Zwanger willen worden clubje augustus 2013

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Seit, 16 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    Wat spannend allemaal... Wij gaan zodra mijn ongie voorbij is gelijk aan de klus, mijn ei komt rond 30 augustus hopen dat het in een keer raak is zou leuk zijn ..
    hard oefenen dan maar he haha

Nog een paar dagen te gaan en dan ben ik eindelijk vrouw van :), super veel zin in .

2. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    #122 Seit, 18 aug 2013
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
    Zwanger worden clubje juli/augustus 2013

NOD Lijst:
    Rozanna - 1e kindje- 1e ronde - NOD 17-08-2013
    Droppie Drie - 31 jaar - 3e kindje- 1e ronde- NOD 19-08-2013
    Jasmi - 32 jaar - 2e kindje - 1e ronde - NOD 21-08-2013
    LilyChiara - 24 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 24-08-2013
    Kokosnoot - 26 jaar - 1e kindje - 3e ronde - NOD 24-08-2013
    Tessel30 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 25-08-2013
    Lillifee - 3e kindje - 1e ronde - 27-08-2013
    Rozaly - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013
    Norii - 26 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 28-08-2013
    mamavansuus - 3e kindje - 2e ronde - NOD 30-08-2013
    vos1985 - 1e kindje - 2e ronde - NOD 31-08-2013
    MamaChantal - 23 jaar - 3e kindje- ronde - NOD 31-08-2013
    wondertjenr2 - 25 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013
    derde - 32 jaar - 3e kindje - 1e ronde - NOD 01-09-2013
    Jabinca - 24 jaar - 1e kindje- 3e ronde- NOD 03-09-2013
    Beccy - 28 jaar - 2de kindje - NOD 03-09-2013
    Elsjuh - 29 jaar - 1e kindje - 1e ronde - NOD 04-09-2013
    DeBJjJ - 22 jaar - 2e kindje- ronde - NOD 04-09-2013
    TieMar - 32 jaar - 2e kindje- 1e ronde- NOD 05-09-2013
    Rian85 - 27 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 06-09-2013
    LieslVdB - 33 jaar - 2e kindje - 1ste ronde - NOD 06-09-2013
    asmama - 22 jaar - 2e kindje - . ronde - NOD 09-09-2013
    Meiske1988 - 25 jaar - 1e kindje- ronde - NOD 10-09-2013
    ikkewil - 29 jaar - 2e kindje - 2e ronde - NOD 11-09-2013
    MamaB1984 - 28 jaar - 2e kindje- 1e ronde - NOD 13-09-2013
    Samsie - 27 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013
    Angelique29 - 29 jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD 14-09-2013

Hope86 - 27jaar - 1e kindje- 1e ronde - NOD
    Ryv - 1e kindje- ronde - NOD
    Aroma34 - 1e kindje - ronde 1 na MA - NOD
    MienMa - .. jaar - 2e kindje - 0e ronde - NOD

Zwanger:

Afspraken:

INACTIEF?
    peacefield - 34 jaar - 2e kindje - 1e ronde- NOD 16-08-2013

Wil je iets in de lijst aangepast hebben? Post dan je bericht met de wijzigingen in fluoriserend groen
    aub geen wijzigingen aanbrengen vanaf je telefoon, dan blijft de lijst up to date! (& ook de kleurtjes :cool:)

wil je de lijst opzoeken in dit forum? zoek dan op 'NODlijst'

3. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Peacefield is sinds 10-8 niet meer actief geweest op het forum, dus wellicht op vakantie??

4. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    Waarom sta ik met grote letters? ;)

Veel gelezen, maar lig nu op bed en kan niet uitgebreid reageren. Manlief heeft weer nacht en zoonlief heb ik net naast me gelegd.

Norii, de banner die jij hebt doet t niet. Had ik ook bij die site. Ik zou als ik jou was even een banner via deze site maken.

Zal ik hier mijn vakantie ook alvast doorgeven?? Ik hoef iig nog 2dagen te werken echt heerlijk, kijk er zo naar uit. De vakantie staat wel 2 weken volgepland en denk dat ik pas ga bijkomen als ik weer aan t werk ben.

Meiden slaap lekker en tot morgen.

5. Seit

Seit Fanatiek lid

12 feb 2011
    1.996
    0
    0
    Geldrop
    Heb je misschien de coukies uitstaan op je pc?

Zijn er nog meer mensen die de banner ban babytickers niet kunnen zien? (ik zie ze wel namelijk.. :()

6. Tessel30

Tessel30 Actief lid

12 mei 2013
    315
    0
    0
    NULL
    NULL
    #126 Tessel30, 18 aug 2013
    Laatst bewerkt: 18 aug 2013
    Thanks ladies :D

Geen steekjes,wel een vaag gevoel.Beetje 'ongesteld' gevoel.
    maar ja,een week na mijn eisprong?
    Vaaaaaaaaag dit,maar ja afwachten dan maar!

