@droppie drie ow ja zou mijn ventje ook erg missen, veel succes, maar zij zal idd wel lekker verwend worden @elsjuh ja ik was echt wel overtuigd, heb innesteling gevoeld, volgende ochtend ook de innestelingsbloeding en heeel fel trekkerig gevoel banden/baarmoeder
Tsja dat bedoel ik voor iedereen is het anders en geen zwangerschap hetzelfde! Pffff.....dat lange wachten lijkt me slopend dames echt waar! Ik hoop zo dat het ook snel raak mag zijn bij de rest! Oooow arme Droppie! Een week is ook best wel lang zeg! Maar wat je zegt....wel lekker voor de kleine meid!
Ik had geen bijzondere klachten. Achteraf bedacht ik me dat ik wel erg dorstig was, maar dat was echt achteraf.
Tsja elsjuh, inderdaad achteraf gemakkelijk praten, maar op moment zelf niet zo mee bezig. Was wel extreem moe. Op vakantie gaan en absoluut niet uitgerust terugkomen. En mijn borsten waren een stuk gevoeliger dan normaal. Maar of ik dat op dat moment in de gaten had? Nee, totaal niet. Hoop voor jou dat het ook een achteraf verhaaltje wordt waarbij je kunt zeggen; o ja, daar en daar had ik last van. Duimduimduim. Een hele week, dat lijkt me inderdaad erg lang. Hebben ze nu meivakantie? Hoewel zij het hartstikke leuk zal vinden, voor mama een hele uitdaging. Misschien wat afleiding zoeken en tijd voor jezelf nemen. Even bijtanken en alleen aan jezelf denken? Succes deze week.
Elsjuh, normaal gesproken kreeg ik een paar dagen voor ik ongesteld werd PMS en pijnlijke borsten. Toen ik zwanger was had ik die klachten ruim een week en veeeeeeeeeel extremer dan normaal. Net als Samsie had ik droge ogen. Aan mijn buik merkte ik niks. Oja, ik droomde zaterdag (dinsdag positieve test) dat ik zwanger was... Ik duim voor je dat het raak is!! Droppie, sterkte deze week! Ik hoop dat je genoeg afleiding kan vinden. De jongste is wel thuis? Dan kan je met hem leuke dingen gaan doen.
Vanmiddag dan echt naar de gyn. Heb er de hele tijd naar uitgekeken, maar vind het nu toch wel beetje spannend. Niet voor het evt onderzoek, maar meer dat ik bang ben dat we teleurgesteld gaan worden, dat ze gaan zeggen jullie hebben er twee dus wacht nog maar een tijdje af. We zullen zien.... Later meer! Elsjuh ik wist het bij beide al heel snel, vanaf eisprong hield ik krampen, soort ongigevoel wat niet weg ging. Paar dagen later inderdaad steken (zonder bloedverlies bij mij) en eigenlijk al een dag of vijf na de eisprong grotere en gevoelige borsten, donkere kringen om tepels en aderen zichtbaar. Dat laatste is ook de reden dat ik nu een week na mn ei weet of het wel of niet gelukt is. Heel frustrerend, want ik weet dus een week voor ik ongi word eigenlijk al dat het weer niet raak is en dan duurt het wachten heeeeel lang. Ik ben daarom erg blij met mn korte cyclus zodat ik snel weer een nieuwe kans heb. Ik heb komend weekend mn ei en vrijdag gaan we heerlijk een weekje op vakantie, dus ontspanning genoeg deze maand. Nu maar hopen dat vanmiddag ook een goed gevoel gaat brengen en geen teleurstelling. Droppie zijn beide kindjes weg, of alleen je dochter. Wel leuk zo'n logeerweek, maar ik zou ze ook missen! Langste wat ik ze nu heb moeten missen is twee nachtjes achter elkaar. Rozanna nog veel sterkte, wanneer zal ze geopereerd worden? Wel fijn om soms wat goed nieuws te horen! Oh nog een paar weekjes en er zijn weer twee baby's bij! Wow, sterkte met de laatste loodjes meiden! En het kan al met 37 weken gebeuren he! Koningsdag is al geweest, dus lekker niet op een feestdag jarig! Weet even niet meer wat er nog meer geschreven was.
