Jeetje gaat snel hier met al dat roze! Meiden gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Hopelijk volgt de rest ook snel en kunnen we een nieuw zwanger zijn topic openen met zn allen Pff spannend zeg Angelique en Kokosnoot! Hier gaat alles zn gangetje. Nog steeds niet misselijk maar wel snel moe. Zijn van plan om morgen na het gesprek met de vk de aanstaande opa's en oma's op de hoogte te brengen. Vinden het zo moeilijk om ons mond te houden! En de kans dat het mis gaat heb je toch altijd.. De rest van de familie willen we denk ik inlichten na de eerste echo of nog later. Spannende dag dus morgen! Ben benieuwd hoe ze reageren
Haha, goed punt! Ik denk dat ik als en van mijn eerste kwaaltje razende hormonen mag opschrijven. Gister ging het humeur op en neer, behoorlijk down en tranen met tuiten om van alles! (het niet opletten en bijna het verkeerde topic laten sluiten bijv. ) Zelfs de dame bij de Prenatal was niet veilig..de arme meid. Vroeg alleen maar of het 9 maanden dagboek wat ik kocht een kado was...volgen ML gaf ik een hele duidelijke (hij noemde het bitchy) NEE! Whoops Wel heb ik vooral aan het einde van de dag een darmenbuikje maar ben op dit moment zelfs aan het afvallen doordat ik haast geen eetlust heb Een eerdere afspraak voor een echo gaat denk ik niet lukken omdat ik vrijdag al in het vliegtuig zit naar Thailand. Maar jullie hebben me inmiddels al behoorlijk gerust gesteld.. Maar ladies, thanks voor jullie lieve berichtjes en gerusstellingen..had ik even nodig geloof ik @Droppiedrie...druk druk druk! Wel leuk een dagje Apenheul Vervelend dat je een lange cyclus hebt! Voel jij normaal je eisprong wel? @Derde...shoppen is altijd goed En je heb je ei gevonden...ook altijd fijn...helemaal omdat jullie zo mooi dezelfde avond nog geklust hebben! En nu maar hopen op een mooie plakbeeb! @Angelique...je houd het wel spannend meid! En Kokosnoot morgen ook testen....Ladies ik duim heel hard voor roze bij jullie! @Kokosnoot, voel je je vandaag weer wat beter? Ik hoop heel hard voor je dat je griepje net als bij mij met een mooie roze test te maken heeft! @Meiske..spannend allemaal! Echt op en top zwanger! En nu al een klein buikje @LilyChiara...Wat spannend meis! Ik kan me voorstellen dat je niet meer kan wachten. Ik heb er hier ook de grootste moeite mee om het voor me te houden! En met z'n allen op roze...ja dat zou mooi zijn. Ik zeg dames...op naar het volgende topic...enne..je kan het gerust aan mij over laten deze dan te sluiten Zo volgens mij heb ik weer even alles bijgelezen...hoop dat ik niemand vergeten ben!
Goede morgen meiden, Heb alles in fases gelezen dus is beetje moeilijk reageren. Nu geen tijd en puf te reageren pffff moeeee de wakkere nachten helpen daar niet echt aan mee! Nu mezelf voort slepen om iets te gaan doen! Ik zou trouwens smorgens testen ook al staat op de test dat je het op elk willekeurig moment kan doen... Smorgens is je urine het geconsentreerd dus eerder kans dat je een duidelijker streep hebt! Vraagje voor te toekomstige mama's van drie.. Wat voor auto hebben jullie? En passen daar drie stoeltjes in? Wij moeten namelijk een nieuwe auto 😄
Lillifee, wij hebben nu een ford focus, maar weten nog niet of daar drie stoeltjes in passen. Zal heel krap worden. Bij de tijd dat ik ver zwanger ben gaan we dat bekijken en dan moeten we kiezen of het gaat passen of dat we een andere auto moeten. Er moet dan een echte maxicosi groep 0 en een groep 1/2 en een zitverhoger naast elkaar, dus zal even passen en meten worden. Aan de andere kant is onze auto bij die tijd al weer elf jaar oud en wil mijn man al langer een station, dus de kans dat we een andere auto nemen is groot. Ligt beetje aan he financiele plaatje. Ik zou ook eerder in de ochtend testen hoor, inderdaad ivm hogere concentratie van hcg in je lichaam. Spannend meiden, ik duim echt voor jullie!
Oh samsie, heelijk zeg naar Thailand! Daar zou ik ook wel heen willen, maar dat zal pas over een jaartje of 20 worden ben ik bang, hihi...
Lillifee, wij hebben een Ford Mondeo station. Als het goed is passen daar 3 stoeltjes in. Heeft manlief nog even getest voordat ik met de pil mocht stoppen Samsie, naar Thailand, wat een heerlijk vooruitzicht! Hoe lang gaan jullie? Doe je voorzichtig met gewassen groente en fruit? Je wilt nu liever niet ziek worden... Wat zijn jullie plannen? Lekker relaxen op het strand of een actieve vakantie? Hier net weer een negatieve ovutest. Hoop dat ie rond dinsdag positief wordt. Ik voel het verder niet aan m'n lichaam dus moet het echt van de testen hebben. Als ie dinsdag positief wordt heb ik weer een cyclus van 38 dagen. Nog langer zou ik echt niet tof vinden, het wachten duurt nu al zo vreselijk lang... Tijd voor actie! Apenheul was erg leuk. Ik dacht dat de aapjes inmiddels niet meer vrij rond mochten lopen, maar dat deden ze gelukkig wel! Kindjes helemaal door het dolle en een hoop mooie foto's gemaakt. Net nog even pannenkoeken gebakken om het feest compleet te maken. Manlief legt de kinderen nu in bed, dus even rust... ik voel me nog altijd gammel. Naast een protesterende maag krijg ik nu ook een loopneus dus ben bang dat er een verkoudheid / griepje aan zit te komen. Zit ik niet echt op te wachten met een naderend ei! Kokosnoot en Angelique, nog altijd geen ongi? Jullie houden ons goed in spanning! Morgen graag foto's van twee mooie knaltesten!!