Nori ik zie je banner wel hoor!
    en Ikkewil,jij bent zo belangrijk,jij krijgt extra grote letters :D
    Het is nu gelukkig wat rustiger en overzichtelijker geworden hier.
    Toch wel goed idee zo!

7. TieMar

TieMar Niet meer actief

Derde, geniet van je vrije dagen!

Liesl, gelukkig is t bijgelegd.

Tessel, spannend!

Hier worden mn ovu testen iets donkerder, dus op naar mn ei. Al goed geklust. Ze kunnen maar klaar liggen he ;)

8. LieslVdB

LieslVdB Bekend lid

11 aug 2013
    599
    0
    0
    NULL
    België
    @norii ik zie je ticker ook hoor er wordt hier wat afgeklust hihihi zal binnenkort spannend worden, veel nod die op elkaar volgen :)

9. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    #129 Kokosnoot, 19 aug 2013
    Laatst bewerkt: 19 aug 2013
    Spannend Tessel!! Helaas is afwachten idd de enige optie... ;).

@Norii: ik zie je ticker ook :).
    @DroppieDrie: vandaag is je NOD, al ongi:( of is er nog hoop op een positest:)?
    @LilyChiara: onze NOD komt dichterbij... Ik voel deze ronde net als jij ook helemaal niets (maar hoop natuurlijk wel :)).
    @Derde: fijne vakantie!

Hier: we hebben nog geen datum, ik hoop ergens volgende jaar...:p. Gisteren is er van plannen weinig terecht gekomen (alleen de grote lijnen...), we hebben het huis een grote schoonmaak gegeven (was hard nodig:D).

10. Angelique29

Angelique29 Actief lid

30 jun 2013
    466
    0
    0
    Leerling verzorgende ig, warande zorginstelling
    Wijk bij duurstede
    @kokosnoot, wij hebben er ongeveer 10 maanden tussen gelaten.
    Tussen het aanzoek en de mooie dag. Dan heb je in ieder geval genoeg tijd om alles te regelen, en dat is veeeeeel haha ;)

Wel super leuk om ge doen

11. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    We zijn nu 1 maand verloofd, waarschijnlijk wordt het ergens in de zomer van volgend jaar. Ik heb er erg veel zin in :)!
    Het is alleen lastig plannen nu we aan het klussen zijn... We hebben net besloten (4 maanden geleden) om ervoor en om dan dan weer te stoppen vinden we allebei niet leuk... Het makkelijkst is als ik snel zwanger ben :p, dan kunnen we er omheen plannen!

12. LilyChiara

LilyChiara Actief lid

14 apr 2013
    147
    0
    0
    Ja blijft spannend he! Heb ook (nog) geen innestelingsbloed of roze gespot, jij wel? Maar heb ook gelezen dat niet iedereen dat heeft na een innesteling. Wie weet komen de zs kwaaltjes nog in de loop van de week als het tenimste raak is..;)

13. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook geen innestelingsbloeding/-pijn, maar lang niet iedereen heeft dat idd. "Rustig" afwachten...;).

14. vos1985

vos1985 Actief lid

8 aug 2013
    376
    0
    0
    Gefeliciteerd kokosnoot, je gaat een extra leuke tijd tegemoet.

Spannend Angelique! Ik vond de laatste paar dagen voor mijn bruiloft echt spannend, ook al hadden we alles goed gepland en hoefden we niets meer te regelen. Ik maakte me zorgen om het weer, maar volgens mij hoef jij je daar niet druk om te maken, de voorspellingen zijn goed.

Hier nog steeds geen ongi. Ik ben echt ontzettend onrustig nu, zat gisteren de hele dag ook echt niet lekker in mijn vel. Weet op dit moment even niet wat ik met mezelf aan moet. Kan me ook moeilijk op mijn werk concetreren vandaag, zo onrustig.

15. Kokosnoot

Kokosnoot Actief lid

29 jul 2013
    418
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dankje :D.

Hè bah, dat is zo'n naar gevoel :(. Ik hoop dat je werk je toch een beetje kan afleiden! Bij mij helpt een goed boek lezen vaak tegen dat onrustige gevoel (als ik er eenmaal inzit, kan ik alles even vergeten)... Sterkte iig!

16. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Gefeliciteerd kokosnoot...
    Voel me beetje bleeeh vandaag..weet niet waarom..kom niet op gang.

17. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.569
    3.068
    113
    Goedemorgen
    Sorry beetjes druk hier.
    Gister goede ovu test gehad.. (staat bij topic vage en duidelijke ovu en zw testen)
    Maar gisteravond waren we echt kapot. vandaag nog klussen, hoop dat dat genoeg is. 2 dagen terug ook geklust.

18. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Goedemorgen dames, ik kijken op onze vorige topic en was daarhet verzoek hem te sluiten.. jammer!
    Maar gelukkig naar het ff terug lezen zie ik dat er een nieuwe geopend is, is inderdaad wat overzichtelijker.
    Wat betreft die inactieve personen idd even op oranje zetten en ff afwachten. Ik ben namellijk op me vrije dagen thuis niet heel actief op de compuer, manlief wil wel genoeg aandacht he...
    Eind deze week ook 2 weken vakantie dus ook ff inactief dnek ik.

@hier me eisprong heb ik waarschijnlijk morgen.
    Vanavond nog ff klussen en dan wel ff genoeg. Ben echt toe aan vakantie en dan is die kinderwens nog zo groot wil het allemaal niet forceren. Maakt het ook flink minder leuk in bed.
    Heb t op een andere topic ook al gezegd maar hebben er mensen gistermiddag tlc gekeken?? "How Does Life Begin?" hele mooie documentaire over het verloop van een foetus.
    Gisteren samen met manlief gekeken, vond ik leerzaam :)

19. ikkewil

ikkewil Lid

9 aug 2013
    45
    0
    0
    Zuid Holland
    @ Beccy, ik herken het gevoel van blegh… hier ook, en moet vanmiddag nog klussen bij mijn broertje in huis. Gelukkig onbezorgd verven aangezien ik ongesteld ben.
    Haha, dat hoge libido heb ik altijd rond mijn ei:D
    @ Kokosnoot. Gefeliciteerd, en hopelijk snel een positieve test zodat jullie er idd omheen kunnen plannen.
    @ Vos1985, hopelijk word het lekker druk op je werk zodat je afleiding hebt. Succes met dat nare gevoel.
    @ Kokosnoot en lilychiara, ik heb bij beide zwangerschappen ook geen innestelingsbloeding gehad. Dus het hoeft idd niet. Het blijft spannend en afwachten. Hopelijk een eerste roze hier!
    @ Angelique, raar hoor om jezelf dan vrouw van te mogen noemen. Iig heeeeel veel plezier, en geniet van jullie dag! Kan je nog een beetje ontspannen nu het over een paar dagen al is?
    @ Norii, ik accepteer de cookies, maar elke keer als ik m van babyticker plaats is het een uurtje later alweer verlopen. Ik zie ze wel, maar er staat bij, deze ticker is verlopen. Op babytickers.net kan je een nieuwe ticker maken. Vage klachten zeg. Hopelijk is het een goed voorteken op een posi test. En hou het er maar op dat het tussen je oren zit, dan kan het altijd meevallen :D
    @ Tessel haha ja ik ben zooooo belangrijk :p. nu al ongesteldheid gevoel een week na je eisprong, is vaag idd, en meer als afwachten kan je niet helaas.
    @ Tiemar, Hopelijk liggen ze inderdaad klaar voor je ei:D, ik heb gisteren een docu over de bevruchting gekeken op TLC, het blijft altijd een gok of je zwanger raakt of niet, was heel bijzonder om te zien, hoeveel zaadjes er binnenkomen, hoeveel er de baarmoeder bereiken en hoeveel er maar uiteindelijk liggen te wachten op t ei. Zijn er maar 13…..
    @ lieslvdb, blij dat jullie ruzie voorbij is. Is af en toe wel goed als er een bom barst (tenminste dat is mijn mening) dan komen alle opgekropte dingen eruit. En heerlijk zeg zo’n wandeling, oppas geregeld ervoor? Ik zou dat ook zo graag willen, gewoon af en toe weer het huis uit met zijn 2tjes.
    @ Derde, Heerlijk vakantie, en lijkt mij een raar iets om te weten dat de derde ook jullie laatste zal zijn, maar alles op zijn tijd. Rustig aan en ontspan even lekker tijdens je vakantie.

@ Hier: zo, even bijgelezen en gereageerd. Heerlijk om zo even alles terug te lezen.
    Ik heb dus ook zo’n blegh dag, eigenlijk al het hele weekend. Misschien omdat mijn vakantie voor de deur staat. Dinsdag en woensdag nog werken en daarna 2,5 week vakantie.
    We gaan 3 dagen met ons 3tjes weg, een dagje naar apenheul en nog een midweek weg met vrienden. Druk ingepland, maar heb er erg veel zin in. Ook gaan we naar plopsa, we zijn daar nog nooit geweest, aangezien het 2 uur en een kwartier rijden is voor ons.

20. Samsie

Samsie Fanatiek lid

11 nov 2012
    1.634
    3
    38
    NULL
    Noord-Holland
    Het zal misschien aan het weer liggen...maar hier ook zo'n blegh dag :(
    Nu even lekker bijlezen op het forum :)
    @Jabinca...fijn dat je ons weer gevonden hebt :)
    @MamaChantal....vanavond dan maar aan de klus...komt vast goed!

Deel Deze Pagina