wat denken jullie? a is avond offcours m middag .... Die van vandaag is in het echt duidelijk lichter ...
@droppie drie veel plezier met kamperen @samsie echt een superknaller hoor! en jij ook veel plezier @debjjj ja zie hem nu ook wat lichter.... @hier heb minidipje zo gewoon even gevoel van bah wat duurt het allemaal lang, mijn man ook nog niet veel thuis geweest, weer naar londen enz, nog niks geklust, lijkt of ik niet meer zwanger probeer te worden, lijkt allemaal zo ver weg en pfff gewoon even gevoel ik ga nooit zwanger raken, sorry moest even ei kwijt, ja trouwens waar blijft dat ei hahahaha sorry de slappe humor hoort er dan ook even bij
ja debjjj deze morgen, kreeg ineens angstaanval dat ik ei al gemist had toen ik gisterenavond ineens een sliert slijm (bah sorry) op mijn toiletpapiertje vond
He Liesl, ik herken het helemaal. Wachten duurt ZOOOOO lang! Gisteravond werden ml en ik er ook helemaal melig van. In plaats van te klussen verzonnen we allemaal rijmpjes zoals "wil je vrouw je ineens begeren, ze zal wel ovuleren!" en "wijkt je vrouw niet van je zij, dan heeft ze vast haar ei!". Heel geestig, maar zwanger word je er niet van... Gelukkig heb je nog een paar dagen om je weer helemaal op te laden om samen heel romantische een kindje te maken. Komt goed! Dikke knuf!
wat lief! word ik helemaal vrolijk van denk dat ik binnen drie dagen of zo wel positieve ovulatietest heb, normaal geen slijm, en nu dan wat troebel, dan wordt het doorschijnend en dan ovulatie, denk ik....
ik zei altijd wachtbankje duurt het langst, maar ben van gedacht veranderd, geef mij maar wachtbankje als je je ei goed benut hebt tenminste ach meiden, we kleuren binnenkort gewoon allemaal roze en dat is dat!!
Leuk he je ei vinden, whahaha, ik lig helemaal in een deuk van jullie berichten! Ik had deze ronde trouwens helemaal geen slijm, echt raar. Normaal wel! Ja het wachtbankje is het ergst! Ik heb trouens beetje mot met ml. We willen een nieuwe vloer, maar hij wil nu ook de vloerverwarming vervangen. Ik wilde dit eerst igenlijk niet, maar heb toen toch ja gezegd. Ik ging er vanuit dat we dan een week niet in ons huis konden ivm het kluswerk. Balen maar ik had me er op voorbereid. Nu blijkt ineens dat de vloerverwarming een week gaat duren, want moet daarna drogen en dan een paar weken later wordt dan de pvc vloer pas gelegd die wij willen. Daar zit ik dus echt nietop te wachten en ik heb dus ook gezegd dat het op die manier van mij niet hoeft. Nou de buren hebben mee kunnen genieten, ik gil nooit maar was zo gefrustreerd. Hij wil altijd zijn zin doordrijven met dit soort dingen! We hebben sinds mijn ei dus ook niet meer geklust en romantisch geweest, ben gewoon zo boos hierover. Zucht sorry moest even mijn frustratie hier kwijt...
Wat een werk dan derde! Begrijp dat je daar boos over wordt! Hopelijk is de lucht snel geklaard.... Bedankt meiden voor de lieve reacties! Nu proberen te genieten! 😄
@derde bah ken het helemaal van die bouwperikelen grr kan heel frustrerend zijn, wij hebben een nieuwbouw gezet, en het heeft bijna ons huwelijk gekost, want het was constant zo, al van bij het tekenen van het huis, grrrr en als manlief dan nog eens doordrijft, kan je der inderdaad gek van worden, hopelijk gaat de storm snel liggen en vinden jullie oplossing.....ik heb zooooooooo veeeeeeeel toegegeven dat ik het er soms nog moeilijk mee heb en dat komt dan ook wel altijd weer boven bij hele erge ruzies, is ook niet ideaal, succes!
ow en als ik geld kreeg voor elke keer ik nu kan zeggen "zie je wel" tegen mijn stijfkop, dan was ik nu rijk
Haha, verbouwen is geen pretje nee. Kan er niet wat strakker gepland worden zodat de tijd tussen vervangen vloerverwarming en het leveren van de pvc vloer minimaal is? Het lijkt me geen doen om met twee kindjes wekenlang met een opengebroken woonkamer vloer te zitten... In de tussentijd tijdelijk iets huren of bij (schoon)ouders bivakkeren? Sterkte, jullie komen er vast wel uit met z'n tweetjes!
:xWat denken jullie, komt net de buurman van een paar huizen verderop (die gaat helpen met de vloerverwarming leggen). Ja zegt ie ik hoor dinsdag of mijn operatie doorgaat of niet. Zo niet dan kunnen we volgend weekend beginnen!!!! Hij heeft al een metselaar geregeld ook! Heeft mijn man achter mijn rug om geregeld! En het probleem is dus dat de nieuwe vloer pas over een week of acht kan worden gelegd!!! Dus dat betekent acht weken op een betonenen vloer leven!! Jullie snappen wel dat ik pissed off ben! Ik ben vanavond even niet thuis!!!:x
@derde: heh bah! Wat een Kstreek! @hier: productieve dag gehad. De bar in onze keuken was bruin (oude bewoners hadden dit altijd met beits gelakt) en nu issie mat gelakt wit en ook maar meteen onze oude salontafel voor Ties in de witte lak gezet. Wil er een speeltafel van maken. Fijn weekend allemaal!