Mooi buikje! Ik zit inmiddels op 9 kg. Is even slikken, maar de verloskundige was tevreden, dus ik ook.
Mooi buikje! Hier inmiddels 16 kg aangekomen. Was rond die tijd ook ongeveer 8kg maar tegen de tijd dat je verlof krijgt een je lichaam rust krijgt gaat het herlaad hard...
ik zit op bijna +6, maar heb dan ook overgewicht, dus dat mag je niet vergelijken, was tot 25/26 weken +3 en nu ineens +6 hopelijk stopt het nu weer even bij rolf was ik in totaal 30 kg bij!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wat een verschil tussen die twee zwangerschappen Liesl! Bij mij zat het verschil vooral in de periode na de bevalling. Na de geboorte van de eerste 25 kg afgevallen (7 meer dan ik was aangekomen). Na de tweede maar 11 kg afgevallen (7 kg minder dan ik was aangekomen). Per saldo zit ik dus weer op mijn startgewicht, maar zijn er wel wat kilo's verplaatst van borst naar bil . Ben benieuwd wat nummer 3 met mijn lijf gaat doen!
Wat een verschil inderdaad liesl. Maar euh, lieve schat jij hebt echt geen overgewicht hoor. Je ziet er prachtig uit op je fb foto's! En 6 kg is echt nog niet veel op deze termijn. En al helemaal niet bij een tweede....
Hier ook 7 kg aangekomen..maar merk dat het nu wel hard gaat. Mijn navel komt elke dag een stukje dichter haha.. hopelijk blijft het een beetje binnen de perken..
Meiske en Samsie staan op springen, bijna 40 weken! We wachten in spanning op de eerste wee. Wie zou het eerste zijn?
Haha. Hier staan we inderdaad op springen. En zo voelt het ook echt. Voel me zo gigantisch opgeblazen. We telt de dagen af naar...ja wanneer eigenlijk? Hier de laatst recente foto's vandaag. 39+6. Morgen officieel de 40 weken bereikt....
Je hebt echt een super mooie buik meiske! Aftellen nu dus maar... Ik was bij L. volgens mij een kilo of 20 aangekomen, vanaf 30 weken zat ik toen thuis en toen ging het heeeel hard!
@droppie drie wat grappig van dat break even met die 7 kg @meiske looking good in die hangmat, die geweldige hangmat die ook in mijn tuin zou moeten hangen ow en ik post enkel foto's die meevallen hahahaha mijn bmi zit tegen de 30 hoor
@liesl, dan kun jij wel heel gunstig foto's maken want wat ik tot nu toe van je heb gezien is echt niet van iemand die te zwaar is En iedereen is mooi op haar manier.
Ha Dames, ik zie weer jaloersmakende foto's vooorbij komen. ZOOO mooi, ik wil ooooook Hier vanmiddag ff in spanning zitten, manlief heeft soll.gesprek waar we goed gevoel bij hebben. Enne als t positief is word er vanaaf ook nog ff geklust natuurlijk, anders weet ik niet wat er gebeurt vanaaf. hihi Zou zo mooi zijn als hij weer an de bak kan, helaas dan wel tijdens het verven en verhuizen in me uppie bezig moeten maar goed liever hij ant werk dan nog langer werkloos zijn natuurlijk.
@liesl dan kun je inderdaad prachtige.foto's maken hoor. Je ziet er hartstikke goed uit. Spannend jabianca. Dan zou het een dubbel goede dag zijn vandaag.. En van een en kleine hoop voor je dat ml et ook een goed gevoel aan over houdt.. Succes!
Jabinca, hoe is het sollicitatiegesprek van je man gegaan? Hoop dat jullie vanavond wat te vieren hebben! En dan de positieve vibe vasthouden... twee weken later een positieve test als jullie de sleutel krijgen! Al het goede komt in drieen
@jabinca ik hoop dat het goed ging voor je man! @hier weer goedgekeurd door de gyn, kleine meid 2100 g en ze ligt goed, nog steeds lange benen
Haha liesl dat ben je wel erg goed in precies de juiste foto's maken idd want je ziet er prima uit meis! En fijn dat de controle goed was! Meiske leuke foto ook in de hangmat! Jabinca weten jullie inmiddels al meer? Hier.....weer eens moe gek he? Echt dat slapen !!!
Ha Dames, manlief heeft een goed gesprek gehad. Wel een dubbel gevoel want we dachten dat hij de enige sollicitant was en hij vandaag al wat duidelijkheid zou krijgen. Hij moet woensdag meedraaien en dus nog ff die andere 2 sollicitanten afwachten. Dus spanning is niet minder erg geworden helaas haha. Gistravond allebei wel in de mood maar helaas bekaf dus is er niks van gekomen. Helaas maar 1x geklust en die was ook nog erg vroeg dus denk niet dat het gelukt is. NEXT!
Oh je houdt het nog even spannend jabianca. Hoop echt voor je dat je man woensdag een super dag heeft en de baan zal krijgen. En wb klussen. Je weet nooit. Het moet ook geen verplichting Zijn als je allebei doodop bent. Ook al wil je dit heel graag, waarschijnlijk zou het dan ook niet lukken. Xx Hier vanavond naar de vk. Ze gaat proberen te strippen. Hoop echt dat t lukt. Zou ik zo blij mee zijn....