Dank je Droppie Drie! Vind t best spannend haha. Pff hopelijk zit er bij jou geen griep aan te komen.. Zit je inderdaad niet op te wachten rond je eisprong.. en ja, wachten duurt zooooo lang. Ik duim, duim, duim voor jullie allemaal! Hopelijk allemaal gauw op roze!
Even een vraagje aan de zwangere dames: doen jullie mee met Moeders voor Moeders? Ik heb het zelf niet gedaan bij de eerste twee zwangerschappen omdat we in een appartementencomplex woonden en ik niet wilde dat mijn 230 buren eerder zouden weten dat ik zwanger was dan mijn eigen ouders en vrienden. Maar nu we voor de derde gaan wil ik wel heel graag meedoen. Ook omdat ik inmiddels een aantal vriendinnen heb voor wie zwanger worden geen vanzelfsprekendheid is. Hoe denken jullie er over?
Leuk morgen Lilychiara om de opa's en oma's in te lichten! En je bent alweer zeven weken zwanger! Jeetje wat gaat dat snel. Ging je het nog op een speciale manier vertellen? Droppiedrie, ik hoop ook dat je je ei snel vindt! Dat wachen duurt zo lang he! Kan he zo zijn dat ie stiekem al geweest is? Je bent toch pas net begonnen met testen? En bij mij was het van de ene op de andere dag ook ineens een knaller, dus het kan heel goed. Ik ben blij dat mijn ei geweest is, ben er nu wel relaxed onder. Vind twee weken nog wel ver weg, maar ja dat hebben we allemaal dat wachten lang duurt. Voel nu trouwens nog niks, normaal bleef ik ongikrampen houden na mijn ei bij mijn zwangerschappen, nu helemaal niet. Maar ik ga deze ronde echt niet meer naar mijn lichaam luisteren, da heeft vorige ronde ook niks gezegd. Pas als ik kan testen is er duidelijkheid.
Doe al ovutesten sinds dag 14 (7 september) dus heb inmiddels een mooi rijtje van 9 hele lichte streepjes. Hoop dat ze eindelijk donkerder gaan worden! En als m'n ei ineens heel erg vroeg was vind ik dat ook geen ramp. Dan is het deze keer misschien mis, maar met een korte cyclus heb ik wel veel meer kansen! De tijd zal het leren...
Heb er bij de zw.schap van Ties ook niet aan mee gedaan, wil het nu wel gaan doen. Is tenslotte de laatste keer dat het kan
Dan zal die ng wel komen droppiedrie. Ik hoop dat je hem snel hebt geonden! Bij mij was hij ook na een paar dagen licht streepje ook de avond ervoor nog, de volgende morgen ineens donkerder dan de controlestreep! En na die positieve test was mijn eisprong er binnen 24 uur. Hou dus hoop, hij komt deze week vast!
Oh, ik doe niet mee met mvm mocht het dit keer raak zijn. Heb het vorige zwangerschap wel gedaan, maar naast dat ik het zo'n gedoe vond had de schoonmoeder van een vriendin van mij de bussen zien staan bij ons en die had het even leuk verteld aan die vriendin van mij. Was toen net zes weken en helemaal niemand wist het toen, dus dat vond ik echt niet leuk! Vond het ook zo stinken, er zit zo'n chemisch spulletje in die bussen. Maar daarnaast past mijn schoonmoeder ook op hier in huis, dus hoe moet ik ze voor haar verstoppen? want wij willen het de eerste acht weken echt stil houden. Maar het is inderdaad voor een goed doel, dus ik snap als jullie het wel doen hoor!
He dames, het blijft idd reuze spannend . Ik ben nog steeds niet ongie en heb ook niet meer die duidelijke krampen. Morgen eerst nieuwe testen halen en dan als man lief thuis is gaan we testen. Hij wil er graag bij zijn. Maar laat het jullie zeker weten. @ kokosnoot, jij ook nog steeds niet ongie ? Ook testen morgen ?
Jaa 7 weken alweer! Gaat inderdaad hard Kon het niet meer voor me houden dus we zijn vanavond bij mijn ouders geweest. We hadden een klein kartonnen koffertje mee met daarin een knuffeltje, speentje, luiertje, sokjes en rompertje met daarbij een briefje met een klein gedichtje. Tranen met tuiten! Was toch wel erg zenuwachtig voor de reactie maar die was dus super goed Morgen naar mijn schoonouders, ben benieuwd! Fijn dat je ei geweest is en dat je daar rustig onder bent, je weet inderdaad pas zeker of het raak is na een test. Mijn lichaam zei me ook niet zo veel in die tussentijd.. Blijft afwachten! Angelique en Kokosnoot, hopelijk morgen een foto van een posi test! Even over moeders voor moeders, ik denk wel dat ik mee ga doen. Vind het toch wel een fijn idee dat je anderen kan helpen waarbij een zwangerschap niet zo vanzelfsprekend is.
Helaas vandaag ongesteld geworden. Maar wel weer cyclus van maar 25 dagen. En vl is deze ronde de hele week rond mijn ei in Nederland (ipv maar 2 dagen), dus dat wordt lekker veel klussen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen! ronde 5 - NOD 10 okt
Balen kokosnoot. Maar wel eindelijk meer duidelijkheid. Hopen voor een nieuwe ronde! Wat een leuk ider om het je ouders zo te vertellen! Veel plezier ook vanavond!