Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @jabinca mijn gyn is er tot en met vrijdag, dus moet echt wel vrijdag bevallen :)
    krijg er ook de kriebels van, mijn broer die huisarts is en veel met dat ziekenhuis samenwerkt, zei echt tegen mij, als je die hebt, bel je mij, en ik kom het zelf wel doen, en in uiterste nood gewoon weglopen, kruipen als je kan ;)

@derde snap het dat je angstig bent, zo lang gewacht en nu misgaan....maar zoals je zelf zegt, een miskraam kan je toch niet voorkomen, dus denk daar niet aan, je hebt op dit moment een minibeebje in je en geloof er maar in dat het goedkomt xxx

2. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Ja derde vandaag alweer 41 weken...nooit gedacht dat te halen..
    Vandaag op controle geweest en uk zit nog altijd prima in me buik..

3. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    inleiden gaat niet door, geen bedden vrij :(
    ik hoop maar dat ik die knipdokter dan niet krijg :(

4. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Beccy en liesl, jullie zullen het nu dan vast zwaar hebben met die hitte!!
    Liesl, verse ananas eten, nu halen!!! Dat helpt de bevalling opwekken, haha! En even een stuk wandelen vanavond, dat helpt vaak ook (als je dat nog kan natuurlijk ;) ik goop voor jou dat het snel begint en je toch nog bij je eigen gyn komt!

5. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Liesl en Beccy, succes met de allerlaatste loodjes! En die knipdokter... Wat een horror! Hoop zo dat je vannacht spontaan bevalt!

Derde, die angst voor een mk herken ik helaas nog steeds. Een paar dagen geleden had ik roze afscheiding, direct in paniek! Gelukkig was het eenmalig, maar ik blijf me zorgen maken. Had ik het kindje niet al moeten voelen? Werk ik te hard? Hoe leg ik het de kids uit als het mis gaat? Pfff... Aftellen tot de volgende echo...

6. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Gedver, das balen zeg. Ga je zoiezo in het ziekenhuis gevallen dan?
    Hopen dat de knipdokter die dag vrij is, ik ga voor je duimen.

Enne Derde, knippen met een botte schaar? :$ Ik twijfel nu enorm of ik een kind wil haha, gedver. Tante van mij was helemaal uitgescheurd van voor naar achter, lijkt mij ook zo vreselijk.

@hier, ben weer lekkr op me symtomen aan het letten. Gistr overdag helemaal geen klachten, gisteravond smaakte me rode wijntje me niet, heeeeeel vreemd!
    En verder kon ik niet op me buik liggen van de zere (.)(.) terwijl ik daar overdag geen last van had.
    Nu weer me linkerborst gevoelig en weer die onderbuik. Vind t allemaal maar vreemd. Ojaaaa heb gedroomd dat ik erachter kwam dat ik zwanger was...(nooit over gedroomd) ooooo ik hoop het zooo dat dat deze maand zo mag zijn.

7. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @jabinca ik hoop het zo voor je! ja hier in België is het gewoonte in ziekenhuis te bevallen

ja die botte schaar aaaauuuuuuw wat een nachtmerrie idd

8. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @derde die ananas heeft mijn man ook al gezegd...misschien moet ik er toch maar één gaan halen, proberen kan geen kwaad
    heb wel last van hitte, maar blijft nog binnen de perken

9. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    mmm alweer wijziging van plannen, gyn vond dat ik moest bevallen, dus vanavond binnen en morgen heel vroeg inleiden, ze hoopt dat ik rond 4/5 uur in namiddag bevallen ben

10. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend Jabinca!! Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik droomde ook dat ik zwanger was (nog nooit eerder gehad) en een week later had ik een positieve test...:). Ik duim!

11. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh liesl, sterkte, ik hoop dat alles vlot gaat! Zelfs ik heb het nu zwaar met die hitte, kan me niet voorstellen hoe jullie het hebben met die dikke buiken!

Jabinca, hoop dat je droom waar wordt! Ik hadjuist deze ronde een nachtmerrie dat ik een witte test had, terwijl ik zeker wist dat ik zwanger moest zijn. Heel raar, kon me niet herinneren dat ik zo'n droom eerder had gehad. Ik was ook heel verdrietig en hysterisch erom weet ik nog in mn droom. En juist nu was het raak! Maar blijkbaar wist mn onderbewustzijn dat het wel raak was. Succes op het wachtbankje, vond dat afwachten altijd het langst duren!

Hopelijk morgen babynieuws hier! En beccy? Duim dat bij jou ook alles goed gaat!

12. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hier nog altijd niks hoor...

13. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Jabinca, hoop dat het mooie voortekenen zijn!

14. meiske1988

meiske1988 Fanatiek lid

23 jul 2013
    1.742
    922
    113
    Vrouw
    omg venlo
    Ah getver derde. Een botte schaar? Moet er toch niet aan denken..haha. Vond een gewone schaar al een eng idee haha.

Hoop zo voor je dat het raak is jabianca. Geloof direct dat je op elk kwaaltje gaat Letten nu. Laat de droom een mooi voorteken zijn...

15. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ook hier nog even melden dat Liesl gisteren om 11.33uur is bevallen van een kerngezonde dochter! Maar liefst 51cm en 3640gram schoon aan de haak :) het was een snelle bevalling, maar moeder en dochter maken het goed.

16. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Liesl van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! T klinkt dat alles voorspoedig is gegaan, gelukkig meis!
    Ik hoor graag nog een keertje via pb haar naam ;) kan me voorstellen dat je dat niet hier wilt zeggen, of misschien ook wel :)

Op het andere forum waar ik meeschrijf helaas eentje waarbij hartje niet meer klopte op de echo, was nog wel binnen de tien weken, maar Oh wat blijft die begintijd spannend zeg!! Hoop zo dat ik dat niet mee ga maken, maar afwachten en gezond leven is het enige wat ik kan doen. Vanmorgen zaten we in de tuin en mn zus en vader zaten naast me flink te roken (sigaretten en sigaar) wat voel je je dan vies zeg. Maar ja ik kon er moeilijk iets van zeggen, want wil het nog wel een tijdje stil houden. Maar had er wel moeite mee, ondanks dat je buiten zit vind ik het toch vies en zoveel schade zal het niet bij mij veroorzaken, maar toch....

17. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
  18. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0