Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaB1984

MamaB1984 Lid

24 jul 2013
    66
    0
    0
    Gefeliciteerd samsie!! Super leuk!!

Ook ik heb een nieuwtje, kon uiteraard niet meer wachten met testen vanmorgen. NOD is vrijdag. Had nog niet heel veel kwaaltjes, maar wel overduidelijk gevoelig voor geur. Mijn man zei gisteravond, je lijkt wel zwanger!
    Dus vanmorgen testje gedaan en ja hoor een echte tuurstreep, meer is het niet hoor haha! Zal proberen fotootje te plaatsen maar weet niet of het lukt met me telefoon. Vrijdagochtend nog een keer testen.
    Ben me er goed bewust van dat het erg vroeg is, vriendin heeft vorige maand na 3 posi testen VMK gehad en dan word je wel even met je neus op de feiten gedrukt...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      17,2 KB
      Weergaven:
      12
  2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Ik zie m hoor! Over 2 dagen nog eens testen met ochtendurine?
    Voorzichtig gefeliciteerd :D

3. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    WHoohoo, het moet niet gekker worden!!! Ik zie een streepje hoor, MammaB1984!!!! Wauw... helemaal te gek!! Nu duimen voor een plakbeeb!!! Gefeliciteerd, wat een leuke dag hier op het forum!!!!

4. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Ja ik zie hem ook heel lichtjes maar hij is er :D
    Idd vrijdag nog eens testen en dan zal die vast beter zichtbaar zijn :)

5. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Door al dat getest vind ik het moeilijk om het niet te doen haha, pfff toch nog maar even volhouden denk ;)

6. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    @ samsie , was jij niet de gene die tegen mij zij dat je vast als laatste zwanger zou zijn ? , Ik zei het toch heb wat vertrouwen in jezelf :D , ongelovelijk zoveel dames in de eerste ronde !! , Gefeliciteerd meis ! :D:D , en nu lekker genieten !! :D

Ik moet hier ff heel hard opschieten heb tot haf 2 in bed gelegen met buikpijn dus geen reet gedaan hier :)

7. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ik zie hem ook mamaB, voorzichig gefeliciteerd! Jeetje wat gaat het hier hard, straks blijf ik als enige over op het nodlijstje!? :$
    Angelique inderdaad moeilijk het wachten me testen. Doe waar je jezelf goed bij voelt. Ben je blij met een tuurstreep, of wil je een echte knaller zien? En voor jet het weet is het weekend!

Ovutesten zijn in huis! Nou ik heb net mijn eerste ovutestje gedaan, hihi. Vind zelfs da al spannend. Ik had een licht streepje, dus nog niet positief. Ik twijel of ik er morgen pas eentje doe, of och vanavond al. Dan kan ik wel zien hoe het oploopt. Ik verwacht zelf morgenavond mn ei, maar het zou ook donderdag nog kunnen zijn. Ik ben dan ook van plan te testen tot de knaller en daarna een lichtere streep. Ik heb er tien, dus voor deze ronde zou ik het moeten halen met die tien testen. En omdat mijn ei best regelmatig komt hoef ik voor mezelf eigenlijk niet in een volgende ronde weer met ovutesten aan de slag. Het is meer om te weten of hij nu op dag elf of twaalf is, hihi... Ik weet het al ik doe vanavond gewoon wee een testje...soms helpt het al om op dit forum even van me af te schrijven ;)

8. Droppie Drie

Droppie Drie Fanatiek lid

1 aug 2013
    1.735
    10
    38
    Wow, wat een nieuws! Samsie en MamaB zwanger! Van harte gefeliciteerd meiden! Super leuk! Gaat hard ineens hier. Who's next? Angelique?

Ik lig ziek op bed, buikgriep denk ik, ik blijf maar kotsen...

