Aaarg gisteren en eergisteren niet geklust omdat we allebei te moe waren (gisteren de hele dag in de Efteling geweest en dus beiden gebroken 's avonds ) Vandaag duidelijk mn ei! Vanavond maar even gezellig maken en hopen dat we niet te laat zijn deze ronde.. @Kokosnoot: jammer dat je ongi bent geworden.. maar wel fijn dat je weet waar je aan toe bent nu. @Angelique: EN EN EN ?????!!!
Nog even voor ik naar mijn salsales ga... @droppiedrie...fijn je ei gevonden! aan de klus dus vanavond @DebJjJ...thanks voor de tip! Hopen dat ik niet extreem misselijk ga worden! Die van vandaag was nog goed te doen @Angelique...meid wat hou je het spannend! Ben erg benieuwd!
Inderdaad Angelique!! @ hier ... J is net heel hard op ze hoofd gevallen in de douche , hij is allert kruiste gelijk ziet niks geks , alleen ik wek hem wel om de paar uur .. god ik ben weer 10 jaar ouder!!
Gossie.. Idd straks ff een keer wakker maken (echt goed wakker maken, dat hij je evt. antwoord kan geven op een vraag als 'wie ben ik?' en letten op de manier waarop hij antwoord) bij twijfel nog een 2e keer wakker maken! Als hij direct de 1e keer goed en alert wakker wordt, lekker laten doorslapen de rest van de nacht. Sterkte!
Zo DebJjJ, da's schrikken! Geeft je gelijk een hartverzakking he, als zo'n kleintje had valt. Gelukkig kunnen ze tegen een stootje! M'n ovutest was vanmiddag een stuk donkerder, hele duidelijke streep. Ben benieuwd of ie nog donkerder wordt of dat dit de piek is. En benieuwd of ik de eisprong ook echt ga voelen. Die is meestal 24-48 uur na de piek toch? We hebben de afgelopen dagen al goed geklust en gaan het vanavond ook gezellig maken samen. Dan wordt dat eitje netjes opgewacht door een legertje ongeduldige zwemmers! @ Seit, gezellig ook nu je ei! Snel aan de klus, dan ben je nog mooi op tijd hoor. Eitje is geloof ik zo'n 24 uur na de eisprong nog te bevruchten, dus komt goed! Hebben we over twee weken allebei een mooie roze test in handen!
Zo dat is schrikken DeBJjJ!! Hier loopt mn hoofd zo'n beetje over van de info die we vanmiddag van de vk hebben gekregen. Pff gelukkig was ml mee want kan dat echt niet allemaal onthouden. Hebben jullie bij jullie zwangerschap de combinatie test laten doen? Wij zitten niet in de risico groep maar ik twijfel enorm of we deze test moeten laten doen. Het wordt ook niet vergoed dus ik vind het nog best veel geld.. maar we hebben nog even om er over na te denken..
Ow angelique je houdt het erg spannend!! Hier vanmiddag de vk gebeld. 08-10 hebben we de intake en echo. komt goed uit. De 11e is mijn broertje jarig en misschien wel een mooi moment om het Thuis te vertellen. (ff afhankelijk van hoe ver ik daadwerkelijk ben.
even tussen hntm in Dat is even schrikken debjj, wel goed dat hij niet buiten bewustzijn was en gelijk reageerde, dat is een goed teken. Lilychiara, heb je niet een infoboekje gehad ofzo waarin je dingen terug kunt lezen? T is inderdaad even veel info zo'n eerste keer. Maar je kan ze altijd bellen, of ons vragen, we hebben hier ervaringsdeskundigen Ik heb nooit een combinatietest gedaan en ben het bij de derde ook niet van plan. Val ook niet in de risicogroep, maar ook al zou het kindje down syndroom hebben is het meer als welkom bij ons. Maar iedereen heeft daar zijn eigen keus in, dus als jullie je daar wel goed bij voelen moet je het gewoon doen. Wat ik wel vind is dat het altijd een kansberekening blijft. Zelfs als het 1 op 4 is hoeft het dus nog niets te betekenen! En dan zit je alleen maar in de onzekerheid. Oh angelique je houdt ons echt in spanning!? Maar neem de tijd hoor met je man, is toch een speciaal moment! Ik hoop vooral dat je geen negatieve test hebt, dat zou echt kl#te zijn. Ik kom nog even kijken voor ik naar bed ga!
@Lilychiara, Hier hebben wij die combitest ook niet gedaan , wat er ook was het was welkom , ds het veranderde niks .. Tevens J , ligt lekker te slapen heb hem al 2 keer bespioneerd en er lijkt niks aan de hand zo als pappa thuis komt even wakker maken
He meiden, Ik ben wat laat met reageren, had vanmiddag in eens een bloeding. Deze was helder rood en daarna oud bloed, nu zo goed als bijna niets meer maar bade mij toch wat zorgen. Vanmiddag even naar het ziekenhuis gegaan want moeders moest onder het mes. En dan vanavond eidelijk getest en we zagen dit keer toch echt een ligtblauw streepje. Zal morgen als iemand me kan vertellen hoe dat moet hem er op zetten. Dan kunnen jullie vertellen of jullie hem ook zien.
@debjjj dat zal schrikken geweest zijn, maar ze kunnen idd tegen een stootje, je hart stopt dan even als zoiets gebeurt pfff @angelique al voorzichtig gefeliciteerd, maar volgens mij streep is streep
Ojee.. hier nog geen ei gevoeld maar ook niet geklust gisteren. Waren beide bekaf. Vermoed toch echt dat we deze maand overslaan en dat vind ik eigelijk best wel zonde! Vraagje, waar halen jullie energie vandaag? Hier elke avond al om half 9 in bed maar heb dan nog slaap tekort. ZOu zo graag ff een energie boost willen om de rest van de week goed door te komen.
Angelique, voorzichtig gefeliciteerd! Ben benieuwd naar de foto! Gisteravond kwam er nog bijna een kink in de kabel. Ml was moe, vond het niet sponraan en begon ineens te zeuren dat we geen haast hebben. Grrrrrr... Heb hem nog wel over kunnen halen maar denk dat we vanavond maar een avondje rust inlassen. Zijn allebei een beetje ziekjes dus zijn wel toe aan goede nachtrust. Ik heb beide keren wel de combinatietest gedaan. Niet omdat een kindje met down niet welkom zou zijn, maar om het vooraf te weten. Zodat ik me van tevoren in zou kunnen lezen en niet teleurgesteld zou zijn bij de bevalling. Ik zou dat nu weer zo doen.
Als ik vanmiddag thuis ben ga ik hem plaatsen, anders kom ik te laat op school, nog even wachten dames..