Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte DebJjJ! Ik weet hoe het voelt en ik hoop voor je dat je ongi snel voorbij is.

Edit: En dat het voorlopig je laatste ms is...;)!

2. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Debjjj, ook al zo'n zware ongi. Zou het komen omdat we er nu voor gaan ofzo? Lekker paracetamol nemen hoor, dat scheelt echt heel erg...
    Volgens mijn man moet er gister echt wel raak geschoten zijn hoor, het was gewoon heel veel denkt ie, hihi...maar ik wil het vanavond toch ook nog even gezellig maken ;)

3. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Balen DeBJjJ :( lekker een paracetamol en in de rust!

Haha Derde...die mannen ook! Als ze niet denken dat ze superzaad hebben dat is het weer heeeel veel :D ;) vanavond idd maar lekker romantisch samen doorbrengen ;)

4. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahaha:D!

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    IK duim mee voor een ongi of een positest! Alles behalve cystes..
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt meid..

Beterschap!!! En goed uitrusten, je lijf maakt niet voor niets pas op te plaats :)

HEERLIJK!!!! Geniet ervan meid :D :D

Oh haha wat komisch! Laten we hopen dat het helpt en je alsnog deze ronde zwanger wordt! :) hihi kun je tevens uitproberen of ze daadwerkelijk tegen de misselijkheid helpen :p

Oooooh!!! Idd klepperrrr de klepperrr :p

Onze vakantie was heerlijk, hebben echt prachtig weer gehad en enorm genoten van onze kleine boef, die zich voorbeeldig heeft gedragen. Welliswaar tot vanmorgenvroeg, want ik kon hem wel achter het behang plakken! Totaal niet luisteren, overal mee gooien, heel irritant 'zeurderig' gaan huilen. kortom: verschrikkelijk!
    Beetje overprikkeld denk ik van alle indrukken op vakantie. Deze week lekker rustig aan en bijkomen :p Zondag gaan we naar de Efteling, wederom een dagje vol indrukken..

Geeft niets! Hier mogen ego berichtjes!!!! Fijn dat je eerder bij de vk terecht kunt. Geniet van het eerste moment dat je je kleintje kunt gaan bewonderen! Het is erg leuk!!

Wachten duurt lang, ik duim dat het beloond wordt met roze! :D :D

Ik hoor goede verhalen over de z&k, maar heb zelf geen ervaring met ovutesten.. Sorry.. :)

Balen meid, wie weet is voor de komende 9 maanden je laatst ongi :p hihi

Ben ik nu helemaal bijgelezen en ben ik niemand vergeten?? :):(

6. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Oh en Samsie: thanks voor het lijstje bijhouden!! TOP! :cool:

7. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, Good to have you back! :D

Fijn dat je zo genoten hebt meis! Klinkt echt als een heerlijke week :)

8. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    DeBjJj, wat vervelend! Idd maar hopen dat je er de komende 9 maanden geen last meer van hebt.

Norri, gezellig dat je er weer bent!

Rozanna, wat fijn dat je eerder terecht kan bij de vk! T is echt super om zo'n knipperlichtje te zien in je buik, geeft je vast weer energie!!

9. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ben erg benieuwd wanneer ik deze ronde mn ei heb, ML is er heilig van overtuigd dat we, net als bij Ties, in deze ronde zwanger zullen zijn. Nouja ik dan :p haha

Nu mn ei nog opsporen, dan kunnen we die in elk geval niet missen ;)

10. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Zo hee, wat is het hier superdruk vandaag! Leuk dat we weer een beetje compleet zijn!

Even een reactie op de ovutesten. Ik heb ze van z&k, net voor de derde dag gebruikt. Met drie gratis zwangerschapstesten. Ik vind de dipsticks niet heel handig omdat het zo'n geklooi is met een bekertje. Dat doe ik niet op het werk. En wel even goed de handleiding lezen. De eerste keer dacht ik gelijk positief te hebben, maar een tuurstreepje betekent negatief. Hij moet donkerder zijn dan de teststreep. Volgende keer neem ik de midstream. Ietsie duurder, maar daar kan je gewoon overheen plassen dus die kan ik ook meenemen naar het werk. Maar ik hoop natuurlijk dat er geen volgende keer hoeft te komen!

