Eigenlijk best knap dat we een clubje hebben, waarvan niemand elkaar in het 'echte leven' kent, maar toch alles met elkaar kunt delen. En zelf op de high tea was het alsof we elkaar al járen kennen! Maar eveb goede vrienden als je liever nog even wachten hoor, Derde Elsjuh is ook pas kort bij ons aangeschoven op Facebook. @hier: zometeen naar de VK voor controle en doorspreken van de bevalling. Ben benieuwd!
Controle bij de VK was weer goed. Bloeddruk iets gestegen, maar dat is normaal aan het eind van de zwangerschap zei ze (115/70) gewicht in orde (nu +13,6kg) en hartje mooi horen kloppen. Kleine Zus ligt klem in het bekken, dus draaien kan niet meer :-D bevalling doorgesproken, kortom we zijn er klaar voor!
Ow dames ik wacht nog ff nod af maar hoop stiekem dat ik ook kan gaan aanschuiven bij de facebookgroep, weet dat dat van jullie nu al mag maar ik mag van mezelf niet. Ben er nu lekkr relaxed onder ook al zit ik alweer opt wachtbankje en beginnen me symtomen alweer op te zetten. (lees: steekjes in linkerborst en drukkend onderbuik gevoel) Maja 4DPO dus eigelijk nog een lachertje. Ik kan wel aan mezelf merken dat ik naast de NOD lijst verder geen aansluiting vind zoals ons groepje. Is idd wel apart
Dat lijkt me idd erg grappig. Me zusje was gistr naar de bios geweest, stepup 5, baby danste lekker mee hahah
Hoe voel je je nu derde? Is het nieuws helemaal geland? En deb is het ergste verdriet over wat een domper weer he meis! Zou leuk zijn jabinca als je weer terug komt op fb! Ik zat er ook toen ik nog niet zwanger was! Zelfs mee geweest naar de high tea terwijl ik niet zwanger was het kan en mag dus allemaal! Toen ik zwanger was voelde ik vanaf ovulatie steeds wat krampjes en dingetjes in mijn buik... Dus wie weet
FF terug gescrollt naar 2 juli, daar was de lijst gebleven. Wou hem aanpassen maar ik kom er niet uit dus Seit wil jij dat doen? Beccy loopt ook ver over tijd.. hoeist met jou?
blegh ik leef nog lilifee , liefst was ik nu wel op het zwangerenbankje geploft maarja het leven loopt niet zoals je hoopt , dus we wachten af of het ooit nog mijn tijd word en zo ja wanneer
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Op naar ROZE! Jabinca - 25 jaar - 1e kindje - 15e ronde - NOD 26-07-2014 MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde -NOD 02-08-2014 DeBJjJ - 23 jaar - 2e kindje - 13e ronde - NOD ?? Rozaly - 26 jaar - 2e kindje - 4e ronde - even rustig aan.. Zwanger: Beccy - 28 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 10-07-2014 - JONGEN LieslVdB - 34 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 13-07-2014 - MEISJE Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 16-07-2014 - VERRASSING vos1985 - 28 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-08-2014 - MEISJE Seit - 27 jaar - 2e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 08-08-2014- MEISJE Kokosnoot - 27 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 28-09-2014 - JONGEN Lillifee - 30 jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevaldatum: 04-12-2014 - VERRASSING Droppie Drie - 32 jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 15-01-2015 Elsjuh - 30 jaar - 1e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 07-02-2015 Derde - 32jaar - 3e kindje - vermoedelijke bevallingsdatum: 19-03-2015 Vlindertjes Lillifee - 29jaar - 3e kindje - helaas 2 vlindertjes.. MK bij 9wk en een MA bij 7wk.. MamaB1984 - 29 jaar - 2e kindje - helaas een leeg vruchtzakje.. Droppie Drie - 32jaar - 3e kindje - vroege miskraam bij 4wk.. Afspraken: Beccy: LieslVdB: Angelique29: Vos1985: Seit: 25-07 controle VK Kokosnoot: Lillifee: Droppie Drie: Elsjuh: Beschuit met muisjes! Rozanna - 35 jaar - 1e kindje - bevallen van een prachtige dochter M. 18-04-2014 Meiske1988 - 26 jaar - 1e kindje - bevallen van een prachtige dochter K. 22-05-2014 Samsie - 28 jaar - 1e kindje - bevallen van een prachtige dochter T. 25-05-2014 - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date!(& ook de kleurtjes) - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Oh lieve Liesl ! , wat spannend !! , ik duim voor je voor een prachtige ervaring met jullie kleine beebje !! xx tx lillifee ! <3 Nieuwe nod ruim genomen 13 Augustus Expres in roze want het word wel eens mijn tijd !