9. derde

derde Bekend lid

21 jul 2013
    896
    0
    0
    Zuid-Holland
    Droppie drie ik hoop voor je dat het niet zo langduurt als bij mij. Ben er al twee weken zoet mee :( maar mn man was er binnen twee dagen vanaf, dus wie weet! Er schijnt een of ander virus te heersen zei de dokter. Die pillen die ik gehad heb helpen gelukkig wel, maar ik mag er maar eentje per dag. Zodra hij is uitgewerkt ( na acht uur) zit ik dus weer met misselijkheid en pijn in mijn maag. En het lijkt echt alsof ik zweef in mijn hoofd, heel raar.

Oh meiden ben zo blij met he nieuwe roze hier vandaag! :) nu wij nog ;)

10. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Wauw MamaB! ik zie m hoor!
    Een voorzichtige gefeliciteerd al! :)
    Wat een feestdag hier vandaag zeg!!

Ik denk dat ik geluk heb dat mij streep beide testen zo duidelijk was.
    Als ik van een cyclus van 30 dagen uit zou gaan zou ik over 4 dagen kunnen testen maar met een cyclus van 28 dagen over 2 dagen al. En dan nog ben ik aan het gissen omdat ik natuurlijk gewoon niet weet wat mijn cyclus zou zijn :D

Wel spannend hoor!
    En zo onzeker nog....elke keer kijk ik weer naar de test of mezelf ervan te overtuigen dat er echt een streep staat en ik niet gek ben ;)

11. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Haha, ik geloof het wel ja ;)
    Ik ben ook nog steeds onder de indruk van mijn eigen testjes! En zou leuk dat MamaB nu ook licht positief test! We lopen dan redelijk gelijk op!

@DroppieDrie...beterschap meis! Hoop dat je je snel weer beter voelt!

@Derde....nee joh! Jij hebt gewoon pech gehad dat je geen plakbeeb had. Volgens mij sta jij ook binnen de kortste keren op roze hier! :)

12. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ik heb liever een goede duidelijke streep in beeld :), dus het word gewoon even afwachten.
    Morgen mag ik na die heerlijke vakantie weer aan het werk mmmm jammer maar ook wat afleiding.
    Heb net me schoolrooster ook al gehad waar ik iets minder blij van werd. Moet nu van 9 tot 16:15 naar school terwijl het eerst altijd tot 15:30 was blahhh...
    Ag we moeten het er maar mee doen , gelukkig hoef ik niet elke week maar om de week..

13. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Snap ik! Daarom twijfelde ik ook heel erg of ik wel of niet al zou testen. Ik had ook zeker niet al zulke duidelijke lijnen verwacht. Ik hoop ook zo hard dat jij ook positief mag testen!

Pittig schoolrooster heb je zeg!

Hier...nu toch echt bekaf! Heb ik de laatste dagen wel al last van, maar was vanmorgen om 5u al wakker en nadat ik mezelf niet meer tegen kon houden om te testen (iets over half 6) en ik een positieve test zag was ik helemaal niet meer te houden :D

14. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorzichtig gefeliciteerd:)!

@Angelique: moeilijk hè dat wachten als er zoveel roze om je heen is:):p!

Ik mag ook dit weekend testen, ik voel alleen helemaal niks...:(.

15. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    Samsie volgens bij ben je een beetje hyper hahaha *moest ik even kwijt! *

16. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Helemaal niet! :p hoe je daar nou bij komt?:D

17. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    :D!

18. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Wijk bij duurstede
    Ja eg super moeilijk :)

Mijn moeder zegt ook, ik voelde ook niet heel veel toen ik zwanger was van jullie dus kan altijd..

19. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het zo!!

20. DeBJjJ

DeBJjJ Fanatiek lid

13 mei 2012
    1.050
    0
    0
    thuismoeder/Post
    oldenzaal
    ow lieve lieve samsie , je hebt me weer even laten lachen vandaag , dank je wel hahah :p

Deel Deze Pagina