Nu even de rest bijlezen... het is VEEL!!

11. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Ik heb de dipstick ovu testen van zwanger en kids gebruikt en vond deze ideaal en vooral super betaalbaar! Ja moet inderdaad wel eerst in een bekertje plassen maar dat vond ik geen probleem. Toen ik zo'n beetje mn ei verwachtte, ben ik 2x per dag gaan testen. s' Ochtends voor het werk rond een uur of 6 en bij thuiskomst rond een uur of 6/half 7. En het was meteen in de eerste ronde raak!

12. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lilychiara, oh gelukkig, ik begon al te twijfelen of ik nu wel de juiste heb beseld. Is het zo dat ie s ochtends en 's avonds veel kan afwijken? Want ik heb er maar tien, dus wilde eigenlijk maar 1 keer per dag testen.
    Hoe gaat het met je?

13. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Ja het kan best wel verschillen hoor. Ik had bijv 's ochtends een duidelijke positieve test, streepje was net zo donker als controle streepje. En toen ik 's avonds nog een test deed was het streepje al minder donker. Zal morgen avond wel een foto van mijn rijtje ovu testen in mn album plaatsen dan kan je het zien.
    Voel me eigenlijk hardstikke goed. Borsten/tepels zijn wel gevoelig en bh's beginnen iets krapper te worden maar nog niet echt misselijk ofzo. Maar misschien komt dat nog :) Lees nog steeds met jullie mee en natuurlijk duim ik voor heel veel roze!

14. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ik duim voor je lilychiara , dat je niet zo misselijk hoeft te worden het kan zo vreselijk zijn !!!

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    zo ik heb de dipstick van zk besteld (ovu) , niet eens aan me man gevraagt dus dat zal wel weer ff bekken worden , maar ik wil het weten *geeft zichzelf alvast een tik* hahaha

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames!

Ik ga jullie toch de primeur geven....op veler verzoek....WEER ROZE HIER!!! ik ben zwanger!!!

Ik kan het nog niet geloven! Het is welliswaar nog geen knaltest...maar ook zeker geen tuurstreep;)
    Ik ben echt helemaal hieper de pieper!

17. Lillifee

Lillifee Actief lid

11 aug 2013
    231
    0
    0
    Waaaaaaaaa samsie wat goed! Gaaaaaf *stuiter* *stuiter*
    Gefeliciteerd meid! Wat heeeeeerlijk 😄

18. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België

jiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! G E F E L I C I T E E R D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! geweldig meid!

@hier nog steeds geen ongi en gisteren zo misselijk en ziek en hoofdpijn, maar geen zwangerschapsmisselijkheid, ben een beetje bang aan het worden voor cyste....ga vandaag toch mijn broer eens bellen, die voortplantingsorganen zijn me veel te dierbaar ;)

19. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Wat fijn Samsie!! Gefeliciteerd!! En geniet er lekker van meid :D

20. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    #980 Samsie, 10 sep 2013
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
    Ik kan het zelf nog nauwelijks geloven! Enige reden waarom ik vanmorgen al getest heb is omdat ik echt verschikkelijk moe ben de hele tijd en met vlagen misselijk. Toen ik gister een stroopwafel aangeboden kreeg en deze ook nog eens lekker vond wist ik het stiekem toch wel bijna zeker! Ik lust normaal namelijk helemaal geen stroopwafels! :D

Ik moet het manlief nog vertellen! Hij heeft altijd verschikkelijk een ochtendhumeur en ik weet dat hij het allemaal doodeng vind.
    Niet dat hij het niet wil hoor, maar de klassieker is bang zijn vrijheid kwijt te zijn ;) Ik wil het hem vanavond rustig vertellen...maar kon me niet meer zo lang stil houden :)

Hier mijn testjes:

1.jpg

2.jpg

Deel Deze Pagina