wauw, wat een drukte dames. er moet gewoon iemand zwanger zijn om iedereen hier terug te krijgen op t forum haha. ik ben beetje boos, gistr had manlief geen zin om te klussen dus ik verteld dat hy juist nu moet. helaas bracht hem dat niet om en ben ik bang op een verloren ronde en dat terwijl ik by vrienden zo openhartig was geweest dat de wens zooo groot is. waar hy by zat. wat mankeert die kerel? hopelijk vanavond nog wel ff en dan heel hard duimen. hebben zoiezo wel meer geklust dat alle voorgaande maanden.
Jabinca.. weet je zeker dat je rond dag 14 je eisprong hebt? Bij ons oudste ging ik daar ook zo ongeveer vanuit aangezien ik een cyclus had, waar je de klok op gelijk kon zetten. Maar toen het na een tijd proberen nog niks was werd ik wat onzeker over mijn eisprong tijdstip..heb een ronde of twee ovutesten gebruikt en wat bleek ik had een hele late eisprong..op dag 21 van een 30 dagen cyclus. Kan je veel klussen rond de 14 de dag maar ja...gewoon een tip..
O Jabinca, zo herkenbaar! Kennelijk weigeren mannen soms te presteren als ze druk ervaren... het is hier ook wel eens hoog opgelopen... Gek genoeg zij ml na 10 maanden proberen ineens 'zullen we er deze maand echt voor gaan'. Huh, wat waren we dan al die maanden aan het doen?! Maar goed, die maand was het wel raak... Ik hoop dat bij jouw vriend de knop ook snel om gaat!
Ja vreemd maar goed manlief heb ik wel nodig dus ga hem ook niet dwingen.. Enne ik heb regelmatig ovu testen gebruikt. Ik zit juist wat eerder dus meestal 13dagen, maar ik voel hem meestal ook wel. Hier trouwens de hele week al vage gevoelig bij linker eierstok. Maar nog niet echt de felle steken die bij me eisprong horen. We wachten af, manlief heeft al toegezegd het vanavond gezellig te maken dus gaat vast goed komen. Vanavond en morgen ook niks in de planning dus komt goed uit... hihi
Debjj, weet ja al meer? Al getest of toch ongi? Ik duim nog steeds! Jabinca hoop dat het gisteravond gezellig is geweest, mijn man wil altijd wel dus dat was bij ons geen probleem. Het was meer dat ik soms dacht van, alweer. Hihi. Weet je wat hij giste zei, oh das mooi, voorlopig geen stopweek meer (ongi), hij dacht echt mooi nu kunnen we negen maanden lang ongestoord klussen. Nou weet niet of ik dat trek. Bedankt voor alle lieve reacties meiden! Ik ben echt superblij, maar merk wel dat ik dit keer minder zorgeloos ben dan bij de eerste twee. Waarschijnlijk omdat ik nu echt niet wil dat het geen plakbeeb wordt. Een mk kan ik denk echt niet aan nu het eindelijk gelukt is. Maar ik weet heel goed dat het wel kan gebeuren, dus daarom maak ik me best zorgen. Zal blij zijn als we een echo hebben gehad en die goed is, maar dat zal pas begin september zijn na onze vakantie. Ik ga toch proberen ervan te genieten, dat mag best na zo'n lang jaar. Vanmorgen heb ik de clearblue digital gedaan, die gaf 2-3 weken zwanger aan, dus dat klopt. Had ook nog een action gedaan, maar die vond ik juist lichter dan de vorige, dus heb besloten om niet meer te testen, want dat maakt me onzeker. Het besef is er trouwens nog niet echt. Gister liepen we op een markt toen mn man ineens over iets begon wat met de zwangerhap te maken heeft, en ik echt zo van, ohja ik ben zwanger, whaha, komt denk ook omdat ik nog weinig merk, voel. Alleen de krampjes zijn af en toe aanwezig. Ik hoop dat er snel nog meer roze volgt meiden, want ik weet hoe het is om als een van de laatste over te blijven.... Ohja en facebook, ik ga er over nadenken, want lijkt me wel gezellig, vooral omdat het hier soms erg rustig is, maar ik vind de anonimiteit toch ook wel fijn.
Ha lady's, we hebben gistr geklust!! helemaal blij haha. dus we maken toch nog best kans, wel balen dat ik nu geen ovu testen heb gebruikt want voelde gistr niet echt die felle steken van een eisprong. we zullen zien. nu ma ff relaxed doen en afwachten...
Hahah derde , dat had ik bij j ook wel telkens bang dat het misschien miss zou zijn omdat we er zo lang over gedaan hadden , ik hoop en duim voor een prachtige echo voor jou over een niet al te lange tijd !! en stiekem hoop ik dat je wel besluit je aan te melden bij facebook iedereen is lekker betrokken , zelf had ik geprobeerd een beetje afstand ervan te nemen , maar ik kan niet wegblijven haha op je vraag of ik al wat meer weet , Nope , nog steeds niet ongesteld, gisteren voor het laatst getest.. ik zie 'wat' maar mijn partner niet ... het is allemaal verschrikkelijk klote want iedere dag dat je niet ongesteld word word je hoop alsmaar groter, ik had besloten dinsdag pas weer te testen als ik dan nog steeds niet ongesteld ben maar ik vermoed dat hetmorgen ochtend al gaat gebeuren hahah ... ik duim hoop en bid dat ik zwanger mag zijn... alleen loopt het leven niet altijd zoals je hoopt.. ik stap met iedere dag meer een droom wereld in dan de realiteit , en als ik nu dus ongesteld word word het denk ik gigantisch balen/janken.. zucht # klaagmodus uit !
Ow snap zo goed dat dit heel spannend wordt...zeker nu je te laat bent. Ik hoop zo op positieve test..zou het anders te erg vinden x blij voor je jabinca!!!
debjjj ik duim heel erg hard voor je.. is toch typisch dat je al zolang over je nod zit ja... Enne wie weet is je hcg gewoon nog te laag, positief bekijken. En ja zal idd een domper zijn als je toch nog ongi word maar gaan we niet vanuit dame.
Om je nog ff over te halen derde je kunt op facebook een profiel aanmaken zonder foto. Heb je al een profiel? Wij hebben een besloten groep. Niemand van je vrienden kan mee lezen wat wij zeggen. En we kennen elkaar alleen via Facebook (niet in real Live) en toch inmiddels een heel hecht clubje waarbij er dagelijks wel een bericht of 10 nieuw bij komt (inclusief foto en filmmateriaal ) erg gezellig!