heel mooi seit! @rozaly we blijven verderduimen! wel fijn dat je niet lang moet wachten @derde dat was speciaal zeg! ik hoop dat het een teken is x
Wat een mooi cadeau seit. Al helemaal als het zelfgemaakt is. Hier blijven we nog ff voor je duimen rozaly. Al zouden er maar een paar superkwaliteit zijn, dan maken we al een feestje. Duim duim duim Haha derde, dat kan inderdaad geen toeval zijn. Een heel doosje en die haalt ze er uit? Wie weet ineens onverwacht. Kleintjes voelen toch vaak dingen goed aan. Rozanna heeft zojuist op fb laten weten dat het iets.beter gaat met m. De beademing zal nog wel even blijven. Het vocht is langzaam af aan het nemen. De doktoren zijn vandaag een stuk minder komen kijken, wat op zich een goed teken is. Verder heeft de kleine meid sinds de operatie vanmorgen voor t eerst haar oogjes weer geopend. Ook is er inmiddels 1 infuus al verwijderd. Het zijn kleine stapjes, maar we gaan vooruit! Hier een erg vermoeiende dag gehad. Was super.gezellig bij de moeders, maar vraagt toch veel energie. Op t moment heb ik echt een cocon gevoel. Zou het liefst niks doen en alleen in bed liggen. Heerlijk. Blij dat ik de hele week ook gewoon echt niks gepland heb. (op de.vk na) geweldig!
Even ego, zo naar het zkh voor de onderzoekjes. Toch wel spannend! Ben wel benieuwd of ze al gelijk vertellen wat ze zien. Of het er goed uitziet of dat er toch een afwijking te zien is? Ik neem aan dat zo'n echoscopiste wel gelijk iets kan waarnemen? Ik zal ook vragen of ze de dikte van het slijmvlies willen opmeten, als ze dat al niet standaard doen? Ben toch wel beetje zenuwachtig nu, hihi... Eerst maar snel nog even douchen, anders voel ik me zo vies, t blijft iets naars als ze in je intieme delen bezig moeten....doen jullie ook altijd een langer shirt aan? Ik heb expres iets langs aan gedaan, dan voel ik me niet zo bloot
Succes meis! We horen wel hoe het verlopen is! Ik kan me voorstellen dat je iets langs hebt aangetrokken zou ik ook doen, tis net wat je zegt! Tuurlijk is het spannend! Hoop dat ze gelijk wat kunnen zeggen!
Spannend derde! Succes! Ik zorg altijd dat ik net ondergoed aan heb, gewoon een onderbroek en geen string! Voelt toch een beetje gek! En ik heb meestal een iets langer topje onder mijn shirt aan dus niet echt lang maar ook niet net op mijn broek zeg maar haha lekker vaag weer! Ik merk altijd echt dat het voor hun een onderdeel van hun werk is... Dus dat maakt het wel iets makkelijker! Hoor graag van je hoe het was en wat ze zeiden! (Meestal zeggen ze daarna meteen hun bevindingen en zienswijze)
Misschien stomme vrgn maar ik wil graag suggesties van anderen, misschien lukt het mij ook.. Hoe deden jullie het? Nadat man en vrouw klaar kwamen , bleef zijn ... Er even inzitten zeg maar? Sorry voor deze vragen Toch bedankt voor het beantwoorddn
Derde, spannend!! Ik deed de eerste keren ook altijd een langer shirt aan, inmiddels maakt het me niet zoveel meer uit. Maar lekker doen waar je je fijn bij voelt. Hoop dat je meteen iets te horen krijgt! Succes zo!! Hier net 2 emmy's teruggeplaatst gekregen. Was nog even spannend, want mijn bloedwaardes waren op het randje, mocht uiterlijk 9.7 en 0.47 zijn, en dat waren ze ook precies. Gelukkig doorgegaan dus Helaas niets voor in de vriezer, maar als deze tweeling nu blijft zitten, vind ik het ook goed
@elsjuh: ik heb voor mn zwangerschap van Ties een kussentje onder mn billen gedaan en was direde 1e ronde zwanger. Voor deze zwangerschap ben ik alleen minimaal 10minuten plat op mn rug blijven liggen, zodat de zaadjes 'rustig' konden doorzwemmen. Of het daadwerkelijk helpt weet ik niet, maar ach. Kan geen kqaad toch? Oja en naderhand niet naar het toilet om te plassen, dat doe ik normaal wel altijd (ter voorkoming van blaasontsteking) @derde: hoe is het in het zkh gegaan? @rozaly: wat retespannend! Wachtbankje nu toch?
