@ Meiske, volgens mij is er nu ook voor de toeristen een negatief reisadvies, was vanmorgen op het nieuws. Dus je moet sowieso omboeken. Hopelijk is er nog iets anders leuks, maar zo te lezen ga je net na de schoolvakantie? Dat moet dan nog wel lukken. @Samsie jij ook weer succes met je eerste echte ronde! @ Vos en droppie drie, die onzekerheid is echt killing he! Ik zou ook gek worden als straks mijn ongi later komt dan normaal en dan toch nega testen. Dan weet je gewoon niet hoe lang je moet afwachten. Vos ik zou er ook vanuit gaan dat je weer een langere cyclus hebt, omdat je ontpilronde ook langer was. Gewoon blijven klussen dus! Heb je verder klachtjes? Lastig hoor damen, ik voel altijd mijn ei en was altijd op dag tien, dus vandaag. Net wel wat krampen en steekje, maar ja kunnen ook mijn darmen zijn. Normaal zie ik het ook aan mijn afscheiding (sorry niet erg smakelijk), maar nu blijft dat weg/ is anders. Maar nu ga ik ook weer denken tja er is nu de laatste dagen ook voor het eerst weer onveilig geklust, dus misschien hebben de zwemmers ook wel invloed op de hoeveelheid en kleur van de afscheiding. Mijn vorige twee zwangerschappen begonnen met een schimmelinfectie, ik reageer blijkbaar sterk op het zaad, dus kan nu ook weer gebeuren. Zucht wat duurt wachten lang, was het maar vast 1 septmeber. Ik heb echt geen geduld, als ik iets wil wil ik het ook meteen, maar dat kan bij een zwangerschap natuurlijk echt niet! Ik heb zoveel respect voor al die vrouwen bij wie het maar niet lukt of die in de mmm zitten. Ik had allang in een gesticht gezeten. Ik denk dat ik al gek wordt als het nu niet in ronde 1 al raak is (omdat ik dat vorige twee keer wel had, op de een of andere manier ga je daar dan onbewust toch weer een beetje van uit)...
@ derde Ik ben ook miss ongeduld. Ben ook best verwend,als ik iets wil,krijg ik het ook (bijna) altijd voor elkaar en bijna alles in mijn leven gaat goed en precies hoe ik het wil. Soms denk ik weleens dat dingen met een reden gebeuren : ik ben nu bijna een jaar met de pil gestopt en kan nu pas serieus beginnen omdat ik nu in het medische traject zit. Ik heb dus mijn 'als ik iets wil,dan moet het nu' houding moeten veranderen ' :x Ook wel een wijze les misschien,maar ben nu wel uitgeleerd haha
Hoi! Ik ben er hoor maar moet zo weg, dus ga vanavond ff bijlezen! @norrii, jammer dat je al mijn goede ideeen niet hebt gebruikt als naam voor dit clubje
Haha Beccy, over ongeduld gesproken! Ik ben nog een beetje aan het bijkomen van de domper van de negatieve test, dus even wat minder actief op dit forum. Zal wel weer veranderen als m'n ei in zicht komt! En daarnaast is m'n man dit weekend op vrijgezellenweekend. Dus terwijl hij de bloemetjes buiten zet ben ik dit weekend even alleenstaand moeder met twee kleine kids. Gelukkig maar voor een weekend, heb echt bewondering voor de moeders die er (vrijwillig of niet) alleen voor staan!
Heb maar Wat nuttigs gedaan en mijn huis gestofzuigd en gedweild..mijn ventje had gister een vrijgezelleavond en ligt nu nog zat bij zijn ouders op de bank in rotterdam ben benieuwd wanneer ie in staat is om naar huis te rijden haha..normaal drinkt hij nooit dus zal er wel aardig ingehakt zijn...
@beccy, inderdaad rustig, geen idee waar iedereen blijft. enne, lekker idd zo'n drinkende man, als hij het maar naar zijn zin heeft gehad toch? @droppie drie, neem je tijd voor de negatieve test domper. Ook al een man die de hort op is. Wel gezellig vrijgezellefeesten, maar ik vind het tegenwoordig zo duur. @tessel, goede les idd, kinderen krijgen is niet als ik wil dan krijg ik, maar is altijd de vraag uberhaupt of we ze krijgen, of een 2e of een 3e toch? @derde, jij bent beide keren in de eerste ronde zwanger geworden? Ja dan snap ik dat je er eigenlijk beetje vanuit gaat dat dat nu ook weer zo is. Ik heb t zelfde namelijk, beide keren in de 2e ronde zwanger, dus dan zou de aankomende ronde raak moeten zijn voor mij.... Ik duim heel hard voor je voor 1 september, en ja dat duurt nog wel even. Ik heb lekkere luie zaterdag, wasjes gedraaid, en aquariumpje van 30 liter schoongemaakt. Zaten allemaal kleine rode wormpjes in, dus zelfs het zand uitgekookt. Ben er de hele ochtend mee bezig geweest. Kleine man heeft zich lekker op de gallerij vermaakt met buurjongetje en buurmeisje. Zometeen komt mijn moeder nog even gezellig op visite, ik moet haar nieuwe tablet even in orde maken voor haar. Ze heeft 6 jaar terug meerdere herseninfarcten gehad, en kon niet meer met computer overweg voor haar bankzaken enzo. Dus ik heb haar een tablet aangepraat. Dit is veel gemakkelijker, maar nu moet ik dus even een spelletje, bank en creatieve dingen erop zetten. Ik zet lekker een picto van welke.nl en pinterest op haar voorblad. Dames, ik lees vanavond weer even bij.
