He Liesl! Wat balen! Laat er idd maar z.s.m. naar kijken! Beter voorkomen dan genezen! Ik duim voor je! Dikke knuff!
Jaaaaaa!!!!!!!! samsie geeliciteerd!!! Daar had ik even helemaal nog niet op gerekend zo deze ochtend!! Dacht dat er van het weekend pas getest zou worden! Wat een verhaal over die stroopwafel, hihi!!! Geniet ervan meid! Ga je het hem nog op een speciale manier vertellen vanavond?? Hij heeft bijna negen maanden de tijd om te wennen hoor, komtvast goed! En vooral nog lekker van je vrijheid genieten door hotelletje te pakken etc. Liesl, he gatsie. Was je cyclus vorige ronde wel netjes op tijd? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in de vorm van een ongi of toch nog roze test? Hier gosteravond nog even gezellig gemaakt ik hoop dat de testjes vandaag komen, ga ik gekijk beginnen met testen. Ben wel benieuwd hoe dat werkt met die ovu testen. Als tie op zijn donkerst is komt je ei toch binnen zoveel uur ofzo? Dus lilychiara had haar ei midden op de dag dat ze s avonds lichter had als s morgens?
Ik ga zo een rompertje halen met de tekst 'The best of mum and dad' en een speentje met love daddy. Dat geef ik hem vanavond tegelijk met de testen Ovu testen kan ik je niet verder mee helpen! Ik zou die pas na mijn vakantie gaan gebruiken als het niet raak was Ooooh, hier echt gekte! Ik weet niet meer hoe ik het heb Moet ik ik nou volgende de week de dokter bellen of de verloskundige? Ik ben bloeddonor maar maar mag denk ik niet meer doneren...en de wintersport in maart met collega's is ook geen goed plan denk ik
Hey Samsie, wat een geweldig nieuws bij het opstarten van mijn computer!!! Van harte gefeliciteerd!!!! Heerlijk herkenbaar, om je stuiterende emoties te lezen !!! 't Ging bij mij precies zo!! Inclusief het moeten wachten tot ml weer thuis was om het te vertellen! Ben hartstikke blij voor je!!! Je kunt de website raadplegen van de VK in jouw dorp/stad, daar staat precies op wanneer je hen kunt benaderen (ik mocht bellen bij 6 weken). Ik heb wel de huisarts een mailtje gestuurd dat ik zwanger ben, heb gelijk even nagevraagd hoe het zat met bepaalde medicatie. Meis, ik ben superblij voor je!!! Enne... die misselijkheid moet je écht nog even buiten de deur houden hoor, geloof me!!!!! Mooie foto's! En hou ons op de hoogte hoe ml reageerde!
Gefeliciteerd lieve samsiee!!!!! heeel blij voor je!!! Ik heb de dag erna verloskundige gebeld, ook ivm plek, maarja ik sta dan ook volledig onder controle van het ZH, dus moest daarna het ZH gelijk bellen.. die hebben me over 2 weken gelijk ingepland voor de echo Dus je kan altijd even bellen kan nooit kwaad! ook omdat het je 1e kindje is! geniet er van meis!! Is je gegund! dikke knuff!
GEFELICITEERD Samsie!! Geweldig nieuws!! Hier: vannacht geen oog dicht gedaan, ik had zo'n hoofdpijn. Vandaag gelukkig vrij, dus lekker rustig aan.
@debjjj, oh jeetje kut zeg die buikpijn, er is naast paracetemol advil speciaal voor minstruatiepijn misschien kan je dat eens proberen ?
Wat super voor je, van harte gefeliciteerd... Al de 6 de op een rij.. Moet zeggen dat het bij mij ook wel begint te kriebelen , maar toch wil ik nog even wachten.. Nog 3 dagen voor me NOD dag dus testen over 5 dagen
@ samsie , was het even vergeten maar jij had gelijk met mij je NOD dag . Haha kon je niet wachten ? Zal nu wel leuk zijn als ik ook zwanger ben, dan zijn we zo een beetje tegelijk uitgerekend Me man zegt gisteren tegen me, kunnen we niet een week wachten dan weet je zeker dat je niet ongie word , ik zeg tegen hem haha ben je gek vind het al moeilijk om te wachten een week ga ik niet volhouden ;p
Mag ik eens een vraag aan jullie stellen? Hebben jullie ook dat je smaak anders is ? Ik heb namelijk het idee dat ik alles veel zouter ervaar dan normaal terwijl mijn man zoiets heeft van ik proef het niet hoor.. Ik kook sl wel zoutarm dus vind het appart..
Haha....ja ik! ik vind veel dingen zout proeven...slaat echt nergens op! En ik kon idd niet meer wachten Ik had al zoveel kwaaltjes...
Bij mij vallen op het moment de kwaaltjes wel mee, wel heb ik last van gevoelige borsten en dat ze steviger zijn dan normaal en dat alles zouter smaakt dan... Soms kleine krampjes in mijn onderbuik en gisteren in de avond last van mijn onderrug.. Maar verder eigelijk niet eg, misschien ook wel omdat ik zodra ik bezig ben er niet aan denk.. We zullen wel zien of we ongesteld worden
Mijn *klachten* op dit moment zijn: * met vlagen misselijk * zeurende krampen alsof ik elk moment ongi kan worden (al sinds vorige week dinsdag) * paar scherpe steken in linker lies (vorige week woensdag) * Moe! (sinds 4 dagen) * Branderige ogen (sinds 4 a 5 dagen) * Groeipijn/spierpijn linker bovenbeen * Onrustig slapen/actief dromen (sinds iets na ovulatie en droomde maandag al dat ik een positieve test zou hebben ) * Belachelijk vaak plassen, al is het voor een paar druppels * Tepels lijken iets donkerder van kleur * Branderig/pijnlijk gevoel bij het intiem zijn met ML ( gister) Gevoellige borsten tel ik niet mee omdat ik dat altijd heb tussen mijn ovulatie en menstruatie. Opzich heb ik eind van de dag meer last van de kwaaltjes dan begin van de dag. (naja, zo nu en dan wakker met een vlaag misselijkheid..) Ik hoop het zo voor je Angelique!!
Wouw! Wat geweldig om te zien dat we weer roze hebben in de groep! VAN HARTE GEFELICITEERD SAMSIE!!!!! aan jou de eer om het lijstje voor jezelf aan te passen
Nu ik het zo lees Zo nu en dan misselijk met vlagen heb ik wel -steken in me lies had ik ook vorige week - ja onrustig slapen , op vakantie heel veel en vaak me bed uit om te plassen. - vaker plassen, ja ik plas altijd wel veel - wel last van jeukende ogen, maar kan het niet eg brandend noemen. Ja ik hoop het ook maar wil er niet te veel vanuit gaan, anders is het zo een teleurstelling als het niet zo is.