Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Waaaaaaaa derde!!!!! Wat goed! Gefeliciteerd meid 😄😄😄😄
    Ik zie het streepje heel duidelijk hoor 😄
    En bij de oudste twee voelde ik juist weinig tot niets dus het hoeft njet s te zeggen! 😄😄😄 stuiter stuiter geniet er van stuiter stuiter

2. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    SERIEUS?? wat ontzettend cool, gaaf, top.
    VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!

Tis je echt gegund meid.

3. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    VAN HARTE DERDE!!! , OH lieverd het is je zoo gegunt !! Hele dikke knufffeeel !! xx

4. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    In alle vreugde ook maar getest , en ik heb geen id wat ik er van denken moet .. ik zie wel een streep als ik MEGA tuur , maar ik geloof niet in een zwangerschap meer in dat er iets gaande was en zich niet voortzet.. heel raar

5. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Bedankt meiden! Ik ben echt heel zenuwachtig en nerveus om de een of andere reden! Ik hoop dat de streep zondag donkerder wordt, dan durf ik het denk pas echt te geloven!

Oh spannend debjjj, zolang er geen rood is is het goed. Er testen meer vrouwen pas later positief! Maar ik weet heel goed hoe je je voelt! Afgelopen maandag had ik ook nog een spierwitte test. Misschien was jouw ei deze ronde ook iets later? Was bij mij dit keer ook. Bij mijn eerste twee zwangerschappen teste ik op dag 24 al positief en nu dus pas op dag 30. Mijn duimen draaien!!!!
    En jabinca jou gun ik het ook heel erg, ik hoop dat je snel volgt.

Het zal vast niet de reden zijn geweest, maar dit was onze tweede ronde waarbij we bij alle vrijpartijen preseed hebben gebruikt! Ik geloof er niet zo in dat dit de reden is hoor, maar het is het proberen waard natuurlijk. Liesl gebruikte het geloof ik ook.

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Wat een fantastisch nieuws Derde!!!! Van harte gefeliciteerd met je prachtige test! !!!! Ik ben zo blij voor je :)

7. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Nouja ik ben iig niet gek mijn man ziet de streep ook hij is absoluut niet foto waardig maar geen bloed geeft moed, met J weet ik niet eens wanneer ik positief zou testen daar kwam ik er pas 2 weken later achter dat ik uberhaupt overtijd was hahah :p maar derde ik duim voor een mega plakbeeb !! , het is je zo gegunt na zoon lange slopende tijd !! Hele dikke knuffel en geniet !! <3

8. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Mijn ei heb ik eerlijk gezegt niet eens kunnen vinden , ik vond het al mega raar maargoed, we zienwel !:)

9. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Aaaaah Derde gefeliciteerd meis! Het is jullie zo gegund! Wat heerlijk!

En DeBJjJ ik hoop ook echt dat het voor jou raak mag zijn! De duimen draaien overuren!

10. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd derde!!!!! Echt super:D:D:D. Ik zit hier met tranen in mijn ogen zo blij ben ik voor je:D. GEFELICITEERD!!!

11. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    DeBJjJ, wat spannend! Ik hoop zo dat het bij jou ook raak is! Mijn duimen draaien:)!!!

Jabinca, wat een schatje is jullie pup:). Lekker genieten van zo'n ondeugend kleintje:)!

12. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Oohhh derde Gefeliciteerd! Super gaaf! Stuiter stuiter stuiter. Het is je zo gegund meid! Hoop voor je op een mooie plakbeeb! Dikke knuffel!

Wat een schattig hondje jabianca! zeer hoog knuffelgehalte.

Ow en debjjj hoop voor jou ook echt dat het streepje donkerder wordt de komende dagen? Kun je geen foto plaatsen dat wij mee kunnen turen? ;)

13. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    nou ik heb hem geprobeerd op de foto te zetten alleen de telefoon houd het niet scherp en ik heb geen foto toestel die echt scherp kan foto graveren het is voor ons ook al amper zichtbaar , ik zie het wel ik test zondag denk ik weer , en dat is dan het uur van de waarheid , moet wel zeggen dat me onderbuik giga krampen heeft o_O

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Wow, wat lees ik nu?! Van harte gefeliciteerd derde, wat een geweldig nieuws!! De foto is in ieder geval erg duidelijk. Ik zal voor je duimen dat dit kleintje blijft plakken!

15. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde geweldig geweldig supermegageweldig!!!!
    ik hoop zo op een mooie plakbeeb en ja ik gebruikte het ook preseed, ik vind het een superproduct en vele anderen die ik ken ook

@debjjj ik hoop dat jij nu ook een knaltest krijgt!

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Jaaaa derde gefeliciteerd meis!! Het is je zooo gegund!

En debjij je maakt het ook spannend...ga voor jullie beide duimen..

17. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Derde!! Van harte gefeliciteerd!! Super!!

18. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wow Derde, wat een super-duper fantastisch mooi nieuws! Van harte gefeliciteerd met deze mooie test! Ik ben zo waanzinnig blij voor je! *stuiter* *stuiter*

Debje, hoop dat jouw test ook beter zichtbaar wordt de komende dagen. Dan hebben we twee WK fabrikaatjes!

19. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Wauw Derde, wat gaaf!!! Gefeliciteerd lieverd!!!

BjJj, ik duim mee voor je!

20. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Speciaal weer es ingelogd Derde, om jou van harte te feliciteren met je zwangerschap!!
    Wat een ongelooflijk mooi nieuws... ik kan me voorstellen dat je het nog niet goed kunt bevatten!!!
    Heel, heel erg gefeliciteerd!!!!! Ik ben enorm blij voor je!!

Enne...
    Mocht je toch nog een keer van gedachten veranderen, voel je dan vrij om toch nog aan te sluiten op Facebook he!! Desnoods onder een schuilnaam...
    Kun je alle laatste nieuwtjes en foto's meevolgen van de zwangeren en de baby'tjes!!! <3

Deel Deze Pagina