Ha Dames, Hier ook een heerlijk weekend gehad maar helaas wel met knallende koppijn (spierspanningshoofdpijn) Nog een week wachten voor me ongi en daarnaast enorm uitkijken naar juni. Nog 5 weken en dan krijgen we de sleutel van ons huis. enne op die dag heb ik ook me NOD voor de nieuwe maand dus stiekem hoop ik dat het een dubbele feestelijke dag is. Verder is manlief nog steeds thuis en hoop ik zelf gewoon dat hij zichzelf een schop onder de kont geeft en wat actie onderneemt. Hij zit hele dagen binnen achter de laptop. Gelukkig zijn we wel goed met elkaar en hebben we aandacht voor elkaar al is het qua intimiteit niet echt geweldig. Blij dat er voor Rozanna positief nieuws is en oja prachtige naam trouwens. Zag hem in een prive berichtje voorbij komen! Gauw die operatie en hopelijk dan echt lekker genieten van de kleine meid. Verder duim ik voor Derde, hoop voor je dat je positief nieuws krijgt!
Hoe is het bij de gyn gegaan derde? Hopelijk viel het mee en kunnen jullie (snel) geholpen worden. @hier: mn kleine vriendje is ziek.. Sinds vanacht koorts en heb het vermoeden dat de laatste kiezen eindelijk doorkomen. T is wel sneu hoor, zo'n hoopje op de bank.. Bekijk bijlage 391243
Hoe wad het bij de gyn Derde? Oow en Seit beterschap voor de kleine man! Zo zielig Jak Jabinca vervelend die hoofdpijn. Hoop dat je nu wat minder last hebt? Hoop dat je man snel weer een leuke nieuwe baan vind!
Misschien dat dit berichtje dubbel komt meiden, want kreeg een rare melding na het plaatsen van mn berichtje hiervoor dat het eerst moet worden goedgekeurd door een moderator??? Heb ik nooit eerder gehad, maar denk dat het komt omdat ik het over een p####blaadje heb? Hihi....hieronder heb ik gewoon een blaadje getypt voor de zekerheid. Even egoberichtje,. Ben net terug van de eerste keer gyn. Ging erg rommelig, had ik niet verwacht van zo'n groot zkh. We moesten overal zelf drie keer achteraan omdat ze ons vergaten, afsprakenkaartje niet meegaven, niet vertelden waar we moesten zijn na de inschrijving etc, heel raar. Maar goed uiteindelijk goed gekomen, omdat we er zelf maar achteraan bleven lopen. Ik kreeg een andere gyn dan volgens afspraak, die was naar een spoedgeval. We kregen een gyn (oudere man) van weinig woorden. Hij vroeg standaard vragen die hij gelijk intypte en zei verder niets. We zaten er dus een beetje bij en keken ernaar. Hij zei nadat hij wist van onze twee kinderen, oh maar dan komt het vanzelf, ik maak me geen zorgen. Jullie zijn weer wat ouder nu dus dan duurt het wat langer. Beetje waar ik al bang voor was dus. Snap de reactie ook wel klein beetje, ze krijgen natuurlijk op zo'n dag veel schrijnendere gevallen te horen, Maar toch! Hij zei ook ik hoop jullie niet meer te zien en verwacht dat jullie deze maand wel zwanger zullen raken. Onze ha zei dat ook al, heel irritant, want zij had al geen gelijk en ik geloof er ook niet in dat het komende ronde raak zal zijn. Vind het ook eigenlijk niet kunnen dat ze dat steeds zeggen. Misschien is het om je gerust te stellen hoor, maar het is toch niet voor niets al ronde na ronde niet gelukt? Hoe dan ook, hij begreep gelukkig zelf ook wel dat we er niet voor niets zaten en we krijgen dus de standaard onderzoeken. Mijn man heeft bloed geprikt vandaag en moet binnenkort zaad inleveren. Eerst zou dat donderdag zijn, maar gelukkig vroeg ik of het dan nog uit maakt hoe lang hij dan even niet mag en dat is dus drie dagen ervoor niet!!! Dan zou ik deze ronde dus sowieso bijna mijn ei overslaan, dus heb gevraagd of het niet later kon die afspraak, gelukkig was dat geen probleem! Mijn man vind het wel jammer dat ie het thuis moet doen, die zag zichzelf al helemaal voor zich met een blaadje, whaha.... Ik moet een week na mn ei terugkomen voor bloedprikken en een echo, die doen ze juist vlak voor je ongi moet worden, ik dacht dat ze dat zouden doen voor je ei, maar niet dus. Ze kunnen aan je hormoonwaardes zien of er een eisprong is geweest. En dan krijgen we eind mei een afspraak voor de uitslagen. Dus nog een maand geduld. Ben wel beetje opgelucht, maar vind het wel jammer dat er tegen stellen met kinderen erg laconiek wordt gedaan. Ze gaan er echt vanuit dat als het al eens gelukt is dat het nu dan weer moet lukken. Ik geloof gewoon niet dat dat altijd zo is.
