zwanger raakt... Nou als ik het had geweten... Zo snel gaat het niet bij iedereen... Pfff

7. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Raar he elsjuh, inderdaad dat werd gezegd en je leest ook vaak dat vrouwen door de pil heen zwanger raken, dan denk je toch van jeetje hoe kan dat nu? Ik woon in een dorp met veel grote gezinnen (vanuit geloof) en die krijgen serieus ieder jaar een kind, ik ken een gezin met 14 kinderen! De oudste is net 20 jaar!!!! Wat is het dan oneerlijk verdeeld he in de wereld. Zij raken al zwanger als er naar ze gekeken wordt en willen eigenlijk helemaal niet zo veel kinderen, (maar mogen van de kerk geen voorbehoedsmiddel gebruiken) en degene die zo graag een kindje willen moeten maar wachten en wachten....

Maar goed ik weet dat we nog van geluk mogen spreken dat we er al twee hebben, zeker als ik dan weer aan mn vriendin denk die nu midden in icsi behandelingen zit voor dr eerste, dat gun je echt niemand en zet me elke weer even terug op de wereld! K zal dr vanavond weer eens bellen, komt er steeds niet van....

8. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Wat balen derde 😢 op naar de gyn! Hopelijk kan hij iets voor jullie betekenen!

Elsjuh wij hebben nog nooit glijmiddel gebruikt dus ik kan je geen advies geven.
    Jij zit dus al op het wachtbankje... Wanneer is je NOD?

Droppie drie je ei al gevonden?

Hier erg misselijk en moe!
    Ben ook nog steeds erg bang!
    Hopelijk krijgen we binnen kort een goede echo te zien!

even voor het lijstje... Ik zat denk ik in de ontkenningsfase 😁 vanaf feb ben ik namelijk al 30 😁 en 1 mei de eerste echo en een gesprek met de gyn

9. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Derde, weer ongi... Toch elke keer een domper, maar iig fijn dat je er dan bij de gyn een beetje schoon bij ligt. Hopelijk doen ze meteen al wat onderzoeken en hoef j niet nog langer te wachten. Het idee dat je in professionele handen bent lijkt me wel hoopgevend.

Lillifee, ik wens je heel veel sterkte in deze onzeker weken. Lijkt me loodzwaar! Hopelijk is alle misselijkheid en moeheid voor het goede doel en heb je volgende week een mooie echo. Ik duim voor je!

Hier net een knaller van een ovulatietest. Hoop dat eitje dan snel volgt, want er ligt al een mooi legertje zwemmers op hem te wachten. Deze maand wil manlief er echt voor gaan, dus de afgelopen paar dagen dagelijks romantische avondjes gehad ;) Hoop dat manlief dat nog twee a drie dagen volhoudt, dan hebben we er weer alles aan gedaan wat we konden en volgt dat ellendige wachtbankje...

10. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik duim voor je droppie !!! zwemmen zullen ze ! hahaha :p

Ik snap hoe je je voelt derde, ik zit in een vergelijkbaar schuitje :( , ik hoop echt dat de ervaring met de gyn goed verloopt en dat je alsnog 'snel' zwanger mag raken

Hier is mijn ongi vandaag nu over !! , ik baal altijd zo van dat gelek vooral zonder ac wat een regelrechte drama o_O het is bijna dweilen met de kraan open , meestal op dag 4 lek ik wel zoon 4 keer door met MEGA maandverband ! (night) ..

manlief is trouwens niet zo toeschietelijk -.- kan die man van jou droppie mijne even aansteken?? ik zal hem dankbaar zijn !

11. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde :( balen

@droppie fijn dat je je eitje gevonden hebt, nu kom op zwemmers!!!

@lillifee nog even doorbijten tot 1 mei en hopelijk dan mooie echo

12. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Haha, vorige maand sliep ik nog op de bank omdat meneer 'geen zin' had op mijn meest vruchtbare dag. Maar nu is ie omgeslagen als een blad aan de boom. Geen idee hoe dat ineens komt, maar het bevalt me wel! Hoop dat de jouwe ook weer in een goede bui is volgende week!

13. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Is er trouwens nog nieuws van rozanna? Gisteren zou de cardioloog toch nieuws brengen?

Droppie en debjj klusze, hopelijk werken de mannen mee! ;)

Hier tweede ongidag, blegh, sorry voor de details maar had echt zwarte stolseltjes, heb ik nooit eerder gehad. Herkend iemand dit? Normaal wel wat stolseltjes, maar dan donkerrood en nu echt zo goed als zwart, vond het wel beetje eng.

Ben blij als het maandag is en hoop zo dat er snel wat testjes gedaan zullen worden!
    Nog een dagje werken en dan twee weken vakantie, heerlijk!

14. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde ik had echt zwart toen ik een cyste had, maar kreeg dan ook geen rood, bleef zwart

15. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Hier even update van rozanna

Onderzoek is geweest maar het nog niet genoeg duidelijkheid gegeven. De medicatie is verhoogd omdat De ductus toch al aan het sluiten was. Vandaag wordt er weer een nieuwe echo gemaakt. Het kan nog alle kanten opgaan. Dat ze een operatie nodig heeft is zeker, maar hoe ingrijpend gaat deze zijn?

Rozanna zelf is inmiddels verhuisd naar het Ronald macdonald huis,waar ze samen met haar man is. Ze heeft een blaasontsteking, last van stuwing. Verder maken ze samen een heel zware tijd door. De twijfel of ze alles wel goed doen. Beiden oververmoeid en toch de energie en liefde in m willen steken. De vraag of m ze herkent als ouders, maar ook het gemis wanneer ze niet bij haar kunnen zijn. Daarbij de onzekerheid wat de toekomst brengt.

Zodra r meer bekend is van de echo's of ander nieuws horen jullie van me.

16. elsjuh

elsjuh Actief lid

27 apr 2013
    183
    0
    0
    NULL
    NULL

Jeetje zeg wat een verhaal, wat moeten ze veel mee maken! Ik wens hun nogmaals veel sterkte en alle geluk dat het mee mag vallen, de operatie!

17. Droppie Drie

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zo, ik zit weer op het wachtbankje! Dit keer vreemd genoeg helemaal niets gevoeld van ovulatiepijn, maar de ovulatietest was duidelijk genoeg :). Denk dat m'n ei een dagje eerder was, dus nod 7 mei!

Bijgevoegde bestanden:

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Oooow spanned Droppie! Hier weer draaiende duimen voor jullie allemaal!

19. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Dat is idd een knal ovutest. Nu maar duimen!

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst: Op naar ROZE!
    Elsjuh - 30 jaar - 1e kindje - 8e ronde - NOD 04-05-2014
    Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - 9e ronde - 07-05-2014
    DeBJjJ - 23 jaar - 2e kindje - 10e ronde - NOD 17-05-2014
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 3e ronde - NOD 27-05-2014
    Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 13e ronde - NOD 02-06-2014

Derde - 32jaar - 3e kindje - 12e ronde - NOD ??

MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 1e ronde na MK - Even rustig aan

Zwanger:
    Meiske1988 - 26 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 19-05-2014 - MEISJE
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 23-05-2014 - MEISJE
    Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 10-07-2014 - JONGEN
    LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 - MEISJE
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 VERRASSING
    vos1985 - 28 jaar? - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014 MEISJE
    Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 08-08-2014 MEISJE
    Kokosnoot - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 28-09-2014
    Lillifee - 30 jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-12-2014

Vlindertjes
    Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een vroege miskraam bij 4wk.. (?)
    MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje..
    Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk..

Afspraken:
    Samsie:
    Meiske1988:
    Beccy:
    LieslVdB: 19-05 controle gyn
    Angelique29:
    Vos1985: 09-05 groeiecho
    Seit: 05-05 controle VK, 06-05 3D echo
    Kokosnoot: 14-05 20wk echo
    Lillifee: 01-05 1e echo en controle gyn

Beschuit met muisjes!
    Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - bevallen van een prachtige dochter 18-04-2014

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes:cool:)
    - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
    wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

Deel Deze Pagina