Even kort: de meiden op fb weten het al; afgelopen zaterdag is mijn schoonvader verongelukt tijdens het wielrennen in Frankrijk. Vreselijk oneerlijk, onwerkelijk en moeilijk. Klein lichtpuntje: de laatste keer dat we bij ze waren, heeft Oskar zich versproken en gelukkig heeft mijn schoonvader dat opgemerkt en wist hij wel dat wij een jongetje krijgen, zijn eerste kleinzoon... Helaas wist hij niet dat de kleine maar hem (en mijn vader) vernoemd zal worden.
Lieve, lieve Kokosnoot... wat een prachtig gebaar, die vernoeming! En wat een vreselijk zware periode gaan jullie tegemoet. Nu met het verse, rauwe verdriet. En straks een lege plek bij jullie huwelijk. Vervolgens de geboorte, als je je kleine mannetje niet kan voorstellen aan zijn trotse opa. En wat een pijn voor je vriend, zijn vader te moeten missen nu hij zelf vader wordt... Ik denk aan jullie... Heel veel sterkte en liefs! ♡♥♡
Kokosnoot, wat triest!! Wens je niemand toe maar zeker niet met de vooruitzicten die jullie hebben. Toch mooi dat hy wist dat t een jongetje word. Heel erg veel sterkte toegewenst Derde, jij ook sterkte de komende tijd. Snap je situatie wwl, hoopdat er toch nog een derde mag komen maar mocht het niet zo zijn dan echt erg veel geluk met de 2 die je al hebt.. Hier zijn wij helemaal op. In 4 dagen tijd alles kunnen verven in huis dus daar erg blij mee. Woensdag verhuizen en de dagen daarvoor en na schoonmaken en onze nieuwe meubels laten bezorgen. Mijn man kan dinsdag weer aan de slag op oproepbasis. Hoop dat er wat uren inzitten voor hem. Nu lekker slapen, morgen even niet met het huis bezig, lekker zondagje en 1 ste pinksterdag vieren. Hoeist met de 3 kleintjes trouwens??
Wat fijn jabianca dat je man weer iets van week heeft. Ook al is het op oproepbasis, hij is toch weet een aantal uren aan het werk. Hoop ook dat er wat met uren voor hem in zitten. Met de kleinemeid gaat het hier prima. Het is en vrolijke baby die alleen tussen 17 en 22.30 haar drama uurtjes heeft waarin ze klaarwakker is. De ene keer rustig de andere keer krijsend. Voor de rest is het nu de eerste weken echt wennen. Ritme krijgen, voeden, huiltjes herkennen dealen met een baby die overstuur is. Maar vooral ook heel veel genieten.
Klinkt als een drukke tijd Jabinca! Fijn dat het verven allemaal gelukt is, snel gedaan! Na de verhuizing nog een paar intensieve dagen, dozen uitpakken, voor alles het juiste plekje vinden, dingen aan de muur hangen... Wij zijn in de afgelopen 2 jaar 2 keer verhuisd en ik ben er nu wel helemaal klaar mee. Wij gaan hier de komende 50 jaar niet meer weg Succes de komende week!
Kokosnoot, jeetje daar moet ik toch even op reageren, gecondoleerd meis. Jeetje wat heftig en vooral zo plotseling in een tijd dat jullie juist zo gelukkig zouden moeten zijn. Veel sterkte en hopelijk heb je veel steun aan elkaar! Jabinca, het einde is dus in zicht, ik vind verhuizen ook altijd eeg stressvol, en zeker nu met het banengedoe van je man, ik hoop ook dat hij flink wat uren kan maken, dat geeft toch wat rust. Hier nog steeds hetzelfde gevoel van het uit mn hoofd zetten, wel weer wat heftige huilbuien verder. Maar ben daar ook wel weer beetje blij om, want tot nu toe was ik emotioneel nogal afwezig ofzo, weinig interesse in van alles, dus een potje janken is dan echt weer even heel fijn. Het vervelende is dat ik deze week ongi moet worden en ik ven die laatste week voor nod altijd erg sjachie, hoop dat dat ooit weer eens over is. Groetjes aan iedereen en geniet van de kleintjes!