Hoi, ik had een hele lieve vrouw en voelde me gelukkig op mn gemak. Ze beantwoorde al mn vragen en nam de tijd om uitleg te geven bij wat ze zag. Gelukkig zijn er geen rare dingen gezien en zag alles er goed uit. Ze kon aan mijn baarmoederslijmvlies zien dat ik binnenkort ongi moet worden, omdat het al dik was. En dat klopt want ik verwacht mn ongi as vrijdag of zaterdag. Er waren geen cystes te zien, afmeting baarmoeder was goed. Eierstokken zagen er goed uit met lege blaasjes waarvan een grote waar waarschijnlijk mn eitje uit is gesprongen, echt mooi om te zien. Dus so far so good. Baarmoeder lag wat laag, maar dat kan door een lichte verzakking komen door de eerdere bevallingen en heeft geen invloed verder. Er is natuurlijk bloed afgenomen dus dat moeten we even afwachten en de gyn moet de foto's nog beoordelen, maar het zag er dus prima uit. Doorgankelijkheid van de eileiders kan zij natuurlijk niet zien, maar omdat ik er al twee heb zei ze dat de klan heel minimaal is dat daar verklevingen zitten. Opgelucht dus nu! Maar blijft natuurlijk de vraag waarom het dan maar niet lukt? Man moet natuurlijk nog zn zwemmers inleveren, maar kan me bijna niet voorstellen dat daar wat mee is, maar je weet maar nooit natuurlijk! Dus afwachten tot 26 mei voor de uitslagen. Heb wel een beurs gevoel nu, net alsof ik ongikrampen heb, maar ja ze duwt er natuurlijk tegen enzo dus is niet raar denk. Ik heb het in ieder geval achter de rug en ben blij dat ik het gedaan heb, stelt je toch gerust! En zo'n lieve vrouw is veel fijner dan zo'n koele gyn. Ik heb van haar meer antwoorden gehad dan van de gyn! Rozaly fijn dat je een terugplaatsing hebt gehad!! Maken je lage bloedwaardes nog uit voor de kansen? Ik ga heel hard duimen dat er in ieder geval eentje blijft plakken!!! En twee is natuurlijk helemaal mooi! Hihi die elsjuh, je doet het vast allemaal goed hoor meis! Maar ik blijf dus ook altijd nog even te liggen, heb zelfs geluchtfietst haha. Ik probeer ook om niet meer naar de wc te gaan daarna, dus daarom doe ik het liefst s avonds, ook wel een noodzaak omdat ik geen zin heb om s ochtends/ overdag betrapt te worden door de kids het zijn allemaal maniertjes die iets kunnen helpen, maar zoals ik al eerd zei tot nu toe zonder resultaat! Ik ga de was maar eens vouwen en strijken, dat is toch het mist leuke na een vakantie! Er hangen slechts vijf wassen!
Fijn. Dat je iemand had bij wie je je goed voelde, dat scheelt alweer heel veel! En dat het er tot nu toe wel goed uit zag is ook positiefs, alleen dan de uitslagen nog afwachten en van je man! Succes met alles!
Waaah.. ons klusweek komt eraan. Manlief zit al te drammen maar eerst helemaal van die ongi af zijn. Heb toch weer ovu testen gekocht, we gaan er helemaal voor. Rozanna, ik leef echt met je mee meid. Wat heftig zo'n kleintje met al die toeters en bellen. Die weken zijn toch echt slopend. Hoop echt van harte dat ze snel opknapt en lekker mee naar huis mag. Elsjuh, snap dat je wat onzeker word maar denk wel dat je het goed doet hoor. Het laat zich nou eenmaal niet leiden allemaal. Derde, fijn dat de testen voor jou goed verlopen zijn en nu hopen dat het bij manlief ook goed zit. Ik duim voor jullie. Hier was moederdag trouwens wel apart hoor. Gister als trotse tante me nichtje vast en onze beppe vond het goed staan. Tja daar heb ik niks aan. En oja ik irriteer me wel hoe voorzichtig ze zijn met de kleine meid, niks mag zomaar en eerst handen wassen etc. Dat zou ik toch echt anders doen, maja eerst maar aan de klus.. hihi
Mijn klusweek is ook begonnen, 1 dag na mijn ongi geklust en vanav weer! Jij ook succes met je klusweek!
Derde, fijn dat je een lieve vrouw had en alles er normaal uitzag. Spannend nu de definitieve uitslagen afwachten. Elsjuh en Jabinca, veel plezier met klussen. Elsjuh, ik bleef altijd een kwartier plat liggen. Rozaly, mijn duimen draaien voor een tweeling! Hier: woensdag 20 weken echo, leuk en spannend!
Derde, wat fijn dat alles goed zit! Hopelijk de rest van je onderzoeken en de zwemmers van je man ook. Geeft toch wat geruststelling... Rozaly, fijn dat alles goed is gegaan vandaag. Ik duim voor een positest over 2 weken en twee beebjes in januari! Elsjuh en Jabinca, veel plezier met klussen! Kokosnoot, ik duim voor een mooie echo woensdag! Zelf mag ik de 27e voor de eerste echo. Hoop dan een kloppend hartje te zien! Verder voel ik me nog niet heel erg zwanger. 's Avonds wel een opgeblazen buik maar gelukkig nog niet misselijk. Heb wel vandaag een zwangerschaps dagboekje besteld. Bij de eerste twee ook netjes ingevuld, dus die zal ik er zo eens bijpakken om te kijken wanneee ik toen misselijk werd. Dacht bij een week of 6/7. Daar kijk ik wel een beetje tegenop...
@derde wat super dat je zo'n lieve vrouw had en nog meer super dat er niks raars aan de hand was @ elsjuh, wij deden het elke dag en ik bleef toch nog kwartiertje liggen....en ik gebruikte preseed @kokosnoot ow spannend die 20w echo, veeeeel succes
Balen, krijg net een brief van zkh dat de afspraak voor de uitslag verzet is naar 12 juni. Ondanks dat die 2,5 week er nu ook nog wel bij kan baal ik er toch van. Weer een ronde verder. Hopelijk dat de afspraak dan niet meer nodig is, maar daar geloof ik echt niet meer in. Nou ja dan maar proberen er niet te veel aan te denken. En een maand vliegt ook zo voorbij... Hoe gaat het inmiddels met de kleine meid van Rozanna? Rnnog geen nieuwe babys hier? Het gaat er nu toch echt om spannen!!! Spannend hoor
Kleintje van rozanna is i middels van de beademi g en is weer aantal slangetjes kwijt. Gaat met stapjes vooruit.