Ow Liesl, wat spannend zeg! ben je er klaar mee? Wens je nu alvast heel veel succes met de bevalling, hoop dat alles voorspoedig mag gaan en we gauw een prachtig kindje mogen bewonderen... (via foto natuurlijk) @hier, eindelijk blij dat ik van me puistjes af ben. Dus gistr ff uitgebreid verzorgd wat ik bijna nooit doe en tadaaa gewoon een dikke pijnlijke puist op me kin. Ik word er niet goed van, alleen daarom zou ik zo weer aan de pil gaan...
@debjjj nog even zeggen dat ik je zo sterk vind x ja ben er eigenlijk wel klaar mee nu en vooral mijn gyn gaat op verlof en dan krijg ik andere, en één ervan vertrouwt mijn broer niet, hij zegt dat hij je helemaal openknipt. dat je moet gaan lopen als je hem ziet....geeft me niet echt veel vertrouwen. bah puisten, heb er nu ook ineens enkele, zo lastig, voel me dan direct zo onhygiënisch en lelijk....lastig....zeker als ze dan nog zo pijnlijk en dik zijn...hopelijk is ie snel wel jabinca!
Oke maar deze gyn is er dit weekend nog wel dan? Lijkt mij ook vreemd dat je zo een ander kan hebben terwijl je een ander gewend bent. Enne wat bizat dat die andere erom bekend staat dat hij zo te werk gaat, krijg ik echt de kriebels van!
Oh spannend Liesl!!! Alvast veel sterkte en ik hoop eigenlijk voor je dat het vandaag al spontaan begint! En Beccy staat dus ook op springen??? Jabinca en Debjj een dikke knuffel hoor, hoop zo dat jullie me snel komen verwelkomen! Het is wel heel fijn om mijn naam eindelijk aan de goeie kant van het lijstje te zien! Ik vind het nog heel onwerkelijk en ben ook doodsbang dat het mis gaat. Ik heb echt de afgelopen dagen alleen maar lopen stressen en kwaaltjes gezocht en vooral, telkens bij het naar de wc gaan kijken of er geen bloed was!! Heb dat natuurlijk 13 rondes gehad en zit nog zo in mijn systeem. Ik ben dus wel heel blij, maar hoop dat ik er ook snel echt van ga genieten! Vanmorgen toch nog een keer een testje gedaan, omdat ik nog geen enkele keer een knalstreep had gezien, dat maakte me onzeker. De teststreep was steeds lichter als de controlestreep. Maar vanmorgen was het eindelijk andersom!! Nu moet ik toch echt geloven dat mn hcg stijgt en dat dat een goed teken is! Verder heb ik nooit eerder een mk gehad, dus ik moet er gewoon maar niet aan denken. Als het mis gaat gaat het mis en daar kun je toch niets aan veranderen. Ik heb dus besloten om echt te gaan genieten! En over vier weken eindelijk met vakantie! Daar heb ik ook zin in! Nu hopen dat het genieten lukt! Aan de bevalling wil ik echt nog even niet denken! haha. Mijn laatste was niet zo fijn (zonder dat ik het wist wilde ze me inknippen, bleek de schaar bot!!!! heb het hele zkh bij elkaar gegild!) Heb ook al voorgenomen niet meer in dat zkh te gaan bevallen! (ik ben draagster van gbs, dus kans is groot dat ik weer in zkh moet bevallen en ik dan antibiotica krijg. Maar dat is nog lang niet aan de orde natuurlijk! eerst maar eens een goede echo! Ik ga maandag bellen voor een eerste afspraak bij de vk. Echo zal dus pas begin sept zijn, dan ben ik bijna 12 weken, wat ver weg nog! Maar hier mag je pas na 10 weken een echo (mit je complicaties hebt of eerder een mk hebt gehad) Alleen zijn we dan net met vakantie. Dus dat is wel jammer. Ervoor ben ik 9 weken en dan mag je nog niet. Ook al zou ik dat wel willen! Ik hoop op goed babynieuws hier dit weekend!!