Lieve derde, ik Denk dat het inderdaad goed is dat je die huilbuien hebt. Het is en stukje verwerking, maar ook alle spoedig van de afgegoten tijd die er op dit moment uit komt. Gewoon lekker laten gaan meissie. Ik hoop dat het je uiteindelijk alleen maar oplucht. Heel veel sterkte, en nogmaals; weet dat je hier altijd welkom bent om je hart uit te storten. Xx
@jabinca druk bezig dus! wat fijn dat het zo vooruit gaat, dan ga je dadelijk kunnen genieten van jullie nieuwe plek! en toch ook positief dat je man nu iets heeft! ik duim voor heel wat uren @derde wat meiske zegt, misschien heel erg goed dat het er nu keer uit komt xxxxxxxxxx
Toch even nog de uitslag van het zkh: Vandaag de uitslagen gehad. Alles zag er goed uit. Beweeglijkheid sperma was 35% en ik heb een goede eisprong. De kans dat we binnen het komende jaar toch spontaan zwanger raken is 46% ze gaan je pas helpen als dit 30% of lager is. Dus we zijn zoals we al verwachten naar huis gestuurd met de mededeling probeer het nog maar een jaartje, zoals we al dachten. We mogen over een half jaar terug komen als het dan nog niet gelukt is, dan doen ze opnieuw zaadonderzoek enzo, maar de kans is dan groot dat we nog boven die 30% zitten en dat we weer naar huis gestuurd worden. Dus eigenlijk kunnen we er verder niets mee, behalve nog een klein beetje hopen dat het toch nog spontaan gaat lukken. Toch geloof ik daar dus eigenlijk niet meer in Ik heb al ongikrampen, dus het zal morgen of overmorgen wel weer losbreken. Ik verwacht het donderdag. Ik blijf het gewoon zo raar vinden dat het bij de eerste twee zo snel gelukt is, maar volgens haar kwam dat toch ook doordat we toen jonger waren en het zaad ook beter zal zijn geweest en we hadden gewoon pure mazzel. Nu besef je je dat des te beter! Ik laat nog wel even weten van de week als ik op rood mag...
@derde fijn en niet fijn natuurlijk fijn dat er niks ernstigs aan de hand is, niet fijn dat jullie met lege handen naar huis moeten.... heb wel eens een programma gezien op tv waarin beweeglijkheid aanzienlijk verbeterde door een gezonder 'dieet' bij de man.... ik hoop gewoon nog steeds dat je toch keer hier ineens het geweldige nieuws meld hoor xxx
Lieve Derde, wat een dubbel nieuws... Fijn dat er niets bijzonders is, maar balen dat het dus ook niet zo 1, 2, 3 opgelost is... Hoop zo dat het bij jullie toch ook ineens raak zal zijn. Sterkte in de tussentijd!
ha dames, hier voor het eerste een nachtje geslapen in het nieuwe huis. Gister alles oververhuisd en nu tegen die berg dozen aankijken. Hoop dat ik vandaag en morgen het meeste heb opgeruimd. Me voeten zijn enorm moe en de klusweek komt er weer aan en dat kan alleen als ik een beetje uitgerust ben. Manlief gister een halve dag gewerkt en ook vandaag mocht hij weer. Is erg fijn dat hij overdag ff foetsie is.. tijd voor mezelf hihi Derde, positief nieuws. Dan ligt het niet aan 1 van beide, misschien moet het dan gewoon zo zijn... klinkt misschien wel wat hard maar hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel.
Wat een dubbel gevoel die uitslag derde. Eigenlijk kun je er helemaal niets mee. Het is tot nu toe dus gewoon 'domme pech ' geweest. Al is dat niet wat je wil horen. Vooral omdat het de eerste twee keer wel zo goed ging. Dan ga je met een rot gevoel het ziekenhuis weer uit. Blijf toch echt voor je hopen dat het spontaan ineens raak mag zijn. Weet dat hier in ieder geval de duimen evengoed voor je blijven draaien. Dikke knuffel vanuit hier!
Hè balen debjjj. Maar positief blijven. Het wk staat voor de deur en aangezien droppie drie al zwanger is voor het wk moet er iemand haar taak overnemen Laten we het hopen. Dat is snel jabianca. De eerste nacht alweer achter de rug. Hopen dat jullie snel helemaal oververhuisd zijn en de rust weer terug keert.