Derde, gelukkig dat jullie wel de standaard onderzoeken krijgen, ondanks de dooddoener "het zal komende maand wel raak zijn". Met zo'n opmerking kan je echt helemaal niets! Even geduld hebben dus nog, maar die paar weekjes maken na een jaar ook niet meer uit... Ik ben heel benieuwd of er iets uit komt en zo niet, wat er dan aanvullend onderzocht gaat worden. Jullie lopen net een paar maandjes op ons voor en ik ben bang dat wij hetzelfde traject in zullen gaan. Na de zomer stappen wij ook naar de ha. Eigenlijk moet je bij een mk opnieuw beginnen te tellen, maar dat 'vergeet' ik gewoon, anders kan ik pas in november terecht...
Goed dat jullie aangedrongen hebben derde. De mensen die er met dit probleem komen zijn over de situatie vaak al onzeker, en zon arts werkt niet erg bevorderlijk Fijn dat er wat onderzoeken gedaan worden. Hopenlijk kunnen er hierdoor in ieder geval dingen uitgesloten worden. Hopen dat het niks is, maar ' gewoon pech ' hou je ons op de hoogte? Beterschap voor de kleine man. Ziet er wel zielig uit zo op de bank. Hier een dagje nesteldrang gehad. Moeder is vanmiddag langs geweest en heeft meegeholpen. Auto is van binnen en buiten gewassen, gepoetst. Was is gevouwen , gewassen, gestreken terwijl ik mijn kledingkast eens uitgemest heb en alles weer eens netjes opgevouwen. Moeders was zelfs zo ijverig dat ze de lege wasmand met een sopje stond te poetsen. Haha. Schijnbaar is de nesteldrang besmettelijk of zo. Haha. Nu moe,maar wel een heerlijk voldaan gevoel.
@derde fijn dat je toch de onderzoeken krijgt en ik vind een kinderwens is sowieso groot, ook al heb je al kindjes die wens, die roep, die is er en de pijn als het dan niet lukt ook! @seit beterschap met je ventje, ocharm @meiske hahaha leuk die mama mag bij mij ook eens langskomen
Thanks meiden, we hopen op een goede nachtrust. Hij is nu in elk geval koortsvrij en ligt heerlijk te slapen. Vanavond de oude kkleertjesvan Ties in de kast gehangen bij de rest van de kleertjes voor kleine zus. My gosh wat is hhet veel! (En dan is het alleen nog maar maat 50-56..) Bekijk bijlage 391344 Meiske, jouw mama mag hier ook komen helpen graag!! @derde: Wat vervelend dat het zo chaotisch is verlopen. Hopelijk worden jullie in elk geval verder wel goed begeleid en geholpen...
Oh heerlijk zo'n kast met babykleertjes!! Ik heb ook alle leuke kleertjes van beiden nog bewaard in de kleine maatjes. Vanaf maat 74 ben ik het gaan weggeven of verkopen, het werd echt te veel. Dus mocht het nog gaan lukken zal ik ook starten met een kast vol Het wordt dus weer spannend komende weken! Ben benieuwd wie de eerstvolgende zal zijn die gaat bevallen! Ik ben vanaf vrijdag alleen een week niet online waarschijnlijk door de vakantie, dus als ik niet reageer komt dat daardoor Ik ben wel heel hard toe aan nieuw roze hier hoor meiden! Het is al veel te lang geleden, ! Het wordt tijd dat we allemaal eens zwanger raken. Ook al hoop ik dan niet alleen over te blijven als niet zwangere, dat is ook wel weer pijnlijk en een beetje mijn angst...