Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @samsie tuurlijk hoop je, das maar normaal, daarom dat het vrij zwaar is, het proberen zwanger te geraken, omdat er soms teleurstelling is, maar je mag hopen, want er is altijd kans! wel fijn idd van die vakantie
    mijn banner klopt nog niet hahaha veel te ingewikkeld, weet niet wanneer ik ga testen, als ik geen bekende symptomen heb, maandag 9/9, als ik me voel zoals bij rolf misschien vroeger :)

2. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    @lillifee spannend. We hopen met je mee... Knap dat je zo lang kunt wachten!

@samsie, gewoon om.de dag blijven klussen. Je weet het met je lichaam immers maar nooit. Beter klussen terwijl het niks is, dan je ei missen. Stay positive!

3. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Pff ben bang dat ik ongesteld ga worden :( mijn benen voelen raar en krampen :(
    Pff dacht dat ik voor het eerst echt alles voelde... Bij mijn vorige zwangerschappen voelde ik alleen rond NOD krampen maar verder niet en nu vanaf mijn ei allerlei tekenen maar denk dus helaas dat het niet zo mag zijn.

Het is ook wel verwend... Anders voor de 4 de x in een keer zwanger ...

4. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi meiden wat typen jullie toch gezellig veel! 12 aug was de eerste dag van mijn menstruatie, dus als ik uitga vanuit een gemiddelde cyclus 28 dagen, zou ik vandaag mijn ei hebben, gister al geklust vandaag denk ik nog maar n keer voor de zekerheid ofniet? hihi maar ik heb ooit ergens gelezen dat elke dag niet goed is omdat de kwaliteit van het zaad dan minder word en je moeilijk zwanger kunt raken.. is dit zo? wat denken jullie spannend meiden ik hoop heel veel mooie positieve testjes voorbij zien te komen!

5. asmama

asmama Bekend lid

22 mrt 2011
    525
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ LieslVdB wij hebben dezelfde nod spannend! als mn cyclus 28 dagen is dan ;) toen ik van mn zoon zwanger werd had ik 3 cyclussen van 40, 35, 28 toen zwanger... dus misschien nu weer lange cyclus.. geen idee!

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    @Lillifee: Geen bloed geeft moed!

@Liesl: haha die banners toch ook ;)

@hier: nog geen ongitekens, wel een trekkerig gevoel in mijn onderbuik sinds gisteren. Geen ongikrampen oid, dus blijf positief! Zondag testen als het uitblijft :D

7. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @asmama fijn, kunnen we samen aftellen ;)

@lillifee, velen denken dat ze ongi gaan worden, omdat de klachten ook allemaal zo hard op elkaar lijken, dus zolang er geen bloed is, kan nog alles hoor, zou hoop nog niet opgeven

@norii spannend!!!!

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Inderdaad , ik heb ook het gevoel ongesteld te gaan worden , alleen mijn man spreek me tegen , hij zegt dat ik alles symptomen heb die ik van J ook had , dus hij beweerd ook al dat het weer een jongetje is , zucht , wel heel schattig :p

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lillifee, inderdaad de hoop nog niet opgeven. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er steeds meer in ga geloven dat het bij ons ook weer in ronde 1 gaat gebeuren. Dat is dan ook drie keer inronde 1 zwanger! Je hebt hele vruchtbare stellen en minder vruchtbare stellen. Ik voel me echt gezegend dat het nu al twee keer in ronde 1 is gelukt en mijn man gaat heel hard lachen als het nu ook weer gelukt is in ronde 1! Volgens hem komt dat door zijn sterke zaad, haha! Als ik dan zeg dat mijn lichaam al het werk moet doen zwijgt hij ;)
    Maarre ik zal morgen en woensdag niet kunnen reageren omdat we nachtje weg zijn, dus woensdagavond nieuws of ik al een vroege test heb gedaan en wat het resultaat daarvan is, maar ik maak me eigenlijk niet veel zorgen meer, zelf als hij wit is weet ik bijna zeker dat het raak is. Mijn favo bh zit namelijk oor geen meter, mijn. Tepels krijgen een donkere kring rondom en zijn groter en min borsten voelen zwaarder ( heel goed merkbaar ivm a cup). Typisch hetzelfde als bij mijn eerdere zwangerschappen!
    Sterkte met testen lillifee, misschien voor je gemoedsrust morgenochtend toch eentje doen? Ik heb nu namelijk ook ongi klachten en vanmiddag hele erge steken in mijn lies op de fiets.

Idereen veer succes op het achtbankje en met klussen. Om de dag klussen is inderdaad het beste. Sperma heeft 48 uur nodig om zich te herstellen!

10. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    hoi meiden...
    wat is het hier spannend he..
    Heb zelf echt geen idee of ik zwanger zou kunnen zijn..wel wat opgeblazen buik..Maar ja dat kan zoveel zeggen he..Ik wacht het gewoon af.
    @Derde je maakt me wel heeel nieuwsgierig hoor...ben benieuwd of je echt zwanger bent..
    @lillifee ik zou ook een testje doen voor je gemoedsrust..
    @Norrii ook al zo spannend...
    @ Debiji benieuwd of je man gelijk gaat krijgen,..

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Het is hier een stuk rustiger geworden. Een aantal dames met vakantie en een aantal afgehaakt na het aanmaken van een nieuw topic. Best jammer!

12. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi norii,
    Ja sinds het nieuwe topic zijn er inderdaad dames die ons niet meer hebben gevonden. Maar die nog wel actief zijn op zp. Zullen we ze anders een pb sturen?
    Vakanties is inderdaad niets aan te doen. Die komen hopelijk wel weer terug als ze weer thuis zijn...

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Zijn idd veel dames afgehaakt of niet mee verhuisd. Stond opzich wel duidelijk genoeg een nieuwe link dus wellicht een bewuste keus?

@Derde....wat ontzettend spannend! Ik hoop het heel hard voor je!
    @DeBJiJ....ook super spannend zeg. Nu maar hopen dat je man gelijk heeft!
    @Norii....wauw! Ik ben benieuwd! T zou geweldig zijn....weer drie positieve testers erbij! Laten we het hopen!
    @Lillifee....nog geen bloed...dus het kan nog alle kanten op! Misschien idd morgen even een testje doen?

Hier weer even onzeker. Heb vandaag de hele dag lichte krampjes gehad...naar tijdens het hardlopen werd het erger. Net als een paar dagen voor mijn menstruatie :( baarmoederhals ligt ook lager....snap er niets meer van;) De raadsels van je eigen lichaam als je zolang aan de hormonen hebt gezeten:cool:

14. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Spannend Samsie! Misschien innesteling? Ik had heel laat mn ei, dus ook later de innesteling..

15. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    I'm back!
    Barcelona was heerlijk: veel cultuur, veel tapas, veel sangria (want vrijdag weer negatief getest) en heel veel lol met vriendinnen! Ik kwam gisteravond om half twaalf thuis en toen ik 5 minuten binnen was werd ik ongesteld. Dus een behoorlijk lange cyclus van 38 dagen. Veel te vroeg geklust dus :( Maar goed, ik heb nu wel een nieuwe nod dus de blik gaat weer op de toekomst! NOD: 2 okt Voor de zekerheid volgende ronde maar een extra lange klusperiode nemen. Zal manlief wel leuk vinden!

En wat leuk om te lezen dat LilyChiara zwanger is! Van harte gefeliciteerd meid! Kan je het al een beetje bevatten? Volgende zomer ziet er heel anders uit!

Angelique gefeliciteerd met jullie huwelijk, zou leuk zijn als de huwelijksnacht meteen resulteerde in een positest!

En Rozaly, dat is schrikken! weten ze inmiddels al meer? En ben je al een beetje van de schrik bekomen?

16. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Kunnen jullie het een beetje volhouden om niet te gaan testen? ik totaal niet! maar houdt me in.. ik hou me in.. hou me in... in ieder geval minimaal tot vrijdag! :p (ohjee, nou spreek ik mezelf al tegen.. het wás eerst zondag, wordt nu al vrijdag.. ) pff wachten duur LANG!!!!

17. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Pfff... probeer ik mijn banner aan te passen, blijkt de maximale cycluslengte die ik kan selecteren 35 te zijn. Word ik ook niet vrolijk van met mijn 38 dagen :(

Haha Norii, heel herkenbaar. Die extra vroege testen zijn ook zo verleidelijk... Ik heb er nu al 5 doorheen gejast, maar daar werden ze helaas niet positiever van. Gewoon geduld hebben, hoe lastig het ook is!

18. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Innesteling zou bij mij wel heel bijzonder vroeg zijn aangezien mijn periode op 15 augustus gestart is....dus snap er echt niets van :D
    Bij jou zou het heel goed kunnen Norii....spannend! En wachten duurt altijd lang! Wanneer is je NOD?

@Droppiedrie....balen van je test! :( wel fijn dat je zo'n leuk weekend hebt gehad meis! Klinkt echt heerlijk! En natuurlijk op naar de volgende ronde :)

19. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Hier heb ik ook al testen gehaald alleen ik zit nog 9 dagen voor me nod , dus dat heeft totaal geen zin ik ben wel van een lange cyclus uitgegaan , dus dat scheelt wel :)

20. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Haha lees je banner nu ook pas goed samsie. Ik dacht dat je nog 5 dagen tot testen had, maar is 5 dagen tot ei. Sorry!!

Mijn nod iz donderdag of vrijdag. Dus nog heeeeeel ff geduld :(

Welkome back from Barca! :) zal het lijstje morgen aanpassen dan zit ik weer bij de pc (nu ff vlug via tel)

Fijne avond dames!

Deel Deze Pagina