Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland

Ik zal voor je duimen meissie!

He jak Liesl! Wijntje open maken en lekker samen een filmpje kijken? Gewoon even lekker ontspannen en tijd voor jullie twee? Ik hoop dat het snel goed is meis!

2. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Jemig wat balen van al die negatieve testen !!
    @ lies sterkte , misschien even goedpraten en daarna goedmaakseks?

Hier hele dag bezig geweest met de tuin , met zoontje lief , en man lief , druk dagje achter de boeg , dus tijd to relax en morgen weer een drukke dag , kom tussendoor nog wel even spieken!!

3. TieMar

TieMar Niet meer actief

Ikwil hier Rozezien!!!

Hier weer richting mn ei, dus aan de klus.
    En net een weekje weg geboekt. Eind september een weekje naar Duitsland.

4. TieMar

TieMar Niet meer actief

Veel 'onbekende' namen. Ik zou zeggen, maandag nog niet gerageerd; tijd voor grote schoonmaak???

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    O lies balen van je ruzie meis....hopelijk maken jullie het nog gezellig vanavond

6. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Laten we de mensen van wie we niet zeker zijn even in het oranje op inactief staan. Wellicht een paar met vakantie?

7. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Das balen meis :x

8. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ja aftellen, morgen nog 4 dagen :D

9. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Zo mijn drukke maar gezellige dag is voorbij...
    Wel met veel buikpijn maar weet waar ik het voor doe ;)

Nu lekker slapen, weltrusten iedereen zzzzzzz

10. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Gister ook een vrijgezellenfees Een t gehad, hebben een lipdub opgenomen. Was best leuk (had vantevoren geen idee) mr idd, die feestjes zijn duur! Weet ff niet meer wie het schreef... mr n weekend Praag vind k eigenlijk ook wel wat to much.. dan ben je echt n half maandsalaris kwijt joh!

Jammer van de negatieve testen :x

Vos, sterkte! Kan me voorstellen dat je er ff beroerd van was. Mr als k t goed snap weet je je cyclus nog niet precies? Dus kun je nog steeds n posi test hebben deze ronde?

Meiske, waar wil je nu heen? Neem aan dat je mag kiezen.. of is er veel vol? Kan me voorstellen dat je wel baalt, Egypte is wel gaaf!

Angelique en Hope, raar idee, of niet. Volgende week zit je als happy married couple op de bank :) (kun je geld tellen ;))

Liesl, bah, is niet fijn! is het nog goedgekomen gisteren tussen jullie?

Droppiedrie, en al getest? Spannend hoor, t kan maar zo. Miss was de vorige test wel niet zo goed, je hcg niet hoog genoeg.. smoesjes verzinnen kan k als de beste ;) beter een testje extra zodat je zeker bent.

Handig om degene die inactief zijn oranje te maken voor een periode!

11. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik heb gisteren een hele groep meiden een lipdup zien opnemen in den bosch. Liedje van de Spice Girls; )

12. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    een lipdup, geweldig zeg! hier weer rustig zondagje, even rolgordijnen afmaken achter t naaimachine aangezien me vent op bed ligt. die heeft nachtdiensten gehad.

weet niet meer wie, maar zijn beide mannen met of zonder kater thuisgekomen na t vrijgezellenfeest?

13. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    lipdup had geen idee wat het was :) hopelijk heb je ervan genoten!!

@droppie en?

@hier nog steeds oorlog, zal weer als eerste stap moeten zetten, straks als kleine in bed ligt, maar even gesprek aangaan.... bedankt voor steun meiden xx

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Dank je Rozaly. Kan inderdaad altijd nog een positest hebben, maar we hebben ruim een week niet geklust. Dus dan zou het toch deze week moeten zijn. In ieder geval nog niet ongesteld, dus ik zal de hoop er in houden. Heb nu wel een zeurende pijn verspreid over mijn onderrug, hoop niet dat het een voorteken voor de ongi is. Van de andere kant, als ik dan niet zwanger ben laat de ongi dan maar zsm komen.

Sterkte Liesl, hoop dat jullie het snel weer goedmaken. En it takes a strong woman to take the first step!

15. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mooi gezegd! Sterkte Liesl!

@Vos: ik hoop met je mee!

Ik zit nog op het wachtbankje, maar aan mijn (.)(.) te voelen, komt ms eraan...:(. Dat zou wel betekenen dat mijn cyclus weer maar 24 dagen is, en dat we weer snel kunnen gaan klussen :D.

Vandaag lekker zondagje gepland: vakantieplannen en trouwplannen bespreken :D:D:D!

16. Rozaly

Rozaly Bekend lid

26 apr 2011
    736
    0
    16
    Kokosnoot, wat leuk! Gefeliciteerd. Hebben jullie al een datum? Heerlijk, op zon regenachtige dag lkkr vakantieplannen bespreken.

Vos, idd. Als het dan niet zo is, meteen maar ongi. Dan weet je tenminste waar je aan toe bent.

Norri, wij waren in Zwolle. Liedje van Pink, raise your glass. Mn schoonzusje is gek op roze.. dus vandaar Pink!

17. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ja het blijft nog wel even een raar idee, ook omdat je niet meer de zelfde achternaam hebt en je vriend mijn man gaat noemen :D

18. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ja gaan jullie ook trouwen wat leuk :D, have fun vandaag

19. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    @ droppiedrie ben benieuwt wat er uit jou test gaat komen :)

Verder mensen nog leuke en gezellige plannen vandaag , behalve klussen enz. ;)

20. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Bleegh, nog steeds negatief. Morgen mijn nod, dus ik zal wel ongi worden... Misschien moet ik mijn hoop voor deze ronde toch maar laten varen :(

Liesl, da's balen zeg! Neem rustig de tijd om weer op 1 lijn te komen samen, dat ene maandje later zwanger is niet zo erg, dan wordt het wel een liefdesbaby!

Deel Deze Pagina