Met rozanna is het inmiddels iets beter.ze heeft haar hart kunnen luchten bij de verpleging op de ic.de echo is vandaag niet door gegaan. Deze krijgen ze morgen. Woow inderdaad een knaller. De duimen draaien weer hoor.
ja droppie die was duidelijk en wil je geen valse hoop geven, maar kreeg er ineens zo'n goed gevoel bij....hopelijk klopt het!
Hoop dat je gelijk krijgt Liesl! Ben helemaal in de vakantiestemming. Woensdag met de kids naar de bioscoop geweest, gisteren met m'n dochter naar het zwembad en vandaag naar Walibi! Morgen koningsdag en dan zijn we weer toe aan rust... vanaf maandag weer werken, dan zit mijn vakantieweekje er weer op. Het werk is een mooie afleiding om niet de hele tijd op mijn lichaam te letten. Hoop dat de tijd op het wachtbankje snel voorbij gaat, want het liefst zou ik vandaag nog testen!
je bent ook gek ook droppie hahah XD , ik ga wel MEGA voor je duimen , deze ronde moet het gewoon ! @ hierso, lekker rustig dagje man heeft ochtend dienst dus die pleurt altijd in bed als ie thuis komt hopelijk snel weekend !!
Pffff, zware dag hier, zooooo moe en hoofdpijn . Ik lijk net een spook, wit met wallen. Wel eindelijk mijn laarzen naar de schoenmaker gebracht en die zijn weer zo goed als nieuw. En oranje tompoezen gekocht voor morgen. Hebben jullie nog plannen voor morgen? Ik niet.
Geweldig nieuws om het weekend mee in te gaan vanuit rozanna. Ze zijn vandaag gebeld door de cardioloog. M kan haar beide hartkamers behouden. Het was een dubbeltje op zn kant maar het is de goede kant uit gegaan. Er volgt nog overleg met het cardiologenteam een er wordt een plan b gemaakt mocht het tijdens de operatie blijken niet goed te gaan. M staat nu op de spoedlijst voor een operatie om de vernauwing in aorta en het gastje tussen de hartkamers te verhelpen. Dit zal naar alle waarschijnlijkheid eind volgende week plaats vinden. Dinsdag is er overleg en krijgen ze meer duidelijkheid over hoe ingrijpend de operatie zal worden. Maar op dit moment bouwen ze een feestje en zijn ontzettend blij!!
Hier zelf een beetje een blergh dag. Redelijk laat van de rug, zeurende pijn, ook in de onderbuik, kleine die wat vervelend schopt,eten valt niet lekker en vooral doodmoe.zouden dit al voortekenen zijn of gewoon tijd om op tijd naar bed te gaan vandaag? Voor morgen ook nog niks gepland. Vooral kww (kijken wat wordt) heerlijk. Fijn weekend dames en geniet er van! De dames die nog mogen drinken, proosten jullie ook op ons?
Droppie, wat een duidelijke test! Ik duim mee! Meiske en Kokosnoot, hoop dat jullie je morgen beter voelen. Of het moeten idd voortekenen zijn Meiske. Dat zou raar zijn als je morgen opeens zou bevallen! Derde, ik zat in het Radboud voor een intake destijds. Daar werd wel meteen bloed geprikt en een afspraak gemaakt zodat je man zaad in kan leveren. Ook kreeg ik toen een echo. Hadden 1 afspraak maar moesten naar de gyn (ik) en uroloog (man). Daarna nog een afspraak, die was dezelfde dag, waar het eea besproken werd. Hoop dat het bij jou ook een beetje vlot gaat!
Heerlijk nieuws van Rozanna, goed begin van het weekend! Morgen komt schoonzus met haar man en twee zoontjes. De jongste is pas 5 weken, dus het zal wel weer een beetje gaan kriebelen. We gaan met hen het dorp in. Altijd veel festiviteiten voor jong en oud, dus dat wordt genieten! Vandaag ook al zo'n heerlijke dag gehad in Walibi, met prachtig weer. Ongemerkt sjok je toch behoorlijk wat kilometers, dus nu lekker languit op de bank! Love my life! Toch fijn om je dat af en toe te realiseren, dat het leven ook mooi is met 2 kindjes ipv 3...
Fijn om te horen dat je zo'n leuke dag gehad hebt droppie.,en dat je zo waardeert wat je al hebt. Kan me voorstellen dat je door de grote wens en het verlangen dit af en toe ' vergeet ' Iedereen ook heel veel plezier vandaag met wat hij of zij ook gaat doen.
Mooie gedachte droppie drie! En het klinkt als heerlijke dagen die je gehad hebt! Elsjuh voor jou is het bijna je NOD of heb ik het mis? Je ovulatie was toch een week eerder dan die van droppie drie? Fijne zondag allemaal!!
Ik wist het stiekem wel en had echt 'klachtjes' maar achteraf is dat natuurlijk altijd makkelijker om te zeggen. Daarnaast was het bij mij hoe dan ook anders aangezien ik direct na het verwijderen van het spiraal zwanger ben geraakt zonder dat ik dus al een cyclus had die mij bekend was. Ik duim voor je!
Ja ik heb ook vorige maand erg krampen in de buik s nachts,ik denk tzou kunnen...maar nee. Nu denk ik ook van alles of rommelig in de buik,maar denk ik nee zegt niks...nog een week wachten
Ik had 5dpo drie dagen last van een grieperig gevoel....was 8dpo een soort van misselijk/weeig op de maag en had nergens echt trek in.....vanaf 8dpo extreem droge/branderige ogen en 10/11dpo kreeg ik last van mijn onderug bij het tillen. Verder merkte ik dat ik steeds wat moe was en een beetje futloos. Oow en ik geloof tussen 3 en 5 dpo echt steken/krampen (achetraf de innesteling) Borsten waren wel wat gevoellig maar niet extreem. Oow ja...en de zaterdag voor ik positief teste droomde ik al dat ik positief zou testen Enige nadeel aan dit soort lijstjes is natuurlijk dat iedereen het anders ervaart en/of merkt. K hoop voor je dat het raak is meis!
Bij beide zwangerschappen had ik totaal geen symptomen. En toen ik zowat het hele lijstje van Samsie had, bleek ik juist niet zwanger. Je kan er dus geen pijl op trekken... Helaas is het een kwestie van geduld hebben... En dat is moeilijk! Mijn lieve dochtertje is zojuist opgehaald door opa en oma, ze gaat daar een weekje logeren. Ik mis haar nu al... Maar goed, voor haar wordt het een week genieten en verwend worden en opa en oma zijn ook helemaal dol op haar. Dus voor mij een weekje doorbijten!