Hier ook bij beide zwangerschappen de eerste keer raak, vandaar dat de domper van de negatieve test best groot was/is. Had me zo ingesteld op een positieve test! Manlief is in Utrecht voor het vrijgezellenfeest. Neemt daar een hotelletje dus ik zal wel zien hoe laat ie morgen thuis komt en of ie dan aanspreekbaar is! De kosten vallen me vooralsnog mee, want een paar maanden geleden was het plan om een lang weekend met alle mannen naar Praag te gaan. Dan valt 1 nachtje Utrecht ineens mee! Alles is relatief Goed bezig Beccy en Ikkewil! Hier ook nuttig bezig geweest. De kids slapen allebei al meer dan twee-en-half uur dus ben rustig onkruid aan het wieden. We zijn half jaar geleden verhuisd en hebben in de tuin allemaal nieuwe aarde laten storten. We hebben nog geen planten gepoot, maar de aarde bleek helemaal vol te zitten met onkruid-zaden. Met alle regen en zon van de afgelopen weken is dat heel hard gegaan Onkruid er uit, dan kan er in september wat fatsoenlijks worden geplant! En in de tussentijd hopen dat er ook in mijn buik een zaadje kiemt!
Hallo dames Ik ben er ook bij. Je lichaam kan je voornamelijk in het begin erg voor de gek houden ja... Ppfff wat een spanning dan he. Ik zit nu in de klusweek... Dus spannend! Iedereen succes! Kan je deze link ook gelijk krijgen of moet je steeds op de zwangerschapspagina op zoek gaan
Sorry meiden, druk weekend! Af en toe spiek ik ff snel mee om te kijken of er al roze is, maar helaas nog niet zie ik. Iedereen veel succes met evt testen en een fijn weekend!
Elsjuh, je kunt een abbonnement nemen op dit topic. Via gebruikersinstellingen kun je dan snel dit topic terug vinden. Wij hebben vandaag gezellig mijn schoonouders over de vloer. Heel decadent naar een kunstgalerij geweest en twee mooie beeldjes gekocht. Nu kunnen we dat nog betalen, als er een kleine is houdt dat snel op. Straks lekker uit eten en dan zit de zaterdag er al weer op.
Even geen puf om te reageren, net gewerkt en het was drukkkkk! Nu in de tuin met een boekje . Fijn weekend nog allemaal!
@tiemar: hahaha ja sorry @hier: heerlijk dagje weg met een vriendin dus weinig tijd om te reageren. Fijn weekend dames!
Vos, hoe kan ik een abonnement op dit topic nemen? Ik ben ook altijd flink aan het doorklikken, dat moet makkelijker kunnen...
Onder het gedeelte waar je de pagina kan selecteren kan je via de knop onderwerptools klikken op abonneren
De enige manier die ik weet is door een reactie te plaatsen en dan heb je onder je reactie een knopje 'overige opties' en daaronder weer een kopje 'abonnement op onderwerp'. Als je geen mail wilt ontvangen per bericht maar wel een abonnement wilt, dan kies je hier voor 'geen e-mailnotificatie'. Dan moet hij het doen Je moet dan wel via gebruikersinstellingen telkens naar abonnementen.
Zwanger worden clubje juli/augustus 2013 NOD Lijst: Rozanna - 1e kindje- 1e ronde - NOD 17-08-2013 Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013 Jasmi - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21-08-2013 LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 24-08-2013 Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 24-08-2013 Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 25-08-2013 Lillifee - 3e kindje - 1e ronde - 27-08-2013 Rozaly - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 Norii - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013 mamavansuus - 3e kindje - 2e ronde - NOD 30-08-2013 vos1985 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 31-08-2013 MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD 31-08-2013 wondertjenr2 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 derde - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013 Jabinca - 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde- NOD 03-09-2013 Beccy - 28 jaar - 2de kindje - NOD 03-09-2013 Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 04-09-2013 DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 04-09-2013 TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 05-09-2013 Rian85 - 27 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 06-09-2013 LieslVdB - 33 jaar - 2e kindje - 1ste ronde - NOD 06-09-2013 asmama - 22 jaar - 2e kindje - . ronde - NOD 09-09-2013 Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 10-09-2013 Ikkewik - 29 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 11-09-2013 MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 13-09-2013 Samsie - 27 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013 Angelique29 1ste kindje 1ste ronde NOD 14 -09-2013 Hope86 - 27jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD Ryv - 1e kindje- ronde - NOD Aroma34 - 1e kindje - ronde 1 na MA - NOD MienMa - .. jaar - 2e kindje - 0e ronde - Zwanger: Afspraken Inactief?? peacefield - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde- NOD 16-08-2013 Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date! (& ook de kleurtjes ) Wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'
Gevonden! Bedankt voor de hulp Samsie! Ik heb trouwens besloten morgenochtend nog de laatste gratis test van zwangerenkids er doorheen te jassen. Ik ben nog in de ontkenningsfase... Tegen beter weten in hoop ik toch nog op 2 streepjes...
@vos wat jammer meid! dikke knuffel, weet hoe zo'n negatieve test aanvoelt blèhhhhhhhhhhhh @droppie, succes! @hier oorlog en wil het niet om de foute reden goedmaken, omdat mijn ei dichterkomt, dus kan zijn dat het voor deze ronde ineens njet is, ruzie is opgeblazen en veel frustraties eruit, nu stilzwijgen....we zullen wel zien, gewoonweg blèèèèèèèèhhhhhhhh.......we hebben niet vaak ruzie, maar als die er is pffffffffffffffffffffffffffff